benny2009 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 scuze daca a mai intrebat cineva dar nu am citit chiar toate paginile:)....a incercat cineva sa ii schimbe raportul pinion fata/spate?sau cumva sa modifice prin cutia de viteze...ca in treapta a5-a sa nu fie raportul 1:1 adica la 10.000rpm sa mergi cu 100km/h,12.000rpm 120,etc....cumva modificat sa fie de ex la 9000rpm 100km/h..pentru ca nu mi se pare foarte sanatos sa o ti la 10-12.000rpm:) aceasta este singura chestie pentru care stau pe ganduri daca sa imi iau varadero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 scuze daca a mai intrebat cineva dar nu am citit chiar toate paginile:)....a incercat cineva sa ii schimbe raportul pinion fata/spate?sau cumva sa modifice prin cutia de viteze...ca in treapta a5-a sa nu fie raportul 1:1 adica la 10.000rpm sa mergi cu 100km/h,12.000rpm 120,etc....cumva modificat sa fie de ex la 9000rpm 100km/h..pentru ca nu mi se pare foarte sanatos sa o ti la 10-12.000rpm:) aceasta este singura chestie pentru care stau pe ganduri daca sa imi iau varadero... daca ai ulei bun in motor( si schimbat mai des) poti sa o tii in 10.000 rot fara probleme!!! nu ai idee cit de fiabil este motorul asta!!suporta multe....stiu pe cineva care a folosit un varadero de 125 pt naveta= distanta zilnica 55 km pe autostrada si avea cu el 65.000 km cind a vandut mobra..motorul era perfect!! bafta la achizitie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Salutare baieti (si fete, ca vad ca sunt si fete pe aici) Sunt un om intr-o dilema foarte mare (oi fi singurul? nu cred). Va spun povestea mea si in schimb va cer un sfat. Am 22 de ani, sunt nascut in Bucuresti, dar crescut la tara vreo 10 ani, dupa care m-am intors in Bucuresti si de atunci stau singur. Imi castig banii din fotografie si dintr-un job slab platit, dar cu anumite satisfactii. Pasiunea pentru motociclism o am de mic, inca de la bunicul meu, ceasornicar de meserie, posesor si mecanic moto (printre cei mai cunoscuti si apreciati mecanici moto din Ploiesti in vremea respectiva). Cum parintii si varsta nu mi-au permis o motocicleta, calaream bicicleta pe unde imi trecea prin cap la momentul respectiv. Am facut peste 6000 km cu bicicleta in 2 ani, dupa care timpul nu mi-a mai permis sa fac excursii de 2-3 zile cu cortul si bicicleta, asa ca o foloseam pe post de mijloc de transport in Bucuresti. Mentionez ca nu suport aglomeratia de la orele de varf din mijloacele de transport in comun. Cand ai mei s-au cam prins ca vreau sa imi cumpar motor cu bani munciti de mine, s-au gandit sa-mi faca o surpriza si sa-mi cumpere un scuter chinezesc de 50cmc pentru a ma "potoli" macar o perioada si sa nu-mi cumpar ceva mare de la inceput sa fac vreo traznaie, asa ca acum 2 ani, de ziua mea am primit acel scuter pe care l-am primit in casa mea (aproape literalmente) cu foarte mare caldura si grija. L-am calarit si l-am intretinut vreme de aproape 30.000 km... (in 2 ani... observ motociclisti si scuteristi curieri, care nu ajung la 30.000 km in 2 sezoane). Scuterul meu a vazut Constanta, Bulgaria, Targoviste, Curtea de Arges, Sinaia, Campina, Busteni, Ploiesti, Pitesti si alte destinatii, toate cu plecarea din Bucuresti. Am facut ture atat singur cat si cu alti scuteristi. Ei bine, am decis ca il chinui daca imi doresc sa-i arat si alte destinatii din tara asa ca o sa-l inmanez curand altui pasionat ce il va plimba si va avea grija de el, cel putin la fel de bine cum am avut eu. Sunt elev la scoala moto si urmeaza sa-mi cumpar un motor de touring pe care sa-l calaresc si mai multi Km cu cel putin aceeasi placere. Ce va cer eu voua... sunt un tip scund de inaltime si cel mai important, am picioare scurte. Cat de potrivit este un Varadero 125 pentru 1.63 si 60 Kg? La scoala m-am urcat si am manevrat fara probleme un XR 125, chiar si cu pasager. Ajung jos cu un singur picior cu varful si nu mi-e teama de asta. Singura chestie de care nu sunt sigur, este daca pot manevra un Varadero cu pasager si ceva bagaje. Ce inaltime are saua si cam cat de ok ajung cu picioarele jos DUPA ce te-ai urcat si evident se lasa putin amortizorul? Cum se comporta la o viteza de croaziera de 90-100 km/h (spun viteza asta pentru autostrada, eu ma multumesc la