Sari la conținut

Camere Heavy Duty 18/21 + Rim Lock -uri


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Sunt posesorul unei motociclete Yamaha XT600Z Tenere, echipata in prezent cu urmatoarele cauciucuri :

- Fata = 90/90 - 21 (sau 3.00/21)

- Spate = 120/90 - 18 (sau 4.60/18)

 

Doresc sa imi cumpar doua camere heavy duty, respectiv 2 rim lock -uri pentru dimensiunile mai sus mentionate.

Am deschis acest topic pentru a va intreba urmatoarele :

1. Care este diferenta intre un rim lock care are la baza suport de aluminiu si cel care este, cel putin optic, la prima vedere, fabricat in intregime din cauciuc (desi presupun ca rama de metal este turnata in interiorul cauciucului) ?

 

2. Pe care ar fi mai bine sa il aleg?

 

3. Am gasit pe internet de vanzare atat camerele cat si rim lock - urile, dar ma intereseaza daca este cineva in tara care vinde asa ceva, la ce preturi si in cat timp le poate expedia spre mine?

Prefer achizitia de aici variantei cu 10 zile + comisioane in cazul in care as opta pentru Germania.

Camerele heavy duty de care vorbesc sunt cele de 4 sau 4,5 mm grosime. Am gasit la comercianti de piese/accesorii moto camere mai groase decat cele uzuale, pe care scrie "motocross tube" (Heidenau), dar care nu au 4mm grosime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesorul unei motociclete Yamaha XT600Z Tenere, echipata in prezent cu urmatoarele cauciucuri :

- Fata = 90/90 - 21 (sau 3.00/21)

- Spate = 120/90 - 18 (sau 4.60/18)

 

Doresc sa imi cumpar doua camere heavy duty, respectiv 2 rim lock -uri pentru dimensiunile mai sus mentionate.

Am deschis acest topic pentru a va intreba urmatoarele :

1. Care este diferenta intre un rim lock care are la baza suport de aluminiu si cel care este, cel putin optic, la prima vedere, fabricat in intregime din cauciuc (desi presupun ca rama de metal este turnata in interiorul cauciucului) ?

 

2. Pe care ar fi mai bine sa il aleg?

 

3. Am gasit pe internet de vanzare atat camerele cat si rim lock - urile, dar ma intereseaza daca este cineva in tara care vinde asa ceva, la ce preturi si in cat timp le poate expedia spre mine?

Prefer achizitia de aici variantei cu 10 zile + comisioane in cazul in care as opta pentru Germania.

Camerele heavy duty de care vorbesc sunt cele de 4 sau 4,5 mm grosime. Am gasit la comercianti de piese/accesorii moto camere mai groase decat cele uzuale, pe care scrie "motocross tube" (Heidenau), dar care nu au 4mm grosime.

 

Gasesti camere groase la MotoAdventure(Kenda heavy duty) si papioane si metalice si din cauciuc.

Camera spate costa cam 50-60 lei si vreo 50 lei papionul spate 18".Aceleasi preturi le gasesti si la Zoli la Miercurea Ciuc (0266310015-telefonul de la magazin) Eu de la ei am luat Vee Ruber -camera si papionul este de aluminiu cu ceva cauciuc pus pe el. Cred ca gasesti si la Motomania in Pipera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene tu faci motocross cu mobra ta? vezi ca la drum la viteze mai marisoare daca nu echilibrezi perfect roata te ia diaria de la vibratii plus daca ai norocul sa iei o bordura groapa sant etc cu rim lock-ul ai scos banu pentru o janta sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@ Bibanu :

Multumesc de informatii !

 

@ Ducu San :

Fiindca nici eu nu mi-am argumentat postul, here it goes :

 

Acum o saptamana mi s-a rupt valva la o camera heavy duty in timp ce ma dadeam pe un forestier (fara pana + desumflare prealabila, presiune scazute pentru off-road sau alte motive care ar fi dus la aceast deznodamant).

Marea majoritate a celor cu care eram (toti mult mai experimentati decat mine in genul asta de mobre si iesiri) mi-au explicat ca as fi scapat linistit de acest eveniment daca aveam rim lock.

