Sari la conținut

Accidente !


exores
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 500
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

chestia cea mai buna ar fi sa il duca la cluj.......nu de alta dar pe mine m-ar fi lasat sa mor cu un rinichi rupt in 3 si nu m-au operat de la 7 AM pana la 12 AM cand am cerut noi salvare spre cluj, iar acolo m-au pus direct pe masa de operatie.

 

totusi....Nu va incredeti in Dobitocii din Zalau!!!!!!

 

sa speram ca se va face bine

Editat de amaly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma am venit de la robi de la spital

aproba din cap(ii constient),il doare pieptul, vomita......dar chestia buna este ca nu il duc la cluj..sa auzim de mai bine

In sfarsit o veste mai buna.Cei de la spital n-ui dadeau sanse mari.Bine ca e constient.Sa se faca bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator montecristo

regretabila treaba.. nu-l stiu pe tip, decat din vazute, dar ii doresc sanatate si insanatosire grabnica. culpa se pare ca ar fi fost a celui cu masina. ar fi vrut sa iasa din parcare=banda de preselectie cum cobori pe langa pasarela si sa o ia spre mol, nu l-a vazut pe motociclist si ...iata urmarile. sanatate robi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regretabila treaba.. nu-l stiu pe tip, decat din vazute, dar ii doresc sanatate si insanatosire grabnica. culpa se pare ca ar fi fost a celui cu masina. ar fi vrut sa iasa din parcare=banda de preselectie cum cobori pe langa pasarela si sa o ia spre mol, nu l-a vazut pe motociclist si ...iata urmarile. sanatate robi.

Cum sa cobori PE LANGA psarela si sa o iei spre MOL? Fii mai coerent ca cel putin eu nu imi dau seama.

Care stiti exact? Nu l-a vazut clar, din poze imi dau seama si eu ca ala cu masina iesea de undeva sau vroia sa vireze. E lovit in lateral-fata. Acuma cica s-ar putea sa fi contat si viteza motorului, insa la cat e de denivelata pasarela nu stiu ce sa zic. Mai ales cu suspensii tari nu prea iti vine sa o afumi acolo. E sifonat rau motorul. Oare a apucat sa franeze cat de cat?

Sa se faca bine , indiferent de vinovat, si sa nu avem parte niciunul de asa ceva. Imi pare sincer rau.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa cobori PE LANGA psarela si sa o iei spre MOL? Fii mai coerent ca cel putin eu nu imi dau seama.

Care stiti exact? Nu l-a vazut clar, din poze imi dau seama si eu ca ala cu masina iesea de undeva sau vroia sa vireze. E lovit in lateral-fata. Acuma cica s-ar putea sa fi contat si viteza motorului, insa la cat e de denivelata pasarela nu stiu ce sa zic. Mai ales cu suspensii tari nu prea iti vine sa o afumi acolo. E sifonat rau motorul. Oare a apucat sa franeze cat de cat?

Sa se faca bine , indiferent de vinovat, si sa nu avem parte niciunul de asa ceva. Imi pare sincer rau.

 

robi urca pe pasarela dinspre mol iar tipu' cu masina era parcat pe partea dreapta in sensul lui de mers... nu s-a asigurat si a vrut sa intoarca sa o ia in jos... totul s-a intamplat chiar mai jos de pod (pasarela)... din cate se vede a franat si era ridicat pe roata fata cand a lovit masina.... fosrte nasol accidentul... azi o sa vb cu varul lui robi la tel sa vad cum se simte. pana acum stiu ca are un hematom pe creier si genunchiul drept este spart destul de tare..... pacat de el ca era un tip super (il stiam de foarte mult timp).... nu stiu daca merita una ca asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robi urca pe pasarela dinspre mol iar tipu' cu masina era parcat pe partea dreapta in sensul lui de mers... nu s-a asigurat si a vrut sa intoarca sa o ia in jos... totul s-a intamplat chiar mai jos de pod (pasarela)... din cate se vede a franat si era ridicat pe roata fata cand a lovit masina.... fosrte nasol accidentul... azi o sa vb cu varul lui robi la tel sa vad cum se simte. pana acum stiu ca are un hematom pe creier si genunchiul drept este spart destul de tare..... pacat de el ca era un tip super (il stiam de foarte mult timp).... nu stiu daca merita una ca asta...

Acuma am inteles, deci e clar si cine e vinovatul.

Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit.

Poate se prinde de careva, daca nu, soarta.

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit.

Poate se prinde de careva, daca nu, soarta.

