Ivan Dnepr Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 intrebare: de ce se blocheaza in punctul mort si nu vrea sa intre in treapta I nici de-al dreq pana nu-l dai nitel inainte-inapoi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Daca motorul e oprit e normal. La unele motociclete e normal si cu motorul pornit sa nu vrea sa schimbe viteze pe loc decat daca il misti putin din ambreiaj , depinde de constructia cutiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivan Dnepr Postat Iunie 17, 2005 Autor Share Postat Iunie 17, 2005 cu motorul pornit. de ex: merge, opreste la stop, se face verde, vrea sa bage Ia, nu-i intra ... claxoane, faze, vorbe .... iar de neintrat, nu intra in mod constant, poate doar dupa ce o gadili ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Eu suspectez ambreiajul. Sa incerce sa mai intinda un pic cablul.... In plus... trebuie apasat pe maneta de citeva ori... combinat cu incercarea de a introduce in viteza. Si a mea face un pic asemanator (nu chiar sa nu intre in viteza .. dar se simte ca se chinuie) .. dar ambreiajul e f slab... iar eu m-am obisnuit asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Cred ca ambreiajul e hidraulic la marauder, nu ? La intruder 800, 1400, 1500 LC asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Shi in opinia mea e ambreajul de vina! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivan Dnepr Postat Iunie 18, 2005 Autor Share Postat Iunie 18, 2005 ambreiajul nu e hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KingLvs Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 Cred ca oricum ar fi ambreiajul hidraulic sau cablu de acolo e problema. Trebuie reglat.Simptomele pe care le explici la o masina sunt clar de ambreiaj slab si cred ca si la moto e ac lucru. Pana il reglezi insa ambaleaz-o apoi apasa ambreiajul si bag-o in viteza,o data de 2-3 ori pana intra. Dupa ce reusesti sa o bagi in a1-a merge usor sa o bagi in celelalte viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 Suzuki au o problema la mecanismul de schimbare a vitezelor. Ma refer la lubrifiere. Toate legaturile, de la pedala de schimbare a vitezelor pina la levierul cutiei de viteze trebuie unse/lubrifiate ca lumea. Eu am problema asta diin cind in cind si ii dau cu WD-40 si totul e OK. Sper sa fie doar asta. Iar legat de ambreiaj, cind esti cu motorul oprit, ca altfel nu auzi, trage de maneta de ambreiaj. Daca e hidraulic, vei auzi un "clanc". Daca ai aer pe tubulatura, nu auzi mai nimic asa ca va trebui aerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 ambreiajul la al meu e pe cablu,face la fel......cred ca e din reglaj. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivan Dnepr Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 Dupa ce reusesti sa o bagi in a1-a merge usor sa o bagi in celelalte viteze? odata intrata in viteza Ia merge brici in celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.