motocic Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Daca gasesti un fraier sa-mi zici si mie ca la remat era una la 500000 lei vechi.Numai bine. intrebare intrebatoare: unde-s aceste rematuri de care tot aud? mai ales unde-i ala cu motocicleta de 50 ron. desi creca nu functioneaza de a ajuns acolo, nu? nevermind, am vazut ca esti din baia mare si lista remat-urilor cred c-o gasesc cu gugal. insa 500 de mii? hm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 intrebare intrebatoare: unde-s aceste rematuri de care tot aud? mai ales unde-i ala cu motocicleta de 50 ron. desi creca nu functioneaza de a ajuns acolo, nu? nevermind, am vazut ca esti din baia mare si lista remat-urilor cred c-o gasesc cu gugal. insa 500 de mii? hm Voi trece pe acolo sa vad ce au. Cand si-a luat baiatul Jawa ( fara acte normal) mai erau 2 bucati MZ 125cc. Vlad ( cel cu simsonul indian)a cumparat motor cu cutie si 2 roti de Simson tot cu 50 RON ( nu da peste mine norocul asta)astea le-am vazut nu-s povesti . Numai bine [/quoteCu turatia probabil ai dreptate 4500 s-au 4750 cam tot aia e. Concursul a fost facut cu motociclete originale nu trucate. Daca vrei si asa cu pinioanele tale dar cu aceeasi incarcatura tu 60Kg iti mai iei prietena de 40 ca eu am singur 95 si mai vedem. Ambielajul cantaresc astazi ca n-am fost curios dar cred ca de Jawa este mai greu ./ Cu schimbarea vitezelor ai dreptate turata in a IIIa la maxim trebe sa astept un pic sa scada turatia altfel face figuri cutia( s-au dupa 50 de ani nici cutia ni este perfecta) . Dar in viteza a IVa rulez de la 40Km /h pana la maxim deci se schimba rar. La Simsonul tau cu piston de Dacia trebuia sa schimbi arcurile de la avansul centrifugal ca la turatie maxima nu aveai avansul cerut, si carb de CZ 175 cam micut pt 280cc. Am alezat multe motoare ca sa le cresc capacitatea dar nici unul nu a mers cum mi-am dorit simsonul are alezaj 68 cursa 68 ( cred) ala este un motor patrat ( cum zic francezii) si la ora actuala este folosita la motoarele de formula I. La carbul original consum de 16l/100 Km da-mi voie sa nu cred este imposibil la asa consum sa porneasca cu magnetou. Cu viteza maxima nu tare ma intereseaza dar am gume rusesti care au diametrul ext mai mare motorul era bun si m-a luat nevasta la misto zicea tu cu cat mergi cu harbul ala de cu 120 de abia te-am putut depasi si nu eram cu gazul la maxim si sotia are Solenza noua ( 3 ani deci masoara bine viteza). Afirm cu toata seriozitatea ca n-as schimba niciodata Simsonul cu o Jawa de 250( am refuzat anul trecut un ETZde 250 si o Jawa de 350). Probabil m-am atasat de Simson ca tu de Jawa dar am facut cu Mobra 40000Km si nu m-am atasat deloc mai mult le detest si acum din tot sufletul. N-am vrut sa supar pe nimeni dar este parerea mea si nu o pot schimba. Numai bine formula 1 are motoare suprapatrate[alezaj in jur la 97 mm si cursa de 45 mm,sau pe acolo,aveam vlorile exacte la cateva motoare si v10 si v8 si valorile p-acolo se invart]iar cel de Simson este ptrat.asa ca al meu cu alezaj de 73 mm[5mm mai mare ca original]se apropie mai mult de unul F1.asta cu montarea de piston de Dacia 1300 nu am facut-o eu oricum si tocmai acesta a fost motivul ptr. care am renuntat[de tot]la Simson:faptul ca nu gaseam deloc piese originale sau in fine,doar uzate[piston original cu calota bombata nu am vazut de mult la fata,supape originale fara cozi strambe de asemenea,rampe culbutori fara uzura exagerata la rulmentii cu ace idem,arborele cu came si la al meu avea loburile uzate cel putin 1 mm si jocul intre cele doua pinioane de distributie nu l-am putut regla nicicum.cand am luat motorul avea contragreutatile de la avansul centrifugal legate cu sarma.in loc de arcurile originale am pus niste arcuri de la un