Sari la conținut

vromeo

Membru
  • Număr conținut

    71
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Nc700

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Varadero 125, Kawasaki ER5, NC700

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

vromeo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. A inmatriculat careva moto de curand la Sectorul 3? Pe site zice ca doar actul de dobandire trebuie tradus, nu zice nimic de brief, etc.
  2. Salutare! Am luat si eu o mobra din "alemania". Am inteles ca trebuie traduse actele (CVC si Brief mare). Cu restul pasilor imi este clar, dar traducerea trebuie sa fie legalizata sau autorizata? Merci!
  3. Subscriu la ce au zis colegii. Oferta varza! De anu asta sunt "returning driver" si am vrut sa imi schimb echipamentul. Am plecat cu banii in buzunar. Atat eu, cat si alti 2 prieteni. Ba mint, colega si-a luat totusi o pereche de manusi Nu-mi pare rau de drum, ca m-am urcat pe viitoarea mobra si multumesc colegilor de "showul" din parcare. E mereu o placere Oferta decenta la geci. La altele nu prea...
  4. Eu am in Er5 si sunt foarte incantat de ea. Consuma putin, daca mergi potol cu ea si am dat pana in 400 de lei pe a 2-a revizie, cu tot cu placute de frana. Mie mi se pare ok ciclistica (am 1.82) desi mi-as dori ceva mai inalt. GS-ul e mai inalt, am avut in scoala. Un punct foarte bun la mobra asta, e ca accleratia/cuplul e constant. Nu trebuie sa iti faci (mari) griji sa echilibrezi perfect gaz si ambreiaj. Un mic minus la capitolul franare, dar poate am eu caciucurile vechi... Overall, nu e mare diferenta intre cele 2. Sunt aproximativ la fel de fiabile si la fel de low maintenance. ...just my 2 cents Asfalt uscat! @talibanu, se poate limita, e 40Euro un kit pe net
  5. Iti multumesc pentru sfat. Va fi dusa la mecanic pentru sincronizat carburatoare si verificat compresie. Pana la urma nu am pus un tutorial "how to" si nici nu am spus ca detin solutia suprema pentru schimbat uleiul. Sunt niste chestii pe care le-am invatat de niste oamenii care sunt mult mai avizati decat multi mecanci de pe la noi. Eu am zis ce si cum am facut eu, asa cum toata lumea de aici a zis ce a facut fiecare. Dar unii, care poate nu au vazut in viata lor uleiul decat in bidoane, arunca repede cu noroi. Din nou, nu am dat un sfat, am descris un eveniment. De curiozitate, data viitoare dupa ce schimbati uleiul, dati jos baia de ulei si scurgeti ce mai ramane acolo printr-un filtru de hartie (asta ca sa nu zic sa spalati motorul), si vorbim dupa
  6. Cateva secunde nu afecteaza motorul, la relanti. Explicatia pentru acest arficiu e simpla si se completeaza cu motivul pentru care uleiul se schimba cand e cald. Si mai ales cand faci asta si e racoara afara. Bucati mici de mizerie, metal si altele care se aduna in motor, sunt unori prea grele se fie luate de fluxul de ulei si oprinte in filtru. Daca pornesti motorul fortezi aproape TOT uleiul cu motor si subansamble afara, pana la 95% (zic eu, nu e masurat) si "scupita" cam tot. Ca idee, dupa ce am luat mobra asta, i-am facut schimbul, ulei si filtru, a intrat cam 3,2 litri (cu tot cu filtru), acum a intrat aproape 3,4 (cat scrie la carte). Am exageat putin cu 10 secunde, dar 4-5-6 tot a stat. Si oricum exista lubrefiere pentru ca inca sunt unse piesele. Insa aveti dreptate, nu trebuie accelerata si doar cateva secunde. Mai simplu si 0 daunator ar fi in 200 de lei pe un filtru nou si inca un bidon de ulei cu care sa "speli" motorul. Dar pana la urma nu va obliga nimeni sa faceti asta, sa nu va stricati "rachetele" @adrianm, trebuie golit rezervoul pentru ca bujiile sunt sub rezervor. E una sa dai jos bidonu' cu plinul facut, alta e dai doar carcasa jos