Bafta

taci ;) ;) ca iar aberezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline, fara suparare, dar daca nu ai mers pe slick-uri, nu mai zice nimic... ca si eu pot zice sa nu mergeti pe luna ca e frig si doare... nu ca as fii eu mare specialist, dar, intotdeauna sa stii, ca ai mai buna aderenta in conditii de uscat decat cu orice gume stradale vrei tu... inca o data, fara suparare...

Editat de mack1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator montecristo

am uitat sa pun o virgula si am zis pe langa pasarela, adica sa o ia in dreapta, acolo unde era el parcat, de fapt ii banda de preselictie. in fine.. m-am exprimat gresit. scz. am inteles totusi ca e bine baiatul si ca poate vb. sanatate maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma am inteles, deci e clar si cine e vinovatul.

Nu ma lasa sufletul sa tac, va rog sa nu ma atacati sau sa nu luati neaparat accidentul lui Robi ca exemplu, cand se intampla in scurt nu prea ai sanse. Insa cu ocazia asta vreau sa mai trag un semnal pentru a nustiu cata oara amatorilor de slick-uri. Fratilor, nu aveti ce cauta cu ele pe drum public. In oras in vecii-vecilor nu o sa le aduceti la temperatura optima de rulare, iar in caz de neprevazut puteti frana mult si bine ca mergeti ca saniuta cu ele. Nici in afara orasului, nu degeaba sunt interzise peste tot pe drumuri publice. Nu mai vorbesc de aderenta in caz de pete de ulei, nisip sau alte cele. Or arata mai smecher dar ganditi-va la ce va expuneti. Se incalzesc mult mai greu si se racesc mai repede decat cauciucurile stradale. Sa le rulezi la temperatura care le place, multi dintre noi nu am fi in stare nici pe circuit.

Poate se prinde de careva, daca nu, soarta.

Bafta

nush ce sa zic.da eu am obs ca slicku sa incalzeste mai repede si mai tare ca si un cauciuc de strada ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar, si nu, nu am mers niciodata pe slick-uri.

Dar cine imi spune mie dintre cei care folosesc aceste gume ca ai aderenta mai buna cu ele pe pete de ulei, motorina, nisip, carosabil ud, sa nu mai zic de vopseaua de la marcajele rutiere de la noi care are aproape 1 cm grosime, pe temperaturi scazute, etc? Ganditi-va ca sunt interzise in toate tarile , tari unde sa dai peste ce am scris mainainte e mai putin probabil decat la noi. Chiar credeti ca sunt interzise pt faptul ca arata mai bine pe moto?

Nu sunt Einsetein, dar cei care nu credeti sau ziceti ca aberez, ati auzit vreodata de Slick-uri STREET LEGAL? Pentru multi, diferenta e doar ca astea au 2-3 linii acolo, deci cam tot aceeasi Marie. NU e asa, e vorba de greutatea cauciucului, compozitie ( pt a avea pata de contact necesara rularii in siguranta pe drum public ), timpul necesar ajungerii la temperatura optima de rulare, profilul ( pt a oferi o tractiune decenta pe ploaie si a evita acvaplanarea), pentru a rezista mai multi km, etc etc etc. Nu uitati ca (virgula) cauciucurile tre sa respecte niste norme D.O.T. care nu is facute de Troasca ci de niste oameni care eu cred ca au ceva in cap, si nu cauciuc, ceva neuroni acolo care se misca.

As putea pune o droaie de link-uri ( si nu de pe motociclism.ro ) care sa arate ca nu vb prostii, dar nu ma mai obosesc si nu mai raspund la ce scrie nimeni legat de subiectul asta. Pe cine intereseaza, sa caute ca are unde.

Daca vreti luti-o ca pe o parere personala.

Asfalt uscat si slick-uri calde.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel putin accidentul asta mi-o deschis ochii si chiar mi-o dat mult de gandit ... stau putin mai sus si de fiecare data cand ieseam din sens si o luam spre d-va ii ''dadeam in gura'' recunosc faptul asta ... la locul impactului unde a avut loc accidentul aveaqm 100 - 110 ca incepator ... Doamne-ti multumesc ca nu mi s-a intamplat si imi pare rau ca in modul asta a trebuit sa ma invat minte ... Insanatosire Grabnica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar, si nu, nu am mers niciodata pe slick-uri.

Dar cine imi spune mie dintre cei care folosesc aceste gume ca ai aderenta mai buna cu ele pe pete de ulei, motorina, nisip, carosabil ud, sa nu mai zic de vopseaua de la marcajele rutiere de la noi care are aproape 1 cm grosime, pe temperaturi scazute, etc? Ganditi-va ca sunt interzise in toate tarile , tari unde sa dai peste ce am scris mainainte e mai putin probabil decat la noi. Chiar credeti ca sunt interzise pt faptul ca arata mai bine pe moto?

