Sari la conținut

NIPRU custom


cristi-mic
 Share

Postări Recomandate

Puteam sa pun postul la chopperisti, dar si alea sint tot comuniste (majoritatea de la noi).

Iata deci un alt Nipru de la Tulcea, cu detalii. E foarte bine realizat, si poate e de ajutor pentru cine are intrebari legate de diferite metode de modificare (cardan, alungire cadru, frina disc spate, roata spate etc).

Enjoy...

post-8-1117020045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam astea sint...

S-a muncit mult la el, si daca va uitati la detalii o sa vedeti ca sint super. Poate ansamblul nu va fi pe toate gusturile, dar pe bucati este ceva deosebit.

post-8-1117020817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu imi place cu toate ca a fost lucrata bine.

@cristi-mic, am si eu cateva intrebari: ce dimensiune are roata de pe spate si de la ce model de automobil provine? Carburatoarele sunt ale ei? Frana de pe spate de unde a fost adaptata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe rind:

- maneta de linga rezervor este marsarierul, prelungit pina sus

- roata spate este de Dacia papuc (pe 14", cu tot cu cauciuc), montata pe o flansa cu prezoanele de Dacie (adica se poate pune orice alta roata de Dacie, fara modificari)

- frina spate: pompa de Mercedes (de la ambreiaj) si etrier de masina (dar nu stiu de unde, oricum e ceva destul de mic, cred ca de pe spate)

- carburatoarele sint Made in Ukraine, se pare ca se gasesc destul de usor. Oricum, motorul a pornit usor, merge bine, ramine de vazut cit consuma cu ele.

Nici eu nu pot spune ca e pe gustul meu, parca e mai frumosa fosta mea (pe ansamblu), dar detaliile sint bine realizate. E facuta pentru cineva din Tulcea care e student in Cluj, de catre marele nostru maestru strungar/frezor/mecanic/super-meserias Telu :laugh:) (vorbesc serios).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar e bine lucrat al detalii, ingriji. tobele is facute sau is standard de pe ceva motor. oricum mie imi place cum dau. furca pe spate ai modificat-o? cum? si cadrul e lungit, nu?

bravo, faina lucrare per ansamblu. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E facut de maestrul Telu pentru cineva. Si e Nipru, nu Ural. Poate o sa-l vinda cindva, dar nu in viitorul apropiat.

Tobele sint din inox, fabricate pe plan local :makeout:

Cadrul nu e lungit, s-a taiat suportul original al basculei si s-a mutat suportul ei pe capatul cadrului.

Bascula a fost taiata in doua (axul ei) si latita. Simplu si eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu a lungit bascula,cum a pus cardanu ca sa nu dea in roata(presupun ca roate e mai lata de 120-care intra max fara sa atinga in cardan)? :ok:

 

per ansamblu foarte faina

 

bafta :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt (se vede clar si din poaza detaliu cu cardanul):

- roata este de 175/14", deci suficient de lata.

- bascula e taiata (axul) si latita corespunzator. In ochiul ala pe unde trecea cardanul original s-a presat rulment. Axul care vine din grup trece prin rulmentul respectiv, urmeaza un cap de planetara auto, apoi inca un ax foarte scurt, apoi alta articulatie cardanica, care se prinde pe flansa de la iesire din cutie.

Deci daca vreti sa puneti roata mai lata de 120 trebuie latita bascula (din ax) si adaugata inca o articulatie cardanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...