TOMINA Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Tata hai ca voi va pricepeti. Mi-am luat si io saracie d-asta de scuter si dupa 900 de km a inceput s faca ca toti dracii se ineca si nu accelera! Am fost la baieti la service mi-au curatat carburatoru, schimbat filtru de benzina si bujia si cica gata! Pe dreaq mai prost merge! Acuma tre sa folosesc frana spate pe post de ambreiaj si mai nou la stop la imi moare la relanti si fac febra pana o pornesc din nou. Ahh si apropos am schimbat bateria ma pus una noua Varta d-aia cu gel si tot face figuri si nu porneste ca lumea. Ai fost la noi la service si ti-am pus noi Varta??????este vorba de scuter Tomina ori altceva??? Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Ai fost la noi la service si ti-am pus noi Varta??????este vorba de scuter Tomina ori altceva??? Cu stima Da de scuter tomina e vorba, de asta aqua. Mi-am pus baterie io ca dehhh bateria de la inceput nu era buna nu incarca una alta. Da acuma ca am inlaturat problema bateriei in rest ce poate avea sa mearga in halu asta. adica la 1000 de km e gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 schimba titlul topicului in " nefericitul posesor al unui....." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Care mai aveti scutere d-astea tomina aqua si aveti probleme cu ele, hai daca e sa ne strangem intr-o zi si sa mergem frumos la baieti la service sa se apuce sa le rezolve ca nu merge asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOMINA Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Da de scuter tomina e vorba, de asta aqua. Mi-am pus baterie io ca dehhh bateria de la inceput nu era buna nu incarca una alta. Da acuma ca am inlaturat problema bateriei in rest ce poate avea sa mearga in halu asta. adica la 1000 de km e gata. nu stiu ce problema are.......insa asta se va rezolva daca tu ceri sa se rezolve........vin-o la service si vedem cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badboy_andreutzu_2006 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Care mai aveti scutere d-astea tomina aqua si aveti probleme cu ele, hai daca e sa ne strangem intr-o zi si sa mergem frumos la baieti la service sa se apuce sa le rezolve ca nu merge asa. bah sa moara veta mai puneai inca 15 milioane si iti luai sr nou nout si te durea la calculator cel putin 2500 de km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 bah sa moara veta mai puneai inca 15 milioane si iti luai sr nou nout si te durea la calculator cel putin 2500 de km ... Usor de spus , greu de aplicat. Pentru unii nu-i chiar asa de usor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 bah sa moara veta mai puneai inca 15 milioane si iti luai sr nou nout si te durea la calculator cel putin 2500 de km ... Pai asa mai pun 9 mii de euro ca nu e o suma fenomenala si iau dreaq harley ca atata e ala sportster 883 custom. Ideea e ca si la asta n-are voie drea sa te tina 900 de km si gata, ca nu e de unica folosinta =)))! Oricum in 2-3 luni iau un kawasaki ninja 250R care e prea misto si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 nu stiu ce problema are.......insa asta se va rezolva daca tu ceri sa se rezolve........vin-o la service si vedem cu stima Daca si la mecanica esti la fel de priceput ca la gramatica, atunci lucrurile sunt clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 14, 2008 Autor Share Postat Iunie 14, 2008 Să vă spun a naibii pățanie care mi s-a întâmplat astă noapte pe la 12. Mergeam prin Militari mă duceam spre Unirii. Acum 1 luna am izbit intr-o groapă de mi-a sărit apărătoarea de la roata din spate. Ehh și cum mergeam eu în cinste, mi se oprește motorul. Am zis că e de la carburator, l-am dat peste cap grav . Dar spre uimirea mea, nu era de la carburator. Era de la un furtunaș, care lua benzina din rezervor și o ducea in carburator sau într-o pompa ceva, probabil cea de benzină, care din cauză că nu mai atarna și el în cinste peste apărătoarea roată spate, atârna săracul fix pe cauciuc, cauciucul înfierbântându-se l-a topit pe furtunaș și l-a găurit. Mi-a curs toată benzina pe jos. Abia azi dimineață. am dat jos carenele, l-am taiat, am avut noroc că tăindu-l îmi ajungea și așa de la rezervor la pompița aia. Aici parcă e din vina mea că nu am păstrat apărătoarea. Oricum.. încep să ma pricep ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 E foarte simplu de intretinu o chinezarie din aia. E foarte simplu facuta. Cu motoru e mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 16, 2008 Autor Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) De 1 zi mă chinui să-l pornesc. Nu mai pleacă de la buton NICI DE PE CRICUL MARE acum. M-am chinuit, l-am accelerat ?i a plecat. Mergeam eu frumos, mă gândeam ca ajung în timp la serviciu ?I, deodată... pe la 50km/h... nu i?i mai men?inea viteza, a scăzut... până la 20km/h unde i s-a oprit motorul ?i m-am oprit din iner?ie pe partea dreaptă a drumului. Am încercat să îl pornesc de la picior, remarcând ceva foarte ciudat... dădeam degeaba... dar nu degeaba, ci DEGEABA. De la buton... se auzea cum învârte ?i se chinuia săraca pornire să faca să ia foc ceva acolo sa îi dea via?ă, dar... DEGEABA. (l-am legat de stâlp ?i am plecat pe jos, acu e in Floreasca) ?in să men?ionez că înainte să mi se întâmple toate acestea, am scurtat furtunul care vine de la rezervor spre,pompa de benzină cred, pentru că făcuse o buclă ?i l-a topit cauciucul spate. În momentul de fa?