Nu sunt Einsetein, dar cei care nu credeti sau ziceti ca aberez, ati auzit vreodata de Slick-uri STREET LEGAL? Pentru multi, diferenta e doar ca astea au 2-3 linii acolo, deci cam tot aceeasi Marie. NU e asa, e vorba de greutatea cauciucului, compozitie ( pt a avea pata de contact necesara rularii in siguranta pe drum public ), timpul necesar ajungerii la temperatura optima de rulare, profilul ( pt a oferi o tractiune decenta pe ploaie si a evita acvaplanarea), pentru a rezista mai multi km, etc etc etc. Nu uitati ca (virgula) cauciucurile tre sa respecte niste norme D.O.T. care nu is facute de Troasca ci de niste oameni care eu cred ca au ceva in cap, si nu cauciuc, ceva neuroni acolo care se misca.

As putea pune o droaie de link-uri ( si nu de pe motociclism.ro ) care sa arate ca nu vb prostii, dar nu ma mai obosesc si nu mai raspund la ce scrie nimeni legat de subiectul asta. Pe cine intereseaza, sa caute ca are unde.

Daca vreti luti-o ca pe o parere personala.

Asfalt uscat si slick-uri calde.

;)

eu am specificat, in conditii de uscat... care erau si conditiile lui Roby... ceea ce ai zis tu era putin off, raportat la gumele lui si conditiile de trafic... iar ca o parere personala si pertinenta, si sper sa nu supere pe multi, dar pe nisip, ulei, motorina, carosabil ud, poti avea cam ce gume vrei tu, ca tot acolo ajungi daca te dai zmeu (fara conotatii la situatia lui roby)... slick-urile sunt interzise exact din cauza conditiilor de trafic dificile, nu din cauza ca nu sunt ele in stare, ci pentru ca nu sunt in stare in toate conditiile... dar deja aberez... tre' sa schimb topicul..., iara, no offense... e tarziu, iar berile e grele... succes in continuare... ne vedem sus la o bere sa mai dezbatem, ca mai bine merge pe gatul ud... ;)

Editat de mack1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am specificat, in conditii de uscat... care erau si conditiile lui Roby... ceea ce ai zis tu era putin off, raportat la gumele lui si conditiile de trafic... iar ca o parere personala si pertinenta, si sper sa nu supere pe multi, dar pe nisip, ulei, motorina, carosabil ud, poti avea cam ce gume vrei tu, ca tot acolo ajungi daca te dai zmeu (fara conotatii la situatia lui roby)... slick-urile sunt interzise exact din cauza conditiilor de trafic dificile, nu din cauza ca nu sunt ele in stare, ci pentru ca nu sunt in stare in toate conditiile... dar deja aberez... tre' sa schimb topicul..., iara, no offense... e tarziu, iar berile e grele... succes in continuare... ne vedem sus la o bere sa mai dezbatem, ca mai bine merge pe gatul ud... ;)

In sfarsit o dam pe aceeasi limba chiar daca suntem putin offtopic. Nu am contestat calitatile lor pe carosabil uscat ci doar daca merita sa risti la ce drumuri avem noi. Cam asta ar fi.

Si am spus ca nu ma leg de situatia lui Robi, si el avea slick dar nu era mare lucru de facut aici. Vorbeam in general si mai ales in oras. Sunt cativa care folosesc slick-uri vara de acasa pana la terasa. ATAT.

Am zis gata, scuze, atata doar ca ma bucur ca incepem sa fim pe aceeasi lungime de unda. Repet , nu zic ca nu sunt bune pe drum uscat ca m-ar bate Doamne-Doamne, insa mai ales pe mana unuia care nu are nicio treaba cu motorul pot fi mult mai dezavantajoase decat o guma normala in caz de neprevazut.

Si daca ma gandesc bine nu suntem total offtopic, pe un topic de accidente poti sa vb si de prevenire, nu numai care si unde s-a imprastiat.

Peace

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VESTI BUNE. acuma am vb cu cineva despre starea lui robi si mi'a zis ca a fost la el la spital si ca este ok. are un mic hematom pe creier care este in retragere si ceva probleme la genunchi. medicii spun ca are 99% sanse sa scape fara sechele deci este ok... m-a bucurat enorm aceasta veste... acum asteptam sa iasa din spital si sa vedem cum o sa fie.... sa speram ca va fii ca inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a cazut Diu, la vreo 60 la ora, ii lovit la un picior, nu grav, motoru nici ala grav...am masuart 25 m de dara pe asfalt...dupa care s-a oprit pe calea ferata.

doamne ajuta

Da-o incolo. Ii prea de tot. Zi-ne si noua ce si cum. Care si de unde o iesit iara? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...