Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

Va salut...As dori sa stiu in legatura cu un cauciuc pentru un cbr125 120/70/17...daca incape in primul rand...daca atinge cand are 2 persoane...si daca apar diferente majore la condus. O a doua chestie...am cbr125r an fab. 2005...si sunt curios ce becuri imi trebuie in cazul in care vreau sa imi pun xenon pe dansul...Precizez ca are farurile unite intrucat e model pana in 2007...Astept raspunsul vostru...eventual PM. Multumesc anticipat !

Mesaj completat

Va salut...As dori sa stiu in legatura cu un cauciuc pentru un cbr125 120/70/17...daca incape in primul rand...daca atinge cand are 2 persoane...si daca apar diferente majore la condus. O a doua chestie...am cbr125r an fab. 2005...si sunt curios ce becuri imi trebuie in cazul in care vreau sa imi pun xenon pe dansul...Precizez ca are farurile unite intrucat e model pana in 2007...Astept raspunsul vostru...eventual PM. Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , un cauciuc de 120 pe spate , merge perfect . Eu il am tot de 120 , in fine , pentru instalatia xenon e mai greu la modelele astea cu faru' unit ... Becurile care sunt pe motor acum , sunt S2 . Am vrut sa-mi pun si eu bi-xenon , dar m-am lasat pagubas ... Poti incerca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut David, de`ce spui asta??? in legatura cu xenonul....eu zic ca ar merge parfum un H4-bixenon....si fara prea multa bataie de cap...doar bordul dat jos si apoi accesul la far. Cu balasturile e ceva mai complicat...unde le asezi...dar daca aduni firele toate laolalta s-ar putea sa fii gata in vreo 2-3 ore maxim. Te rog...zi-mi de`ce te`ai lasat pagubas, ce probleme ai intampinat caci sunt pe punctul de a achizitiona un kit H4 Bixenon. Mersi Anticipat. Astept raspunsul tau in cel mai scurt timp !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello everyone. sunt detinatoare de cbr125r 2007 si m-am gandit ca primavara asta sa renunt la oglinzile de pe ghidon in

favoarea unora pe carena.as avea nevoie de un sfat in legatura cu montarea acestora.........pot folosi doar prinderea

oglinzilor sau este necesar un cadru?.....si inca o intrebare daca exista anumite riscuri legate de crapare,sarit vopsea etc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer .. Nu stiu ce sa zic , poate se crapa carena :-?? ... Si cred ca ar trebuii si un cadru , daca tii le-ai pune pe carene .

 

 

ms David.unde sa ma interesez de cadrul respectiv? presupun ca e pe dimensiuni ....... ;) ciar imi doresc mult si habar nu am ce sa fac ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de un cadrul, altfel, puse direct pe carena vor vibra Âşi nu cred că o să vezi prea bine în ele.

 

De ce nu-ți place unde sunt puse din fabrică ?

 

nu stiu unde sa ma interesez de cadru.......am mers tot sezonul fara oglinzi DELOC pt ca oricum le-as regla nu am vizibilitate asa cum vreau si mereu stateam cu mana pe ele ca nu imi convnea cate ceva:))).....fosta mobra le avea pe carena si era totul ok.plus ca aveam loc peste tot ,le puteam plia.mi se intampla mereu sa ating alte oglinzi cand mergeam intre benzi cu cele pe ghidon. nu in ultimul rand imi place ideea si pt design. ;) .dc nu crezi ca voi vedea bine in ele?

 

Mesaj completat

nu stiu unde sa ma interesez de cadru.......am mers tot sezonul fara oglinzi DELOC pt ca oricum le-as regla nu am vizibilitate asa cum vreau si mereu stateam cu mana pe ele ca nu imi convnea cate ceva:))).....fosta mobra le avea pe carena si era totul ok.plus ca aveam loc peste tot ,le puteam plia.mi se intampla mereu sa ating alte oglinzi cand mergeam intre benzi cu cele pe ghidon. nu in ultimul rand imi place ideea si pt design. ;) .dc nu crezi ca voi vedea bine in ele?

 

 

am inteles ideea.......te refereai la vizibilitate redusa din cauza vibratiilor in caz ca nu o sa am cadru:) am recitit ca sunt dupa somn....:D))ms de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără cadru or să vibreze Âşi astefel nu vei vedea bine în ele.

Cel mai probabil cadru trebuie făcut, nu cred că găseÂşti gata făcut.

 

 

 

ms de sfat.o sa ma interesez si voi vedea ce iese. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm , cadru , nu cred ca ai unde sa gasesti , decat daca-ti improvizezi tu unul ... Sa ne ti la curent cu cadru' , sa-mi spui si mie daca ti-a iesit . ;)

 

deocamdata e in service pt BIG UPDATE :D :D :)

 

