tudoricescu Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 acuma am venit de la robi de la spital aproba din cap(ii constient),il doare pieptul, vomita......dar chestia buna este ca nu il duc la cluj..sa auzim de mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amaly Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) chestia cea mai buna ar fi sa il duca la cluj.......nu de alta dar pe mine m-ar fi lasat sa mor cu un rinichi rupt in 3 si nu m-au operat de la 7 AM pana la 12 AM cand am cerut noi salvare spre cluj, iar acolo m-au pus direct pe masa de operatie. totusi....Nu va incredeti in Dobitocii din Zalau!!!!!! sa speram ca se va face bine Editat Octombrie 9, 2008 de amaly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exores Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 acuma am venit de la robi de la spitalaproba din cap(ii constient),il doare pieptul, vomita......dar chestia buna este ca nu il duc la cluj..sa auzim de mai bine In sfarsit o veste mai buna.Cei de la spital n-ui dadeau sanse mari.Bine ca e constient.Sa se faca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOGDAN M Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Doamne ajuta-i sa se faca bine, ce ghinion acuma la sfarsitul sezonului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Doamne ajuta-i! sa se faca bine ! nu cunosc detalii despre culpa ..dar ce mai conteaza un om este "rupt" in spital si motorul dupa cum se vede: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 regretabila treaba.. nu-l stiu pe tip, decat din vazute, dar ii doresc sanatate si insanatosire grabnica. culpa se pare ca ar fi fost a celui cu masina. ar fi vrut sa iasa din parcare=banda de preselectie cum cobori pe langa pasarela si sa o ia spre mol, nu l-a vazut pe motociclist si ...iata urmarile. sanatate robi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrissP Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Care stie ... Paul ce mai face ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) regretabila treaba.. nu-l stiu pe tip, decat din vazute, dar ii doresc sanatate si insanatosire grabnica. culpa se pare ca ar fi fost a celui cu masina. ar fi vrut sa iasa din parcare=banda de preselectie cum cobori pe langa pasarela si sa o ia spre mol, nu l-a vazut pe motociclist si ...iata urmarile. sanatate robi. Cum sa cobori PE LANGA psarela si sa o iei spre MOL? Fii mai coerent ca cel putin eu nu imi dau seama. Care stiti exact? Nu l-a vazut clar, din poze imi dau seama si eu ca ala cu masina iesea de undeva sau vroia sa vireze. E lovit in lateral-fata. Acuma cica s-ar putea sa fi contat si viteza motorului, insa la cat e de denivelata pasarela nu stiu ce sa zic. Mai ales cu suspensii tari nu prea iti vine sa o afumi acolo. E sifonat rau motorul. Oare a apucat sa franeze cat de cat? Sa se faca bine , indiferent de vinovat, si sa nu avem parte niciunul de asa ceva. Imi pare sincer rau. Editat Octombrie 9, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fachir_87 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Cum sa cobori PE LANGA psarela si sa o iei spre MOL? Fii mai coerent ca cel putin eu nu imi dau seama. Care stiti exact? Nu l-a vazut clar, din poze imi dau seama si eu ca ala cu masina iesea de undeva sau vroia sa vireze. E lovit in lateral-fata. Acuma cica s-ar putea sa fi contat si viteza motorului, insa la cat e de denivelata pasarela nu stiu ce sa zic. Mai ales cu suspensii tari nu prea iti vine sa o afumi acolo. E sifonat rau motorul. Oare a apucat sa franeze cat de cat? Sa se faca bine , indiferent de vinovat, si sa nu avem parte niciunul de asa ceva. Imi pare sincer rau. robi urca pe pasarela dinspre mol iar tipu' cu masina era parcat pe partea dreapta in sensul lui de mers... nu s-a asigurat si a vrut sa intoarca sa o ia in jos... totul s-a intamplat chiar mai jos de pod (pasarela)... din cate se vede a franat si era ridicat pe roata fata cand a lovit masina.... fosrte nasol accidentul... azi o sa vb cu varul lui robi la tel sa vad cum se simte. pana acum stiu ca are un hematom pe creier si genunchiul drept este spart destul de tare..... pacat de el ca era un tip super (il stiam de foarte mult timp).... nu stiu daca merita una ca asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) robi urca pe pasarela dinspre mol iar tipu' cu masina era parcat pe partea dreapta in sensul lui de mers... nu s-a asigurat si a vrut sa intoarca sa o ia in jos... totul s-a intamplat chiar mai jos de pod (pasarela)... din cate se vede a franat si era ridicat pe roata fata cand a lovit masina.... fosrte nasol accidentul... azi o sa vb cu varul lui robi la tel sa vad cum se simte. pana acum stiu ca are un hematom pe creier si genunchiul drept este spart destul de tare..... pacat de el ca era un tip super (il stiam de foarte mult timp).... nu stiu daca merita una ca asta... Acuma am inteles, deci e clar si cine e vinovatul. Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit. Poate se prinde de careva, daca nu, soarta. Bafta Editat Octombrie 9, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fachir_87 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 el avea slik-uri pt ca obisnuia sa mearga cam tot timpul prin afara localitatilor sa ii dea "in gura"... acuma s-a intamplat asta e... sa speram ca va trece cu bine peste toate... multa sanatate robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