centrifugal de Trabant[ca de-ale lui nu am gasit].cu consumul ala atat pot sa iti spun ca da,motorul pornea pe magnetou,dar daca nu pornea din prima sau a doua pedala uda bujia si pana nu schimbam vreo 3-4 nu mai pornea.am pus carb de 175 tocmai ptr. consum.reusisem sa il cobor la valori mai temperate[vreo 6-7 l/100km estimez]dar tot imi inegrea bujia[nu am reusit nici dupa un drum de 100 km sa scot o bujie caramizie din el].cutia tot cand l-am luat avea mocirla in loc de ulei in ea,dar d-aia nu mi-a facut vreo problema decat ca de vreo cateva ori cu motorul pornit si pe liber s-a hotarat brusc sa sara in viteza si era sa ma dea pe jos. sunetul era destul de fain,dar cand auzi un BMW R26 sau 27[ala cu 18 CP la 7000 rpm]parca nu te mai incanta atat. cat despre sunetul de Jawa 250:2 timpi ,monocilindru,cu 2 tobe[nesparte sau fara surdine]e un sunet pentru initiati Ambielaj de 12 Kg la Simson nu stiu cum ai masurat probabil un cantar defect ( s-au ai mai mult de 2,5 dioptrii) Da sunetul la Jawa este sport adica suna tare mai tare numai IJ ul. Pun poze cu ambielaj banuiesc vei spune ca nu-i de Simson ci de Mobra si nu-i de Jawa 250 ci probabil IJ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 28, 2008 Autor Share Postat Aprilie 28, 2008 Daca gasesti un fraier sa-mi zici si mie ca la remat era una la 500000 lei vechi.Numai bine. o fi aia la remat la 500 de mii dar eu ma indoiesc ca mai ai ce face cu ea, sau macar ce lua de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 o fi aia la remat la 500 de mii dar eu ma indoiesc ca mai ai ce face cu ea, sau macar ce lua de pe ea. Ai cheltuieli f. mari la econditionare si daca ai una care merge daramite la una care este aruncata. Stiu f. bine ca eu am luat Simsonul de vreo 10 ani si era desfacut si descompletat. si m-a costat vreo 8 milioane numai materialew si ce n-am putut eu face gen Chiulasa supape ambielaj etc. Deci daca iti place si este o pasiune este bine dar daca vrei fiabilitate etc ia-ti una mai noua la carev se gasesc piese. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Voi trece pe acolo sa vad ce au. Cand si-a luat baiatul Jawa ( fara acte normal) mai erau 2 bucati MZ 125cc. Vlad ( cel cu simsonul indian)a cumparat motor cu cutie si 2 roti de Simson tot cu 50 RON ( nu da peste mine norocul asta)astea le-am vazut nu-s povesti .Numai bine Ambielaj de 12 Kg la Simson nu stiu cum ai masurat probabil un cantar defect ( s-au ai mai mult de 2,5 dioptrii) Da sunetul la Jawa este sport adica suna tare mai tare numai IJ ul. Pun poze cu ambielaj banuiesc vei spune ca nu-i de Simson ci de Mobra si nu-i de Jawa 250 ci probabil IJ . aloooo!!!mircea ma dezamagesti.de ditai volanta care trebuie si ea invartita ai uitat?ambielajul de Jawa are cam 8 kg[deci cu 4 kg mai putin].si am vedere 20/20 ca in aviatie.mah...tu ai ascultat vreodata Jawa cu tobe nesparte,bine etansate si cu surdine?sunetul max. e 87 dB[normativa nemteasca care a necesitat adoptarea tobelor trabuc in 1957 ca sa permita exportul in RFG]pentru varianta 353-03.fara camera de linistire si filtru de aer e mai mare zgomotul produs de admisie,ti-o spun din experienta.oricum ti-am spus e un sunet ptr. initiati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 aloooo!!!mircea ma dezamagesti.de ditai volanta care trebuie si ea invartita ai uitat?ambielajul de Jawa are cam 8 kg[deci cu 4 kg mai putin].si am vedere 20/20 ca in aviatie.mah...tu ai ascultat vreodata Jawa cu tobe nesparte,bine etansate si cu surdine?sunetul max. e 87 dB[normativa nemteasca care a necesitat adoptarea tobelor trabuc in 1957 ca sa permita exportul in RFG]pentru varianta 353-03.fara camera de linistire si filtru de aer e mai mare zgomotul produs de admisie,ti-o spun din experienta.oricum ti-am spus e un