revin cu poze pe la inceputul primaverii....sper sa rezolv cu improvizatia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti fratilor....am reusit !!! L-am Xenonat pe CBR-icå. Dupa vreo 10-15 ore de munca asiduå, am primit ce meritam. O lumina care chiar ma satisface...si nu mai sunt nevoit sa merg cu lumanarile alea de dinainte. Pentru amatori voi incerca sa povestesc despre ce e vorba. Precizez ca e vorba de modelul de pana in 2007, adica cel cu farurile unite: Prima si prima data....trebuie sa aveti o dorinta nebuna....si o convingere extraordinara ca vreti sa faceti asta. Dupa care incepe demontarea. Eu am preferat sa il demontez total...decat sa ma chinui...si am inceput prin semnalizari, bord, apoi carena frontala in care e incastat si farul, apoi carenele laterale (cele cu prizele de aer, ale mele sunt acelea unde scrie REPSOL). Am dat farul jos de pe subansamblul frontal si am inceput sa scot din socluri becurile S2. Dupa care am descoperit cu stupoare (orice amator o poate face) ca becurile S2 si cele H4 nu se potrivesc la prindere. "Urechile" de la H4 sunt mai apropiate decat cele de la S2, asadar trebuie facuta o modificare in far. Am constatat apoi ca aveam de polizat ceva plastic tratat sa reziste la temperaturi ridicate, cu tot felul de unelte. aici intervine imaginatia si ce ai la indemana pentru a-l taia. ATENTIE taiati cu grija...intrucat plasticul e casant...si puteti compromite tot farul...si aveti grija sa nu uitati sa va mai opriti si sa ajungeti cu polizatul pana la oglinda interioara. Cel mai bine cand polizezi e sa bagi o carpa inauntru...pentru praf...eu nu am facut asta si a trebuit sa bag ulterior sa curat farul de praful de plastic de la polizare. Sa zicem ca ati terminat operatiunea asta, si becul se potriveste in far. apoi faceti o verificare a instalatiei...nepusa pe motor...adica cu balasturile in mana...si cu farul de asemenea. mufa de la xenon are 3 fire (la bixenon in cazul meu) alb, albastru, negru. Instalatia motorului are si ea 3 fire care merg la far: verde, alb, albastru. Legati verde cu negru (masele) si apoi respectati culorile alb-alb, albastru-albastru (fazele). Plus la baterie...si 2 mase care pleaca din balasturi la sasiu (sau la minus la baterie). Puneti contactul dupa ce ati facut legaturile cum zice in schema...tinand cont de ce v-am spus...si vedeti daca pornesc. Daca da, sunteti pregatiti sa le montati la loc. Eu am prins balasturile in interior, in surubul semnalizarilor frontale. Cand furca desfasoara cursa la virare nu le atinge....deci e ok. Iar intervine imaginatia la mascarea cablurilor. Le puteti trece pe deasupra farurilor, dar aveti grija ca urmeaza sa fie montat bordul...la fel cum l-ati demontat...deci cablurile nu trebuie sa incurce nici bordul, nici cursa furcii. Legaturile izolati-le frumos...sa nu intre apa (eu am folosit putin furtun de copex si un furtunas care la incalzire se strange pe legatura pe care ai facut-o si impiedica si apa sa ajunga la firele de cupru. Incercati sa puneti un intrerupator pe plusul de la baterie, astfel incat sa fie xenonul oprit la pornirea motorului (Fluctuatia de curent din timpul pornirii ar putea scurta viata balastului). Restul tine de voi...Dar va asigur ca rezultatele sunt pe masura. Eu am optat pentru un bixenon (puteti pune si xenon simplu) deoarece vroiam ca ambele faruri sa fie pornite in acelasi timp...ceea ce nu era posibil la H4 simplu. Era pe un bec faza scurta, iar pe celalalt faza lunga...ceea ce nu da deloc bine pe motocicleta. Astfel am scurta pe amandoua...iar cand actionez faza lunga...electromagnetul lucreaza tragand becul...si astfel se ridica unda de lumina....lucrand acelasi bec. Deci cu bixenonul flash-urile sunt ca de la un stroboscop...pentru ca nu trebuie incarcat in prealabil...iar cand aprind faza lunga...tind sa cred ca e mai puternica decat farul din Alexandria. Cam atat...apoi puneti totlu la loc si ENJOY !

 

Daca mai aveti nelamuriri....sunt aici...un privat...si ne descurcam cu restul !

 

Las si un link catre un filmulet sugestiv...care ajuta si el...daca va uitati cu ATENTIE in filmulet, veti observa unde a polizat baiatu asta care l-a facut. De aici m-am inspirat si eu; SUCCES !

Xenon-Link

 

PS: la 0:25 e diferenta dintre prinderile becurilor

la 0:47 se vede daca te uiti atent unde a polizat

la 2:24 se vad legaturile facute intre xenon si instalatia motorului.

Editat de Berk's
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1: Ma bucur ca atat ai reusit sa retii din postul meu.

2: Am lucrat cu atentie sa nu fac vreo prostie. Mentionez ca e PRIMA instalatie de xenon pe care o pun singur.

3: Daca voi puteti mai repede....Ma bucur-obor. Doar ca am mentionat cat mi-a luat mie.

 

Multumesc si Asfalt Uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

De curand sunt posesorul unui CRB 125 din 2005, am duso in service si i-am schimbat kitul de lant si placutele de frana dar am omis sa il rog pe mecanic sa ii verifice uleiul si am constattat cu stupoate ca joja nu mai atinge uleiul drept urmare va intreb pe voi ce ulei bagati in ale voastre si in ce cantitate?

 

PS: Dau eu o bere celui ce imi poate da un manual al acestui model ca pe acolo mai scrie una alta care inca nu le cunosc.... Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat la al meu un litru de MOTUL 15W-50 achizitionat cu 50 de lei...si e mai mult decat suficient. Joja indica la fix...deci capacitatea baii de ulei e de 1 litru. Poti baga orice ulei bun pentru 4t (eventual racing). Eu gasisem si un 10W-40 dar era vreo 80 de lei...si am zis ca 15`le asigura o ungere mai buna fiind mai dens. Aici poti lua in calcul si uzura motorului...implicit numarul de km parcursi. Poti sa faci tu operatia intrucat nu implica decat desfacerea unui surub. Nu ii mai face cu bani pe cei de la service. Uleiul nou il bagi pe la joja. Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...