braindamaged Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit.Poate se prinde de careva, daca nu, soarta. Bafta taci ca iar aberezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack1979 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) aline, fara suparare, dar daca nu ai mers pe slick-uri, nu mai zice nimic... ca si eu pot zice sa nu mergeti pe luna ca e frig si doare... nu ca as fii eu mare specialist, dar, intotdeauna sa stii, ca ai mai buna aderenta in conditii de uscat decat cu orice gume stradale vrei tu... inca o data, fara suparare... Editat Octombrie 9, 2008 de mack1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso_by_sec Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 iaca ce zice massmedia de accidentul de pe pasarela cu roby da click AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 am uitat sa pun o virgula si am zis pe langa pasarela, adica sa o ia in dreapta, acolo unde era el parcat, de fapt ii banda de preselictie. in fine.. m-am exprimat gresit. scz. am inteles totusi ca e bine baiatul si ca poate vb. sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Acuma am inteles, deci e clar si cine e vinovatul. Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit. Poate se prinde de careva, daca nu, soarta. Bafta nush ce sa zic.da eu am obs ca slicku sa incalzeste mai repede si mai tare ca si un cauciuc de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Nu ma supar, si nu, nu am mers niciodata pe slick-uri. Dar cine imi spune mie dintre cei care folosesc aceste gume ca ai aderenta mai buna cu ele pe pete de ulei, motorina, nisip, carosabil ud, sa nu mai zic de vopseaua de la marcajele rutiere de la noi care are aproape 1 cm grosime, pe temperaturi scazute, etc? Ganditi-va ca sunt interzise in toate tarile , tari unde sa dai peste ce am scris mainainte e mai putin probabil decat la noi. Chiar credeti ca sunt interzise pt faptul ca arata mai bine pe moto? Nu sunt Einsetein, dar cei care nu credeti sau ziceti ca aberez, ati auzit vreodata de Slick-uri STREET LEGAL? Pentru multi, diferenta e doar ca astea au 2-3 linii acolo, deci cam tot aceeasi Marie. NU e asa, e vorba de greutatea cauciucului, compozitie ( pt a avea pata de contact necesara rularii in siguranta pe drum public ), timpul necesar ajungerii la temperatura optima de rulare, profilul ( pt a oferi o tractiune decenta pe ploaie si a evita acvaplanarea), pentru a rezista mai multi km, etc etc etc. Nu uitati ca (virgula) cauciucurile tre sa respecte niste norme D.O.T. care nu is facute de Troasca ci de niste oameni care eu cred ca au ceva in cap, si nu cauciuc, ceva neuroni acolo care se misca. As putea pune o droaie de link-uri ( si nu de pe motociclism.ro ) care sa arate ca nu vb prostii, dar nu ma mai obosesc si nu mai raspund la ce scrie nimeni legat de subiectul asta. Pe cine intereseaza, sa caute ca are unde. Daca vreti luti-o ca pe o parere personala. Asfalt uscat si slick-uri calde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrissP Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Mie cel putin accidentul asta mi-o deschis ochii si chiar mi-o dat mult de gandit ... stau putin mai sus si de fiecare data cand ieseam din sens si o luam spre d-va ii ''dadeam in gura'' recunosc faptul asta ... la locul impactului unde a avut loc accidentul aveaqm 100 - 110 ca incepator ... Doamne-ti multumesc ca nu mi s-a intamplat si imi pare rau ca in modul asta a trebuit sa ma invat minte ... Insanatosire Grabnica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack1979 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) Nu ma supar, si nu, nu am mers niciodata pe slick-uri. Dar cine imi spune mie dintre cei care folosesc aceste gume ca ai aderenta mai buna cu ele pe pete de ulei, motorina, nisip, carosabil ud, sa nu mai zic de vopseaua de la marcajele rutiere de la noi care are aproape 1 cm grosime, pe temperaturi scazute, etc? Ganditi-va ca sunt interzise in toate tarile , tari unde sa dai peste ce am scris mainainte e mai putin probabil decat la noi. Chiar credeti ca sunt interzise pt faptul ca arata mai bine pe moto? Nu sunt Einsetein, dar cei care nu credeti sau ziceti ca aberez, ati auzit vreodata de Slick-uri STREET LEGAL? Pentru multi, diferenta