Alexis491 Postat Aprilie 11, 2008 Autor Share Postat Aprilie 11, 2008 Salutare tuturor! Mai am vreo 2 intrebari pentru voi, sper sa ma ajutati cum m-ati mai ajutat si la celelalte! Si lasati cearta ca mai mult ne destrama in loc sa ne uneasca pe toti intr-o mare familie! 1. Cum se schimba lichidul de frana si placutele? 2. Cum se schimba uleiul din furci? Daca are cineva niste sugestii si informatii, nu ezitati va rog! V-am salutat si va doresc ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Salutare tuturor! Mai am vreo 2 intrebari pentru voi, sper sa ma ajutati cum m-ati mai ajutat si la celelalte! Si lasati cearta ca mai mult ne destrama in loc sa ne uneasca pe toti intr-o mare familie! 1. Cum se schimba lichidul de frana si placutele? 2. Cum se schimba uleiul din furci? Daca are cineva niste sugestii si informatii, nu ezitati va rog! V-am salutat si va doresc ASFALT USCAT! mai bine dute la mecanic cu franele nu`i de joaca.. la fel si cu telescopu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Cu lichidu de frana nu e de joaca..daca nu sti sa aerisesti e grav. Placutele se schimba foarte usor. 1.Dai etrierul jos( de obicei prins in 2 suruburi) 2.Departezi placutele cu o surubelnita cat poti de mult 3.Scoti capacul de plastic 4.Pe "spatele" adica partea care nu se vede a etreirului(cea din interiorul furcii) vezi vedea pe o tija/ax o siguranta rotunda pe care o scoti cu o surubelnita 5.Scoti axul 6.O data cu placutele o sa cada si o siguranta 7.Pui placutele pe pozitie 8.Pui siguranta peste placute si introduci axul 9.Strangi cu un patent putin acea siguranta care tine axul,aceasta tre sa intre putin fortat 10.Montezi la loc capacul de plastic 11.Montezi la loc etrierul.Grija mare la strangerea suruburilor, sa fie bine stranse dar sa nu faci exces ca sa nu strici filetul surubului/etrierului, ca sa te asiguri ca faci bine incearca sa infiletezi cat se poate cu mana;) 12.Strangi frana de cateva ori pana se intareste si este ca inainte 13. Iesi la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 21, 2008 Autor Share Postat Aprilie 21, 2008 Salutare baieti! Am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus cu motocicleta mai putin chimbul lichidului de frana! 1. Am schimbat O-ring-ul de la chiuloasa cu unul comandat special la hidraulica Brasov. 2. Am schimbat placutele de frana fata+spate. 3. Am schimbat kit-ul de lant, aici aparand o problema... Kit-ul de lant comandat contine pinionul de pe fata cu 14 zimti in loc de 16 cum a avut ea inainte! Voi cati zimti aveti la pinionul din fata? Astazi a mai aparut o problema... aveam 150 km/h, eram intr-a 6-a la 10k de ture si hodoronc tronc mi s-a oprit motorul si s-a blocat roata din spate... Am tras pe dreapta, in siguranta, am facut o inspectie ochiometrica si am incercat sa il repornesc! Spre mirarea mea, a pornit fara probleme, fara sunete neobisnuite, totul OK. Am mers tinta la mecanicul meu, i-am explicat care a fost problema, am stat sa se raceasca unpic... a desfacut bujia, a iesit normal, fara probleme, am desfacut capacul motorului sa ne uitam la piston... Fara probleme! Acum nu stiu care a fost problema caci eu am plecat si omul a desfacut tot sa vada! Mi-a spus dupa 3 ore de munca si inspectie ca nu a avut nimic! Acum ce s-a intamplat... nu stiu dar nu am mai avut probleme! Sper sa nu fi fost nimic grav! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Ce cauti bah cu 150 km/h? ) Las-o si tu mai moale la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 ce ai facut tu este rezultatul a prea multa forja laso mai moale ca il omori.eu am patito la fel,si dupa ,a inceput sa o ia lent la vale,ajungand sa mearga maxim cu 90km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Ahh.. i-ai dat 150? Inseamna ca ai Power Valve.. ca din cate stiu eu.. un RS 125 fara p.valve are 12 cai.. si mai mult de 120-130 nu merge Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 nu sti bine...am vazut rs fara PV care mergea cu 160 asa ca....daca nu ai powervalve largesti de tot evacuarea aia si merge ca si cum ar fi mereu pe deschis...asta inseamna ca in ture mici deabi' trage... ontopic: nu e nicio problema daca ai 14 zimti pe fata pierzi doar putin din viteza si creste putin demaraju...dar nu cred ca e ceva care sa se simta prea mult...e ca la bicicleta...cu cat ai foaia mai mare cu atat dai mai greu la pedale si "prinzi viteza mai mare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 22, 2008 Autor Share Postat Aprilie 22, 2008 ce ai facut tu este rezultatul a prea multa forja laso mai moale ca il omori.eu am patito la