  7. Astazi sta la umezit in ploaie, dar ieri i-am facut revizia de primavara Schimbat ulei + filtru (lasat bine la scurs (20 min) si pornit moto vre-o 10 seconde sa se curete bine toata instalatia. Schimbat filtru de aer (asta ar fi trebuit la revizia din toamna, dar am uitat. Am si bujii noi, dar in acelasi timp rezervorul plin... asa ca mai aman putin pana il golesc. Numai ca la vremea de saptamana asta... nu cred ca o mut din parcare. Si am mai vrut sa ii schimb placutele fata si sa ii schimb si lichidul de frana, insa placutele de frana... nu se potrivesc ( Culmea e ca pe ele scrie ca sunt pentru ER5, dar ori sunt mai multe modele de ertieri pe ER5-uri ori an eu etrierul schimbat. Atasaz poze
  8. DIn Spania nu stiu ce acte iti trebuie, dar din experienta mea proasta de acum nici o luna, daca o iei de la un vanzator roman, vezi sa aiba fiscal. Fara el, in Romania, esti papat.
  9. Cam orice tourer-enduro ti-ar fi bun. De la SV650, la BMW F650, Transalp (recomandarea cea mai buna ca fiabilitate, intretinere, etc), ar mai merge si, dar e cam vechiut, KLE500. Practic orice din gama asta e ok daca esti inalt. Acum depinde si de ce iti place tie. Mai sport-touring sau touring-enduro...
  10. Multumesc pentru raspunsuri. Cateva clarificari: Nu sunt proprietar in RO pe moto, sunt proprietar in Irlanda, ca rezident. (sunt cetateam european si am drepturi ) Unde era pe numele meu, pe adresa de acolo, cu toate cele platite (la ei nu se impoziteaza). Ca rezident irlandez am vandut mobra unui cetatean roman. Eu cand am adus-o in tara, avea numere irlandeze si toate actele de acolo. I-am scos carte si certificat de autenticitate pentru a-l ajuta pe viitoarul cumparator sa aibe siguranta ca nu e o tzeapa. Deci exact cum a zis Jupanu, ar fi vorba de o dubla impunere. Problema ar fi ca cei din prahova, unde se incearca acum inmatricularea, nu vor ce accepte asta. Eu am fost la mine la fisc, insa cei de acolo mi-au zis ca nu au cum sa imi dea fiscal ep ea, pentru ca eu nu am declarat-o la ei. M-am gandit sa le dau o declaratie pe proprie raspundere, ca nu a fost inscrisa fiscal in Romania, si sa le dau toate actele pe care le-am avut eu in Irlanda pentru a le dovedi ca am locuit acolo (aka contract de chirie si o factura de la utilitati ceva). Oricum, multumesc de ajutor. Daca mai are careva o idee e bine venita @robertkiran, din cate stiu iti trebuie procura. Asta dpdv legal. Dar la noi in Buc. cel putin, daca se duce o ruda nu prea comenteaza, cel putin la fiscal si la RAR, la inmatriculari... nu cred. Cel mai bine te interesezi la cele 3 institutii
