Sari la conținut

carburatoarele k63 la nipru


rat_jawa
 Share

Postări Recomandate

zilele trecute mi-am facut ceva de lucru pe langa motor...schimbat un rulment la alternator, bagat garnituri peste tot (shi tot curge ulei :what: )....

Si acuma problema cea mare: Am desfacut carburatoarele sa le pun garnituri.....shi am constatat ca cel din stanga are nivelul mult mai mic decat cel din dreapta....am schimbat eu garniturile shi m-a mancat in fund sa maresc nivelul la cel din stanga astfel incat sa fie la fel cu cel din dreapta.....ei bine...ati ghicit :banana: a inceput sa mearga motorul foarte prost (rateuri, fum, se ineaca porneshte greu). Mi-am dat seama ca este innecat si i-am dat nivelul cum era inainte sa umblu eu la el....

INTREBARE:Avand in vedere ca am carburatoare K63 vi se pare normal ca un cilindru sa functioneze cu nivelul mult, mult mai mic decat celalalt?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE:Avand in vedere ca am carburatoare K63 vi se pare normal ca un cilindru sa functioneze cu nivelul mult, mult mai mic decat celalalt?

DA! Un cilindru il "trage" pe celalalt dupa el! Scoate fisele de la bujii pe rand si vezi care merge mai bine, sau mai bine zis care merge!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi inchipui ca se poate sa traga amandoua la fel cu o diferenta intre nivele, dar una mica. Sa presupunem ca un cilindru cu piston, segmenti a fost schimbat si de, are alte cerinte. Altfel asa e, un cilindru il trage pe celalalt. Vezi si reglajul culbutorilor sa fie identic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amandoua pistoanele sunt la fel, segmentii sunt la fel, jocul supapelor e la fel, am verificat tot ce mi-a trecut prin cap, daca scot fisele pe rand amandoi cilindri merg aproximativ la fel, de asemenea daca scot fisele pe rand turatia motorului scade putin, dar ramane aproximativ egala cu oricare dintre cilindri ar lucra la momentul respectiv...singura kestie la cre ma gandesc...este ca difera jicloarele la carburatoare, respectiv cel care merge cu nivel mai mic are jiclorul principal mai mare....dar nu sunt sigur.... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi,

 

eu as face urmatoarele:

 

1. as inversa carburatoarele (cred ca e posibil sunt identice nu?) sa vad cum functioneaza in noua pozitie...

2. as face la loc nivelul carburatorului de care e vorba...

3. la carburatoarele K62 (cred ca nu este mare diferenta fata de K63) garniturile sunt foarte (cuvant urat) eu am reusit sa asamblez perfect numai cu silicon (din ala rosu - se gaseste la magazin moto si masini)

4. vezi daca te ajuta desenul color...

 

 

bafta :banana:

post-8-1119463917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASA FACI:

 

1) O pui pe cric

2) ridici roata spate sa nu atinga.

3) scoti o fisa de la oricare

4) pornesti

5) accelereaz-o pana ajunge la o valoare fixa pe vitezometru.

6) cu ea la valoarea fixa faci un semn cu markerul pe acceleratie si pe carcasa acceleratiei ca sa ai reper.

7) schimbi cilindrul si vezi ca la viteza respectiva sa fie la semn . :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nea Mayer in carte scrie asa (Asemanator):

- o pui pe cricul CENTRAL

- o pornesti

- scoti o fisa de la care vrei

- bagi in a 4-a (da sa nu atinga roata din spate pe jos ca e jale :what:)

- reglezi carburatoru sa mearga frumos si sa indice vitezometrul 30 km/h

- pui fisa la loc si o scoti pe cealalta

- reglezi carburatoru sa fie ca in partea cealalta, adica 30 km/h

- pui si fisa ailalta la loc

- o opresti

- o dai jos de pe cric

- dai o tura sa vezi cum mere :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupule, asta va regla relantiul, e bine sa reglezi relantiul, dar dupa aia trebuie sa dai si acceleratie (stand pe cric) sa vezi daca merge la fel si in viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte important ce spune Aleco...

 

se poate intimpla ca sa miarga foarte frumos in relantiu si sa ai surprize in viteze... eu am patito desi am numai un singur cilindru... dar carbul e aproape identic... in viteze nu avea motorul putere aproape deloc - scotea un sunet de parca ias fi taiat gatul :lol: ... problema l-am rezolvat lasand mai jos cuipontoul... :what:

 

noroc si bafta

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa carburatoarele si vezi ce debit este poansonat pe fiecare jiclor. Cred ca la Dnepr normal e 150, cred :banana: .

