Sari la conținut

O Noua Jucarie Dupa 8 Ani De Pauza


Adydum
 Share

Postări Recomandate

la 150-160 km/h croaziera in rodaj (e de 250 totusi), accidente si opritul motorului in plina sarcina, 10 000 km si s-a subtiat boltul e prea ok.

 

Serios? Lucrezi cumva la ATS? Rodajul s-a respectat 100% cum scrie la carte (1000km pana in 5.000 RPM si max 1/4 acceleratie, 2000km pana in 7.000 RPM si max 1/2 acceleratie). La accident motorul nu a mers cazut, iar faza cu contactul de la cric e pur si simplu problema de garantie. Nu inteleg de ce fara sa vezsi datele problemei tragi niste concluzii aiurea ? (foarte OK?? ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Post dublu

 

S-a predat mobra la garantie, s-a constatat defectul, urma reparatia. 6 saptamani si mobra nu a fost nici macar clintita din curtea unde a fost zvarlita. Sa vedem ce zice OPC despre termenul de rezolvare a unei garantii...

 

Se apropie de 3 luni. Garantia rezista :D. (Adica inca nu au facut nimic). Un rahat de contact de cric!!

Editat de Adydum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Tipic romanesc... Garantia rezolvata doar din vorbe. Dupa 200km defectiunea a revenit. (Bataie motor). Probabil mecanicii super meseriasi de la firma de unde am cumparat-o au inlocuit pistoanele si bolturile (dupa cum zic ei ) fara sa le pese DE CE s-a intamplat asa ceva...

Si azi plecasem la drum....

REPET:

Bataie motor reclamata OCTOMBRIE 2008 , in MAI 2009 inca NEREZOLVATA !!!!

Mesaj completat

News:

Defectiunea de dupa reparatie se datoreaza montajului prost la motor (canale de ungere blocate). Saptamana asta reparatia ar trebui sa fie gata (e la ATS Bucuresti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Tipic romanesc... Garantia rezolvata doar din vorbe. Dupa 200km defectiunea a revenit. (Bataie motor). Probabil mecanicii super meseriasi de la firma de unde am cumparat-o au inlocuit pistoanele si bolturile (dupa cum zic ei ) fara sa le pese DE CE s-a intamplat asa ceva...

Si azi plecasem la drum....

REPET:

Bataie motor reclamata OCTOMBRIE 2008 , in MAI 2009 inca NEREZOLVATA !!!!

Mesaj completat

News:

Defectiunea de dupa reparatie se datoreaza montajului prost la motor (canale de ungere blocate). Saptamana asta reparatia ar trebui sa fie gata (e la ATS Bucuresti)

nici cei de la ats bucuresti nu sunt prea seriosi. in urma unui accident am sunat de mai multe ori dupa niste piese si mi`au zis ca le au pe toate. sun in ziua in care urma sa merg. "e ok, avem tot ce`ti trebuie" ajung acolo...nu au scarite. de niciun fel. O SCARITA NENOROCITA SA NU AI?! :|

plus ca Eugen, cel care se ocupa de moto acolo..nu prea ii arde..

btw, jucaria mea e de 125:D bafta maxima si numai bine!

p.s. ai rezolvat`o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Saptamana asta" inca e valabil. Deci nu e gata.

Ca sa nu mai spun ca platesc o parte (?!? ) din reparatie.

Eu am cumparat-o de la motozone constanta. Normal dupa toate legile OPC si ANPC ei sunt cei care imi asigura garantia. Cand m-am dus sa reclam defectiunea la motor dupa ce mi-au "reparat-o" ei (adica dupa fix 200 km ) m-au trimis la plimbare pe motiv ca ei nu mai sunt dealeri Hyosung. ATS-ul (adica importatorul) practic se putea spala pe maini dat fiind ca defectiunea se datoreaza blocarii canalului de ungere la montaj ("opera" motozone c-ta). Asta e cand umpla cizmari in motor si tu crezi ca e pe mana mecanicilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa asta, haideti sa va mai povestesc ceva:

trebuie sa fac a doua revizie. bun.. prima revizie m-a costat vreo 70 ron aproximativ. acum a 2a costa 220 ron:| de ce? tot uleiul si filtrul le schimba. in schimb, manopera costa 150 ron. nu inteleg..iei 150 ron pentru 5 minute de munca? plus ca restul de jumatate de litru de ulei ii ramane mecanicului si uleiul e "total". no offence, dar deja mi`am cumparat uleiul(motul) a costat 76 ron 2 litri( 5100 10w40) si filtrul de ulei mai costa vreo 20 ron. plus ca pentru un copil care nu are alta sursa de venit decat cea a parintilor e si mai nasol. abia am bani de benzina.. sa-i mai platesc si lui 150 ron?:laugh:) de banii astia ma plimb 1000 de km. bafta in refacerea motorului...si aici nu`i vorba despre firma, ci despre seriozitatea importatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa asta, haideti sa va mai povestesc ceva:

