Sari la conținut

Se Tureaza Singura


Postări Recomandate

vin si eu cu o problema ce-am observat-o aseara insa se poate sa fi existat si mai inainte dar nu atat de evident (plus ca fostul proprietar spune ca lui nu i s-a intamplat)...

am o honda CB500, inca invatz sa merg pe ea, pana acum practic m-am tot invartit pe niste stradute cu un petrimetru de vreo 400 de metri, mare majoritatea intr-a I si am observat 2 chestii:

cand am bagat-o dintr-a II intr-a I, ambreiaj, frana, acceleratzia redusa ramanea 1-2 secunde parca supraturata, in loc sa scada turatzia din moment ce eu am redus acceleratzia.

Apoi, pe loc, intr-a I, ambreiaj tras la maxim, mana dreapta nu atingea acceleratzia, a inceput sa se tureze de la relanti la vreo 2500 de rpm, dupa care a scazut la loc; procesul destul de lin, a durat vreo 3 secunde.

Vreau o sa duc la serivice pt revizia de 12000 km (da, doar 12 mii :rolleyes:) si pt linistea sufleteasca oricum, dar mai dureaza 1-2 saptamani si n-as vrea sa ma trezesc ca o ia razna pt ca in momentul asta poate fi periculos pt mine pt deja ca am patzit sa scap acceleratzia unpic si m-a surprins (bine ca nu e super-sport).

poate avetzi un sfat/explicatie...

ms

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am citit ce ai scris si pot sa iti spun ca asa se intampla cand se usuca cablul de acceleratie.

Sfatul meu este sa cumperi pt inceput un WD40(brico store, praktiker, etc) si sa desfaci cablul si sa il ungi.

Aceasta solutie este intermediara deoarece se va spala repede si va face si mai rau pt ca se usuca mai tare, asa ca te sfatuiesc sa cumperi un spray de cabluri special pt moto.

Eu mi-am cumparat unul de la Louis si de atunci nu mai am probleme.

Poate reusesti direct sa cumperi un sprai de cabluri de la magazinele moto de prin BV, iar in cazul asta nu mai dai cu WD40.

Multa bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o problema ce-am observat-o aseara insa se poate sa fi existat si mai inainte dar nu atat de evident (plus ca fostul proprietar spune ca lui nu i s-a intamplat)...

am o honda CB500, inca invatz sa merg pe ea, pana acum practic m-am tot invartit pe niste stradute cu un petrimetru de vreo 400 de metri, mare majoritatea intr-a I si am observat 2 chestii:

cand am bagat-o dintr-a II intr-a I, ambreiaj, frana, acceleratzia redusa ramanea 1-2 secunde parca supraturata, in loc sa scada turatzia din moment ce eu am redus acceleratzia.

Apoi, pe loc, intr-a I, ambreiaj tras la maxim, mana dreapta nu atingea acceleratzia, a inceput sa se tureze de la relanti la vreo 2500 de rpm, dupa care a scazut la loc; procesul destul de lin, a durat vreo 3 secunde.

Vreau o sa duc la serivice pt revizia de 12000 km (da, doar 12 mii :rolleyes:) si pt linistea sufleteasca oricum, dar mai dureaza 1-2 saptamani si n-as vrea sa ma trezesc ca o ia razna pt ca in momentul asta poate fi periculos pt mine pt deja ca am patzit sa scap acceleratzia unpic si m-a surprins (bine ca nu e super-sport).

poate avetzi un sfat/explicatie...

ms

 

Buna.

Ar fi mai multe explicatii posibile. Chestia cu turarea am patit-o si eu dupa ce am schimbat uleiul, dar la mine problema se manifesta mai ales in neutral. Am umblat la surubul ce regleaza relantiul si problema s-a rezolvat. Daca o tii la neutral la pornire, dupa ce se incalzeste la ce turatie iti sta?