Asta legat de rim lock.

Legat de camera...

Camera heavy duty am gasit-o (dupa ce i-am rupt valva bineinteles) pusa de neamt.

Am injurat pentru jumatate de an cand am pus camera noua clasica.

Am ciupit-o de doua ori (da, stiu, stupid me... macar ma imbat cu ideea ca am vointa sa invat din nou :cheers: ) si am trecut prin procesul de montare/demontare de vreo trei ori :burnout: .

M-am dus a doua zi la vulcanizare fiindca petecele mele erau execrabile si fiindca cu pompa mea nu reuseam sa "arunc" cauciucul pe janta.

Morala - multumita meseriasului de acolo si nepasarii mele (mi s-a parut la un moment dat ca o sa se prinda camera sub cauciuc dar m-am linistit cand am vazut-o aliniata 98-99% la janta) camera a fost prinsa sub cauciuc si scapata de acolo la 70 la ora. Dans de spate de mai mare spectacolul, roata pe janta, presiunea dusa de tot. Am crezut ca am rupt iar valva sau ca am o pana serioasa. Fix ... . Avea aer in ea (cat sa isi pastreze forma rotunda si sa nu o pot scoate usor dupa demontarea cauciucului) si nici o intepatura.

Din cauza asta vreau heavy duty. Fiindca sunt mai solide si muuult mai practice la montat.

Cand am mers din nou la alte vulcanizari nu prea s-a ingramadit lumea. Multi isi luasera injuraturile de rigoare sau stiau colegi injurati de motociclisti pentru asemenea surprize ca si a mea.

 

Ce-i drept un pic dupa, dar, despre echilibrat am aflat si eu ca este obligatoriu.

Spune-mi te rog (si sunt sigur ca mai citesc si invata si altii) in ce fel duce rim lock-ul la indoirea jentii(in caz de lovit gropi, etc)? Iti jur ca nu fac misto ci pur si simplu nu inteleg cum.

 

Ramane valabila intrebarea cu papioanele ? Este vreo diferenta intre ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene tu faci motocross cu mobra ta? vezi ca la drum la viteze mai marisoare daca nu echilibrezi perfect roata te ia diaria de la vibratii plus daca ai norocul sa iei o bordura groapa sant etc cu rim lock-ul ai scos banu pentru o janta sigur.

 

 

Eu am mers cu un Ktm Adventure cu RIM LOCK la 160Km/h, cu un Husaberg la 145km/h si nu se simte dezechilibrul. Ambele sunt monocilindrice si vibratiile motorului depasesc valoarea vibratiilor produse de roti.

Borduri, si pietre mari am luat cu zecile si pot sa iti spun ca te inseli. Jentile sunt in perfecta stare.

 

Pentru Popescu Mihai sfatul meu este sa incerci sa inveti sa faci pana singur. Te va ajuta mult in teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu am mers cu un Ktm Adventure cu RIM LOCK la 160Km/h, cu un Husaberg la 145km/h si nu se simte dezechilibrul. Ambele sunt monocilindrice si vibratiile motorului depasesc valoarea vibratiilor produse de roti.

Borduri, si pietre mari am luat cu zecile si pot sa iti spun ca te inseli. Jentile sunt in perfecta stare.

 

Pentru Popescu Mihai sfatul meu este sa incerci sa inveti sa faci pana singur. Te va ajuta mult in teren.

 

Multumesc de raspuns !

De care rim lock -uri aveai ? Cu suport de aluminiu sau din cauciuc ?

Ai dreptate cu pana. Din cauza asta in prima instanta am pus mana si am desfacut eu.

Am renuntat insa la a le mai face pana imi cumpar niste petece mai fine, adezivul aderent si pompa pe 12 V.

 

Si inca o intrebare, va rog :

Complica rim lock-ul inutil de mult procesul de montare/demontare a rotii, mai ales cand esti pe drum si nu in garaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns !

De care rim lock -uri aveai ? Cu suport de aluminiu sau din cauciuc ?

