dedant68 Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Amestecul carburant intra in camera de ardere prin deschiderea supapelor de admisie...posibil sa ai supapa blocata ? Nu ai sesizat nimic, zgomot ciudat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romulus88 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 doar rateuri cand da sa porneasca...daca ii desfac si curat supapele rezolv ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 doar rateuri cand da sa porneasca...daca ii desfac si curat supapele rezolv ceva? Verificat supape, ajustat jocul sau schimbat in functie de starea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romulus88 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 ok o sa incerc asta maine dupa ce vin de la serviciu...multumesc frumos de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Ma bag si eu jawa 350 nu este in doi timpi? ca tocmai am ajutat la reconditionarea uneia!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Ma bag si eu jawa 350 nu este in doi timpi? ca tocmai am ajutat la reconditionarea uneia!? Ai dreptate..acum vad ce motor are....scuze am citit mai sus despre un gs de 500 si am ramas cu el in memorie, exact fiind o jawa de 350 nu are supape ci fante de admisie si evacuare. Atunci problema trebuie verificata bine in amestec/carburator .....Intrebare: Unde sunt rateurile in carburator sau pe esapament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 avand un carburator problema este la cilindrul respectiv cauta un mecanic care se pricepe la doi timpi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Romulus88 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Ai dreptate..acum vad ce motor are....scuze am citit mai sus despre un gs de 500 si am ramas cu el in memorie, exact fiind o jawa de 350 nu are supape ci fante de admisie si evacuare. Atunci problema trebuie verificata bine in amestec/carburator .....Intrebare: Unde sunt rateurile in carburator sau pe esapament? rateurile sunt pe asapament » Post actualizat in 02 Oct 2014 17:14 am gasit segmentul de sus spart si camasa de la rulmentul de la piston sparta....acuma nu-mi ramane decat sa gasesc un segment..poate ma indrumati voi de unde as putea gasii unul.. » Post actualizat in 02 Oct 2014 17:17 sau mai bine si un piston ca este cam "ciobit" ..adica buza dintre segmentul spart si cel de-al doilea e putin sparta si din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Ma baieti, vreau sa schimb si eu simeringurile la furca si rulmentii de jug, Mai e cineva in judetul asta care se pricepe la asa ceva? Nu prea imi place ideea sa bat drumul pana la Bucuresti sau in alte orase. Nu e niciun mecanic care are timp, chef si nevoie de bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.