Jump to content

ADVRadu

Super Membru
  • Content Count

    1,413
  • Joined

  • Last visited

About ADVRadu

  • Rank
    Corporatist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestul salbatic
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Orange doomsday machine
  • Numar Moto
    13 Riding Towards the Daylight

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MBX125 ETZ250 XJ600S SV650S LC8-950ADV
  • Interests
    Da, am
  1. Salut, Cateva idei neorganizate doar..deh, sunt un imprastiat! -Sa mai adaugi un gadget pe lista: ia-ti SPOT tracker. De departe cea mai buna chestie daca vrei sa te punctezi pe harta cam de oriunde si sa poti da si un apel de urgenta cu coordonate, in caz de nevoie. -Aplicatie de harti pt telefon - eu merg pe OSMAND. Nu stiu sa spun daca sunt si altele mai bune, eu sunt foarte multumit de asta. Stie sa si inregistreze traseul parcurs si e complet parametrizat. Ar fi de preferat sa ai totusi un GPS gen Garmin Montana, cu harti de OSM pe el. -Am luat candva de pe amazon niste lantern
  2. Salut, Din pura curiozitate, de ce ai schimba si distributia? S-a uzat din cauza presiunii scazute de ulei??
  3. Salut Gabi, Sigur mai vine cineva de joi, sau ma adun iar eu cu intunericu' ca anu' trecut? Just kidding... In alta ordine de idei, ma bucur ca se tine din nou, si sper sa ajung si eu iar.
  4. Ultima poza de aici e "solutia saracului" la problema cu cilindrul receptor de ambreiaj: un piston cu 2 O-ringuri, care potriveste in cilindrul original Magura. http://www.sigutech.com/english/knz-kolben/
  5. Si de la mine...nu se misca, da-s colorate: https://goo.gl/photos/YsDcoEU35tCeNyZh8
  6. Cand bate :-D Nu stiu sa fie vreo problema din cauza lor, si nici nu am avut. Sunt totusi 2 chestii "legate" oarecum: - intinzatoarele hidraulice care se intepenesc - presiunea scazuta de ulei, care poate avea multiple cauze (printre care si filtrul de ulei "umflat" din cauza ca ajunge antigel in ulei, din cauza pompei de apa...); intinzatoarele nu mai lucreaza corect si nu mai intind bine lanturile daca e presiunea prea mica - dar consecintele presiunii scazute la ulei sunt mai grave de atat.
  7. Stiu ca-i tarziu (poate) dar iti mai scriu o data: Poate fi problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj. Daca ai probleme cu cilindrul receptor de ambreij o sa vezi ca iti scade nivelul lichidului din rezervor. Cel mai bine schimbi direct cilindrul cu un aftermarket si uiti de problema. Alte cauze mai pot fi: - probleme
  8. Subscriu! Aveti pe undeva niste coordonate sau un link de google maps pentru localizare?
  9. Au respectat indicatoarele: » Post actualizat in 29 Aug 2016 08:13 http://fake.riderzone.in/royal-enfied-motorcycles-suicide/
  10. As adauga problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj. » Post actualizat in 12 Jul 2016 09:40 Confirm cu Sigutech. E chiar Ok, si ceva mai ieftin decat restul variantelor. Acuma cu noua valoare a lirei, s-ar putea totusi sa ma insel
  11. Pai chiar asa, v-ati intors si n-ati zis nimic?!? Si io care credeam ca v-ati calugarit pe la Ki sau Komik Gompa si ati ramas acolo pentru explorari spirituale...
  12. Daca mergea la SF Moto probabil atata ar fi fost. Been there, done that
  13. Nu stiu cum e la SV1000, dar eu la 650 am luat niste prinderi de ghidon de la dezmembrari (de la ceva chopper, daca bine retin) si un ghidon de aluminiu "la reducere" de pe Louis. Am dat 2 gauri in jugul superior si am montat prinderile acolo. Cablurile de acceleratie au ajuns fara probleme, dar furtunul de frana si cablul de ambreiaj au trebuit schimbate.
  14. Si tu le-ai verificat la fiecare 24? » Post actualizat in 23 Jun 2016 07:00 Asta merge daca ai destula benzina in rezervor ca sa curga singura pana in carburatoare. Daca nu...trebuie sa "dai la buton" pana reuseste sa traga pompa suficienta benzina ca sa porneasca. Patit asta acum vreo 3 ani, doar ca robinetul meu a ramas deschis si mi-a inundat motorul. Am cumparat kitul pacii si dupa cateva luni am patit iar acelasi lucru. L-am "anulat" si am pus un robinet vacuumatic chinezesc. A costat vreo 20RON si merge si acum fara probleme.
×
×
  • Create New...