Sari la conținut

Reglarea Supapelor


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Salutare..Consider ca daca ai avut benz de 85,posibil sa fi avut si apa acolo si sa nu faca arderea completa si atunci intra benzina pe cilindru,piston si (le spala),iar compresia de 6 cum spui tu sau sefi ars supapele ,putin probabil.cand iei compresi deschide clapeta acceleracie la maxim...verifica si curata bateria de carburatoare,reglajele sa le fi facut cu vacumetrul nu la ureche..Stima

Am curatat carburatoarele, iar reglajele chiar daca le-am facut dupa ureche, ma gandesc ca totusi ar fi trebuit sa dea un semn si primul cilindru...

Apa nu a fost deoarece benzina a fost luata de la statie, iar cand am golit si curatat rezervorul nu am vazut nici o picatura.

Cum se poate explica diferenta amre la compresie?

Multumesc!

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:25

verifica jocul la supape!!!

Acum daca am desfacut motorul in stadiul din imaginea de mai sus, sa spunem ca verific si reglez jocul la supape, ce pot face in continuare? Ma apuc sa ansamblez la loc sa vad daca functioneaza bine? Daca nu e bine o iau iar de la capat? Aici e dilema? Ma gandeam ca poate gasesc vreo varianta sa verific un pic mai in profunzime, dar acum pare destul de complicat! Nebunie, nu stiu cum sa continui! :eek: :-L

» Post actualizat in 08 Jan 2015 11:37

Nu stiu daca a mai precizat vreun user mai sus, dar mare atentie ca jocul supapelor se face la temperatura camerei (21 parca)

Pai asta inseamna ca nu pot face reglajul decat la vara!!! Stau in Norvegia, in garaj nu pot ridica temperatura mai mult de 10 grade! Si la vara sunt putine zilele cu 21...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sarita de la punct cu 1-2 dinti pe cilindru din fata, de aia ti-am atasat imaginea , e usor de verificat in stadiu in care esti.Vezi daca ai joc la supape dupa ce o pui jos la semn, daca nu ai deloc aici e buba....

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu exceptia cazului in care motorul ala e viu si se imbolnaveste si se vindeca singur, eu zic ca e posibil sa ai si altceva acolo, ma gindesc ca poate intinzatorul de la lantul de distributie sau poate roata dintata de la axa cu scheme se desface sau altceva pt ca:

1. Daca supapele erau "arse", pai arse erau si dupa ce-ai schimbat benzina

2. Pare ca merge ca girofarul, adica ba merge ba nu merge, ori daca era doar compresia proasta ar cam trebui sa mearga sau sa nu mearga cam in acelasi fel

3. Cum zicea si Doru1900, verifica si jocul, dar eu zic sa te uiti la toata treaba, verifica-l dinspre motor pina la axa, suruburi, intinzator, sa nu se desfaca ceva, din astea

 

Verifica-l sa fie la punct, asa cum ti-a zis colegul mai sus, si cred ca poti verifica daca compresia e din supape turnind un pic de ulei in cilindru, si daca nu se schimba e clar ca-i din supape, altfel segmenti


» Post actualizat in 08 Jan 2015 18:45

Inca ceva: Mai e si posibilitatea ca e ceva electric, a fost o coincidenta ca ai masurat compresia care oricum e o problema, si de fapt el a fost cu compresia scazuta de multa vreme doar ca s-a suprapus acum..

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci! Nu merge ca girofarul. Nu mai functioneaza. Asa am spus: primul cilindru nu mai functioneza deloc acum. A avut cateva momente cand a dat un semn de viata, dar asta atunci, in prima zi cand s-a stricat. Atat. Iar inainte de ase streica, sau mai precis inainte de a folosi benzina de 85, tragea de rupea... nu am verificat compresia ca nu am avut motiv, dar nu cred ca era atat de mica... Oricum mi-ai dat cateva idei, multumesc.


» Post actualizat in 20 Jan 2015 18:07

Deci! Dupa ce eram cu motorul gata de dat jos (mai aveam cateva suruburi si cardanul de desfacut) am reusit sa iau legatura cu un "doctor" de la mine din Brebu si acesta m-a certat ca inca nu verificasem jocul la supape. Descumpanit si suparat pe mine am purces la aceasta operatiune... In urma masuratorilor a reiesit cca 0.02!!! Un pic de injuraturi la propria persoana si am reglat la 0,10 admisia si 0,15 evacuarea. Am verificat compresia si larece ceasul indica 9,2! M-am apucat de montat cele necesare pentru al porni, l-am pornit, l-am lasat sa mearga (intre timp ceva aventuri cu benzina in rezervor, care era putina, si eu nu am stiut de pozitia rezerva de la robinet... dar am invatat!) si am luat din nou compresia: 11!!! Evrica! -am zis! Dar acum cilindrul al doilea nu mai merge! Compresia de la 12 la aproape 9! De ce oare??? Ghinion, prostie sau asa trebuie sa fie! O sa repet reglajul supapelor si la al doilea si la primul... Dar tractorul nu e mort! Cateva "injectii" si o "frectie" si isi va reveni complet! Multumesc tuturor pentru sfaturi! Revin cu detalii si poate ceva poze de final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am ramas dator cu mici explicatii... Problema era jocul supapelor plus o bobina (+ o mica fisura in lulea). Acum s-a rezolvat totul. Deja am facut cu el 700 km. Sunt multumit de el si va multumesc celor care ati incercat sa ma ajutati!

Aici

este un video cu Tractorul meu dupa reparatie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...