sunet ptr. initiati. Singurul dezamagit sunt eu daca la tine 8-3=4 ?? Maine mai pun o poza cu volanta disc ambreiaj etc vrei sa cantaresc si axul primar din cutie ca si aia trebe invartita . Dar toate impreuna n-au 12 kg. Si nu ti se pare suspect ca mai sunt vreo 2 pe forum care spun acelasi lucru esti singurul care sustii frenetic Jawa este grav daca esti singurul cunoscator si ceilalti vorbesc prostii. Mai stiu cativa ca tine care neputand repara un Simson au decretat ca nu-i bun. Daca tu asa esti fericit asa sa fie. Cel care a deschis tema va cantari , gandi si va face ce crede de cuviinta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Singurul dezamagit sunt eu daca la tine 8-3=4 ?? Maine mai pun o poza cu volanta disc ambreiaj etc vrei sa cantaresc si axul primar din cutie ca si aia trebe invartita . Dar toate impreuna n-au 12 kg. Si nu ti se pare suspect ca mai sunt vreo 2 pe forum care spun acelasi lucru esti singurul care sustii frenetic Jawa este grav daca esti singurul cunoscator si ceilalti vorbesc prostii. Mai stiu cativa ca tine care neputand repara un Simson au decretat ca nu-i bun. Daca tu asa esti fericit asa sa fie. Cel care a deschis tema va cantari , gandi si va face ce crede de cuviinta.Numai bine auzi...daca tot ai chef de cantarit mai adauga si:ambele pinioane de distributie[min. 1kg impreuna],volanta,separatorul de ulei[discul acela ce vine pe partea anterioara a ambielajului],placa de presiune si discul,toti 3 arborii din cutie[nu doar cel primar ca toti trebuie invartiti],arborele cu came,arborele cardanic si poate ma mai gandesc si la altele.daca prin reparat tu intelegi carpit[adica piston si camasa de Skoda,ghiduri supape de ARO,carburator de Minsk etc.etc.]atunci da...eu zic ca Simsonul nu e bun ptr. simplul motiv ca nu mai gasesti piese de schimb[cel putin nu la preturi accesibile]. si macar de m-ar plati aia de la Jawa ca ii sustin asha de frenetic...lol.mi-a placut gluma ta de la sfarsit...va cantari.intr-adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 auzi...daca tot ai chef de cantarit mai adauga si:ambele pinioane de distributie[min. 1kg impreuna],volanta,separatorul de ulei[discul acela ce vine pe partea anterioara a ambielajului],placa de presiune si discul,toti 3 arborii din cutie[nu doar cel primar ca toti trebuie invartiti],arborele cu came,arborele cardanic si poate ma mai gandesc si la altele.daca prin reparat tu intelegi carpit[adica piston si camasa de Skoda,ghiduri supape de ARO,carburator de Minsk etc.etc.]atunci da...eu zic ca Simsonul nu e bun ptr. simplul motiv ca nu mai gasesti piese de schimb[cel putin nu la preturi accesibile].si macar de m-ar plati aia de la Jawa ca ii sustin asha de frenetic...lol.mi-a placut gluma ta de la sfarsit...va cantari.intr-adevar. Nu tare ai memoria buna m-am uitat ziceai volanta de 12 Kg aia este doar volanta fara nimic m-am saturat nu mai cantaresc nimic eventual pun poze cu piston nou de Simson pompa noua axa cu came si zeci de segmenti etc si daca-ti face placere pun o poza si cu bujia sa-i vezi culoarea (macar in poza sa vezi ce n-ai vazut la bujia din motorul tau). Nu stiu ce te deranjeaza asa tare ca nu tu ai intrebat si nu tie ti-am raspuns, de fapt te cam bagi ca musca in ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 28, 2008 Autor Share Postat Aprilie 28, 2008 auzi...daca tot ai chef de cantarit mai adauga si:ambele pinioane de distributie[min. 1kg impreuna],volanta,separatorul de ulei[discul acela ce vine pe partea anterioara a ambielajului],placa de presiune si discul,toti 3 arborii din cutie[nu doar cel primar ca toti trebuie invartiti],arborele cu came,arborele cardanic si poate ma mai gandesc si la altele.daca prin reparat tu intelegi carpit[adica piston si camasa de