Ai dreptate cu pana. Din cauza asta in prima instanta am pus mana si am desfacut eu.

Am renuntat insa la a le mai face pana imi cumpar niste petece mai fine, adezivul aderent si pompa pe 12 V.

 

Si inca o intrebare, va rog :

Complica rim lock-ul inutil de mult procesul de montare/demontare a rotii, mai ales cand esti pe drum si nu in garaj?

 

Papionul(Rim-lock-ul)nu te incurca deloc la montarea demontarea rotii, se monteaza dupa ce ai pus cauciucul pe janta prin acelasi procedeu prin care montezi si valva in gaura din janta. Dupa asta montezi camera pe janta , urmarind sa fie bine asezata pe toata circumferinta rotii si se trece si peste papion. Dupa asta cu varful levierului incepi sa asezi cauciucul in janta. Din timp in timp apesi pe cauciuc sa nu se ridice pe talon si asa pana termini . Papionul nu te incurca la pietre , borduri si alte chestii, din contra ajuta sa nu se invarta camera sub cauciuc si sa se rupa valva .Precizez ca trebuie stransa foarte bine piulita papionului dupa ce ai terminat de montat cauciucul si camera pe janta. Referitor la petice , poti cumpara de la rusi petice la rece si o pompa de bicicleta pe care poti sa le pui in rucsac. Pe mine m-au ajutat in ultima vreme , in ultimele 3 iesiri am facut cam 5 pene din cauza papionului stricat(rupt cauciucul de pe suportul de aluminiu) si a unui cauciuc la care s-au rupt armaturile. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Papionul(Rim-lock-ul)nu te incurca deloc la montarea demontarea rotii, se monteaza dupa ce ai pus cauciucul pe janta prin acelasi procedeu prin care montezi si valva in gaura din janta. Dupa asta montezi camera pe janta , urmarind sa fie bine asezata pe toata circumferinta rotii si se trece si peste papion. Dupa asta cu varful levierului incepi sa asezi cauciucul in janta. Din timp in timp apesi pe cauciuc sa nu se ridice pe talon si asa pana termini . Papionul nu te incurca la pietre , borduri si alte chestii, din contra ajuta sa nu se invarta camera sub cauciuc si sa se rupa valva .Precizez ca trebuie stransa foarte bine piulita papionului dupa ce ai terminat de montat cauciucul si camera pe janta. Referitor la petice , poti cumpara de la rusi petice la rece si o pompa de bicicleta pe care poti sa le pui in rucsac. Pe mine m-au ajutat in ultima vreme , in ultimele 3 iesiri am facut cam 5 pene din cauza papionului stricat(rupt cauciucul de pe suportul de aluminiu) si a unui cauciuc la care s-au rupt armaturile. :hug:

 

 

Petece ieftine din piata am luat si eu. Is bune ele la banii dati numai ca is cam groase si nu le vad intanzindu-se odata cu camera care se umfla (de fapt "desteptul" in toata afacerea asta sunt eu care cred ca am cumparat petece de cauciuc sau pentru camere de camion, autobuz, etc. Am sarit ca lacomul cand am vazut 12 bucati la 30 de mii cu tot cu adeziv). Mi s-au parut ok pana am vazut la o vulcanizare unele mult mai fine si care s-au lipit de mai ca nu le observai. Sunt comercializate de o firma din Timisoara, carora am sa le fac acuma, de salariu, o vizita - FRANCK.

Legat de pene, vad ca tu te descurci mai bine decat mine.

Am o pompa clasica de bicicleta (a fost cea mai la indemana cand ma grabeam sa plec la munte) si am gasit ceva pompa de bicicleta cu 200 de mii, telescopica. Foarte faina si mica ea, dar cum am zis mai sus, eu nu am reusit cu pompa de masina sa "arunc" cauciucul pe janta. Ca nici nu aveam o solutie de uns pentru a aluneca, nu mai spun, ca deja nu vreau sa mai imi aduc aminte (Mi-a zis mie taica-meu ca Yamaha nu e Simson, da` eu nu... Batman, Batman :( !).