1-2 sec supra-turata inseamna ca ambreiajul nu-ti functioneaza bine. Fie cablul ti-e defect (f uzat) fie poti sa ai probleme >. Totusi 12.000 km e cam putin pt uzura piese ambreiaj (disc ambreij) dar depinde si cum a fost folosita, de ce ulei a avut parte, etc. Daca cele mai de sus sunt posibile mai e o alta problema de data asta probabila: ai cablul de acceleratie uzat sau ceva probleme legat de acesta la carburator.

Acum mai e o chestie: in mod normal cat e rece motorul nu raspunde urgent la accelerare/decelerare, deci daca-ti face asa doar pana nu se incalzeste asta e normal. Cam cat de mult te plimbi cu el la o "tura" de-asta? Si sper ca-l lasi macar 1 min sa se incalzeasca dupa ce o pornesti. Eventual lasa-l mai mult la neutral si vezi daca-ti creste f usor si constant turatia peste valoarea normala.

Inca ceva: e posibil sa-ti fie murdar carburatorul si de aceea sa-ti faca faza cu crescut turatia pt cele 3 sec.

Sper ca ti-am fost de ajutor cu ceva.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi daca acele cabluri sunt uzate, impinge tu acceleratia din grip si vezi daca turatia scade. Daca scade, e clar din cabluri.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

vin si eu cu o problema ce-am observat-o aseara insa se poate sa fi existat si mai inainte dar nu atat de evident (plus ca fostul proprietar spune ca lui nu i s-a intamplat)...

am o honda CB500, inca invatz sa merg pe ea, pana acum practic m-am tot invartit pe niste stradute cu un petrimetru de vreo 400 de metri, mare majoritatea intr-a I si am observat 2 chestii:

cand am bagat-o dintr-a II intr-a I, ambreiaj, frana, acceleratzia redusa ramanea 1-2 secunde parca supraturata, in loc sa scada turatzia din moment ce eu am redus acceleratzia.

Apoi, pe loc, intr-a I, ambreiaj tras la maxim, mana dreapta nu atingea acceleratzia, a inceput sa se tureze de la relanti la vreo 2500 de rpm, dupa care a scazut la loc; procesul destul de lin, a durat vreo 3 secunde.

Vreau o sa duc la serivice pt revizia de 12000 km (da, doar 12 mii biggrin.gif) si pt linistea sufleteasca oricum, dar mai dureaza 1-2 saptamani si n-as vrea sa ma trezesc ca o ia razna pt ca in momentul asta poate fi periculos pt mine pt deja ca am patzit sa scap acceleratzia unpic si m-a surprins (bine ca nu e super-sport).

poate avetzi un sfat/explicatie...

ms

Carburatoare dereglate sau reglate incorect .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu aveam o problema asemănătoare cu cb-ul meu. După ce am luat-o și am dus-o in service.. am început a ies cu ea. Puteam sa inchid imediat socul dar turatia la relanti era instabila și mare (fluctua intre 2500 si 3000 singura). Ajunsese sa îmi fie jena în locurile unde trebui a sa aștept pentru ca poate unii credeau ca accelerez eu ptr ca sunt nervos.

Cu motorul cald, am reglat relentiul și merge și acum bine (variatiile sunt sub 100 rpm). Cred ca mi-a fost reglata când motorul nu era încă suficient de cald. Unii spin ca cb-ul se incalzeste greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu aveam o problema asemănătoare cu cb-ul meu. După ce am luat-o și am dus-o in service.. am început a ies cu ea. Puteam sa inchid imediat socul dar turatia la relanti era instabila și mare (fluctua intre 2500 si 3000 singura). Ajunsese sa îmi fie jena în locurile unde trebui a sa aștept pentru ca poate unii credeau ca accelerez eu ptr ca sunt nervos.

Cu motorul cald, am reglat relentiul și merge și acum bine (variatiile sunt sub 100 rpm). Cred ca mi-a fost reglata când motorul nu era încă suficient de cald. Unii spin ca cb-ul se incalzeste greu...

Verifica termostatul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...