o viteza de 80 km/h. Nu ma intereseaza ca fac 10 ore pe drum. Ma intereseaza sa savurez fiecare metru de asfalt sau pamant pe care calca rotile.... Va multumesc pentru sfat si sper ca ma veti primi cu bratele deschise in comunitate, dupa ce imi iau motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Salutare baieti (si fete, ca vad ca sunt si fete pe aici) Sunt un om intr-o dilema foarte mare (oi fi singurul? nu cred). Va spun povestea mea si in schimb va cer un sfat. Am 22 de ani, sunt nascut in Bucuresti, dar crescut la tara vreo 10 ani, dupa care m-am intors in Bucuresti si de atunci stau singur. Imi castig banii din fotografie si dintr-un job slab platit, dar cu anumite satisfactii. Pasiunea pentru motociclism o am de mic, inca de la bunicul meu, ceasornicar de meserie, posesor si mecanic moto (printre cei mai cunoscuti si apreciati mecanici moto din Ploiesti in vremea respectiva). Cum parintii si varsta nu mi-au permis o motocicleta, calaream bicicleta pe unde imi trecea prin cap la momentul respectiv. Am facut peste 6000 km cu bicicleta in 2 ani, dupa care timpul nu mi-a mai permis sa fac excursii de 2-3 zile cu cortul si bicicleta, asa ca o foloseam pe post de mijloc de transport in Bucuresti. Mentionez ca nu suport aglomeratia de la orele de varf din mijloacele de transport in comun. Cand ai mei s-au cam prins ca vreau sa imi cumpar motor cu bani munciti de mine, s-au gandit sa-mi faca o surpriza si sa-mi cumpere un scuter chinezesc de 50cmc pentru a ma "potoli" macar o perioada si sa nu-mi cumpar ceva mare de la inceput sa fac vreo traznaie, asa ca acum 2 ani, de ziua mea am primit acel scuter pe care l-am primit in casa mea (aproape literalmente) cu foarte mare caldura si grija. L-am calarit si l-am intretinut vreme de aproape 30.000 km... (in 2 ani... observ motociclisti si scuteristi curieri, care nu ajung la 30.000 km in 2 sezoane). Scuterul meu a vazut Constanta, Bulgaria, Targoviste, Curtea de Arges, Sinaia, Campina, Busteni, Ploiesti, Pitesti si alte destinatii, toate cu plecarea din Bucuresti. Am facut ture atat singur cat si cu alti scuteristi. Ei bine, am decis ca il chinui daca imi doresc sa-i arat si alte destinatii din tara asa ca o sa-l inmanez curand altui pasionat ce il va plimba si va avea grija de el, cel putin la fel de bine cum am avut eu. Sunt elev la scoala moto si urmeaza sa-mi cumpar un motor de touring pe care sa-l calaresc si mai multi Km cu cel putin aceeasi placere. Ce va cer eu voua... sunt un tip scund de inaltime si cel mai important, am picioare scurte. Cat de potrivit este un Varadero 125 pentru 1.63 si 60 Kg? La scoala m-am urcat si am manevrat fara probleme un XR 125, chiar si cu pasager. Ajung jos cu un singur picior cu varful si nu mi-e teama de asta. Singura chestie de care nu sunt sigur, este daca pot manevra un Varadero cu pasager si ceva bagaje. Ce inaltime are saua si cam cat de ok ajung cu picioarele jos DUPA ce te-ai urcat si evident se lasa putin amortizorul? Cum se comporta la o viteza de croaziera de 90-100 km/h (spun viteza asta pentru autostrada, eu ma multumesc la o viteza de 80 km/h. Nu ma intereseaza ca fac 10 ore pe drum. Ma intereseaza sa savurez fiecare metru de asfalt sau pamant pe care calca rotile.... Va multumesc pentru sfat si sper ca ma veti primi cu bratele deschise in comunitate, dupa ce imi iau motorul. intra pe www.cycle-ergo.com selectezi motocicleta , ai optiunea de a introduce inaltimea ta si vei vedea cum areti pe ea....uita cam asa vei arata pe varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Salutari tuturor! Ma alatur si eu comunitatii de posesori de Baby Vara. E prima mea mobra si sunt tare mandru de ea. Am facut deja vre-o 2000km pe ea si abia astept sa fac si mai multi... mult mai multi. Pentru cei care vor sa isi cumpere asa ceva si sunt incepatori (dar nu numai) va spun ca este o bijuterie. Pozitia de condus este superba, ciclistica minunata, se manevreaza excelent! Ce sa mai, una din cele mai bune moto facute vre-o data. Sunt foarte incantat de ea, arata la fel de bine ca in poze ) Mi-am luat-o cu scut de motor, crash-bars si cric central deja montate pe ea. Si bonus are si muffler Leo Vince care ii da un aer usor agresiv. E din 2003 si are in jur de 25k km. Dar are 