Skoda,ghiduri supape de ARO,carburator de Minsk etc.etc.]atunci da...eu zic ca Simsonul nu e bun ptr. simplul motiv ca nu mai gasesti piese de schimb[cel putin nu la preturi accesibile].si macar de m-ar plati aia de la Jawa ca ii sustin asha de frenetic...lol.mi-a placut gluma ta de la sfarsit...va cantari.intr-adevar. eu am cerut pareri sa imi fac o idee, ca sunt incepator si le am cam slab cu mecanica, dar din certurile voastre eu ce sa mai inteleg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 eu as merge pe mana lui kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 eu am cerut pareri sa imi fac o idee, ca sunt incepator si le am cam slab cu mecanica, dar din certurile voastre eu ce sa mai inteleg ? Imi pare rau ca te-am derutat nu aveam intentia. Un lucru este sigur daca vrei mai mult sa rulezi si nu sa repari si asteptat dupa piese ia ceva mai nou. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Nu tare ai memoria buna m-am uitat ziceai volanta de 12 Kg aia este doar volanta fara nimic m-am saturat nu mai cantaresc nimic eventual pun poze cu piston nou de Simson pompa noua axa cu came si zeci de segmenti etc si daca-ti face placere pun o poza si cu bujia sa-i vezi culoarea (macar in poza sa vezi ce n-ai vazut la bujia din motorul tau). Nu stiu ce te deranjeaza asa tare ca nu tu ai intrebat si nu tie ti-am raspuns, de fapt te cam bagi ca musca in ... auzi...hai sa cadem la pace.nu de alta dar suntem oameni maturi ce mama naibii!simt eu ca discutia asta aprinsa ar putea degenera in altceva si chiar nu imi doresc asta.uite...iti fac si o concesie ca sa mentinem o relatie amiabila:recunosc ca mi-a placut Simsonul ca motocicleta[sunet,design etc.]dar am ramas dezamagit de faptul ca nu gaseam piesele necesare ca sa il refac asha cum trebuia[asta intr-o vreme cand acest forum era doar un vis]si decat sa recurg la tot felul de compromisuri am hotarat sa ma despart de el.si apropo de preturi derizorii:stii cat am dat pe el:800.000 lei[80 RON] si l-am dat cu 1.200.000[120]in conditie mai buna decat il luasem.cat despre Jawa sa stii ca a insemnat ceva pentru istoria moto si nu doar cea de la noi.nu zic ca Simsonul nu isi are partea lui de contributie dar pe plan mondial e obscur. eu as merge pe mana lui kyvacka mi-ar face placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 eu as merge pe mana lui kyvacka Este alegerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 28, 2008 Autor Share Postat Aprilie 28, 2008 Imi pare rau ca te-am derutat nu aveam intentia. Un lucru este sigur daca vrei mai mult sa rulezi si nu sa repari si asteptat dupa piese ia ceva mai nou.Cu respect eu as vrea sa rulez dar chiar nu mi-ar strica sa invat unpic de mecanica, stiu doar teorie ceva ceva, eu tot ce mi-as dori e un motor la care ii dau cheie sau pedala si merg linistit si daca se strica sa il pot repara usor, si sa ii gasesc piese. P.S. nu am bani de ceva nou sincer, eventual de scuter, dar n-am nevoie de inca o bicicleta atata ca are un motoras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 eu am fost in dilema(teoret!!!!!! ca buzunarul nu prea ma tragea) intre o japoneza si un MZ(sub mz nici in ruptul capului nu as fi coborat!mai bine numi luam motor).pana la urma un etz 250 miam luat(este primul meu motor..nici scuter sau moped nu am avut sau sa fi condus....doar o jawa 350 pe care am facut scoala). oricum o fi din fostul bloc comunist, dar neamtul tot neam ramane! dintr-e aceste doua modele eu as alege simsonul!! e cel mai fiabil motor!!!la jawa daca e vb de cea in 2 cilindrii, niciodata nu o reusesti sa mearga perfect, pe cand la simson.....jos palaria!!1 am avut si simson si jawa dar simsonul e super!!! voi doi sunteti analfabeti in primul rand. acel axi care este el pe persoana