MensSana Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Dragii mosului, va rog sa-l iertati pe mosu pt insistenta si incapatanarea cu care isi cauta fier de beleuzit ... Inca nu am cumparat nimic si nu fiindca inca ma coiesc (desi o fac si sunt campion) ci fiindca nu mi-au venit inca banutii, dar se aud barfe ca ar veni saptamana asta si sunt excitat la max. Asa ca va propun ca subiect de taclale o comparatie destul de oportuna zic eu, husky vs ktm, ambele brand new dela dealer de la usa: Asemanari: - rezervor micut si de capacitate aprox aceeasi - saua orientata prea enduro - lipsa scut la motor (ktm e cea mai expusa) - injectie (ktm vine cu diverse harti/setari) - ambele sunt perfecte pentru DualSport dar mai trebuie coafate pt un Adventure real KTM: - putere mai mare - amortizoare superioare - puuutin mai joasa - design mai agresiv si mai placut (parerea mea) - centru de greutate mai jos plasat Husky: - jante excel - consum (cica) mai bun (poate fiindca are motor mai mic?) - m-am dat la SMA-ul din Prisma2 cu varianta SM si m-a uns la suflet - mai ieftina cu aprox 500 eur si am obtinut si discount de la Florian Pop de 5% - garda la sol mai buna si cursa la amortizoare mai mare Va las si pe voi sa adaugati la lista, fiecare dupa cunostinte si placerea de moment. Si poate imi spuneti ce ati alege in locul meu ... MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 la ktm gasesti piese si accesorii mult mai lesne si la preturi muuult mai mici decat la husky.. nu stiu cum e reteaua de dealeri husky,dar imi aduc aminte de niste discutii cu un vanzator de capre din astea si pur si simplu m-au socat diferentele enorme de pret la componente(atentie nu vorbesc de consumabile).. dupa mine chiar daca sunt subiectiv iti SUGEREZ sa iti iei ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Piesele la husqwarna is destul de scumpe din cate am auzit si am mai vazut pe forum, deci ktm'ul e mult mai bun, desi primul lucru pe lista de cumparaturi ar trebui sa fie un scut pentru motor fiindca ii destul de expus. Pacat ca nu au lansat si o versiune Adventure a 690'ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 deci,daca si gasca albastra spune la fel...ia-ti ktm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Si poate imi spuneti ce ati alege in locul meu ... Nu iti spun ce as alege eu in locul tau, ci iti spun ce ai alege tu in locul tau. KTM. Chiar daca Husqvarna a intrat tare pe piata, este departe de KTM in materie de serviceuri si piese de schimb. Gandeste-te ca o sa ai probleme si nu o sa fii langa Bucuresti, unde e singurul service Husqvarna (daca e). La KTM ai mult mai mari sanse sa gasesti piese in multe orase din tara si oameni care se pricep (pentru ca probabil Husqvarna e gandita si construita altfel si implicit se repara altfel). Deci KTM 690 Enduro. Eu cred ca aia 500E in plus o sa se scoata la prima cazatura sau accident usor (de care sper desigur sa nu ai parte). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 Well ... yeeeaaah! Exista un singur 690E in RO si anume cel pe care l-ati vazut la ambele expozitii si care nu mi s-a parut prea bine legat. Dar probabil ca fiind adus doar pt afisare nu s-au obosit sa-i strange perfect toate matzele, trebuie sa-l mai iau o data la mana. Sau daca nu-l mai prind pe asta si mi-l fura altu, la comanda vine cam in 1-2 saptamani. Nu prea exista feedback de la cumparatorii de 690E fiindca e prea nou, insa din ce am citit pe ThumperTalk, e de FOARTE bine. Sper sa scoata la un mom dat KTM si un rezervor mai mare !!! Despre Husky numai de bine pe ADVRIDER, insa indeed, ei au alte preturi si retele de dealeri. Motorul nu e atat de state of the art, dar e dovedit bulletproof, Doamne fereste in sa de vreun ghinion, ca in RO nu am idee cine te poate ajuta. Acestea fiind spuse, decizia e 75% luata; mai asteptam opinii care pot skimba cifrele dintr-o parte in alta a balantei... Multumesc tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 rezervoarele mari sunt specialitatea pietei sua.dpdv al service ului fac o analogie ....ktm e chior rau in tara orbilor.eu am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma apuc de cautat manual de service de pe net, pentru varianta DIY. imi e greu sa cred ca e mai breaza