2 mici probleme. Poate cei care au de mai de mult pot sa imi spuna mai multe. Prima ar fi ca trebuie schimbate discurile de ambreiaj. La asta stiu rezolvarea, dar poate ma ajutati cu o idee de unde as putea gasi (si nu la Honda pentru ca sunt extrem de scumpe). Iar a 2-a ar fi ceva ce am vazut s-a mai mentionat aici, si anume, nu trece de barierea de 85-90 km/h. In a 4-a merg cu aceasta viteza iar cand ii dau a 5-a nu se intampla nimic, doar ca nu mai ajung pe rosu (12k-14k rpm). Prima idee ar fi ca poate are ceva legatura cu ambreiajul (fiind oarecum actionat pemanent poate nu transfera destula putere fiind raportul de 1:1) sau poate e o problema la cutia de viteze? Lantul e in stare buna si l-am mai strans putin, deci nu cred ca e problema la transmisie. Poftim si nite poze (din pacate le-am facut si eu seara si nu se vad prea grozav). In poza 4 se vede ca e asemanatoare cu Africa Twin, practic AT-ul e o idee mai inalt si evident, ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_catalin Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Felicitari pentru achizitie... E o super mobra pentru inceput... E drept ca peste vreun an, doi vei vrea ceva mai mare (un TA sau AT), dar primii 10-15 k km sunt minunati Am o rugaminte: am vazut ca ai crash-bar fainutz. As vrea sa fac si eu unul pentru motorul unui prieten. Ai putea sa faci niste poze de detaliu, si sa le postezi, in special cu prinderile de sasiu ? Multumesc si asfalt uscat...desi cred ca e ultimul week-end pe anul acesta in care o sa mai mergem pe motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Multumesc! O sa iti fac poze zilele astea ca vreau sa ii fac o mica intretinere inainte de iarna. O sa trec probabil la un TA, nici AT-urile nu sunt urate dar mi se pare un pic cam mare si cam greoaie pentru mine. M-am plimbat 10 min cu cea din poza si nu m-as risca totusi. Mi se pare ok pentru cineva care merge pe drumuri mai ne-asfaltate, cred ca asa s-ar simti ea in mediul ei cel mai bine. Sincer nu cred ca o sa o dau prea curand. E geniala in traficul din Bucuresti. Am facut 10 min din Salajan pana in centru si sunt incepator si merg foarte atent. Chair daca o sa imi iau ceva mai mare, si cu siguranta o sa imi iau ceva mai mare la anul, cred ca o voi pastra de oras. Stie cineva un site de unde pot comanda piese pentru ea? Vreau sa ii fac revizia si imi trebuie un filtru, o bujie, etc. Apopos, am vazut pe multe site-uri moduri pentru filtru de aer K&N si ma gandeam sa fac si eu modificarea aia. totusi, 200 de lei pe un filtru mi se pare enorm, chiar daca il schimbi la 12-18k km. Zilele astea o sa ii schimb si evacuarea de la cilindri la toba, e deja varza si stiu ca e limitat din fabrica prin tevile astea. Am un amic care lucreza in inox si o sa il rog sa imi faca ceva frumos Daca iese pun poze si daca sunteti interesati va dau nr. lui. Asfalt uscat! Iesiti la plimbare cat mai tine vermea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Sal si bine ai venit, intradevar este o motocicleta superba si ai facut cea mai buna alegere.A mea are 69.000 acusica si merge ca unsa , nu tacane, nu troncane nimic, inafara de filtre si ulei nu am schimbat nimic, urmeaza acum un cablu de ambreiaj ca e pe duca.... Pentru piese poti incerca site-ul www.romimoto-piese.ro in partea din dreapta iti alegi motocicleta si iti dau piese pentru ea, acolo vei gasi si tot chitul de ambreiaj( arcuri, discuri si placute la preturi destul de bune) parerea mea ca la varadero au cele mai mici preturi de pe piata. Nu inteleg ce vrei sa spui cu limitarea puterii motorului prin evacuare ?Nu am auzit in viata mea de asa ceva, limitarea se face din acceleratie sau carburator, asemenea tin sa te sfatuiesc ca desi acea toba goala iti da un sunet mai agresit iti fura din compresie, implicit si din demaraj si topspeed cel putin la ea eu am mers si cu si fara si credema ca diferenta de la toba stock si cea sport la varadero se simte in favoarea tobei stock si toba stock se aude fff bine daca mai faci si mici modificari o faci sa urle si mai frumos cu toba stock dar eu sunt cu plus la liniste in turele lungi. Te poti aventura cu ea fara frica la ture lungi etc. Eu cu baby vara asa cum ai denumito am mers in lung si lat prin tara cat si