fizica mai este si paralel cu motoarele. auzi tu la el... nu reusesti sa mearga perfect... retardel, de aprindere electronica ai auzit? (nu de cele asa-zise protectoare de platini sau tranzistorizate de la gotronic nu, evident ca nu ai auzit la tine la tzara, la caca vacii unde stai tu! sa nu mai vorbim de aprinderi cu avans variabil! normal ca o sa spui ca un avans bun e unul mare ca esti BOU!!! de cand te-a fatat ma-ta! sictir vita p[izdii ma-tii _ de vita ce esti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 auzi...hai sa cadem la pace.nu de alta dar suntem oameni maturi ce mama naibii!simt eu ca discutia asta aprinsa ar putea degenera in altceva si chiar nu imi doresc asta.uite...iti fac si o concesie ca sa mentinem o relatie amiabila:recunosc ca mi-a placut Simsonul ca motocicleta[sunet,design etc.]dar am ramas dezamagit de faptul ca nu gaseam piesele necesare ca sa il refac asha cum trebuia[asta intr-o vreme cand acest forum era doar un vis]si decat sa recurg la tot felul de compromisuri am hotarat sa ma despart de el.si apropo de preturi derizorii:stii cat am dat pe el:800.000 lei[80 RON] si l-am dat cu 1.200.000[120]in conditie mai buna decat il luasem.cat despre Jawa sa stii ca a insemnat ceva pentru istoria moto si nu doar cea de la noi.nu zic ca Simsonul nu isi are partea lui de contributie dar pe plan mondial e obscur. mi-ar face placere! Amice acum 46 de ani am vazut primul Simson( am si foto) si atunci am spus ca-mi trebe, si-l am. Prima data am luat Mobra noua ca-i noua si sunt piese renuntand la Simson dar Mobra si mananca piese in veselie. Si la consum diferenta nu-i ca Mobra lua 3 l/100Km la 4 Cai ( in acte) si simsonul in solo 3,5 masurat cu sticla si totusi are cam 10 cai peste Mobra si nu faci febra musculara schimband viteze ca la Mobra. Insa daca ar fi sa platesc mecanicul pentru fiecare lucrare cred ca m-ar costa mai ieftin taxiul, dar repar cu placere incerc etc. Idei sunt si la Mobra am fost sa desfac motor sa stric un piston ca ziceam ca daca pun 2 segmenti suprapusi vor tine in veselie povesti am pus 3 segmenti ca o sa am compresie mai buna povesti nu se tureaza bine etc tot ce am vrut am incercat si voi incerca. Multa sanatate-ti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 eu as vrea sa rulez dar chiar nu mi-ar strica sa invat unpic de mecanica, stiu doar teorie ceva ceva, eu tot ce mi-as dori e un motor la care ii dau cheie sau pedala si merg linistit si daca se strica sa il pot repara usor, si sa ii gasesc piese. P.S. nu am bani de ceva nou sincer, eventual de scuter, dar n-am nevoie de inca o bicicleta atata ca are un motoras hai sa iti explic ce si cum:daca iei un motor in 2 timpi intr-un cilindru[c o fi Jawa,MZ,IJ nu conteaza]nu o sa ai probleme cu supape strambe,ghiduri uzate,culbutori la care sa reglezi jocul ,pompa de ulei care s-o ia pe ulei[e o gluma],distributie sarita de la punct etc.in schimb o sa schimbi pistoane si segmenti mai des,o sa te murdaresti pe maini de la uleiul de amestec si de la curatarea tobei de esapament.ca alcatuire mecanica orice motor in 4 timpi e mai complicat ca unul in 2 timpi[de aici si sanse mai multe ca ceva sa se strice]si deci orice interventie de reparare e mai laborioasa.motorul in 2 timpi e relativ simplu si ii prinzi repede smecheriile daca iti dai un pic silinta.pana la urma ramane alegerea ta ce si cum.succes! Multa sanatate-ti doresc asemenea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Vad ca parerile sunt impartite pe acest topic.Cei care iubesc jawa recomanda jawa,iar cei care iubesc simson recomanda simson.Eu personal recomand jawa din motive numai de mine stiute,nu stau sa le enumar acum. Sugestia mea pt cel care este nedumerit intre cele doua marci este sa calareasca si una si