husky, dar nu e exclus ca un dealer inimos sa investeasca intr-un mecanic competent.totusi , sunt sigur ca disponibilitatea pieselor e mai mare la ktm, dar la moto noua nu ar trebui sa te preocupe asa tare. ca si remarca, esti sigur ca nu sunt excell si jantele de pe 690? injectia e un plus , insa nu unul mare, mai ales la nivel hobby.totusi, te scuteste de unele griji dar iti aduce altele noi in schimb da , motorul la 690 e neprotejat, insa nu cred ca vei face trial cu motoreta, iar la cazatura pe lateral nu e problema.ca orice discutie de acest gen, cred ca utilizarea pe care o intentionezi este hotaratoare pentru alegere.e greutatea o asa mare prioritate?suporti vibratiile?drumurile sunt lungi?ai wet dreams cu SM?vrei performanta, sau mai mult fiabilitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 690 are jante DiD DirtStar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Aprilie 24, 2008 Autor Share Postat Aprilie 24, 2008 rezervoarele mari sunt specialitatea pietei sua.dpdv al service ului fac o analogie ....ktm e chior rau in tara orbilor.eu am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma apuc de cautat manual de service de pe net, pentru varianta DIY. imi e greu sa cred ca e mai breaza husky, dar nu e exclus ca un dealer inimos sa investeasca intr-un mecanic competent.totusi , sunt sigur ca disponibilitatea pieselor e mai mare la ktm, dar la moto noua nu ar trebui sa te preocupe asa tare.ca si remarca, esti sigur ca nu sunt excell si jantele de pe 690? injectia e un plus , insa nu unul mare, mai ales la nivel hobby.totusi, te scuteste de unele griji dar iti aduce altele noi in schimb da , motorul la 690 e neprotejat, insa nu cred ca vei face trial cu motoreta, iar la cazatura pe lateral nu e problema.ca orice discutie de acest gen, cred ca utilizarea pe care o intentionezi este hotaratoare pentru alegere.e greutatea o asa mare prioritate?suporti vibratiile?drumurile sunt lungi?ai wet dreams cu SM?vrei performanta, sau mai mult fiabilitate? Nu vreau un rezervor de 40L, nu plec in turul africii prea curand ... dar 12L te forteaza sa cauti benzinarii mult prea des si sa traiesti cu frica penei prostului. Am intrebat la Husky despre existenta unui rezervor mai mare sau macar a unui proiect de viitor pt asa ceva, am primit raspunsul ca nu exista si nu au auzit despre fabricarea unuia in viitorul apropiat. Nici la KTM nu sunt sperante prea curand, mai ales ca e mai complicat putin; rezerveroul este sub sa iar acolo nu prea mai e loc, ar trebui unul suplimentar ... dar dupa cate stiu eu rezervorul are pompa in el si e sub presiune Despre vibratii se spune ca noul motor de 654cc produce mai putine, cei care sau dat cu el pe distante mai lungi spun ca intre 4500 si 5000 turatii apar niste urme de vibratie, dar total suportabile (nu exista comparatie cu vekiul LC4). Da, fac drumuri mai lungi, asfaltate acolo unde nu am de ales si proaste sau inexistente acolo unde imi place mie. Nu cred ca voi intra la concursuri cu pretentii, desi macar la hobby tot o sa incerc sa termin un traseu ... voi vedea, am totusi aceasta intentie, vreau sa vad cu okii mei cum este un concurs si poate imi va place Vrau fiabilitate inaintea performantei, atata timp cat caracteristicile dinamice sunt de bun simt. Nu merg cu pasager, nu car de regula prea multe bagaje (un cort mic cu accesoriile respective si cateva haine de skimb), insa un 530EXC ar fi prea extrem pt o tura de 2000km in 3-4 zile. Asa ca ma uit dupa DualSporturi mai permisive, dar totusi usoare, puternice si mai ales fiabile. Aveam pe lista si BMW XC dar am renuntat dupa o proba cu el; e prea inalt, amortizorul spate nu permite reglaje a.i. sa varieze inaltimea seii, rezervorul mic (touratech face ceva in sensul asta, dar la niste sume de speriat), saua ca piatra, etc. As mai baga 1500euro in el sa-l fac un DualSport-Adventure veritabil. Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) MENSANA baga ochiu aici la Acerbis ,au rezervoare plastic aftermarket marite Ktm. Husqi nu am gasit... .Vezi daca gasesti ceva,si pe celelalte pagini au si rezervoare auxiliare..http://www.acerbis.it/moto/index.php?module=catalog&type=detail&id=1030&cat=19 Editat Mai 23, 2008 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.