kombat Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Pare a fi aproape ca la K 65. Eu zic ca surubul vertical din dreapta e pt aer (ma rog, amestecul aer-gaz), iar cel orizontal din mijloc - care la K 65 e vertical, situat sus, pe capacul camerei de amestec - e surubul pt relanti (regleaza nivelul acului in jiglerul principal atunci cind acceleratia nu e actionata). 201759[/snapback] vezi ce litere mai are pe el T, M sunt ptr M4t corpurile se aseamana dar difera la priza de aer jigloare pt M2t au prize mari 30/32 mm au litere gn d L singurele care au prize de 30/32 sunt pt URAL dar to initiale K,M.T au alte jigloare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 Eu le am luat de la Tunaru pt. Nipru,dar o sa ma uit ce scrie pe ele Eu am vazut ceva de genu Kaptex(adica ar fi in alfabet latin Kartex) si VDC-03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 13, 2005 Share Postat Iulie 13, 2005 vezi ca-i de la acul de dozaj... am avut si eu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Adica?Ce trebuie facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Pe acul de dozaj exista 4 crestaturi, paremi-se, in care vine o clema cu o siguranta. Daca ridici acul, adica pui clema la prima/a 2-a crestatura (numarind de jos in sus) => amestec bogat. La penultima/ultima crestatura => amestec (mai) sarac. Asta se refera la amestecul care este in timpul mersului, cind accelerezi. La relanti, pozitia acului de dozaj o reglezi din surubul orizontal de pe mijloc, cred. Verifica si jiglorul principal sa nu fie desurubat, mai bine zis portjiglorul principal. Eu asa am avut la un carb. K 65; orice reglaj ii faceam, motorul se tura in draci. Daca nu aveam decompresor bun ca sa-l pot 'tempera', cred ca gaseam motocicleta pe casa Dar in primavara cind am desfacut carbul pt a-l curata, am descoperit minunea: portjiglorul principal abia se tinea in citeva spire. Gazul intra intr-o veselie pe linga filet. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Masoara acul de dozaj de la carburatorul care merge bine si fa-l la fel si pe cel de la carburatorul care nu merge... Alea trebuie sa fie PERFECT IDENTICE ca lungime. La doua ture complete urca sau coboara (depinde daca strangi sau desfaci) cu un milimetru. Dupa aia strange un pic clema ca sa nu se mai desfaca. Bafta si spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 aaaa.... si acul de dozaj e ala care se vede in interiorul sertarului cand il ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Alveola@: stiu care-i acul de dozaj,ideea e ca la modelul de care vorbesc eu,acul de dozaj este cu crestaturi si siguranta cum a zis TomCat si nu cu filet.Deci!Eu vream sa stiu orientativ din experienta voastra cam la ce crestatura sa zaca siguranta.De exemplu eu am pus la ambele carbelitoare,siguranta la crestatura din mijloc(din ce am vazut eu sunt 5 crestaturi pe gamalia acului) PS.Alveola vezi ca am pus pe pagina anterioara poza cu carbelitorul despre care vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Desi nu ma pricep prea mult, hai sa-mi dau cu parerea. Si la nipranu meu siguranta acului era pusa la mijloc (a treia crestatura). Am mutat-o la a doua (am mai coborat acul) si o sa incerc sa o pun la prima crestatura (sa vad daca mai are nerv in ea) intrucat cu siguranta la a doua, nepra nici nu vrea sa simta cele 95 de kile ale mele... cand plec de pe loc cam vrea sa-mi fuga de sub fund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Escu@ cu siguranta la a doua cum arata bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Abia am schimbat, n-am apucat sa merg prea mult cu sig pusa la a doua, si cu atat mai putzin sa vad cum arata bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Nici nu trebuie sa mergi prea mult ca sa faci 'diagnosticarea' carburatiei pe baza a cum arata bujia. Dupa ce , pe loc, motorul s-a incalzit suficient, tot fara sarcina accelerezi de citeva ori, apoi reduci brusc acceleratia si opresti motorul. Scoti bujia si Q.E.D.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Doctore,TomCat ti-a spus cum se pune diagnosticu'.Asa o sa fac si eu ca m-am saturat de anamneza.De trei saptamani o intreb de ce nu merge cum trebuie si-mi spune fel de fel: ca tuseste sau stranuta in carbelitoare,ca are gaze la stomac si le da pe toba de pornesc alarmele pe toata strada,ca n-are vlaga...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Colega, sa fiu sincer, e ca si cum m-as apuca sa pun diagnosticul la un om sanatos. A mea merge brici (parerea mea), da avand in vedere ca sunt incepator, nu o vreau asa nervoasa la inceput, ca nu ma grabesc prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.