bladey89 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 salutare...am un kart.. la care am 2 motoare unu de hoinar si unu de mobra cine poate sa imi explice si mie si sa ma ajute cum pot sa il fac mai performant am inteles k se poate pune un piston de carpati prin alezarea cilindrului. ceva in legatura cu carburatorul care poate fi inlocuit de unu de um mz 125. cine poate sa ma ajute ?? va multumesc. astept propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 salutare...am un kart.. la care am 2 motoare unu de hoinar si unu de mobra cine poate sa imi explice si mie si sa ma ajute cum pot sa il fac mai performant am inteles k se poate pune un piston de carpati prin alezarea cilindrului. ceva in legatura cu carburatorul care poate fi inlocuit de unu de um mz 125. cine poate sa ma ajute ?? va multumesc. astept propuneri mai tata da ce vrei sa faci?F1?ma tem ca lucrurile nu sunt chiar asa de simple.daca alezezi cilindrul si bagi piston de Carpati[diam.45mm]o sa iti creasca cilindreea de la 49,6 cm3 la vreo 60 cm3,ceea ce la o putere litrica de 80 CP/l cat are normal Mobra ar insemna o crestere a puterii max. la 4,8 CP.asta doar teoretic ca practic aceasta crestere mai depinde si de alti factori:raport de compresie[care daca modifici cilindreea fara sa maresti si camera de ardere va creste mult,poate prea mult],alimentarea cu benzina[acelasi carburator trebuie sa alimenteze acum un motor cu 20% mai mare],etc. pistonul de Carpati are si segmenti mai grosi[cu 0,5 mm ]decat Mobra,gaura de bolt e mai mica,fusta parca e mai lunga,in plus e si ceva mai greu ceea ce ar putea avea repercursiuni asupra ambielajului pe termen lung. cat despre a doua idee cu carburator de MZ RT 125 nu merge fara sa modifici radical fazele de distributie[adica sa maresti ferestrele de admisie,baleiaj,evacuare],fara sa maresti raportul de compresie etc.in cartea Kartul exista doua variante de modificare a motorului de Mobra:una dezvolta 6,5CP si una cam 9 CP.dar trebuie sa realizezi ca aceste cresteri foarte mari ale puterii[de 1,66 ori in primul caz si de 2,25 ori in al doilea]vin cu un pret:motorul va fi mult mai putin fiabil[mai ales cu calitatea slaba a pieselor]si va avea o plaja de utilizare foarte ingusta[adica sub 6-7000 rpm nu va avea putere deloc]basca un consum demn de o cauza mai buna. sfatul meu e sa pui ban pe ban si sa iti iei un motor dedicat de vreo 80 cm3[eventual racit cu apa]care sa nu mai trebuiasca sa il modifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 salutare...am un kart.. la care am 2 motoare unu de hoinar si unu de mobra cine poate sa imi explice si mie si sa ma ajute cum pot sa il fac mai performant am inteles k se poate pune un piston de carpati prin alezarea cilindrului. ceva in legatura cu carburatorul care poate fi inlocuit de unu de um mz 125. cine poate sa ma ajute ?? va multumesc. astept propuneri Nu inteleg de ce vrei sa-i pui piston de Carpati care nu este de turatie mare. Creste capacitatea dar se supraincalzeste motorul piese de viata scurta . Mai nou pt. putere mare nu ai nevoie de capacitate mare. In niste reviste Sport si tehnica de pe vremea inpuscatului am vazut si incercat marirea ferestrelor da admisie si evacuare ( si se simtea pe motor ) si o scheme pt toba explica ceva cu formarea de noduri si ventre pentru o evacuare mai buna) i plus aprindere electronica carb performant cresti raportul de compresie si gata este Mobra nu BMW. Dar cu cresterea puterii vei avea necazuri cu ambielaj, rulm,enti etc. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ...mobra mica , frustrai mari....mobra mare , probleme mari.... (stiti cam ce insemna sa cari in spate o volanta echipata de 12 kg si un arbore de 8kg , de la un atelier de 'spcialisti ' la alt atelier de 'specialisti' prin tot clujul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladey89 Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 da va multumesc mult pentru ajutor cred k raman asa cum e acuma , nu prea are rost sa ii fac nimica. adica eforturi mari da mici efecte numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 depinde ce vrei sa faci cu acel kart si eu am un kart cu motor de hoinar pe el dar eu concurez cu el si atunci mi-am permis sa il modific sa am o performanta mai buna tu daca vrei sa il ti asa de destractie poti sa il pastrezi asa cum este ele acuma eventual dai un PM cu id tau de mess si mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Cunosc un bun prieten caruia iam incheiat cutia de viteze unui motor de mobra pus pe motocultor (motocultor cica comunist nu facut de el) facut de fabrica shi isi face omu treaba cu el ca sapa pamantul del macina tot.Am vazut cu ochii mei shi am ramas surprins de ciudatenia omului...Exista shi aja ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiuc Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 mai tata da ce vrei sa faci?F1?ma tem ca lucrurile nu sunt chiar asa de simple.daca alezezi cilindrul si bagi piston de Carpati[diam.45mm]o sa iti creasca cilindreea de la 49,6 cm3 la vreo 60 cm3,ceea ce la o putere litrica de 80 CP/l cat are normal Mobra ar insemna o crestere a puterii max. la 4,8 CP.asta doar teoretic ca practic aceasta crestere mai depinde si de alti factori:raport de compresie[care daca modifici cilindreea fara sa maresti si camera de ardere va creste mult,poate prea mult],alimentarea cu benzina[acelasi carburator trebuie sa alimenteze acum un motor cu 20% mai mare],etc.pistonul de Carpati are si segmenti mai grosi[cu 0,5 mm ]decat Mobra,gaura de bolt e mai mica,fusta parca e mai lunga,in plus e si ceva mai greu ceea ce ar putea avea repercursiuni asupra ambielajului pe termen lung. cat despre a doua idee cu carburator de MZ RT 125 nu merge fara sa modifici radical fazele de distributie[adica sa maresti ferestrele de admisie,baleiaj,evacuare],fara sa maresti raportul de compresie etc.in cartea Kartul exista doua variante de modificare a motorului de Mobra:una dezvolta 6,5CP si una cam 9 CP.dar trebuie sa realizezi ca aceste cresteri foarte mari ale puterii[de 1,66 ori in primul caz si de 2,25 ori in al doilea]vin cu un pret:motorul va fi mult mai putin fiabil[mai ales cu calitatea slaba a pieselor]si va avea o plaja de utilizare foarte ingusta[adica sub 6-7000 rpm nu va avea putere deloc]basca un consum demn de o cauza mai buna. sfatul meu e sa pui ban pe ban si sa iti iei un motor dedicat de vreo 80 cm3[eventual racit cu apa]care sa nu mai trebuiasca sa il modifici. KYVACKA are dreptate ,orice mdifici are efecte secundare. si eu am vrut sa maresc puterea hoinarului si am vrut sa imi iau un bloc motor de honda dyo si cand iam zis la om ce vreu sa fac cu el ,omu mia zis ca arunc bani pe fereastra si daca vreu ceva mai puternic sa strag bani si sa-mi iau un enduro de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 da va multumesc mult pentru ajutor cred k raman asa cum e acuma , nu prea are rost sa ii fac nimica. adica eforturi mari da mici efectenuma bine Vrei sa ai putere mai mare pe kart... schimba-i motorul ca altfel nu prea ai cum eventual schimba-i pistonul si carburatorul, pune-le de pe un scuter dar s-ar putea apoi sa ai probleme cu ambielajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.