Asa ca am optat pentru compresorul de mai jos (15 Euro la Polo, cod produs 60170400840) :

 

post-3763-1207682166_thumb.jpg

 

Una peste alta... "Senc iu again :burnout: :cheers: !"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petece ieftine din piata am luat si eu. Is bune ele la banii dati numai ca is cam groase si nu le vad intanzindu-se odata cu camera care se umfla (de fapt "desteptul" in toata afacerea asta sunt eu care cred ca am cumparat petece de cauciuc sau pentru camere de camion, autobuz, etc. Am sarit ca lacomul cand am vazut 12 bucati la 30 de mii cu tot cu adeziv). Mi s-au parut ok pana am vazut la o vulcanizare unele mult mai fine si care s-au lipit de mai ca nu le observai. Sunt comercializate de o firma din Timisoara, carora am sa le fac acuma, de salariu, o vizita - FRANCK.

Legat de pene, vad ca tu te descurci mai bine decat mine.

Am o pompa clasica de bicicleta (a fost cea mai la indemana cand ma grabeam sa plec la munte) si am gasit ceva pompa de bicicleta cu 200 de mii, telescopica. Foarte faina si mica ea, dar cum am zis mai sus, eu nu am reusit cu pompa de masina sa "arunc" cauciucul pe janta. Ca nici nu aveam o solutie de uns pentru a aluneca, nu mai spun, ca deja nu vreau sa mai imi aduc aminte (Mi-a zis mie taica-meu ca Yamaha nu e Simson, da` eu nu... Batman, Batman :hug: !).

Asa ca am optat pentru compresorul de mai jos (15 Euro la Polo, cod produs 60170400840) :

 

post-3763-1207682166_thumb.jpg

 

Una peste alta... "Senc iu again :burnout: :cheers: !"

cand esti in natura trebuie sa improvizezi intotdeauna..ca solutie de uns cauciucul in creierul muntilor foloseste cu succes cateva picaturi de ulei de motor(experienta proprie),dar ai grija sa se raceasca un pic sa nu te arzi(aceeasi experienta proprie)

 

PS camere adevarate WEE RUBBER grosime 6 mm are Patrik Boissy(il gasesti aici pe forum) trimite prin curier si are cel mai bun pret din ro 25 eu/bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu un Ktm Adventure cu RIM LOCK la 160Km/h, cu un Husaberg la 145km/h si nu se simte dezechilibrul. Ambele sunt monocilindrice si vibratiile motorului depasesc valoarea vibratiilor produse de roti.

Borduri, si pietre mari am luat cu zecile si pot sa iti spun ca te inseli. Jentile sunt in perfecta stare.

 

Pentru Popescu Mihai sfatul meu este sa incerci sa inveti sa faci pana singur. Te va ajuta mult in teren.

Iti spun eu mestere ca nu ai mers destul ca sa le patesti,si nu le simti pt ca ai KTM nu mai simti nimic altceva decat vibratiile de la motor. (Ktemeu)

 

 

Pai in primul rand in teren tre sa mai dai din aer afara ca sa ai aderenta mai buna si in general de aia se monteaza rim lock ca sa nu ai surpriza sa-ti invarta cauciucul pe janta si in special se pun la cauciucuri cu crampoane babane caci alea au aderenta maxima si la acceleratie si la deceleratie acum depinde si ce motor ai in 2T sau 4T. Deci daca ai cauciucul moale daca prinzi o piatra pe portiunea aia unde ai lock rim-ul iti dai seama ca guma nu mai are unde sa se duca la impact se opreste in lock rim si implicit forteaza in janta .

 

Sfatul meu este sa ai jentile curate si sa incerci sa montezi cauciucul cu apa si sapun nu cu caucuiuc sau alte vaseline . Sapunul dupa ce se usuca este cel mai bun lipici.