fel,si dupa ,a inceput sa o ia lent la vale,ajungand sa mearga maxim cu 90km/h Si tie ti s-a oprit in timpul mersului? Ce ai facut mai departe? Acum nu mai vrea deloc mai mult de 90 km/h? Care este solutia sa o impiedic "sa o ia lent la vale"? Multumesc tuturor pentru raspunsuri! @Pacasac: M-am jurat ca nu mai merg vreodata cu ea mai mult de 120 km/h! Gata! M-am jucat cu focul si m-am ars! Sper ca nu prea tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 cum fuse bre sa ti se blocheze roata la 150 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 22, 2008 Autor Share Postat Aprilie 22, 2008 Ciudat, socant, inspaimantator dar am fost foarte rapid si am tras ambreiajul fiind cu mana pe el k ma pregateam de franare! Asta mi-a fost norocul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Si tie ti s-a oprit in timpul mersului? Ce ai facut mai departe? Acum nu mai vrea deloc mai mult de 90 km/h? Care este solutia sa o impiedic "sa o ia lent la vale"? Multumesc tuturor pentru raspunsuri! El a rezolvat-o altfel si multi motociclisti nu ar vrea sa o rezolve cum a rezolvat-o el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 El a rezolvat-o altfel si multi motociclisti nu ar vrea sa o rezolve cum a rezolvat-o el. Imi cer scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa zici? A picat sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Imi cer scuze dar nu am inteles ce ai vrut sa zici? A picat sau ce? Accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 Urat! Chiar urat! E ciudata faza numai cum ti iti scad turatiile, dapai sa te trezesti si cu roata blocata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 motoru in sine l-am rezolvat complet cu accident...dar problema respectiva,n-am rezolvato..ca n-am apucat P.S. mie din momentu in care mi-a facut faza aia,niste vibratii nasoale pe la circa 5000 de ture au inceput sa apara..ai si tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 Nu! Nimic strange, totul e normal! Motorul se aude si functioneaza ca inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 atunci la tine e mai bine:))oricum,nu-l mai forja...sunt foarte migaloase....eu am blestemato de 100 de ori..numai probleme imi facea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 24, 2008 Autor Share Postat Aprilie 24, 2008 Acum nu mai blestemi motorul dar blestem itraficul k nu ai pe unde fugii cu "mica" racheta! Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) eh,ma descurc eu in trafic...oricum,bafta,si ai grija cu dansa Editat Aprilie 24, 2008 de KiKi123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Am facut acuma un drum de 30 de kilometri, totul OK, fara probleme! Am parcat, peste 10 minute pornesc iarasi, ma duc sa-i pun benzina, surpriza, nu mai imi mergea kilometrajul! Are cineva idee de ce sau care ar putea fi cauza?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Am facut acuma un drum de 30 de kilometri, totul OK, fara probleme! Am parcat, peste 10 minute pornesc iarasi, ma duc sa-i pun benzina, surpriza, nu mai imi mergea kilometrajul! Are cineva idee de ce sau care ar putea fi cauza?!? ori ti sa rupt cablul de la kilometraj(ceea ce e foarte probabil) ori melcul de la kilometraj are vreo buba...incearca sa inlocuiesti cablul de la kilometraj.....vezi ce iese.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) ori ti sa rupt cablul de la kilometraj(ceea ce e foarte probabil) ori melcul de la kilometraj are vreo buba...incearca sa inlocuiesti cablul de la kilometraj.....vezi ce iese.... nu trebe inlocuit direct. ca poate e melcul. scoate tot cablu si vezi daca nu e rupt sau daca nu s-a rotunjit capatu care intra in melc/bord daca cablu e ok at e de la melc. Editat Aprilie 27, 2008 de ge0rge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat Aprilie 27, 2008 Autor Share Postat Aprilie 27, 2008 Cabu e de vina, e rupt, trebuie inlocuit, dupa Pasti asta! Alta buba! Am tras o tranta azi, la 10 la ora, dupa aproximarea lu' ochiu' meu! Pus frana fata, normal, nu tare, dar s-a blocat frana pe o pata de ulei, am cazut pe o parte, eu nu am patit absolut dar chiar nimic, ma cam doare cotul, dar trece ca e moca! Motorul e julit pe o parte, maine ma duc la baci ala sa o rezolve, nu e grava, semnalizatorul stanga rupt, dar schimbatorul de viteze si ansamblul care il tine, acela de aluminiu, unde gasesc si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Frate daca nu reusesti sa controlezi un derapaj la 10 km/h e grav... Stii, daca vezi ca nu stii sa joci fotbal, apuca-te de baschet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.