Sari la conținut

Aprilia Rs125 (incepator)


Postări Recomandate

Salutare tuturor! Mai am vreo 2 intrebari pentru voi, sper sa ma ajutati cum m-ati mai ajutat si la celelalte! Si lasati cearta ca mai mult ne destrama in loc sa ne uneasca pe toti intr-o mare familie! :angryfire:

1. Cum se schimba lichidul de frana si placutele?

2. Cum se schimba uleiul din furci?

Daca are cineva niste sugestii si informatii, nu ezitati va rog!

V-am salutat si va doresc ASFALT USCAT! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor! Mai am vreo 2 intrebari pentru voi, sper sa ma ajutati cum m-ati mai ajutat si la celelalte! Si lasati cearta ca mai mult ne destrama in loc sa ne uneasca pe toti intr-o mare familie! :angryfire:

1. Cum se schimba lichidul de frana si placutele?

2. Cum se schimba uleiul din furci?

Daca are cineva niste sugestii si informatii, nu ezitati va rog!

V-am salutat si va doresc ASFALT USCAT! :angryfire:

 

mai bine dute la mecanic :angryfire: cu franele nu`i de joaca.. la fel si cu telescopu.. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lichidu de frana nu e de joaca..daca nu sti sa aerisesti e grav.

Placutele se schimba foarte usor.

1.Dai etrierul jos( de obicei prins in 2 suruburi)

2.Departezi placutele cu o surubelnita cat poti de mult

3.Scoti capacul de plastic

4.Pe "spatele" adica partea care nu se vede a etreirului(cea din interiorul furcii) vezi vedea pe o tija/ax o siguranta rotunda pe care o scoti cu o surubelnita

5.Scoti axul

6.O data cu placutele o sa cada si o siguranta

7.Pui placutele pe pozitie

8.Pui siguranta peste placute si introduci axul

9.Strangi cu un patent putin acea siguranta care tine axul,aceasta tre sa intre putin fortat

10.Montezi la loc capacul de plastic

11.Montezi la loc etrierul.Grija mare la strangerea suruburilor, sa fie bine stranse dar sa nu faci exces ca sa nu strici filetul surubului/etrierului, ca sa te asiguri ca faci bine incearca sa infiletezi cat se poate cu mana;)

12.Strangi frana de cateva ori pana se intareste si este ca inainte

13. Iesi la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti! Am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus cu motocicleta mai putin chimbul lichidului de frana!

1. Am schimbat O-ring-ul de la chiuloasa cu unul comandat special la hidraulica Brasov.

2. Am schimbat placutele de frana fata+spate.

3. Am schimbat kit-ul de lant, aici aparand o problema... Kit-ul de lant comandat contine pinionul de pe fata cu 14 zimti in loc de 16 cum a avut ea inainte! Voi cati zimti aveti la pinionul din fata?

 

Astazi a mai aparut o problema... aveam 150 km/h, eram intr-a 6-a la 10k de ture si hodoronc tronc mi s-a oprit motorul si s-a blocat roata din spate... Am tras pe dreapta, in siguranta, am facut o inspectie ochiometrica si am incercat sa il repornesc! Spre mirarea mea, a pornit fara probleme, fara sunete neobisnuite, totul OK. Am mers tinta la mecanicul meu, i-am explicat care a fost problema, am stat sa se raceasca unpic... a desfacut bujia, a iesit normal, fara probleme, am desfacut capacul motorului sa ne uitam la piston... Fara probleme! Acum nu stiu care a fost problema caci eu am plecat si omul a desfacut tot sa vada! Mi-a spus dupa 3 ore de munca si inspectie ca nu a avut nimic! Acum ce s-a intamplat... nu stiu dar nu am mai avut probleme! Sper sa nu fi fost nimic grav!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sti bine...am vazut rs fara PV care mergea cu 160 asa ca....daca nu ai powervalve largesti de tot evacuarea aia si merge ca si cum ar fi mereu pe deschis...asta inseamna ca in ture mici deabi' trage...

 

ontopic:

nu e nicio problema daca ai 14 zimti pe fata pierzi doar putin din viteza si creste putin demaraju...dar nu cred ca e ceva care sa se simta prea mult...e ca la bicicleta...cu cat ai foaia mai mare cu atat dai mai greu la pedale si "prinzi viteza mai mare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ai facut tu este rezultatul a prea multa forja :bigstar: laso mai moale ca il omori.eu am patito la fel,si dupa ,a inceput sa o ia lent la vale,ajungand sa mearga maxim cu 90km/h :finger:

 

Si tie ti s-a oprit in timpul mersului? Ce ai facut mai departe? Acum nu mai vrea deloc mai mult de 90 km/h? Care este solutia sa o impiedic "sa o ia lent la vale"? Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

 

 

@Pacasac: M-am jurat ca nu mai merg vreodata cu ea mai mult de 120 km/h! Gata! M-am jucat cu focul si m-am ars! Sper ca nu prea tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tie ti s-a oprit in timpul mersului? Ce ai facut mai departe? Acum nu mai vrea deloc mai mult de 90 km/h? Care este solutia sa o impiedic "sa o ia lent la vale"? Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

El a rezolvat-o altfel si multi motociclisti nu ar vrea sa o rezolve cum a rezolvat-o el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoru in sine l-am rezolvat complet cu accident...dar problema respectiva,n-am rezolvato..ca n-am apucat :D

 

P.S. mie din momentu in care mi-a facut faza aia,niste vibratii nasoale pe la circa 5000 de ture au inceput sa apara..ai si tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut acuma un drum de 30 de kilometri, totul OK, fara probleme! Am parcat, peste 10 minute pornesc iarasi, ma duc sa-i pun benzina, surpriza, nu mai imi mergea kilometrajul! Are cineva idee de ce sau care ar putea fi cauza?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut acuma un drum de 30 de kilometri, totul OK, fara probleme! Am parcat, peste 10 minute pornesc iarasi, ma duc sa-i pun benzina, surpriza, nu mai imi mergea kilometrajul! Are cineva idee de ce sau care ar putea fi cauza?!?

ori ti sa rupt cablul de la kilometraj(ceea ce e foarte probabil) ori melcul de la kilometraj are vreo buba...incearca sa inlocuiesti cablul de la kilometraj.....vezi ce iese....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori ti sa rupt cablul de la kilometraj(ceea ce e foarte probabil) ori melcul de la kilometraj are vreo buba...incearca sa inlocuiesti cablul de la kilometraj.....vezi ce iese....

 

nu trebe inlocuit direct. ca poate e melcul. scoate tot cablu si vezi daca nu e rupt sau daca nu s-a rotunjit capatu care intra in melc/bord :) daca cablu e ok at e de la melc.

Editat de ge0rge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cabu e de vina, e rupt, trebuie inlocuit, dupa Pasti asta! Alta buba! Am tras o tranta azi, la 10 la ora, dupa aproximarea lu' ochiu' meu! Pus frana fata, normal, nu tare, dar s-a blocat frana pe o pata de ulei, am cazut pe o parte, eu nu am patit absolut dar chiar nimic, ma cam doare cotul, dar trece ca e moca! Motorul e julit pe o parte, maine ma duc la baci ala sa o rezolve, nu e grava, semnalizatorul stanga rupt, dar schimbatorul de viteze si ansamblul care il tine, acela de aluminiu, unde gasesc si cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...