cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Puteam sa pun postul la chopperisti, dar si alea sint tot comuniste (majoritatea de la noi). Iata deci un alt Nipru de la Tulcea, cu detalii. E foarte bine realizat, si poate e de ajutor pentru cine are intrebari legate de diferite metode de modificare (cardan, alungire cadru, frina disc spate, roata spate etc). Enjoy... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 Inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 Cam astea sint... S-a muncit mult la el, si daca va uitati la detalii o sa vedeti ca sint super. Poate ansamblul nu va fi pe toate gusturile, dar pe bucati este ceva deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 PS Inca nu e terminat, mai sint ceva fire care atirna si niste detalii de finisat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 are maneta de marche-ariere "mutata" sus, langa rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Exact cum ai spus Cristi-mic@: per ansamblu depinde de gust(mie personal nu prea imi place in ansamblu) dar pe bucati este intr-adevar deosebit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 nu-mi place...mai fain era al tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 25, 2005 Share Postat Mai 25, 2005 Nici mie nu imi place cu toate ca a fost lucrata bine. @cristi-mic, am si eu cateva intrebari: ce dimensiune are roata de pe spate si de la ce model de automobil provine? Carburatoarele sunt ale ei? Frana de pe spate de unde a fost adaptata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2005 Autor Share Postat Mai 25, 2005 Pe rind: - maneta de linga rezervor este marsarierul, prelungit pina sus - roata spate este de Dacia papuc (pe 14", cu tot cu cauciuc), montata pe o flansa cu prezoanele de Dacie (adica se poate pune orice alta roata de Dacie, fara modificari) - frina spate: pompa de Mercedes (de la ambreiaj) si etrier de masina (dar nu stiu de unde, oricum e ceva destul de mic, cred ca de pe spate) - carburatoarele sint Made in Ukraine, se pare ca se gasesc destul de usor. Oricum, motorul a pornit usor, merge bine, ramine de vazut cit consuma cu ele. Nici eu nu pot spune ca e pe gustul meu, parca e mai frumosa fosta mea (pe ansamblu), dar detaliile sint bine realizate. E facuta pentru cineva din Tulcea care e student in Cluj, de catre marele nostru maestru strungar/frezor/mecanic/super-meserias Telu ) (vorbesc serios). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 intr-adevar e bine lucrat al detalii, ingriji. tobele is facute sau is standard de pe ceva motor. oricum mie imi place cum dau. furca pe spate ai modificat-o? cum? si cadrul e lungit, nu? bravo, faina lucrare per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 ... Arata bine foc Uralul. E de vinzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 26, 2005 Autor Share Postat Mai 26, 2005 E facut de maestrul Telu pentru cineva. Si e Nipru, nu Ural. Poate o sa-l vinda cindva, dar nu in viitorul apropiat. Tobele sint din inox, fabricate pe plan local Cadrul nu e lungit, s-a taiat suportul original al basculei si s-a mutat suportul ei pe capatul cadrului. Bascula a fost taiata in doua (axul ei) si latita. Simplu si eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeRelu Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 daca nu a lungit bascula,cum a pus cardanu ca sa nu dea in roata(presupun ca roate e mai lata de 120-care intra max fara sa atinga in cardan)? per ansamblu foarte faina bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 27, 2005 Autor Share Postat Mai 27, 2005 Pe scurt (se vede clar si din poaza detaliu cu cardanul): - roata este de 175/14", deci suficient de lata. - bascula e taiata (axul) si latita corespunzator. In ochiul ala pe unde trecea cardanul original s-a presat rulment. Axul care vine din grup trece prin rulmentul respectiv, urmeaza un cap de planetara auto, apoi inca un ax foarte scurt, apoi alta articulatie cardanica, care se prinde pe flansa de la iesire din cutie. Deci daca vreti sa puneti roata mai lata de 120 trebuie latita bascula (din ax) si adaugata inca o articulatie cardanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
funnky bici Postat Mai 27, 2005 Share Postat Mai 27, 2005 hmmm frumos. multa munca ...dar rezultatul in ansambul nu mi prea place in schimb la detalii e beton...tobele s frumoase...pe bucati motoru e frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.