alta.Care ii va place mai mult aia va alege,indiferent ca e mai veche si poate are piese mai proaste calitativ,sau se gasesc mai greu..........Numa bine dragi tovarasi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 28, 2008 Autor Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) hai sa iti explic ce si cum:daca iei un motor in 2 timpi intr-un cilindru[c o fi Jawa,MZ,IJ nu conteaza]nu o sa ai probleme cu supape strambe,ghiduri uzate,culbutori la care sa reglezi jocul ,pompa de ulei care s-o ia pe ulei[e o gluma],distributie sarita de la punct etc.in schimb o sa schimbi pistoane si segmenti mai des,o sa te murdaresti pe maini de la uleiul de amestec si de la curatarea tobei de esapament.ca alcatuire mecanica orice motor in 4 timpi e mai complicat ca unul in 2 timpi[de aici si sanse mai multe ca ceva sa se strice]si deci orice interventie de reparare e mai laborioasa.motorul in 2 timpi e relativ simplu si ii prinzi repede smecheriile daca iti dai un pic silinta.pana la urma ramane alegerea ta ce si cum.succes! Ms de sfaturi, apropo am prins gluma nu's idiot Eu ma gandeam daca reusesc sa vand simsonul asa cum e, sa iau o Jawa 350, mie imi place cum arata, cum suna, ce nu stiu exact e : e monocilidru sau bicilindru? nu de alta dar am vazut ca are 2 tobe, si este in 2 sau in 4 timpi ? Editat Aprilie 28, 2008 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Ms de sfaturi, apropo am prins gluma nu's idiot Eu ma gandeam daca reusesc sa vand simsonul asa cum e, sa iau o Jawa 350, mie imi place cum arata, cum suna, ce nu stiu exact e : e monocilidru sau bicilindru? nu de alta dar am vazut ca are 2 tobe, si este in 2 sau in 4 timpi ? ai multe de buchisit in domeniul moto,amice!Jawa 350 e in doi cilindri si 2 timpi.au fost si Jawe de 350 intr-un cilindru dar acestea nu fac subiectul acestei discutii.te sfatuiesc daca te hotarasti in final sa iei o Jawa de 350 sa iei una de prin 1986-88.astea sunt cele mai bune TS-uri facute.dupa aceea au inceput sa bage si ei piese doar ca sa fie la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 28, 2008 Autor Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) ai multe de buchisit in domeniul moto,amice!Jawa 350 e in doi cilindri si 2 timpi.au fost si Jawe de 350 intr-un cilindru dar acestea nu fac subiectul acestei discutii.te sfatuiesc daca te hotarasti in final sa iei o Jawa de 350 sa iei una de prin 1986-88.astea sunt cele mai bune TS-uri facute.dupa aceea au inceput sa bage si ei piese doar ca sa fie la numar. Am am multe dar daca imi place nu vad sa fie o problema, eu am gasit una din 92 de vanzare, singura deocamdata voi doi sunteti analfabeti in primul rand. acel axi care este el pe persoana fizica mai este si paralel cu motoarele. auzi tu la el... nu reusesti sa mearga perfect... retardel, de aprindere electronica ai auzit? (nu de cele asa-zise protectoare de platini sau tranzistorizate de la gotronic nu, evident ca nu ai auzit la tine la tzara, la caca vacii unde stai tu! sa nu mai vorbim de aprinderi cu avans variabil! normal ca o sa spui ca un avans bun e unul mare ca esti BOU!!! de cand te-a fatat ma-ta! sictir vita p[izdii ma-tii _ de vita ce esti! eu doar am cerut niste pareri aici si le multumesc celor care m-au ajutat, data viitoare cand incerci sa spui ceva ai putea zic eu sa spui frumos, numai bine ! Editat Aprilie 28, 2008 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) Am avut Simson ... am lucrat cu drag la el, si mi-a ramas drag desi am renuntat la el pentru ca mi-am luat Japoneza. Momentan am un liceu de terminat si apoi o facultate, dar mi-am propus ca pe viitor daca o sa mai gasesc si o sa imi pot permite sa cumpar un simsonel sa il fac asa cum vreau eu . Normal ca e mai usor de reparat un motor in 2T, ca