wakhy Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Sunt si eu nou peaici si mar interesa sa imi iau o aprilia rs 50 dar varianta motor nu scuter ce parere aveti de ele ?Si daca iifacun tuning se merita mai areviata motorul sau seduceintro vara ?Adica asvrea sa ma si tina da sa ajung si cat de cat repede unde vreau saajung va multumesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 In primul rand invata sa sri si daca sti sa folosesti tastatura. In legatura cu RS 50...este foarte bun, doar ca daca ai 16 ani si sa zicem inca 800 euro iti recomand unu rs125...mult mai rapid si mai bun. E aprilia deci te tine "o viata". Poti sa-i faci tuning, trebuie doar sa sti sa te porti cu el...in primul rand sa schimbi vitezele pe la 6000 si doari cazuri extreme la 10.000 asa. In rest daca il intrei ca pe un scuter(cauta pe forum) o sa te tina mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakhy Postat Mai 24, 2008 Autor Share Postat Mai 24, 2008 In primul rand invata sa sri si daca sti sa folosesti tastatura. In legatura cu RS 50...este foarte bun, doar ca daca ai 16 ani si sa zicem inca 800 euro iti recomand unu rs125...mult mai rapid si mai bun. E aprilia deci te tine "o viata". Poti sa-i faci tuning, trebuie doar sa sti sa te porti cu el...in primul rand sa schimbi vitezele pe la 6000 si doari cazuri extreme la 10.000 asa. In rest daca il intrei ca pe un scuter(cauta pe forum) o sa te tina mult si bine pai nu am nici 16 ani nici 18 am 25 dar nu vreu sa dau de carnet ma gandeam sa mil iau pentru bucuresti. Dar totusi sa ii facun tuning si daca ai ideiecam cat ma duce un kitde 80 cu toba, filtru ,carburator,role usoare si niste frane brembo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
davinci_aerox Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 rs-ul de 50 nu are variator deci nu ai ce role s ii pui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bidiutza Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 vb ca un fan inrait a rs-urilor...daca dai de carnet, incepe cu un 125 ..il gasesti la + - 1000 de euro modelul vechi ...eu zic ca este ideal pentru a incepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakhy Postat Mai 24, 2008 Autor Share Postat Mai 24, 2008 ma intereseaza aprilia rs 50 nu de 125 sau eustiu cealceva pentruca nuvreau sadau decarnet nuam timp de scoalaexamenesi stiu eu altele .Simplu si eficient ,mie unu mi se pare m-ai usor sa imi iau un 50cc sisabag niste banuti un el decat sastau dupa scoala sa imi iau 125 ,a si dacaas face scoala nu mias loa 125 logic ca as vrea un r6 .Deci mar interesa un aprilia rs 50 si daca ii fac tuning ma tine motorul sau ma lasa dupa o vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bidiutza Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 lol ce greu citesc cum a mai zis cineva mai sus e aprilia..te tine o viata:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 aoleu frate...10 ore am stat sa citesc ce ai scris si sa descifrez...noroc cu creierul asta uamn crae cteiste cvinutele chair daca stun vraza. ce vrei tu se numeste pur si simplu scuter, adica sr50. Rs-ul de 50 e o porcarie pare-mi-se pentru ca pur si simplu are motorul prea mic pentru o cutie de viteze. Daca zici ca il vrei in oras, din contra iti trebuie scuter vara viteze. Acestea te incurca rau in oras, serios vorbind. E obositor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 aoleu frate...10 ore am stat sa citesc ce ai scris si sa descifrez...noroc cu creierul asta uamn crae cteiste cvinutele chair daca stun vraza. ce vrei tu se numeste pur si simplu scuter, adica sr50. Rs-ul de 50 e o porcarie pare-mi-se pentru ca pur si simplu are motorul prea mic pentru o cutie de viteze. Daca zici ca il vrei in oras, din contra iti trebuie scuter vara viteze. Acestea te incurca rau in oras, serios vorbind. E obositor... la fel mi se pare si mie...un motor prea mic,un sunet urat...mi se pare cam caraghioasa (scuze pt cei care au,no offence) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 RS 50 chiar ca e o porcarie. Daca nu vrei sa-ti iei carnetul ... iati un scuter. RS de 50 e partaitoare ... suna ca dracu ... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 cand ma gandesc ca acum,a 2 ani visam la un rs 50.... il vazusem numai in poze si arata fain,dar cand a trecut unu pe strada si l am vazut accelerand si l am si auzit,mi a pierit keful definitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakhy Postat Mai 25, 2008 Autor Share Postat Mai 25, 2008 ok am in teles parerea voastra ca este un bulshyet,dar sunteti rautaciosi eu vam intrebat simplu daca ma mai tine motorul dupa un tuning sau ma lasa dupa o vara .Nu vam intrebat cum merge in oras?Sau cum se aude (sunetul se rezolva,cautati pe youtube).Si ca sa fiu si eu rautacios ca vati loat de visul meu sincer nu ma vad pe scuter stand ca pe scaun in bucatarie la masa sau sa ma duc 200-300 de km la munte stand in poponeata ca pe tambutel .Iar cu faza un motor prea micpentru o cutie de viteze eu ma gandesc ca e un beneficiu la consum