Sari la conținut

Caut Un Manometru De Ulei Care Sa Mearga Pus La


Postări Recomandate

vreau sa schimb sonda de ulei la nipru,am ceva probleme cu uleiul,dar asta nu e sigur,e posibil sa fie sonda

pompa am schimbat-o,am verificat retururile de la chiulase,inca nu am ajuns sa dau jos capacul ala de la arbore vreau intai sa pun un manometru de ulei sa verific presiunea,

postati aici sau mess florinmotoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut cristi ,banuiesc ca merge un manometru de dacia,eu vreau doar sa-l folosesc ca tester adik nu o sa las ceasul ala cu cuc montat sa-mi arate presiunea,o sa schimb sonda de ulei dar vreau sa fiu sigur ca e din asta si atunci trebuie sa montez un manometru in locul sondei sa vad ce presiune am acolo si sa-mi dau seama daca e de umblat in motor sau a fost doar o alarma falsa

apropo tu ce sti ,e diferenta intre un manometru de ulei si unul obisnuit de aer sa zicem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pai verifica atunci la ce presiune se dechide manocontactul original si stinge becul. Nu-i mai simplu?

La mine la ralanti becul sta stins, dar uneori se mai aprinde in mers atunci cand motorul este foarte cald. Eu insa am pus in motor 15W40 fiind mai frig afara si acum daca se incalzeste cred ca o sa-l inlocuiesc cu 20W40.

Personal nu cred ca daca se mai aprinde martorul, manetoanele raman neunse, si sa sti ca-l in mers urc mult in ture fara probleme, cand demarez mai tare ajung la 80-90 cu a-III-a.

=======================

diferenta exista: unul lucreaza mecanic prin deformarea elastica a unei potcove metalice iar celalalt este un miliampermetru care este actionat de un traductor care-si modifica impedanta functie de presiune.

 

...acum ceva timp am vazut la cineva o chestie foarte ingenioasa care functiona: pe scurt era o tevusca mica de sticla astupata la capatul de sus plina cu aer si racordata in locul presocontactului. Cand porneai motorul uleiul urca pe tevusca gradata mai sus sau mai jos functie de presiune, indica foarte precis dar gradatia nu erea liniara.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pai verifica atunci la ce presiune se dechide manocontactul original si stinge becul. Nu-i mai simplu?

La mine la ralanti becul sta stins, dar uneori se mai aprinde in mers atunci cand motorul este foarte cald. Eu insa am pus in motor 15W40 fiind mai frig afara si acum daca se incalzeste cred ca o sa-l inlocuiesc cu 20W40.

Personal nu cred ca daca se mai aprinde martorul, manetoanele raman neunse, si sa sti ca-l in mers urc mult in ture fara probleme, cand demarez mai tare ajung la 80-90 cu a-III-a.

=======================

diferenta exista: unul lucreaza mecanic prin deformarea elastica a unei potcove metalice iar celalalt este un miliampermetru care este actionat de un traductor care-si modifica impedanta functie de presiune.

 

...acum ceva timp am vazut la cineva o chestie foarte ingenioasa care functiona: pe scurt era o tevusca mica de sticla astupata la capatul de sus plina cu aer si racordata in locul presocontactului. Cand porneai motorul uleiul urca pe tevusca gradata mai sus sau mai jos functie de presiune, indica foarte precis dar gradatia nu erea liniara.

 

Salut ! Daca vrei doar sa masori presiunea uleiului pentru o verificare si atat, poti sa demontezi sonda manocontact si in locul ei sa montezi un manometru mecanic cu filet 1/4 ", sau daca ai un manometru cu alt filet, poti sa-i faci o reductie ca sa-l poti monta. Pornesti motorul, il incalzesti si vezi ce presiune iti indica ca sa te lamuresti in privinta asta. Apoi il demontezi si iti montezi la loc manocontactul original.

Daca vrei un ceas indicator permanent, asta e o chestie utila, poti sa folosesti un ceas indicator electric de presiune de ulei de DACIA, sau alt model, pe care sa-l integrezi in bordul de NIPRU. Trebuie insa sa-i manufacturezi o piesa de tip "T" pe care sa o montezi in locul manocontactului, iar in aceasta sa poti infileta atat manocontactul, cat si sonda ceasului indicator de presiune a uleiului. Legaturile electrice sunt foarte simple, totul functioneaza la 12 V.

Eu am folosit o alta adaptare la NIPRA mea. Mi-am confectionat piesa "T" pe care am montat-o in locul manocontactului, dar in ea am montat intr-o parte manocontactul original, iar in cealalta un manometru mecanic de dimensiuni mici, o vechitura luata din targ insa utila. Dezavantajul este ca nu pot avea manometrul mereu in fata ochilor atunci cand calaresc NIPRA, dar mai fur cate o privire in jos din cand in cand si ma lamuresc, sau il citesc cand descalec.

Si ca sa-ti mai zic o chestie : in partea cealalta a motorului, am renuntat la joja de ulei si in locul ei am confectionat o piesa in care am montat un termometru mecanic, cu sonda, pentru temperatura uleiului. Are acelasi dezavantaj ca si manometrul mecanic, dar este de asemenea un instrument util.

Spor la treaba ! Numa' bine !

Daca vrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri ,m-am lamurit mai ramane doar sa cumpar un manometru

 

daca tot il cumperi mai bine lasal acolo cai mult mult mai sigur ca sonda, parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...