principiul de functionare e mult mai simplu si se aude ca o drujba, unu din lucrurile ce mi-au placut de la bun inceput la simson este zgomotul, unul dintre cele mai frumoase de la motoarele comuniste. Inainte sa faci schimbul asta incearca sa ceri cuiva o jawa, sa mergi cu ea, sa o auzi sa vezi cum se comporta, o tura de cativa km cred ca e de ajuns ca sa iti dai seama de toate astea, apoi intreaba-te daca vrei sa detii un asemenea motor, poate ca nu stii si nu dai 2 bani, dar cel mai mult la un motor nu conteaza fiabilitatea, nici daca stii sa il repari sau daca ai cu ce sa il repari ci conteaza cel mai mult senzatia pe care ti-o ofera, multe persoane refuza sa renunte la motoare de mult trecute din cauza asta, indiferent ca e ij, mz, m sau simson ... eu ma plimbat cu simsonul prin curte cate 15 m din spatele curtii pana la poarta ca nu era inscris si nici nu aveam permis si m-am simtit super, apoi imediat dupa ce am luat permisul am mers cativa km cu voshodul unui amic, voshod ce era intradevar mai nervos, mai micut, mai manevrabil, dar baraia si scotea un fummmm, pozitia pe el era pentru mine ceva gen statul pe wc si multe altele ... de atunci nici ca nu mi-a mai trebuit. Daca iti place cu adevarat Simsonul ai sa il inveti bine, ca are cine sa te ajute, dar daca o sa vrei sa il dai, da-l macar cuiva care stie cu ce se mananca si o sa il faca omul ala de o sa manance soselele si ai sa zici ca nu e adevarat Sper sa nu deranjez pe nimeni cu postul asta ... pentru @mircea simson, un om bun de luat ca exemplu, ca motociclist si nu numai :moto: to all Editat Aprilie 28, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 Am avut Simson ... am lucrat cu drag la el, si mi-a ramas drag desi am renuntat la el pentru ca mi-am luat Japoneza. Momentan am un liceu de terminat si apoi o facultate, dar mi-am propus ca pe viitor daca o sa mai gasesc si o sa imi pot permite sa cumpar un simsonel sa il fac asa cum vreau eu . Normal ca e mai usor de reparat un motor in 2T, ca principiul de functionare e mult mai simplu si se aude ca o drujba, unu din lucrurile ce mi-au placut de la bun inceput la simson este zgomotul, unul dintre cele mai frumoase de la motoarele comuniste. Inainte sa faci schimbul asta incearca sa ceri cuiva o jawa, sa mergi cu ea, sa o auzi sa vezi cum se comporta, o tura de cativa km cred ca e de ajuns ca sa iti dai seama de toate astea, apoi intreaba-te daca vrei sa detii un asemenea motor, poate ca nu stii si nu dai 2 bani, dar cel mai mult la un motor nu conteaza fiabilitatea, nici daca stii sa il repari sau daca ai cu ce sa il repari ci conteaza cel mai mult senzatia pe care ti-o ofera, multe persoane refuza sa renunte la motoare de mult trecute din cauza asta, indiferent ca e ij, mz, m sau simson ... eu ma plimbat cu simsonul prin curte cate 15 m din spatele curtii pana la poarta ca nu era inscris si nici nu aveam permis si m-am simtit super, apoi imediat dupa ce am luat permisul am mers cativa km cu voshodul unui amic, voshod ce era intradevar mai nervos, mai micut, mai manevrabil, dar baraia si scotea un fummmm, pozitia pe el era pentru mine ceva gen statul pe wc si multe altele ... de atunci nici ca nu mi-a mai trebuit. Daca iti place cu adevarat Simsonul ai sa il inveti bine, ca are cine sa te ajute, dar daca o sa vrei sa il dai, da-l macar cuiva care stie cu ce se mananca si o sa il faca omul ala de o sa manance soselele si ai sa zici ca nu e adevarat Sper sa nu deranjez pe nimeni cu postul asta ... pentru @mircea simson, un om bun de luat ca exemplu, ca motociclist si nu numai :moto: to all azi vine cineva sa il vada, s-ar putea sa il ia, mai are unul acasa si vrea sa faca din ele doua unul calumea, eu cred ca fac o fapta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.