tudor@manowar.ro Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Probabil rasfoind forumul gaseam un topic similar, insa nu am timp sa stau foarte mult sa rasfoiesc si de aceea vroiam sa va intreb scurt, ce cross-enduro de 250 pot sa imi iau ca sa ajung confortabil cu picioarele pe pamant fara sa am probleme de echilibru sau fara sa topai de pe un picior pe altul atunci cand stau pe loc. Ma pasioneaza muntele si drumetiile pe munte, insa vreau enduro si pentru oras, pentru ca nu ma pot strecura peste tot cu Vulcanul meu si consider, mai ales ca-mi place, ca enduro ar fi cel mai practic sa merg mai lejer prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Probabil rasfoind forumul gaseam un topic similar, insa nu am timp sa stau foarte mult sa rasfoiesc si de aceea vroiam sa va intreb scurt, ce cross-enduro de 250 pot sa imi iau ca sa ajung confortabil cu picioarele pe pamant fara sa am probleme de echilibru sau fara sa topai de pe un picior pe altul atunci cand stau pe loc. Ma pasioneaza muntele si drumetiile pe munte, insa vreau enduro si pentru oras, pentru ca nu ma pot strecura peste tot cu Vulcanul meu si consider, mai ales ca-mi place, ca enduro ar fi cel mai practic sa merg mai lejer prin oras. Pt enduro nu prea conteaza daca ajungi cu picioarele la pamant. Pentru oras iti trebuie supermoto. Daca pui roti de supermoto la dirt-bike scade si inaltimea seii. Moto recomandate: EXC, WR, CRF, KLX, DRZ, Husqvarna, Husaberg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 Nu vreau sa fie prea "capra", stiu ca odata pusa in miscare e ok. Am sa incep sa ma uit la dimensiuni sa vad cam pe ce ma simt mai bine. M-am urcat pe un freewind si nu aveam probleme cu echilibrul pe loc. O sa citesc forumul ca lumea in weekend si cred ca-mi voi face o parere mai clara. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Probabil rasfoind forumul gaseam un topic similar, insa nu am timp sa stau foarte mult sa rasfoiesc si de aceea vroiam sa va intreb scurt, ce cross-enduro de 250 pot sa imi iau ca sa ajung confortabil cu picioarele pe pamant fara sa am probleme de echilibru sau fara sa topai de pe un picior pe altul atunci cand stau pe loc. Ma pasioneaza muntele si drumetiile pe munte, insa vreau enduro si pentru oras, pentru ca nu ma pot strecura peste tot cu Vulcanul meu si consider, mai ales ca-mi place, ca enduro ar fi cel mai practic sa merg mai lejer prin oras. Trebuie sa-ti clarifici, inainte de toate, ce vrei sa faci cu motoreta si cati bani vrei sa cheltui cu ea, pe linga echipament. Cross-enduro inseamna o moto specializata, care, de regula, este (se apropie de) racing. Din cate am citit, tu vrei un touring-enduro. La aceasta categorie 250cmc nu gasesti decat vechituri. As putea sa-ti recomand un dual purpose de la Husqwarna: WRE 125 (dual), TE 250 (enduro), sau TE 610(dual). Din pacate nu prea gasesti SH-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Daca nu vrei motor "racing" un SM e varainta ideala pt mersul prin oras. Ktm LC4 SM DRZ 400 SM ... si sa vezi ca nu mai vrei ciopar... numa dupa 55 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Probabil rasfoind forumul gaseam un topic similar, insa nu am timp sa stau foarte mult sa rasfoiesc si de aceea vroiam sa va intreb scurt, ce cross-enduro de 250 pot sa imi iau ca sa ajung confortabil cu picioarele pe pamant fara sa am probleme de echilibru sau fara sa topai de pe un picior pe altul atunci cand stau pe loc. Ma pasioneaza muntele si drumetiile pe munte, insa vreau enduro si pentru oras, pentru ca nu ma pot strecura peste tot cu Vulcanul meu si consider, mai ales ca-mi place, ca enduro ar fi cel mai practic sa merg mai lejer prin oras. Daca ai bani (~6000E) de cheltuit (pe motocicleta, dar nu pe intretinere), gandeste-te serios la noul model (2008) de Yamaha WR 250 (si in straie enduro si in straie supermoto). Apare un testride in numarul din aprilie al Motociclismo si cred ca asta se potriveste cel mai mult cu ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 in curtea portocaliilor gasesti exc-f de 250 ..motor excelent ptr enduro,iar la inaltimea ta ajungi jos cu picioarele.. dar tre sa te tii si la bani..asa ar mai fi varianta drz 400(dar ti-au scris deja baietii de ea)..personal asta ti-as recomanda-o cu caldura chiar daca depaseste un pic cilindreea aleasa de tine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 in curtea portocaliilor gasesti exc-f de 250 ..motor excelent ptr enduro,iar la inaltimea ta ajungi jos cu picioarele..dar tre sa te tii si la bani..asa ar mai fi varianta drz 400(dar ti-au scris deja baietii de ea)..personal asta ti-as recomanda-o cu caldura chiar daca depaseste un pic cilindreea aleasa de tine.. Nu cred ca un EXC de 250 este ce iti trebuie tie. Ala e pentru mers tare si intretinut ca atare. Nu prea e mobra de oras si drumetii. Cat despre DRZ, da, este probabil cea mai buna alegere, desi s-ar putea sa nu gasesti nou. Am citit o multime de comparatii intre noul WR (care e de 250) si DRZ-ul de 400 si rezultatul era cam egalitate pe toate planurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Nu cred ca un EXC de 250 este ce iti trebuie tie. Ala e pentru mers tare si intretinut ca atare. Nu prea e mobra de oras si drumetii. Cat despre DRZ, da, este probabil cea mai buna alegere, desi s-ar putea sa nu gasesti nou. Am citit o multime de comparatii intre noul WR (care e de 250) si DRZ-ul de 400 si rezultatul era cam egalitate pe toate planurile... am zis ca este o varianta si asta..poate putin mai scumpa ca intretinere..dar cea mai buna solutie este in cazul tau drz 400...ia-ti chiar modelul sm si cumperi un chit de enduro si te-ai scos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Mai 20, 2008 Autor Share Postat Mai 20, 2008 Va multumesc tuturor pentru sfaturi, usor, usor o sa ma decid. Drumuri lungi nu prea voi face cu Enduro, pentru ca nu renunt la chopper, insa imi trebuie ceva light sa fac 20km pe zi, dus-intors munca, apoi pasionat fiind de munte, cel putin de cateva ori pe an va fi pus pe platforma si dus la munte sa ma destind cu el si pe teren accidentat. Voi proceda ca in cazul chopperului, mai intai echipamentul, apoi, in aproximativ 7-8 luni de zile sper sa am si un enduro. Nu cred ca-l cumpar nou, pentru ca vreau sa-mi cumpar si o conserva decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Recomand o yamaha WR sau un KTM 250. Conteaza foarte mult furca fata, de preferat ar fi sa-ti iei o motocicleta cu furca upside down. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.