Sari la conținut

Problema Rs!


Postări Recomandate

Inlocuieste bujia si incearca, s'ar putea sa ai o surpriza...

Asa imi facea si mie...avea scanteie ,dadea sa porneasca si nu pornea...murea, am schimbat bujia si a mers brici, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca are baterie!si faza cu setu nu cred..ar fi prea de tot...ca abia a fost schimbat..are vreo 200 de km cu pistonu' asta nou...si am schimbat bujia cu una ce o aveam dinainte dar degeaba...se poate sa fie carburatorul infundat..sau nush sa treb curatat?sau sa nu si ia benzina ca lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca are baterie!si faza cu setu nu cred..ar fi prea de tot...ca abia a fost schimbat..are vreo 200 de km cu pistonu' asta nou...si am schimbat bujia cu una ce o aveam dinainte dar degeaba...se poate sa fie carburatorul infundat..sau nush sa treb curatat?sau sa nu si ia benzina ca lumea

 

Eu am aceeasi problema cu al meu mito. Scanteieste , benzineste , da sa porneste si nimic. Doar scoate fum. Posibil sa piarda compresie pe undeva ( semeringurile de la vibroken ) sau trage aer fals. Una din astea doua , cel putin asa zic toti. O sa vad in weekend. Te anunt daca am rezolvat ceva.

 

Incearca sa vezi daca ai totusi carburatorul curat , ar fi cel mai fericit caz.

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca are baterie!si faza cu setu nu cred..ar fi prea de tot...ca abia a fost schimbat..are vreo 200 de km cu pistonu' asta nou...si am schimbat bujia cu una ce o aveam dinainte dar degeaba...se poate sa fie carburatorul infundat..sau nush sa treb curatat?sau sa nu si ia benzina ca lumea

atunci probabil e din carb...ai umblat pe la reglajele alea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e bateria , dar daca zici de aer fals mie mi`a facut o chestie interesanta.nu`mi statea la relanti , si cand am deschis sa verific ce are(acolo un fata carburatorului) din 6 suruburi ,3 nu erau stranse si probabil venea aer fals.asa ca daca zici ca ti`ai sch setu , trage un ochi pe acolo sa fie totul strans,,,,dar cel mai sigur e de la baterie.incearca sa pornesti cu alta baterie , sau leaga la o masina ,ceva.te asigur ca va merge;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e bateria , dar daca zici de aer fals mie mi`a facut o chestie interesanta.nu`mi statea la relanti , si cand am deschis sa verific ce are(acolo un fata carburatorului) din 6 suruburi ,3 nu erau stranse si probabil venea aer fals.asa ca daca zici ca ti`ai sch setu , trage un ochi pe acolo sa fie totul strans,,,,dar cel mai sigur e de la baterie.incearca sa pornesti cu alta baterie , sau leaga la o masina ,ceva.te asigur ca va merge;)

omule de la baterie nu e sigur..ca bateria e noua invarte f bine...are 12.6 in ea.nu ma pricep sa umblu eu la carburator.dar o rezolv pe luni asha ca o duc la cineva!va multumesc oricum!cius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule de la baterie nu e sigur..ca bateria e noua invarte f bine...are 12.6 in ea.nu ma pricep sa umblu eu la carburator.dar o rezolv pe luni asha ca o duc la cineva!va multumesc oricum!cius

 

Da la bujie te`ai uitat unde da scantei ? Si eu am luat o NGK noua si nu era buna , nu imi mergea cu ea . Pe urma am luat una mai ieftina , cu 2 capuri , si merge brici . ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la bujie te`ai uitat unde da scantei ? Si eu am luat o NGK noua si nu era buna , nu imi mergea cu ea . Pe urma am luat una mai ieftina , cu 2 capuri , si merge brici . ;)

cica n-ar fi bune alea cu "doua capuri"...poa sa se caleze cica ;) ..asa am auzit

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma a reusit sa porneasca, nush ce era atunci dc nu pornea..ca l-am dus la service sa mi faca o chestie ce nu avea leg cu pornirea dar mi au facut si asta.doar ca mi s-a intamplat din nou...in timp ce mergeam..am incetinit sa intorc si se schimbase sunetul motorului....am lasat-o la relanti si a murit...i-am mai dat o data a pornit dar s-a oprit...si a treb sa o imping pana acasa :rolleyes:( (cca 2 km) in fine.am chemat pe cineva si a constatat ca nu ajunge benzina in cilindru si zilele astea o rezolv ca e ocupat baiatul asta.a zis ca e de la carburator..trebe curatat sau daca nu..de la muzicuta..cica lamelele alea nu se deschid sau nu se inchid ceva de genu..nu prea ma pricep!cius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un rs 125...si am o problema..nu mai porneste.am verificat..scanteie are...benzina am in el...dar nu mi pot da seama de ce nu porneste...cateodata da putin sa ponrneasca dar se opreste imediat!aveti idee ce e?

 

 

 

Clasic.

 

2 optiuni:

 

-Bag-o in a2a

-Tine ambreiaju

-Pune pe cineva sa te impinga

-Aduna cat mai multa viteza

-Lasa treptat ambreiaju pana prinde

-Baga in neutru cand vezi ca merge

-Las-o sa mearga vreo 5 minute

 

Daca ai infundat-o bine nu va merge tehnica asta, asa ca trebuie sa incerci a doua varianta:

 

Deci:

-Desfa rezervoru

-Scoate bujia

-Curatza cu perie de sarma varfu

-Bag-o inapoi

-Va porni si fara soc(trage-l ca sa fii sigur)

 

Daca auzi un sunet ciudat de la electromotor si nu vrea nici sa dea contact, e dusa bateria, caz in care aplici prima metoda

 

Cel mai probabil din cauza starturilor ratate ai infundat-o.

Editat de gabibyte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...