strainatate fara sa-mi faca vreodata figuri, cel mai lung drum facut cu ea a fost de 2500 km in 2 zile si s-a comportat excelent chiar si daca am mers pe temp de 35-40C . Iti urez succes si asfalt uscat fara incidente. P.S : Eu am reusit sa o mentin asa schimband uleiul si filtrul la fiecare 5000 km, urmeaza sfatul asta si nu o sa ai probleme, verifica si filtrul de aer, eventual scoatel si suflal la vreo vulcanizare, uleiul pe care il folosesc eu este motul 7100 10w40 dar pe tine te sfatuiesc sa folosesti motul 7100 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 bravo victor , 100 de acrod eu sunt fan v125 demult dar avand una de 1000..n are rost sa tin inca unul singura parte cu care nu s de acord e aia cu "limitare puterii prin evacuare", si ma refer aici tot la honde la care una dimn limitari era exact acolo, evacuarea. nu detaliez ca nu e loc aici de asa ceva si mai ales, v125 nu are asa ceva. in rest..poate odata fac un schim de drive test intre v1000l si un 125. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Multumesc pentru imput. Nu am avut evacuarea originala pe ea, ci a venit direct cu toba leo vince. Cu siguranta are limitatoare pe evacuare (http://www.125varadero.com/forum2/viewtopic.php?f=14&t=59) iar chiar acum vin de unde am pus-o la iernat. I-am dat bateria jos si cu ocazia asta si evacuarea. Eu o sa imi schimb tevile colectoare pentru oricum sunt praf (e putin spus). Ca tot le am, o sa masor diametrul/lungimea si o sa le calculez sa aibe acelasi volum (trebuie si ele sa fie reglate). Mi-am mai propus sa ii verific si jocul supapelor. Am o presimtire ca nu a fost umblat deloc in ea. I-am facut schimbul de ambreiaj si de ulei. Merge super acum. Dar uleiul era negru rau si banuiesc ca si filtrul e praf, dar nu am gasit asa ca il voi schimba la vara. Pana atunci o sa mai curete un pic si uleiul asta nou toate depunerile. Am intrat pe site (multumesc inca o data) si o sa iau cat de curand filru de ulei si bujii. Deocamdata o sa zic pas la iridium (chiar, are cineva? fac diferenta pe 125?). Dar nu am gasit filtru de aer. Oricum am inteles ca se poate modifica. Insa nu stiu cum sa scot rezervorul Unde sunt mai exact prinderile? Tebuie desfacute carenele nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Salut, vreau sa-ti zic ca am testat bujiile cu iridium si apoi le-am pus la loc pe cele originale de la ngk, nu mi-a placut cum mergea.Ca sa dai rezervorul jos trebuiesc carenele date jos intai iar apoi ai doar un surub sub sea, este in partea din fata a rezervorului sti sigur iar apoi se scate, el in partea din fata sta doar pe niste tamburi de cauciuc.Filtru de aer il gasesti doar original, after am vazut ceva prin strainatate dar am preferat sa imi iau unu original honda ca sa le fac (cuvant urat) mare alora )))daca mai ai nevoie de info nu ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Am reusit sa mai ajung si ieri la ea si am curatat pinioanele si lantul. Din pacate am rupt cele 2 suruburi care tineau scutul de pinion, asa ca vor trebui inlocuite . Mi s-a confirmat faptul ca nu a fost desfacuta/curatata de mult (sau niciodata). Se vede foarte bine din poze ca arata jalnic, dar cu putina munca si o stinghie de lemn an curatat majoritatea jegului si am uns cu vaselina din belsug atat pinioanele cat si lantul. Daca mai am timp, o sa ma mai dus si azi sa mai curat putin cu o periuta de dinti veche si sa ung cu WD40 ce mi-a mai ramas. Am incercat sa asemenea sa desfac carenele si sa ajung si la filtru de aer, dar crash-bars-urile sunt prise bine nu aveam chei in masina sa ajung usor la ele sa le desfac. Plus majoritatea suruburilor cu inbus (si nu numai) sunt intepenite si nu vreau sa fac vre-o nefacuta, tocmai acum iarna. Filtrul de aer mai poate astepta pana la primavara. Vestea buna e ca am reusit sa inlocuiesc partial evacuarea. Aveam un scaun de bar care ma incomoda prin casa si e cu 2mm mai marg decat evacuarea de la cilindu din spate. Mai mult, unghiul e aproape identic asa ca pot sa il folosesc cu minime modificari in locul tevii vechi, extrem de ruginite. Acum trebuie sa gasesc o teaza de inox de 4cm sa inlocuiesc si evacuarea fata si sa gasesc/adaptez un y-pipe colector pentru cele 2 tevi. @Victor, multumesc de info cu