trebuie sa fac a doua revizie. bun.. prima revizie m-a costat vreo 70 ron aproximativ. acum a 2a costa 220 ron:| de ce? tot uleiul si filtrul le schimba. in schimb, manopera costa 150 ron. nu inteleg..iei 150 ron pentru 5 minute de munca? plus ca restul de jumatate de litru de ulei ii ramane mecanicului si uleiul e "total". no offence, dar deja mi`am cumparat uleiul(motul) a costat 76 ron 2 litri( 5100 10w40) si filtrul de ulei mai costa vreo 20 ron. plus ca pentru un copil care nu are alta sursa de venit decat cea a parintilor e si mai nasol. abia am bani de benzina.. sa-i mai platesc si lui 150 ron?:laugh:) de banii astia ma plimb 1000 de km. bafta in refacerea motorului...si aici nu`i vorba despre firma, ci despre seriozitatea importatorilor.

 

 

Ma, Eugen e baiat de treaba, de ce naiba zici chestiile astea?!...

El nu ia nici un ban, ci platesti la casa... si vezi ca pe factura de la scrie CITROEN nu HYOSUNG, asa se explica faptul ca factura este asa mare.

 

Ai incercat sa ii dai si lui o mica atentie?!... Nu cred, ia fa chestia asta si lasa loc de un "buna ziua"... ca asa castigi inima omului in romania :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai te contrazici. Ori e de treaba, ori trebuie "uns" ca sa mearga treaba.

Oricum, nesimtire totala, iar garantia in Romania=0. Ieseam mult ai ieftin daca in octombrie cand s-a auzit prima oara bataia in motor imi rezolvam singur problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline tata, ce atentie? tocmai ziceam ca abia am bani de benzina. si cum zicea si domnu` mai sus, te contrazici singur.

pe langa asta, revizia la el consta doar in schimbul de ulei + filtru. jur ca n`a verificat absolut nimic..frane.. lant, roti, cutie de viteze, directie suruburi..a trebuit sa strang eu acasa suruburile la capacul de la filtru ca (,) curgea ulei.. si m`a deranjat si faptul ca dupa ce a scurs uleiul vechi, a ramas in carena destul de mult. nu a curatat, nu a sters cu o carpa, nimic. daca uleiul ala se scurgea in mers? nu calcam eu cu roata spate pe el si ma tavaleam bine? think again.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Joia trecuta am luat trotoneta. Buun.

" Motorul e practic NOU!" primeam eu asigurari...

Dau o cheie si, ghici ce: Tzac, Tzac, Tzac ...

Frumos, nu? Bataie la motor... Aceeasi bataie...

Cei de la ATS ma asigura ca pot sa merg fara griji ca nu-i problema, trebuiesc inlocuite pastilele de la supapele de evacuare. La fel ma asigurau si cei de la Motozone in martie ca bataia e "tipica motorului" si ca pot sa merg fara griji...

Daca dupa 500-1000 km gasesc pilitura in ulei (in magnetul de la dop) cum ar trebui sa reactionez??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebuie sa reactionezi in felul urmator:

vinzi..oferi..arunci...dai de pomana..chinezaria...

si-ti cumperi o hondita sau un bmw din 1978-1985 ( adica cam de-o seama cu noi) la 100 000 km sau mai multi....si n-o sa mai vezi astfel de probleme....

parerea mea..no ofence :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe naiba! Concluzia logica este una singura te kaci pe tot ce inseamna garantie la firma romaneasca. In zilele astea de cand am luat-o i-am dat 1200 km, se pare ca e Ok. Oricum nu se va mai pune problema de garantie. Ori merge perfect, ori direct la avocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

a mea inca nu are nicio problema in >8000 de km:D

sper sa nici nu aiba..as vrea sa umblu la motor..stie cineva detalii? sau vreun mecanic priceput..s-o fac sa traga mai bine.

cat despre garantia oferica.. e egal cu zero. am renuntat deja la idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Hehe, motorul acesta pentru mine mi se pare super ok...

