madar Postat Iunie 10, 2005 Autor Share Postat Iunie 10, 2005 Nu stie careva cati dinti are pinionu din spate (la roata din sp.) in original? Ca eu am 2 ...una-i montat ...da amandoua -s mai mici decat orig.... si vreu sa stiu raportul ..... si sa-l fac mai mic pe unul....thanks.... Asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 Eu o sa ii sochez pe multi: la Jawa mea pun ulei in proportie de 20 la mie (1/50).Da,ati vazut bine.Motoru se apropie de 7 mii de km si are compresie ca dupa rodaj.Folosesc ulei bun de obicei (Valvoline,Agip cand e cald si cateodata Mol daca e mai racoare). Daca va intrebati de ce pun asa putin ulei,asa scrie in manualul de Jawa 640 care are cam acelasi motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 15, 2005 Share Postat Iunie 15, 2005 prost faci. Pacat de motor ca e inca bun ce e ti-e rusine sa bagi mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 In primul rand,eu fac ce spune manualul.In manual zice ca se baga chiar 1/60!!!Adica 16 la mie.In rodaj se foloseste 20. Daca era asa putin,iti zic eu ca motoru se ducea de mult.Si nu l-am sudat pana acum De fapt uleiul in exces ii face rau motorului si il incinge si mai tare (paradoxal) prin scaderea cifrei octanice a benzinei. Si inca ceva.Intr-un manual de Jawa din anii 80 zice ca se pune 1/40.Intr-un manual f recent recomanda ce am zis eu mai sus.Asta din cauza ca uleiurile s-au imbunatatit mult de atunci pana acum. Estimez ca motoru o sa tina 10-15.000 fara segmentare.Sa vad eu cate ij-uri tin atat cu 40 la mie sau cat pun unii. Mai mult nu inseamna intotdeauna mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 (editat) Kalicule ! ...da-i fetei cei trebuie sa se simta si ea bine !...totusi e bine daca zici ca nu ai avut/ai probleme tine-o asa ! p.s. uleiul care-l folosesti cam cat costa ? si cum se numeste ?(de 2T sau 4T?) ...varsa tot ! Editat Iunie 17, 2005 de scaf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Folosesc Valvoline Semisintetic si Agip.Din pacate Valvoline nu am mai bagat de multisor ca nu am mai avut drum de unde il iau (de langa podu' Otopeni unde e 160 de mii-e 230 in oras).Cand e racoare bag si Mol.Mai e cineva care baga mai omeneste ulei (sub 25 la mie)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 io... intre 20-25 la mie la trabant [dupa cum se shtie este printre putzinele mashini cu motor in 2T] vorbind serios cred ca ar trebui sa respectzi ce spune cartea tehnica pentru motorul tau. daca proiectantzii recomanda un anumit procent pt amestec, atunci acela si nu altul ar trebui folosit. parerea mea probabil ca exista si o legatura intre ungere [deci procent de amestec ulei-benzina] si dimensionarea aripioarelor de racire de pe motor [zic probabil, nu dau cu parul ]. ij-ul alte tolerantze/precizie cu care au fost lucrate piesele motorului decat [sa zicem] jawa cehoslovaca sau mz-ul nemtzesc. si cred ca si la Jawe cum ar fi [de ex] 634 si TS (638,640) exista diferentze [mici] dar care s-ar putea sa conteze. numa' de bine, m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 io... intre 20-25 la mie la trabant [dupa cum se shtie este printre putzinele mashini cu motor in 2T] vorbind serios cred ca ar trebui sa respectzi ce spune cartea tehnica pentru motorul tau. daca proiectantzii recomanda un anumit procent pt amestec, atunci acela si nu altul ar trebui folosit. parerea mea probabil ca exista si o legatura intre ungere [deci procent de amestec ulei-benzina] si dimensionarea aripioarelor de racire de pe motor [zic probabil, nu dau cu parul ]. ij-ul alte tolerantze/precizie cu care au fost lucrate piesele motorului decat [sa zicem] jawa cehoslovaca sau mz-ul nemtzesc. si cred ca si la Jawe cum ar fi [de ex] 634 si TS (638,640) exista diferentze [mici] dar care s-ar putea sa conteze. numa' de bine, m sunt convins ca ai dreptate !... dar cum uleiurile difera de la ban la ban !..normal ca daca pui dintr-ala de 4 lei /litru nu poti sa te astepti sa aibe aceeasi calitate ca unul de 40 lei /litru (sau mai sus )...de exemplu la ij-ul meu am cumparat bobine de inuctie sau diferite piese dar.... nu au corespuns la calitatea originala facuta tot de rus ! (incepand de la aspectul exterior pana la ce vrei tu !) ...adica STASUL de productie e ZERO asa incat trebe' sa le dregem din ochi, intuitie etc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 @iulian_florea : si eu bag ulei tot cam atat (1:50) pt ca asa zice la manual (care este chiar al motorului meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 @iulian_florea : si eu bag ulei tot cam atat (1:50) pt ca asa zice la manual (care este chiar al motorului meu). 238586[/snapback] Suntem cazuri rare sa stii : Dar la mine si cu 20 la mie tot da ulei pe tobe cand merg in afara mai turat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Dar la mine si cu 20 la mie tot da ulei pe tobe cand merg in afara mai turat ne_nau.gif pai asta e . motor in 2T (si 3 mishcari ). segmentzi lasa un film de ulei in dreptul ferestrei de evacuare din cilndru (si filmul asta de ulei e spulberat pe tobe cu gazele exploziei din cilindru). la aceelerare puternic => mai multe ture/minut=> mai mult ulei scos pe tobe zic si io nu dau cu paru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 14, 2005 Share Postat Septembrie 14, 2005 Atata timp cat iese fum si ulei pe evacuare, stii sigur ca ai ungere E adevarat, poti scadea amestecul pana la 20 ml/l , chiar sub, fara efecte imediate. Sunt convins ca merge si cu 10 g daca e ulei bun. Fiecare motor are "apetitul" lui pt ulei totusi, proprietarul poate sa bage cat ulei crede daca nu depaseste niste limite. Pt jawa mea am observat ca cel mai bine se simte cu 30ml/l, si atata i-am bagat. Peste valoarea asta se cam imbacseste motorul, sub merge mai incins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru096 Postat Iulie 27 Share Postat Iulie 27 Bună ziua !!! Dați-mi și mie va rog frumos un nr de telefon de la un mecanic care cunoaște foarte bine motocicletele jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.