e doar ca astea au 2-3 linii acolo, deci cam tot aceeasi Marie. NU e asa, e vorba de greutatea cauciucului, compozitie ( pt a avea pata de contact necesara rularii in siguranta pe drum public ), timpul necesar ajungerii la temperatura optima de rulare, profilul ( pt a oferi o tractiune decenta pe ploaie si a evita acvaplanarea), pentru a rezista mai multi km, etc etc etc. Nu uitati ca (virgula) cauciucurile tre sa respecte niste norme D.O.T. care nu is facute de Troasca ci de niste oameni care eu cred ca au ceva in cap, si nu cauciuc, ceva neuroni acolo care se misca. As putea pune o droaie de link-uri ( si nu de pe motociclism.ro ) care sa arate ca nu vb prostii, dar nu ma mai obosesc si nu mai raspund la ce scrie nimeni legat de subiectul asta. Pe cine intereseaza, sa caute ca are unde. Daca vreti luti-o ca pe o parere personala. Asfalt uscat si slick-uri calde. eu am specificat, in conditii de uscat... care erau si conditiile lui Roby... ceea ce ai zis tu era putin off, raportat la gumele lui si conditiile de trafic... iar ca o parere personala si pertinenta, si sper sa nu supere pe multi, dar pe nisip, ulei, motorina, carosabil ud, poti avea cam ce gume vrei tu, ca tot acolo ajungi daca te dai zmeu (fara conotatii la situatia lui roby)... slick-urile sunt interzise exact din cauza conditiilor de trafic dificile, nu din cauza ca nu sunt ele in stare, ci pentru ca nu sunt in stare in toate conditiile... dar deja aberez... tre' sa schimb topicul..., iara, no offense... e tarziu, iar berile e grele... succes in continuare... ne vedem sus la o bere sa mai dezbatem, ca mai bine merge pe gatul ud... Editat Octombrie 10, 2008 de mack1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) eu am specificat, in conditii de uscat... care erau si conditiile lui Roby... ceea ce ai zis tu era putin off, raportat la gumele lui si conditiile de trafic... iar ca o parere personala si pertinenta, si sper sa nu supere pe multi, dar pe nisip, ulei, motorina, carosabil ud, poti avea cam ce gume vrei tu, ca tot acolo ajungi daca te dai zmeu (fara conotatii la situatia lui roby)... slick-urile sunt interzise exact din cauza conditiilor de trafic dificile, nu din cauza ca nu sunt ele in stare, ci pentru ca nu sunt in stare in toate conditiile... dar deja aberez... tre' sa schimb topicul..., iara, no offense... e tarziu, iar berile e grele... succes in continuare... ne vedem sus la o bere sa mai dezbatem, ca mai bine merge pe gatul ud... In sfarsit o dam pe aceeasi limba chiar daca suntem putin offtopic. Nu am contestat calitatile lor pe carosabil uscat ci doar daca merita sa risti la ce drumuri avem noi. Cam asta ar fi. Si am spus ca nu ma leg de situatia lui Robi, si el avea slick dar nu era mare lucru de facut aici. Vorbeam in general si mai ales in oras. Sunt cativa care folosesc slick-uri vara de acasa pana la terasa. ATAT. Am zis gata, scuze, atata doar ca ma bucur ca incepem sa fim pe aceeasi lungime de unda. Repet , nu zic ca nu sunt bune pe drum uscat ca m-ar bate Doamne-Doamne, insa mai ales pe mana unuia care nu are nicio treaba cu motorul pot fi mult mai dezavantajoase decat o guma normala in caz de neprevazut. Si daca ma gandesc bine nu suntem total offtopic, pe un topic de accidente poti sa vb si de prevenire, nu numai care si unde s-a imprastiat. Peace Editat Octombrie 10, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fachir_87 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 VESTI BUNE. acuma am vb cu cineva despre starea lui robi si mi'a zis ca a fost la el la spital si ca este ok. are un mic hematom pe creier care este in retragere si ceva probleme la genunchi. medicii spun ca are 99% sanse sa scape fara sechele deci este ok... m-a bucurat enorm aceasta veste... acum asteptam sa iasa din spital si sa vedem cum o sa fie.... sa speram ca va fii ca inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudoricescu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 a cazut Diu, la vreo 60 la ora, ii lovit la un picior, nu grav, motoru nici ala grav...am masuart 25 m de dara pe asfalt...dupa care s-a oprit pe calea ferata. doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 a cazut Diu, la vreo 60 la ora, ii lovit la un picior, nu grav, motoru nici ala grav...am masuart 25 m de dara pe asfalt...dupa care s-a oprit pe calea ferata.doamne ajuta Da-o incolo. Ii prea de tot. Zi-ne si noua ce si cum. Care si de unde o iesit iara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demonrider Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Sanatate maxima lu' SMART ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudoricescu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 ideea este ca a vazut tarziu calea ferata in var sau ce naiba ii acolo si a ciupito...... si jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.