PoliBuc Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ce mai fac "yberistii" ? Ati iesit de la iernat ? Mai ziceti ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Pentru cunoscatorii de YBR250 Doresc: 1. sa cumpar un manual de service (n-am gasit decat in limba germana). Ma poate ajuta cineva in acest sens? Preferabil limba engleza. 2. ca YBR-ul sa aiba saua mai jos decat este ea la minim cu circa 2-4 cm. Cum se poate face acest lucru? A incercat cineva asa ceva? Astept raspuns, Multumesc. Legat de comprimarea furcii fata eu ma gandeam sa o mai cobor putin motocicleta (sa ajung si eu si sotia cu tot piciorul pe pamant) lucru care sa facea prin comprimarea amortizoarelor (atat pe fata cat si pe spate) dar dupa ceea ce mi-ai spus tu nu cred ca voi mai face acest lucru pe furca fata ci numai pe spate. Stiu ca au trecut multi ani ... dar ai coborat pana la urma motorul? Daca da, te rog vino cu niste explicatii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victhor Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Ce mai fac "yberistii" ? Ati iesit de la iernat ? Mai ziceti ceva ! YBR-ul meu încă doarme, nu pentru mult timp însă căci în zilele ce urmează îi fac asigurarea Pentru cunoscatorii de YBR250 Doresc: 1. sa cumpar un manual de service (n-am gasit decat in limba germana). Ma poate ajuta cineva in acest sens? Preferabil limba engleza. Îl găsești în format PDF în limba engleză aici -> http://ybrclub.com/_files/books/yamaha/yamaha_ybr250_owner_manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Îl găsești în format PDF în limba engleză aici -> http://ybrclub.com/_files/books/yamaha/yamaha_ybr250_owner_manual.pdf Manualul de folosinta l-am primit odata cu motocicleta si este cel postat de tine. Se pare ca si eu m-am inselat. Nu pt. YBR250 am gasit in germana ci pentru YBR125. Iti multumesc oricum pentru bunavointa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victhor Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Astăzi YBR-ul a ieșit de la iernat, a zburdat un pic pe drum și ne pregătim de un service ca să fim 100 la 100 în formă pentru sezonul de vară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Astăzi YBR-ul a ieșit de la iernat, a zburdat un pic pe drum și ne pregătim de un service ca să fim 100 la 100 în formă pentru sezonul de vară Cat de bine poate sa arate in lumina aia ! Pare a fi dimineata, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victhor Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Cat de bine poate sa arate in lumina aia ! Pare a fi dimineata, nu ? E trecut de dimineață, e și un pic prelucrată poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Nu puteai sa taci ? Ai stricat poezia. M-am prins ca este un pic "atacata" poza da' trebuia s-o lasi asa "cum a cazut". De ce n-am pastrat-o SI pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Hai mai baieti, vreo veste despre poesorii aceastei "bijuterii". Ar fi pacat sa se stinga urma acestei "mobre". Mai dati un semn de viata, va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nadarasknarahnia Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) La mine e OK (nu a mai facut figuri nici pompa de benzina - cred ca pana la urma a fost o mizerie in benzina) Dar am 6500 km.... Dar carbunii de la electromotor se uzeaza nu dupa cati km ai facut ci dupa cate porniri ai facut: 3 ani+, mers aproape zilnic, cel putin 6 porniri pe zi. cred ca a aparut si la mine problema asta; saptamana trecuta dupa ce m-am intors dintr-o plimbare de max 20km nu a mai vrut sa porneasca. motorul s-a odihnit in jur de 2 ore dupa ce m-am intors din plimbare si nu a vrut sa mai porneasca. Prima oara a pornit dar mergea neregulat ca dupa 2 - 3 incercari esuate sa nu mai porneasca deloc. Dupa ce se aude pompa de injectie si apas pe butonul de pornire nu se intampla nimic (se aude doar un "pacanit" sau daca vreti "se aude ca o supapa infundata" scurt: 1 sec.) dar nu demareaza. Sigur trebuie sa fie ceva pe electrica deoarece pompa am schimbat-o anul trecut si merge, adica se aude cand amorseaza. vi s-a intamplat si voua? Editat Iulie 27, 2014 de Nadarasknarahnia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nadarasknarahnia Postat Mai 26, 2018 Share Postat Mai 26, 2018 ..din 2007 inca ma tine bateria ) ..azi 26.05.2018 am schimbat discul de frana pe fata ..n-am mai intrat pe forumul asta de cativa ani.. pff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Ianuarie 5, 2019 Share Postat Ianuarie 5, 2019 Ma bucur ca mai sunt "supravietuitori" cu aceasta bijuterie de motor. Felicitari ca ai rezistat tentatiei de a mari cilindreea. La mine a fost x5 de fiecare data... aproape. Kimco Super 8 50 cmc x5 YBR250 x5 Bandit 1250. Bine ... inainte de Bandit a fost si un GSR600 care a stricat un pic "algoritmul" dar mi-a placut foarte mult motoru'. Si eu sunt un norocos, am schimbat bateria Banditului din 2008 abia in 2018 Sa fim sanatosi in noul an, vreme buna si km multi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.