Sari la conținut

Filtrul De Aer "umed" (cu Ulei)


Vizitator DARK-RIDER-82
 Share

Postări Recomandate

Vizitator DARK-RIDER-82

SALUTARE! Dupa ce am luat o JAWA am ajuns la concluzia ca i-ar prinde un filtru de aer "umed"(sau pe baza de ulei)!Acuma intrati voi in "scena": CE PARERE AVETI? ESTE BUN/POTRIVIT TIPUL ASTA DE FILTRU DE AER PENTRU O MOTOCICLETA CU 2 CILINDRII IN 2 TIMPI ? Ma gandesc ca poate mai ajunge cateodata si un "strop" de ulei din filtru , in motor... adica nu prea ar fi bine avand in vedere ca deja are "ceva" ulei de amestec in benzina... :cheers:

 

daca stie CAREVA de unde as putea sa fac rost de un asemenea filtru , si cam ce motociclete il foloseau in trecut, ar fi nemaipomenit!

 

poate si ceva poze cu vreun tip de filtru! am cautat pe google si am vazut ca volkswagen bettle ("broscuta") avea asa ceva inca de la inceputul fabricatiei :burnout: ! DECI , nu cred ca erau aia nebuni de au montat un filtru de-asta pe un boxer MARE! :P

si ultima varianta: SE POATE CONFECTIONA ARTIZANAL ASA CEVA?! :hug:

 

BAFTA! :(

post-2592-1207415726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe IJ-ul Planeta 5 asa ceva,era super bun pt ca il spalai in motorina,schimbai uleiul din el si gata.

Eu puneam un ulei mai gros(valvolina)ca sa nu il traga in motor cumva.

 

PS:mai bine puneai topicul pe la COMUNISTE ca sigur gaseai macar 10 filtre prin garaje pe la baieti !! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:( am zis sa nu-i mai "stresez" pe comunistii din "coltul comunistelor"de-asta nu l-am pus acolo! POATE MA AJUTA VREUN ADMINISTRATOR DE FORUM SI IL MUTA DUMNEALUI ACOLO , IN COLTUL COMUNISTELOR! :burnout: ia sa vedem cat de prompt este! :cheers:

 

ciao! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul cu ulei este o varianta veche si depasita de filtrare a aerului. Desi este simplu si aproape fara consumabile randamentul de filtrare este foarte slab in comparatie cu metodele consacrate (hartie de filtru, suport textil sau burete impregnat cu ulei). La filrarea in ulei aerul se transforma in bule cat mai mici, iar uleiul retine doar praful de la suprafeta de separare aer/ulei (suprafata exterioara o fiecarei bule). Praful continut in interiorul bulei trece nefiltrat. Mai bine si mai simplu incearca o filtrare cu burete, impregnat cu ulei special de filtru. Buretele il poti obtine de la un calculator/xerox industrial vechi care contin pe la gaurile de ventilatie, fasii de burete special, ce permite trecerea usoara a aerului prin el. Uleiul de filtru se vinde la spray in magazinele moto si poate fi indepartat, impreuna cu mizeria, relativ usor prin spalare in apa calda cu detergent sau cu un alt spay special. :burnout:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ce ai ilustrat tu nu e un simplu filtru cu ulei. Intai pelicula de ulei si apoi impaslirea de otel/plastic/pasla etc imbibata un pic in ulei, si de aici un randament foarte bun de filtrare. Dar rezulta si o greutate mai mare+ complexitate sporita.

Ingredientele prefecte ca sa tragi un topic si in loc sa te plimbi sa mai reproiectezi un pic Jawa, ca pe Nipru. E deja vara baaaa!

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...