Sari la conținut

Probleme La Yamaha Diversion


perseu77
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua!

Mi-am luat de la cineva o Yamaha Diversion,inmatrculata in Italia 1995. Motorul merge bine, i-am schimbat uleiul.

Zilele trecute,am 2 saptamani de cand o conduc... necunoscand foarte bine frana de față, am dat pe starda mea de o portiune cu nisip si pietris fin,pt ca Primaria consolideaza niste strazi si asa a lasat pe carosabil...nisip..

eram cu a 2-a ,am franat nu tare,insa m-a furat roata din fata si ..aveam cam 6-7 km la ora...foarte putin...practic am scapat motocicleta din mana. Am o mica zona la carena din stanga razuită si la fel pe cricul central...atat.Cand motocicleta era cazuta, eu mergeam pe rezerva, am observat ca de undeva de sub rezervor picura un lichid, probabil benzină...am ridicat in 2 secunde motocicleta si nu a mai curs nimic.Am repornit si am plecat.

Am urmatoarele intrebari:

1. oare s-a rupt vreu furtun??de unde picura lichidul ala??Motorul era picat pe partea stanga.

2. Am observat abia acum,ca tot pe partea stanga, cat mai lateral intre aripioarele chiuloasei, in fund exista o substantă de consistentă moale, negricioasa, ca un silicon sau ca un cauciuc.Pe partea dreapta nu e asa ceva. Am intrebat pe cineva si mia spus ca e posibil sa fie un siliconspecial, rezistent la temperatura pus probabil pantru ca s-o fi fisurat carcasa chiuloasei. In jurul acelui asa zis silicon nu vad nimic,adica sa scape ulei, benzina, dar mai gazeaza, sau mai pierde ulei ca o lacrima numai dupa ce merg mai mult, pe partea centrala a motorului ,acolo unde se imbina capacul motorului de motocicleta daca ma pot exprima asa,adica unde vine capacul prins cu un Âşurub orientat vertical, usor dinainte- inapoi.... nu vad sa piarda ulei pe la vreo garnitura..probabil se scurge de undeva de unde nu pot eu ajunge cu privirea.

3. Zona razuita o pot vopsi la vreun atelier?? Culoarea e rosie.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu am tot o Yamaha Diversion, dar din '93 din Germania. O sa incerc sa-ti dau cateva raspunsuri :

1.cu furtunele, stai linistit, asa curge el daca il pui pe dunga :D - daca nu iti mai curge, e in regula - oricum, de la vibratii, socuri, mizerii, etc, sa te astepti sa-ti mai scuipe uneori benzina pe furtune afara - al meu dupa ce a stat o iarna intreaga era ca o fantana arteziana - i-am dat un pic in gura si am mers si pe ceva denivelari si si-a revenit :whip:

2.silicon negru inseamna ca motorul a fost desfacut si inchis la loc (ma gandesc ca nu l-a deschis cineva ca sa vada de ce mergea ;)) )

poate sa-ti arda uleiul sau poate sa-l piarda...un motor care a fost desfacut si inchis incorect aproape sigur pierde ulei prin diverse "coltisoare". eventual dupa ce te dai mai mult pune un ziar sau ceva de genul sub motor, vezi macar cam din ce zona vine :D

3.la Max Meyer eu am gasit exact codul original de diversion (si al meu e tot rosu - vezi ca are si ceva perla in ea). Atentie, trebuie sa dai vopseaua rosie pe fond alb (pe mine m-a costat 230 RON vopsea+diluanti+intaritori+lac+kit+....toate prostiile alea, dar a meritat).

 

apropo, eu l-am pus pe dunga la vreo 90kmh, s-o tarat vreo 15 metri, si s-o proptit intr-o masina....si acuma e ca nou din nou...si nu m-o costat mare lucru

oricum, am avut noroc...ca nu am dat coltul, si ca nu am indoit furca sau cadru (doar rezervorul si ghidonul ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns Radu!

 

Motoreta am pus-o cum spui t pe dunga de prost ce sunt,ca am franat pe o zona cu nisip si nu credeam vreodata ca mi se va intampla mie... Uleiul i l-am schimbat de curand... ala al ei,original cu care venise era negru..mirosea totusi a ars..adica a cozonac... e posibil sa imi arda uleiul..oare de ce??Inca nu am mers mult cu ea sa imi fac o părere...

Eu sunt din Tecuci, acum.. nu stiu de unde sa ii iau culoare... sau unde e Max Mayer...spui ca are si perla vopseaua...daca merg la un atelier auto de vopsitorie,nu crezi ca se pricep aia mai bine sa acopere eobsevabil razuiala de 2 pe 2 centimetri patrati?

Am incercat sa atasez si niste poze, prima,sa arat unde e bagat acel silicon, ca e totusi pe partea exterioara, in fudul cavitatii cu aripioare iar a 2-a poza pe unde scapa ulei... Ce sa spun de ulei,cand e in repaos nu curge o lacrima, scapa cand merg cu ea,atunci pot spune ca gazeaza cate un firiÂşor... ma uit ca disperatu zilnic sa vad de lasa ulei si nu vad nimic pe jos,ca inainte statea pe un carton si as fi observat.

inca ceva...cum sa o pornesc,neaparat cu socul tras de tot??Cum imi dau seama ca arde uleiul?abia i l-am schimbat de 2 sapatmani cred...

Si mi se pare,cand merg in trepte inferioare,ca vibreaza cam tare, de la ce sa fie??Vibreaza motorul??Oare are depundri de calamină pe supape??Sa ii bag vreun aditiv in benzina sau asa e normal??

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub 3000 de ture si al meu cam vibreaza...pe la 5-6000 nu ar trebui sa simti nimic...dupa aia iar vibreaza. Daca nu e asa se poate sa fie sincronizarea carburatoarelor de vina sau ceva bataie la motor. Zona care ai colorat-o e "ciudat" sa fie umpluta cu silicon...adica motorul nu se desface in atatea locuri :whip:). Doua explicatii posibile :1.e ceva mizerie; 2.poate chiar ai blocul motor fisurat.

Despre vopsea....poti si cu vopsea auto, dar : nu o sa gasesti exact culoarea aia (rosu aprins) si nu o sa aiba perla=>o sa se vada diferenta! In principiu te poti duce la magazin cu , sa zicem, aripa de fata si sa-i intrebi daca au respectiva culoare. Bafta!

Eu o pornesc cu socul cam la jumate...daca il tragi de tot se poate si inneca din cand in cand. Si il mai imping cate putin sa nu creasca prea mult turatia (il tin cam la 2000). E cald cand incepe sa-i scada turatia cu socul tras, si daca il imping merge normal.

Uleiul ti-l arde daca ai motorul uzat. Dupa ce faci o tura, nu opri motorul si cu el cald accelereaza puternic. Daca scoate fum albastru, arde ulei => motor uzat.

In a doua poza e ceva legat de intinzatorul de lant. Nu prea vad cum ar putea sa-ti scape pe acolo. Esti sigur ca nu iasa de la furtunul care trece pe deasupra?

Calamina poti sa ai in motor...dar...cred ca daca mergi mai mult cu el si il forjezi un pic o s-o scuipe afara. Eu personal bag benzina Luk Oil si nu ma dau in vant dupa aditivi & stuff...e mai mult marketing :D

Mult bafta, eu azi plec la tara, nu mai intru pe net decat dupa 1 mai. Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...