 

Acum tu nu trebuie sa te iei dupa mine ci poti ca cerni informatiile de pe forum stii eu am inceput cu Mobra50 nu ca superpilotii astia direct pe mobre bengoase care stiu singure sa mearga asa ca nu sunt eu unitatea etalon pt sfaturi. Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Iti spun eu mestere ca nu ai mers destul ca sa le patesti,si nu le simti pt ca ai KTM nu mai simti nimic altceva decat vibratiile de la motor. (Ktemeu)

Pai in primul rand in teren tre sa mai dai din aer afara ca sa ai aderenta mai buna si in general de aia se monteaza rim lock ca sa nu ai surpriza sa-ti invarta cauciucul pe janta si in special se pun la cauciucuri cu crampoane babane caci alea au aderenta maxima si la acceleratie si la deceleratie acum depinde si ce motor ai in 2T sau 4T. Deci daca ai cauciucul moale daca prinzi o piatra pe portiunea aia unde ai lock rim-ul iti dai seama ca guma nu mai are unde sa se duca la impact se opreste in lock rim si implicit forteaza in janta .

 

Sfatul meu este sa ai jentile curate si sa incerci sa montezi cauciucul cu apa si sapun nu cu caucuiuc sau alte vaseline . Sapunul dupa ce se usuca este cel mai bun lipici.

 

Acum tu nu trebuie sa te iei dupa mine ci poti ca cerni informatiile de pe forum stii eu am inceput cu Mobra50 nu ca superpilotii astia direct pe mobre bengoase care stiu singure sa mearga asa ca nu sunt eu unitatea etalon pt sfaturi. Succes.

 

Ducu, iti citesc de foarte mult timp posturile pe forumul asta, am discutat de cateva ori cu tine despre Yamaha XT si radiatorul de ulei, consum, comportament la drum, etc si, asa, macar din citite si auzite, stiu ca esti un mecanic foarte bun si ai parte de respectul meu, indiferent cum ai pune problema.

Eu iti multumesc mult ca ai scris din nou in topicul asta, fiindca asta imi doream cel mai mult - un post argumentat.

E al d.. de nasol sa fii habarnist in unele treburi (ca mine), sa fii motivat sa afli, sa citesti, sa intrebi in stanga si in dreapta, dar, cel mai important, sa si vrei sa intelegi "DE CE ?"

Si hai sa nu ne certam, ca sa zic asa. Impartim aceeasi pasiune.

Eu va multumesc tuturor pentru ca ati raspuns si pentru ca am mai invatat ceva din topicul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu mestere ca nu ai mers destul ca sa le patesti,si nu le simti pt ca ai KTM nu mai simti nimic altceva decat vibratiile de la motor. (Ktemeu)

Pai in primul rand in teren tre sa mai dai din aer afara ca sa ai aderenta mai buna si in general de aia se monteaza rim lock ca sa nu ai surpriza sa-ti invarta cauciucul pe janta si in special se pun la cauciucuri cu crampoane babane caci alea au aderenta maxima si la acceleratie si la deceleratie acum depinde si ce motor ai in 2T sau 4T. Deci daca ai cauciucul moale daca prinzi o piatra pe portiunea aia unde ai lock rim-ul iti dai seama ca guma nu mai are unde sa se duca la impact se opreste in lock rim si implicit forteaza in janta .

 

Acum tu nu trebuie sa te iei dupa mine ci poti ca cerni informatiile de pe forum stii eu am inceput cu Mobra50 nu ca superpilotii astia direct pe mobre bengoase care stiu singure sa mearga asa ca nu sunt eu unitatea etalon pt sfaturi. Succes.

 

1. Nu mai am KTM deci nu mai fac parte dintre superpiloti.

2. Nici nu trebuie sa mergi foarte mult ca sa iti dai seama ca pintenul NU AFECTEAZA CU NIMIC JANTA cand trece peste borduri, stanci sau cand faci sarituri, indiferent ca accelerezi sau decelerezi. Pentru asta am facut si un desen care poate lamureste asezarea pintenului in interiorul jentii.

3. Rim Lock- urile se pun in special pentru a nu se invarti cauciucul pe janta atunci cand faci pana. Astfel nu distrugi valva si poti merge pe pana chiar multi km fara sa strici camera.

4. Nu se pun cu precadere pe cauciucuri de cross (din alea cu "crampoane babane"), ci atat pe cauciucuri cross cat si pe cele de enduro.