 

Detin si eu dealtfel un Hyosung GT125R... si imi convine foate mult investitia facuta... pentru ca am avut vreo minim 6 accidente si motoru a scapat intreg,are doar niste julituri mici... nu mi s-a rupt ,nu mi s-au spart... nu mi-au cazut, nu am avut probleme.. decat pe cele pe care mi le-am facut eu...

 

Sunt super incantat de motor... si sper sa nu am probleme cu el nici de acum incolo. :D

 

p.s - eu nu-mi bat joc de el, ca altii.. :o

post-39767-1262475456_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, motorul acesta pentru mine mi se pare super ok...

 

Detin si eu dealtfel un Hyosung GT125R... si imi convine foate mult investitia facuta... pentru ca am avut vreo minim 6 accidente si motoru a scapat intreg,are doar niste julituri mici... nu mi s-a rupt ,nu mi s-au spart... nu mi-au cazut, nu am avut probleme.. decat pe cele pe care mi le-am facut eu...

 

Sunt super incantat de motor... si sper sa nu am probleme cu el nici de acum incolo. :D

 

p.s - eu nu-mi bat joc de el, ca altii.. :o

 

Nu MAXIM SHASA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Banditosul argintiu

Salutare, fratilor!

 

Spuneti-mi si mie (asa, sa nu mor prost), Hyosungu' asta e o chineza?

Dace e chinezoaie, atunci sigur e o IMITATIE (sau COPIE) dupa o, sa zicem, japonezoaica. Sau poate dupa o italianca?

Intrebarea e: imitatia carui motor japonez sau italian e Hyosungul asta?

Sper ca vreunul dintre noi, specializat la categoria 125-250 sa observe. ;)

 

Toate cele bune :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, fratilor!

 

Spuneti-mi si mie (asa, sa nu mor prost), Hyosungu' asta e o chineza?

Dace e chinezoaie, atunci sigur e o IMITATIE (sau COPIE) dupa o, sa zicem, japonezoaica. Sau poate dupa o italianca?

Intrebarea e: imitatia carui motor japonez sau italian e Hyosungul asta?

Sper ca vreunul dintre noi, specializat la categoria 125-250 sa observe. :laugh:

 

Toate cele bune :angry:

 

 

 

Nu, nu e chinezarie... e un produs coreean. (diferenta de la cer la pamant)

Piesele sunt de calitate, e fiabila (atat cat nu`ti bati joc)

 

Si nu e o imitatie, are cateva caracteristici imprumutate de la anumite motoare, dar daca stai sa te uiti bine... toate motoarele au ceva in comun. De exemplu a iesit pe piata motorul cu toba short, ei bine acum cam toti au inceput sa copieze chestia asta. Deci, asta e design`ul ei. Seamana cu suzuki, dar nu din multe puncte de vedere, pentru ca la urma urmei si suzuki tot producator coreean are. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Nu, nu e chinezarie... e un produs coreean. (diferenta de la cer la pamant)

Piesele sunt de calitate, e fiabila (atat cat nu`ti bati joc)

 

Si nu e o imitatie, are cateva caracteristici imprumutate de la anumite motoare, dar daca stai sa te uiti bine... toate motoarele au ceva in comun. De exemplu a iesit pe piata motorul cu toba short, ei bine acum cam toti au inceput sa copieze chestia asta. Deci, asta e design`ul ei. Seamana cu suzuki, dar nu din multe puncte de vedere, pentru ca la urma urmei si suzuki tot producator coreean are. :hurt:

Salutare, Alynush. Mersi de iesplicatzii...Acu's mai dashtept cu o secunda!

 

Si-un cantecel: Vine, vine PRIIMAAVAARAAA!!?!! :laugh: Oare? Mai vine? Ca-nnebunesc, fraatee!!! :angry:

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am descoperit si cauza de la care se tot supraincingea. Radiatorul de ulei obturat cu nenorocitul de claxon. Aer pe radiator, O. Acum merge perfect, doar ca trebuie sa primeasca o toba noua, iar claxonul bagat in priza de admisie aer pentru radiator inlocuite cu doua goarne puse in carene.

Are 13.800 km jucaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Poti sa expui mai pe larg?

nu stiu ce a vrut sa spuna dar te asigur ca suzuki are mai putin de 50% piese japoneze

mai mult exista modele ale producatorilor japonezi care nici nu au respirat aer japonez pentru ca motorule e made in china, cadrul made in india, etc...

 

in ziua de azi aproape ca nu mai conteaza cine le fabrica... important e cine le produce, pentru ca nici bufnitele nu "mai" sunt ceea ce par a fi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...