ă este în linie dreapta acum. Nu cred să conteze asta, dar după opera?ia respectivă de scurtare, mi-au intrat pentru prima oară in 980km de când am scuterul 4.3L de benzină. Înainte la 3.8L îmi dădea pe-afară. No Comment să imi bag P L A Da deci.... e de la benzină. ?i mi-a zis ăla de la benzinărie să nu bag 99+ că are cifra octanică prea mare ?i o îneacă. Am băgat 95 ?i merge ok acum, porne?te... E ok. Editat Iunie 16, 2008 de premiumfaraplumb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) nu cred ca cifra octanica a benzinei e motivul pt care nu mai mergea scuterul tau, poate ca era doar proasta benzina; eu am bagat si 95 si 98 si 100 si nu a patit nimic si stiu pe multi care baga doar 100...in fine...cine stie...pe cartea scuterului meu scrie ceva de minim 93... oricum cel mai bine e sa folosesti 95 Editat Iunie 16, 2008 de tiptil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Nu e de la benzina! Asa mi-a facut si mie si am crezut ca e de la benzina ca pun carrera 100. N-are nici o treaba! Du-o la service sa se uite la ea sa vada ce are si sa remedieze ca totusi nu are voie sa tina doar 1000 de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 16, 2008 Autor Share Postat Iunie 16, 2008 La peugeotul vechi... bagam orice, surprinzator.... la motoarele astea.. puse pe chinezarii sunt mai sensibile si se recomanda 95... asta scrie... asta bag. Oricum sa vad cum se comporta în urm km. Miercuri dimineata ma duc la revizia de 1000 si voi schimba bujia cu o NGK din aia ii pun ulei motul full sintetic nou noutz, ii reglez carburatorul... totul de un specialist si daca sunt in toane bune poate merita si un filtru de aer .. mai special... sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 mai bn k mine..am fost la o comuna apropiata si mi`au dat numarul pe loc si cu o taxa de 25 ron Zickule, ai fost IN ALTA localitate decat cea in care locuiesti? Sau de acea localitate apartii? Intreb pt ca ma gandesc ca daca ar merge, ar fi o idee buna sa iti inmatriculezi scuteru undeva la tara decat in oras unde te costa o gramada de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) fara suparare dar ar trebuii sa`i dai foc ...in cele 8 pagini am vazut ca numai probleme ai avut cu el ..si eu am chinezarie si am avut probleme cu el ... marea majoritate provocate din cauza mea .... dar la tine e prea de tot ...deci sa inteleg ca scuterele de la tomina sunt cele mai petarde .... numai bine si noroc cu mobra Editat Iunie 17, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 17, 2008 Autor Share Postat Iunie 17, 2008 Mai sincer, am cam umblat pe la el nu m-am putut abtine, poate daca doar ma plimbam cu el asa cum era... era ok. Ce sa fac... Imi fac damblaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 mergeam cu kymco al meu undeva pe la 60, se baga cineva in fata mea, franez un pic, dau sa accelerez.. nimic, mai incerc o data, nimic. Ma opresc, incerc sa il pornesc cu kick straterul, nimic. Problema: am ramas fara benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 mergeam cu kymco al meu undeva pe la 60, se baga cineva in fata mea, franez un pic, dau sa accelerez.. nimic, mai incerc o data, nimic. Ma opresc, incerc sa il pornesc cu kick straterul, nimic. Problema: am ramas fara benzina mi s-a intamplat si mie asta odata.. dar culmea e ca daca trageam socu mergea in relanti dar cum vroiam sa il accelerez murea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 mergeam cu kymco al meu undeva pe la 60, se baga cineva in fata mea, franez un pic, dau sa accelerez.. nimic, mai incerc o data, nimic. Ma opresc, incerc sa il pornesc cu kick straterul, nimic. Problema: am ramas fara benzina Simpatic. Se numeste pana ... incepatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 era defapt bagatul nasului unde nu-ti fierbe oala. umblasem la plutitorul din rezervor si imi tot arata de vreo 200 km ca el e tot jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 In mod ciudat, si mie-mi merge mai bine cu benzina efi de 95 decat cu Carrera 100. Confirm si eu chestia asta - cu 95 imi merge mult mai bine, accelereaza mai bine. Am avut un plin cu benzina de 98 - in fiecare dimineata (motor rece) mi se ineca cand acceleram, trebuia sa las gazul ca sa-si revina. Aseara am bagat 95 si azi dimineata nu a mai facut asa, a mers mult mai bine, diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 - schimbat ulei cu un ulei motul.. verde ca detergentul full sintetic el in sine (ca cica astea full sintetic d la noi sunt minerale sintetizate) pla mea... - inlocuire bujie chinezeasca de 2 lei cu ngk... 9.. iridium nebunie curata cica (tot nu pleaca din prima cand nu e pe cricul mare ca cica e prea slab electromotorul)... - curatat filtru de aer si dat cu un ulei vascos albastru.. alta nebunie - reglat carburator cu ajutorul unui ceas... alta nebunie dupa parerea mea - strans furca degeaba (pentru ca joaca etrierul fata cand pun frana si nu furca) dar banii au fost dati... - montat numar spate... 235RON... dintre care cica numai 800ml de ulei din ala verde ca detergentul e 730mii + bujia 350mii Aveam impresia unei jepci pe fatza... dar parca par multe nu? Parerea voastra?... Asta a fost revizia de 1000KM. Rezultate in 5km... merge mai rotund si nu l-a inecat.... sa vedem in 1 sapt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 altii au dat si mai mult...nu e nici putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.