 

Daca nici acum nu ma crezi, facem un sondaj si vedem cati dintre superpiloti si non-superpiloti au strambat jentile din cauza pintenilor.

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul de la pinten se prinde in ce?

in papionul acela. papionu e un metal in care intra un surub iar apoi este inveli intr-o manta de cauciuc plastificat.

Sustin ce zice KETEMEU - nu din papionu ala se stramba janta, asta mi se pare chiar aberant. Eu am pe rotile de enduro niste camere mai groase, nu chiar heavy duty, si cauciucurile sunt niste kenda care sunt destul de tari, poate de aceea nu am facut pana pana in preyent. Iar ca presiune am un 0.8, si pana acu nu am avut probleme de acest gen. Plus conteaza si janta ce natie e. Spre exemplu eu la DR vechi am indoit-o din vreo 3 borduri si 2 pietre pe cand la DID-ul de pe EXC nu am avut probleme

PS aici e replica unui superpilot. ma mir ca cei cu galbejitele se considera piloti:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

1. Nu mai am KTM deci nu mai fac parte dintre superpiloti.

2. Nici nu trebuie sa mergi foarte mult ca sa iti dai seama ca pintenul NU AFECTEAZA CU NIMIC JANTA cand trece peste borduri, stanci sau cand faci sarituri, indiferent ca accelerezi sau decelerezi. Pentru asta am facut si un desen care poate lamureste asezarea pintenului in interiorul jentii.

3. Rim Lock- urile se pun in special pentru a nu se invarti cauciucul pe janta atunci cand faci pana. Astfel nu distrugi valva si poti merge pe pana chiar multi km fara sa strici camera.

4. Nu se pun cu precadere pe cauciucuri de cross (din alea cu "crampoane babane"), ci atat pe cauciucuri cross cat si pe cele de enduro.

 

Daca nici acum nu ma crezi, facem un sondaj si vedem cati dintre superpiloti si non-superpiloti au strambat jentile din cauza pintenilor.

 

:bigstar:

 

 

in papionul acela. papionu e un metal in care intra un surub iar apoi este inveli intr-o manta de cauciuc plastificat.

Sustin ce zice KETEMEU - nu din papionu ala se stramba janta, asta mi se pare chiar aberant. Eu am pe rotile de enduro niste camere mai groase, nu chiar heavy duty, si cauciucurile sunt niste kenda care sunt destul de tari, poate de aceea nu am facut pana pana in preyent. Iar ca presiune am un 0.8, si pana acu nu am avut probleme de acest gen. Plus conteaza si janta ce natie e. Spre exemplu eu la DR vechi am indoit-o din vreo 3 borduri si 2 pietre pe cand la DID-ul de pe EXC nu am avut probleme

PS aici e replica unui superpilot. ma mir ca cei cu galbejitele se considera piloti:)))

 

 

Luna asta am cheltuit deja foarte multi bani cu motocicleta si mici dotari prin garaj (ulei, filtre, kit de lant, scule, tot felul de mici aparate, etc) si nu ma mai pot intinde.

Insa luna viitoare sau in maxim 2 luni (prin absurd) voi cumpara cauciucurile heavy-duty si rim lock -urile necesare.

Este o decizie in luarea careia au contat 60 % experientele de acum aprox. 2 saptamani, cu valva retezata (in alegerea papionului) si cea cu camera agatata sub cauciuc (in alegerea camerei heavy duty). 30 % merg pe mana celor care au postat in sensul folosirii acestor optionale (in special a papionului). 10 % merg la Ducu si inseamna ca am retinut ce a zis el si nu exclud in totalitate o intamplare ca aceasta, desi nici eu nu prea vad cum. Nu am facut cunostiinta cu un papion si nici nu am experienta asa ca ma opresc aici.

Timpul le va lamuri pe toate.

Nu am scris cele de mai sus pentru a supara pe cineva sau din contra.

Este decizia mea si daca va fi buna sau nu...ramane sa povestesc si eu altora sau tot voua aici.

Va multumesc, inca o data, tuturor pentru posturile din acest topic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...