nsrhonda Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 am si eu mai multe intrebari,mi-am luat o aprilia rs nu stiu daca e 95 sau 98 ca intr-un act scrie ceva in altu altceva,o sa ramana de aflat dupa ce il duc la RAR(e din germania adus). In primul rand cum e robinetul de benzina pornit ? l-am pus in jos si a curs pe la carburator printr-o gaurica (dinaia ca o putsa aflata chiar la baza,unde sunt pompitele alea pe interior,) afara benzina,daca il puneam la orizontal nu mai picura,in alta pozitie curgea benzina din el. Dupaia ,de cat e rezervoru,si cand se aprinde martorul de benzina,cati litri mai am in rezervor ? Buloanele alea de la capetele ghidoanelor se dau jos daca desurubez surubul de la capat sau sa nu ma bag acolo ? Si mai zicea omu care mi l-a adus ca e limitat la 130 la ora si cica ar fi din carburator, are dreptate ? toba pare sa fie din carbon deci probabil nu are in toba limitarea. Daca este carburatorul,ce limitare poate sa aiba ? Ce bujie ar fi de preferat sa folosesc pe ea ? este BR8 originala cu care am venit dar am auzit ca se pot folosi si BR9 si BR10 la fullpower sau asa ceva. Si pentru lant ce ati putea sa imi recomandati ca nu arata tocmai ok,motorul a stat 6 luni nepornit,bateria i-am schimbat-o,ulei i-am pus, ce sa mai lucru la el ? Benzina cred ca e aceeasi cu care a stat 6 luni,e posibil sa nu imi porneasca din cauza asta si sa scuipe orice bujie ii pun sau e de la carburator ? am completat-o oricum cu benzina 98 fara plumb. mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 am si eu mai multe intrebari,mi-am luat o aprilia rs nu stiu daca e 95 sau 98 ca intr-un act scrie ceva in altu altceva,o sa ramana de aflat dupa ce il duc la RAR(e din germania adus). In primul rand cum e robinetul de benzina pornit ? l-am pus in jos si a curs pe la carburator printr-o gaurica (dinaia ca o putsa aflata chiar la baza,unde sunt pompitele alea pe interior,) afara benzina,daca il puneam la orizontal nu mai picura,in alta pozitie curgea benzina din el. Dupaia ,de cat e rezervoru,si cand se aprinde martorul de benzina,cati litri mai am in rezervor ? Buloanele alea de la capetele ghidoanelor se dau jos daca desurubez surubul de la capat sau sa nu ma bag acolo ? Si mai zicea omu care mi l-a adus ca e limitat la 130 la ora si cica ar fi din carburator, are dreptate ? toba pare sa fie din carbon deci probabil nu are in toba limitarea. Daca este carburatorul,ce limitare poate sa aiba ? Ce bujie ar fi de preferat sa folosesc pe ea ? este BR8 originala cu care am venit dar am auzit ca se pot folosi si BR9 si BR10 la fullpower sau asa ceva. Si pentru lant ce ati putea sa imi recomandati ca nu arata tocmai ok,motorul a stat 6 luni nepornit,bateria i-am schimbat-o,ulei i-am pus, ce sa mai lucru la el ? Benzina cred ca e aceeasi cu care a stat 6 luni,e posibil sa nu imi porneasca din cauza asta si sa scuipe orice bujie ii pun sau e de la carburator ? am completat-o oricum cu benzina 98 fara plumb. mersi anticipat. Robinetul de benzina : Stanga = Off , Mijloc [ Sus ] = On , Dreapta = Res Daca ridici rezervorul mai mult trebuie sa scoti furtunul prin care se alimeteaza de la rezervor si sa pui alimentarea pe OFF ! altfel curge benzina ... revezrvorul e de 12 si ai 3 in reverva ... bujia recomandata de mecanici pt rs este NGK ... si eu aveam Denso [ Orig. Fabricatie ] si imi scuipa foarte des si dupa un timp nu mai avea scantei deloc oricum si cu alta bujie ... sa ai grija ca scuipa foarte repede ... si lasa dreq benzina aia jos si pune alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nsrhonda Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 restu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 codul la bujie este BR8ES pt RS limitat. Pt delimitat e BR10..continuarea nu stiu cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nsrhonda Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 codul la bujie este BR8ES pt RS limitat. Pt delimitat e BR10..continuarea nu stiu cum e. si BR9 pt ce e ? am auzit ca si astea se folosesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzye Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 NGK BR10EG...e ptr full power. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 restu ? La restu nu vreau sa ma bag ... cu bujia te`au ajutat baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 La restu nu vreau sa ma bag ... cu bujia te`au ajutat baietii participi cumva la un concurs de facut posturi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_m_2005 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 )ce ziceti de o intrecere?:>:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.