Tigly Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Salut, Ma gindesc sa-mi iau un LC8 Adventure sa faca pereche cu EXC-ul 450 pe care il am :-) Pentru touring il iau, evident. Am insa relatari destul de diverse despre fiabilitatea lui. Apreciez orice sfat pe tema asta (fiabilitate, confort, etc). Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Din ceea ce stiu eu LC-4,e mai mult un enduro decat un touring,deci de confort mai putin(pt. drumuri lungi).Daca vrei confort ar trebui sa optezi pt. -honda transalp(buna si pt.enduro) -yamaha tdm 850 sau mai noua 900 -suzuki v-strom650sau1000 -kawasaki klv -gs 1150sau 1200 de la bmv si asa mai departe.... Ps.totul depinde de bani..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Scuze...LC-8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 KTM-UL A PROGRESAT MULT IN FIABILITATE.......... E ADEVARAT CA LA LC8 CARBURATOARELE SI APRINDEREA NU SUNT MIKUNI/KOKUSAN CA LA LC4. DAR ESTE UN ENDURO-TURING FOARTE SPORTIV CU DEMARAJ DE SAGEATA SI TOP SPEED DE PESTE 200 KM/H. ESTE SI FOARTE FRUMOASA DAR TREBUIE SA FII INALT MAI ALES DACA TE AVENTUREZI PE ENDURO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 (editat) Eu am un prieten cu LC8 din 2003. Are 55000 Km parcursi si nu a avut mari probleme. Incer sa le enumar : 1. cablul de kilometraj facea figuri in sensul ca arata Km din cind in cind. Inlocuit in garantie si OK. Se intimpla pe la 30000 Km 2. Motorul se supraincalzea pe la 34000 Km. Era capacul de la radiator care are o supapa. Inlocuit in garantie si OK. 3. La un moment dat la o iesire , cheie si motorul nimic. Era un fir de sub shea care se rosese si arsese siguranta generala. Repozitionat traseul firului , schimbat siguranta si OK. In garantie. 4. La 50000 Km facut revizia cu schimbat lant de distributie, instalat priza de 12V, instalat suport de bricheta si OK. 5. La 55000 s-a spart unadin galeriile de evacuare din cauza trecerii repetate prin ape riiuri etc (omul are placerea asta), de-a lungul anilor, cind galeria era supraincalzita. Schimbat in garantie si OK. GARANTIE LC8 este de 3 ani. Tuning, accesorii sau modificari facute pe parcursul anilor: 1. Priza de 12V 2. Suport de bricheta si bricheta 3. kit enduro pentru aripa fata. Aripa ca la LC4 2002, 2003. 4. crash bar-uri 5. suporti pentru cutii + cutii In rest consumabile: ulei OMV din motiv ca se gaseste la orice benzinarie in tara si in strainatate, filtre, placute frana, cauciucuri, pinion foaie lant . Asta este motocicleta. Editat Iunie 24, 2005 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 + crashbar-uri .... credeai ca nu suntem atentzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 (editat) uite alta fotto la moto Editat Iunie 24, 2005 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 + crashbar-uri .... credeai ca nu suntem atentzi Asa asa. Fii vigilent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.