O fi de la bujii diferite, fise care fura curent diferite...

Or fi bobinele...

 

Merge? Daca merge nu-ti mai fa griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

cred ca am identificat problemele, ca erau mai multe la craburatorul care imi facea belele....

1 shocul nu inchidea calumea shi din cauza asta mergea putzin innecat

2 uzura mare la sertar (avea joc foarte mare, shi urme de uzura pronuntzata)

3 plutitoarele din material diferit (deci aveau greutatzi diferite) shi de aici se explica diferentza dintre niveluri

 

acuma parca merge putzin mai bine...multzumesc ptr sfaturi :what: :lol: :banana: ne vedem la intrunirea de la Constantza

CT 07 DLO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !...am citit in graba topicul asta (sunt la servici ...) ..dar eu nu recomand sa etansezi nimic de la carburator cu silicon (rosu sau negru ..) pt ca nu se comprta bine la benzina !!!!! dupa o perioada de timp (nu prea mare ) se dizolva ! (se face precum niste muci !!) si ai numai probleme !!!

 

 

Ba da ce ploaua !

 

As vrea asfalt uscat pt. toata lumea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

corect, dupa aia o sa ai probleme mai mari de etansare decat aveai! cand etansezi carbul unge garniturile cu ulei si atat! strange bine suruburile dar nu prea tare ca se sparge carbelitorul!b bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit urmatorul lucru : plecam cu moto (mergea perfect se tura ...)pt. 50 metri !!!!! (dupa care daca o lasam un pic 5-10 minute iar mergea tot pt cativva metri):banana: ...si am inebunit de ciuda !!! ...in fine nu mai povestesc prin ce am trecut dar remediul a fost urmatorul : am dat jos carburatorul si am curatat cu pila :what: !!! garnitura (am o garnitura f f f groasa ! ) dupa care am etansat-o doar cu ulei iar carburatorul l-am curatat si pe el fff bine (ma refer la talpica unde se monteaza garnitura de galerie...) ! ...dupa care a mers perfect .. :lol:

Editat de scaf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta belea :banana: acuma merge bine dar consuma de rupe....

e setos rau ivan al meu...cuiele de dozaj sunt date la minim (adica la cea mai de sus crestatura), porneste bine, dar in momentul in care reduc gazul pentru a schimba viteza da nishte rateuri cu flacari pe partea dreapta.....i-am mai deschis putzin surubu de aer shi parca nu mai sunty asha de zgomotoase, dar tot da....avetzi vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot e vorba de carburatoare si de Nipru/Ural, ce carburatoare sunt pe astea, ce se poate pune inloc, si de unde ?

am vazut ceva despre Solex 32, care se pare ca ar fi si pe mitsubishi printre altele ... poate gasim ceva pe la dezmembrari, sau pe la cimitirele de masini de afara

priceputii sa se gandeasca :drink: sa cerceteze :laugh: si sa isi dea cu parerea :(

 

p.s. am vazut ceva despre k65 cu jiglere de minsk pus pe un ij ?

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
alta belea :crack: acuma merge bine dar consuma de rupe....

e setos rau ivan al meu...cuiele de dozaj sunt date la minim (adica la cea mai de sus crestatura), porneste bine, dar in momentul in care reduc gazul pentru a schimba viteza da nishte rateuri cu flacari pe partea dreapta.....i-am mai deschis putzin surubu de aer shi parca nu mai sunty asha de zgomotoase, dar tot da....avetzi vreo idee?

190102[/snapback]

 

Sa inteleg ca ai carburile alea model nou(VDC-03 parca le zice :bounce: )?Si mie imi dadea niste tunuri si am pus cuiele de dozaj la crestatura din mijloc si numai face asa urat dar tot imi afuma bujia pe un cilindru.Stie careva care-i surubu' de aer la carburile astea?Ala vertical sau cel orizontal ca sa le ia naiba daca le mai inteleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi aproape ca la K 65. Eu zic ca surubul vertical din dreapta e pt aer (ma rog, amestecul aer-gaz), iar cel orizontal din mijloc - care la K 65 e vertical, situat sus, pe capacul camerei de amestec - e surubul pt relanti (regleaza nivelul acului in jiglerul principal atunci cind acceleratia nu e actionata).

 

 

:bounce:

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...