bujiile. O sa raman la cele standard. Apropos, filtru de benzina pe unde e si cum se ajunge la el? Capacul de la alternator pot sa il desfac fara griji? E ceva in el, cade ceva daca il desfac? Trebuie sa scot suruburile alea rupte si ar fi mult mai usor daca as da capacul jos. Multam! Apropos, haideti la o tura ca uite de frumos e afara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Salut! De unde as putea sa fac rost de un scut de motor pentru un varadero de 125 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Nu se merita scutul, e facut dintr-un plastic subtire care se face zob imediat si pe langa asta e si foarte scump, la noi in romania nu o sa gasesti decat poate sh sau pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Salut! ce fel de ulei de motor ii trebuie la un varadero 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Depinde de km... Motul 10w40 5100 sau 7100;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 deocamdata are 21000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Da, depinde de km si de motor. Eu personal am pus de masina Castrol semi-sintetic 10w40 la recomandarea unui mecanic care are multe moto reparate si pe care pune aproape exclusiv uleiuri auto. Si vitezane si cruisere si de toate. Merg pe mana lui. Chiar ma cautat pe net un studiu facut de o revista si din probe si date adunate, nu reise nici o diferenta intre uleiurile auto si cele moto, decat cele high-end pentru curse. Parerea mea e ca mai bine folosesti un ulei ieftin si il schimbi mai des. Sau daca ai bani, unul scump si il schimbi mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Mai traieste careva pe aici? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Mai traieste careva pe aici? ) Nu prea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Ei, cum nu Nu mai zice nimeni nimic? Hai ca poate raspundeti la intrebari Unde imi reglez si eu carburatorul? Vreau sa fac un mic service la motor. Am schimbat eu ce se putea schimba (placute, filtru ulei, ulei si in curand filtru aer) dar am o vaga impresie ca sunt depuneri in carburator si pe unde mai intra benzina. Basca-i as vrea sa ii schimb si bujiile. Asa ca va rog sa imi recomandati un service bun, sau un mecanic bun, de la care sa am si ce invata. Ma pasioneaza reparatiile si m-am cam plictisit de reparat calculatoare si laptopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Salut in legatura cu carburatoarele a mea are 69.000 km si nu are nici o problema, am hidratat-o din cand in cand cu aditivi speciali pt curatare supape si carburatoare in rest nimic si sincer te sfatuiesc sa faci la fel;) Ia sa va aud cati km au varaderoaicele voastre:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Tu (si fostii proprietari) ai folosit-o cum trebuie. Oricum din cate am inteles e bine sa ii reglezi carburile la 10-15k. Eu am lasat-o la mecanicul unui prieten care e mai "specizalizat" cu touringurile si sunt linistit ca e pe maini bune. A mea are in jur de 25 de mii, nu mai stiu exact ca e in partea cealalta a orasului ) Am primit si confirmarea ca e motorul "sigilat" deci nu a umblat nimeni in el de cand a fost cumparata prima data. Am pus si eu aditiv de curatare carburator in rezervor, dar pana acum nu stiu daca si ce minuni a facut. Asteptam diagnosticul doctorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Motul 7100 10w-40 este un ulei potrivit si bun. . Editat Martie 29, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vromeo Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) In sfarsit am facut si eu reglajul carburatoarelor si o verificare temeinica a motorului. Evident ca e in perfecta stare si acum e si reglat. Mi-am tras si filtru de burete, aproape moka. Mai am sa ii schimb uleiul inca o data, si sa ii schimb si filtru de ulei cu ocazia asta si e gata pana la toamna Dar am si eu nevoie de putin ajutor! I-am refacut evacuarea si am eliminat o parte din traseu, as vrea sa testez cum se comporta cu evacuarea originala. Am nevoie de o evacuare de test de la un bine-voitor. Dureaza maxim 30 de min cu tot cu testat. Dau si o bere (fara alcool) in timpul si una (cu alcool) dupa ce lasam mobrele acasa Editat Aprilie 1, 2013 de vromeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.