  11. Va salut! Am si eu o mica problema de rezolvat. Anul trecut am venit cu mobra din Irlanda, unde am locuit o perioada. Mobra pe numele meu acolo, toate actele in regula. Am adus-o in tara si am vandut-o cuiva. Pe vremea cand m-am interesat eu sa o inmatriculez am mi-au zis cei de la fisc ca nu imi trebuie decat o declaratie de impunere, ca nu am ce fiscal sa aduc din alta parte, pentru ca, practic ea nu e in evienta in Romania. Gasesc cumparator, facem CV-C, ii dau carte si certificatul de autenticitate si fosta carte/talon a mobrei din Irlanda. Eu Am crezut ca el trebuie doar sa completeze acea decizie de impunere la el in localitate si sa o treaca la fiscal pe numele lui si sa isi vada de inmatriculare. Problema e, ca cei din comuna respectiva (undeva in Prahova), nu vor sa i-o inmatriculeze fara ca eu sa ii dau fisal. M-am dus furmusel la mine la circa financiara si le-am cerut celor de acolo sa imi puna viza, doar ei mi-au confirmat din nou, ca ne avand-o in evidenta, nu au cum sa imi elibereze certificat fiscal. Ce am putea face in situatia asta? Eu vreau sa il ajut pe om sa isi inmatriculeze motocicleta dar cei de la fiscal de la el nu vor fara fiscalul meu. Eu nu am cum sa o mai trec pe numele meu pentru ca nu mai sunt proprietar Vre-o solutie?
  12. http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XL125V_Varadero " Engine Liquid cooled, 4-stroke, 4-valve, SOHC, 124 cc, 90° V-twin Daca vrei pun si poza din cartea ei... Suportul lipseste pentru ca l-am dat jos... scrie si acolo ca e o incercare de conversie la naked. Si saua e cat se poate de originala... Oi fi deschis tu topicul asta acum ani de zile... dar tu ar cam trebui sa faci reserch. Te-ai gandit ca poate o fi fost a ta mai speciala? Si ce treaba are lipsa suportului de topcase cu racirea? )
  13. Off-topic: Nu recomandati omului Hornet daca e incepator. Daca voua vi se pare "ok" va garantez ca unui incepator i se pare racheta. Totusi are motor de CBR de 100 de cai si unul in stare buna tot dezvolta 70-80 reali. In plus acceleatia e fooooooaaaarte sensibila si ca incepator nu ai reflexele dezvoltate. On-topic: I-ati ceva pana in 50 de cai de inceput, nu conteaza capacitatea, ci PUTEREA. Poate sa fie si de 1300, daca e limitat, e ok. Acu' depinde si de gusturi si de buget si etc, dar mai bine iti iei ceva cu minim 2 cilindri... hac! parerea mea. Ca echipament - casca sa fie cat mai buna (nu exista cea mai buna si cea mai proasta... exista procnitori si la 200 de euro, cere o recomandare cuiva care si detina casca aia, ca e usor sa dai din gura Eu personal folosesc un HJC cu ochelari de soare incorporati, costa ± 200 euro, merita fiecare banut. Dar indiferent ce iti iei, vezi ca aibe certificare ECE. Vara, mai ales acum, e bine sa iti iei o armura buna. Sau o geaca de vara foaaarte aerisita. Si iti iei iar la toamna ceva mai grosut. Sau dupa gusturi... Pantalonii - cam aceiasi poveste, poti sa iti iei genunchere acum si la toamna sau pentru iesiri din afara orasului, pantaloni seriosi. Ghete si manusi - eu am niste pocnitori de manusi de 30 de lei si ma incalt cu pantofii (nu fa ca mine!) Ia-ti ceva calumea! Nu zic neaprat Alpinestars, dar ceva decent cu protectii. Nu sunt 2 saptamani de cand am facut primul accident si am scapat foarte ieftin! Dar unui prieten i-a cazut mobra pe picior si s-a ales cu semi-pareza. Deci e si de noroc. Eu, am fost norocos! Cel mai bun sfat, nu te antura cu oameni care merg tare. Nu forta niciodata limitele ci incearca usor-usor sa le depasesti. Asa o sa fii si tu safe si vei avea parte de o imbunatatire constanta. Motociclismul e o placere, nu o competitie Bafta si asfalt uscat!
  14. E pe lichid, rezervolul din plastic alb e de acord cu mine Or fi (desi nu cred) si modele pe ulei, sau vre-un mod ceva.
×
×
  • Creează nouă...