Sari la conținut

Alternator 12v Pt Jawa Cz 250 Tip471


dns7ate
 Share

Postări Recomandate

Am o jawa cz 250 tip 471 sport din 1975 si as dori sa schimb instalatia electrica de 6V pe una de 12V, poate ma puteti ajuta, as dori sa stiu ce alternator s-ar potrivi si ce ar mai trebui sa schimb... eventual un service in brasov sau cineva care m-ar putea ajuta. va multumesc! :bigstar: post-36359-1208297368_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva din Brasov sa ma ajute sa rezolv problema?

un alternator de IJ Jupiter 4 sau Planeta 4,5 merge fara probleme.iti trebuie o flansa facuta pe strung si releu de Dacia,punte de diode,bobine pe 12v,becuri etc.

mai jos incerc sa pun o poza cu desenul flansei.

post-10713-1208335030_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator in mecanica, poate ma ajuta cineva din brasov!(platesc)

P.S.De unde as putea face rost de un manual de reparatie ?

pentru CZ 471 Sport?manualul oficial[scos de uzina]este foarte vag si se refera mai mult la ceva reglaje simple.pentru reparatii majore va trebui sa apelezi la un cunoscator[Jawa ,CZ].ce probleme ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:moron: ca de obicei , Kyvacka salveaza situatia !!! asculta-l bai dns7ate pe kyvacka , ca m-a scos si pe mine din ra.hat... citeam posturile si studiam motorul langa mine... asa am reusit sa scot magnetoul sa desfac unele lucruri la care inainte ma uitam precum curca-n-lemne :bigstar: bineinteles ca nu va inlocui niciodata PREZENTA unui mecanic , DAR MACAR PUNE MANA SI INCEARCA SA INVETI ...nu asa , numa' "mura-n-gura" si eventual sa nu care cumva sa te murdaresti pe maini :moto: sau mai stii...poate iti permiti sa-l platesti pe unul sa vina de cine stie unde sa-ti "adune" motorul... POATE ARE Kyvacka timp si chef! :finger: trebe sa vad si eu pana la urma , cu cine am vb. pana acum :baldy: !

 

BAFTA! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri