ppnipra Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Salutare!Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine. I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele) Acum va intreb si pe voi doua chestii: 1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa) 2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului) MULTAM FAIN! si io sunt un posesor de nipra de putin timp,am luat-o la puricat si daca nu stiam mai nimic despre..,. am apelat la un niprist din gen. veche.;mare greseala......astia nu stiu decat s-o faca sa porneasca si cu cat mai putzini bani , cat despre viitor .....nema....deja curge ulei pe ici' pe colo , despre piese (segmenti,cuzineti,garnituri,semeringuri...etc....)nu stiu ce sa mai zic ...nasol....producatori ciudati, asa ca ma astept la tot ce-i mai nasol.......dar paraie si asta-i important..."speranta moare ultima" asa ca DRUM NETED ! Pai tu i-ai schimbat tot setul.Asta inseamna un rodaj mai mare de vreo 2500 km. 1000km sunt pentru segmenti doar. Nu e de joaca cu rodajul, ca-s piesele proaste si se caleaza continuu. Schimbi uleiul des, dupa 200 km, dupa 500km, dupa 1000 si dup-aia la finele rodajului. E bine sa bagi un aditiv deterngent cand schimbi uleiul, un Hexol, un Shell, detergent oil, sa curete tot spanul ca tu nu ai filtru cum are Uralul. O tii la drum lung in 70, bine ar fi sa-i faci rodajul noaptea pe racoare si pe drum intins. Am eu un prieten Lupu care desi se batea cu pumnul in piept ca-i face rodaj calumea la setul nou, acum o caleaza ziua peste tot. Nu mergi subturat dar nici prea turat. Dupa ce-si mai intra in fire pe la 1000 ii mai dai 80-90 scurt. Consumul pentru un Nipru reglat la drum lung (grup fuga) 5-6. Cum a zis Demostene. Oricum acum in rodaj va consuma un pic mai mult pana isi face tolerante. Si ulei va consuma. Nu conteaza. Bafta, si da-te NOAPTEA cu ea ! vad ca le stii..de aia te intreb(sunt nou in bransa) ce cote au segmentii de MT11 standard? si ce surse recomanzi? pt. segmenti si cilindri. multzam fain !!! si de bine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 are 3 ani topicul frate!!!vezi ca este Sinteza dnepr inceputa de Bubaq!!mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 ce mama dracu' reglaj de carburator rusesc??? realntiul poate fi reglat (nu mai are treaba cand deschizi acceleratia) raportul aer/benzina (tot la relanti ca iar n-are treaba cand deschizi acceleratia) si nivelul (asta e singurul care are intr-adevar treaba cu mersul) de sincronisat nu se pune vorba ca n-ai cum iar daca le reglezi tot n-o sa mearga la fel ca-s carburatoare rusesti si nici un jiclor n-o sa fie la fel indeiferent daca scrie acelasi lucru pe el! uleiul in benzina n-are cum sa provoace calarea, eventual (desi aici nu cred ca e cazul)doar o depunere mai mare de calamina de unde poate rezulta autoaprinderea, atat! lupu stai jos, 1! (ca e din oficiu) si daca tot o arzi cu Al.Mayer sau cum l-o chema ai sa vezi ca el recomanda la motoarele in 4t care sunt in rodaj un 10ml./litru de benzina! dar de ceva motorina in benzina,raport 1/6 ce zice-ti ? am auzit si io la nipristi mai oldtime,daca e sau nu indicat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 dar de ceva motorina in benzina,raport 1/6 ce zice-ti ? am auzit si io la nipristi mai oldtime,daca e sau nu indicat??? ar scadea cifra octanica zices-ar! faci cum crezi 10l benzina la 1 litru fotoghin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_ftw Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Salutare!Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine. I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele) Acum va intreb si pe voi doua chestii: 1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa) 2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului) MULTAM FAIN! salut,,in brasov intreaba de basty, el iti face orice vrei la nipru http://bastybikes.com/CONTACT.html uite contact aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Baron Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 >am fost si eu la basty si mi-am luat mare teapa. (sa nu uit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.