Sari la conținut

Probleme la JAWA 350


madar
 Share

Postări Recomandate

Nu stie careva cati dinti are pinionu din spate (la roata din sp.) in original?

Ca eu am 2 ...una-i montat ...da amandoua -s mai mici decat orig.... si vreu sa stiu raportul ..... si sa-l fac mai mic pe unul....thanks.... :wave:

Asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa ii sochez pe multi: la Jawa mea pun ulei in proportie de 20 la mie (1/50).Da,ati vazut bine.Motoru se apropie de 7 mii de km si are compresie ca dupa rodaj.Folosesc ulei bun de obicei (Valvoline,Agip cand e cald si cateodata Mol daca e mai racoare).

 

Daca va intrebati de ce pun asa putin ulei,asa scrie in manualul de Jawa 640 care are cam acelasi motor. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand,eu fac ce spune manualul.In manual zice ca se baga chiar 1/60!!!Adica 16 la mie.In rodaj se foloseste 20.

 

Daca era asa putin,iti zic eu ca motoru se ducea de mult.Si nu l-am sudat pana acum :blbl:

 

De fapt uleiul in exces ii face rau motorului si il incinge si mai tare (paradoxal) prin scaderea cifrei octanice a benzinei.

 

Si inca ceva.Intr-un manual de Jawa din anii 80 zice ca se pune 1/40.Intr-un manual f recent recomanda ce am zis eu mai sus.Asta din cauza ca uleiurile s-au imbunatatit mult de atunci pana acum.

 

Estimez ca motoru o sa tina 10-15.000 fara segmentare.Sa vad eu cate ij-uri tin atat cu 40 la mie sau cat pun unii. :wave: Mai mult nu inseamna intotdeauna mai bine. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kalicule ! :wave: ...da-i fetei cei trebuie sa se simta si ea bine !...totusi e bine daca zici ca nu ai avut/ai probleme tine-o asa !

 

 

p.s. uleiul care-l folosesti cam cat costa ? si cum se numeste ?(de 2T sau 4T?)

 

 

...varsa tot !

Editat de scaf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io... intre 20-25 la mie la trabant :finger: :finger: [dupa cum se shtie este printre putzinele mashini cu motor in 2T] :what:

 

vorbind serios cred ca ar trebui sa respectzi ce spune cartea tehnica pentru motorul tau. daca proiectantzii recomanda un anumit procent pt amestec, atunci acela si nu altul ar trebui folosit. parerea mea :lol: :banana: probabil ca exista si o legatura intre ungere [deci procent de amestec ulei-benzina] si dimensionarea aripioarelor de racire de pe motor [zic probabil, nu dau cu parul :finger: ].

 

ij-ul alte tolerantze/precizie cu care au fost lucrate piesele motorului decat [sa zicem] jawa cehoslovaca sau mz-ul nemtzesc. si cred ca si la Jawe cum ar fi [de ex] 634 si TS (638,640) exista diferentze [mici] dar care s-ar putea sa conteze.

 

numa' de bine,

 

m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io... intre 20-25 la mie la trabant :finger:  :finger:  [dupa cum se shtie este printre putzinele mashini cu motor in 2T] :what:

 

vorbind serios cred ca ar trebui sa respectzi ce spune cartea tehnica pentru motorul tau. daca proiectantzii recomanda un anumit procent pt amestec, atunci acela si nu altul ar trebui folosit. parerea mea  :lol:  :banana: probabil ca exista si o legatura intre ungere [deci procent de amestec ulei-benzina] si dimensionarea aripioarelor de racire de pe motor [zic probabil, nu dau cu parul  :finger:  ].

 

ij-ul alte tolerantze/precizie cu care au fost lucrate piesele motorului decat [sa zicem] jawa cehoslovaca sau mz-ul nemtzesc. si cred ca si la Jawe cum ar fi [de ex] 634 si TS (638,640) exista diferentze [mici] dar care s-ar putea sa conteze.

 

numa' de bine,

 

m

sunt convins ca ai dreptate !... dar cum uleiurile difera de la ban la ban !..normal ca daca pui dintr-ala de 4 lei /litru nu poti sa te astepti sa aibe aceeasi calitate ca unul de 40 lei /litru (sau mai sus )...de exemplu la ij-ul meu am cumparat bobine de inuctie sau diferite piese dar.... nu au corespuns la calitatea originala facuta tot de rus ! (incepand de la aspectul exterior pana la ce vrei tu !) ...adica STASUL de productie e ZERO asa incat trebe' sa le dregem din ochi, intuitie etc ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Dar la mine si cu 20 la mie tot da ulei pe tobe cand merg in afara mai turat ne_nau.gif

 

pai asta e :P . motor in 2T (si 3 mishcari :) ). segmentzi lasa un film de ulei in dreptul ferestrei de evacuare din cilndru (si filmul asta de ulei e spulberat pe tobe cu gazele exploziei din cilindru). la aceelerare puternic => mai multe ture/minut=> mai mult ulei scos pe tobe

 

zic si io nu dau cu paru'

 

:eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat iese fum si ulei pe evacuare, stii sigur ca ai ungere :P

 

E adevarat, poti scadea amestecul pana la 20 ml/l , chiar sub, fara efecte imediate. Sunt convins ca merge si cu 10 g daca e ulei bun.

 

Fiecare motor are "apetitul" lui pt ulei totusi, proprietarul poate sa bage cat ulei crede :) daca nu depaseste niste limite. Pt jawa mea am observat ca cel mai bine se simte cu 30ml/l, si atata i-am bagat. Peste valoarea asta se cam imbacseste motorul, sub merge mai incins :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 18 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...