o schimb cand vreau la ce turatie vreau ,parerea mea.Dar oricum va multumesc pentru posturile voastre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 doamne ce-mi vad ochii pe aici ... "motor prea mic ptr cutie de viteze" , "schimba in 6000 si in cazuri extreme la 10000" etc ia-ti ma RS ca te tine , baga ulei scump (bun) in el si incalzeste-l bine inainte sa pleci si te tine peste 10mii de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 wakhy mai ai de invatat. IN PRIMUL RAND LIMBA ROMANA!!!! ESTI PRAF LA CAPITOLUL ASTA. In al 2-lea rand nu se simte nimeni ofensat ca zici tu ca stai ca pe tamburel, dar daca iti functiona un neuron iti dadeai seama si tu ca stai de 1000X mai comfortabil pe un scuter decat pe un motor, din contra la drumuri lungi. Dute tu la munte sa vad cum opresti din 20 in 20 km si sa vezi cum opresc eu din 100 in 100(referitor la durerea de spatie, amorteli, etc, nu la motor). Vai e visul tau...noi te sfatuim ce sa faci mai bine cu banii, doar ne-ai cerut parerea. Si e prost daca tu faci asa. Si sincer si eu fac tot asa, mi se pune pata pe ceva, si pana nu fac ca mine nu ma las. De multe ori gresesc...stai lin si ia-ti scuter. Acu tu cam o schimbi, pe drumuri intinse e buna si cutia dar in oras... @Reverse: 2T difera de Kawa-ul tau. Toti tarani schimba in 11.000, nu-l incalzesc nici1 pic inainte sa plece, ulei din an in Paste...de-aia rs-urile au o reputatie foarte proasta. Si pentr cutia de viteze, e doar o parere. Pentru 5 km in plus pe care ii pot castiga cu vitezele nu prea m-as baga. In plus ca eu la semafor ii dau blana, tu stai sa schimbi vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 @Reverse: 2T difera de Kawa-ul tau. Toti tarani schimba in 11.000, nu-l incalzesc nici1 pic inainte sa plece, ulei din an in Paste...de-aia rs-urile au o reputatie foarte proasta. Si pentr cutia de viteze, e doar o parere. Pentru 5 km in plus pe care ii pot castiga cu vitezele nu prea m-as baga. In plus ca eu la semafor ii dau blana, tu stai sa schimbi vitezele. Rolly , stai chill ca pe 2T cu viteze am inceput eu ...si asta destul de demult , cand nu prea aveati voi internet si 15mii de km am schimbat numai in rosu (mers in toate conditiile atmosferice) ... Nu e vorba de cat castigi la viteza maxima , e vorba de reactie la acceleratie , trepte ideale pe viraje si alte chestii .... Tu de la semafor dai blana si pierzi timp pana cupleaza , iti patineaza cureaua si alte dastea ...pe cand la RS pleci blana cu ambreiaju patinat si nu prea pierzi ...ba chiar poate sa se ridice pe o roata la pleacarea de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Singura parte buna pe care o vad la cutia de viteze este ca poti sa-i dai inferioara cand ai nevoie de putere. Si cum ziceai si tu, transmisia pe lant care nu pierde in panta putere. In rest doar oboseala... Editat Mai 25, 2008 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZuZu26 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Iti dau eu un scuter care sa te tina mult:D! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 rolly , asa ziceam si eu .. ce chestie , ce batjocura , dar ce sunet , dar ce roti .. (pana m-am dat pe unul) -nu ma deranjeaza deloc pozitia , -nu mai zic ca pe scuterul meu ma fac de ras daca ma aplec sa prind mai multa viteza , pe rs stai ca pe racheta , imi place imi place imi place , imi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Ai voie legal sa parasersti orasul daca nu ai carnet si esti pe 49.5cmc? Parca nu... sau poate ma insel, dar parca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Ai voie legal sa parasersti orasul daca nu ai carnet si esti pe 49.5cmc? Parca nu... sau poate ma insel, dar parca nu... e lagal dar nu ai voie sa mergi pe autostrazi Editat Mai 26, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 e legal doar daca te lasa primaria sa faci acest lucru... si referitor la ce ziceai tu sica: sacrificiul merita pentru rs 125, pentru 50... nu m-as baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Daca vrei motocicleta de 50cc, recomand tzr50, e mai fiabila, suna mai bine si arata mai bine! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stegulake Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 salut, si eu ma gandesc la aceeasi treaba, sunt sofer de bucuresti si sincer m-am saturat, dar scuteru mi se pare prea caraghios, si chef de dat examene n-am de nici o culoare, asa ca ramane variana cu struto-camila, sau catar cum ii zicea cineva, ca nu e nici cal nici magar . eu nu am mai mers pe ceva cu 2 roti de vreo 5 ani, cand mi-am inchiriat unu la mare, si atunci pana m-am obisnuit a fost cam greu da dupa a fost chiar fain, imi place senzatia. am cautat un pic si am vazut ca sunt mai multe in genu asteia, sa arate a motor si sa aiba 49 cc, mai e gilera dna si un derbi gbr parca, daca nu ma insel, care dintre ele credeti ca merita? ii fac un upgrade clar, nu ca as fi un mare vitezoman dar nu m-as putea obisnui cu ideea ca nu pot merge cu 110-120 km/h in orice clipa, cam ce kit mi-ar tebui pt asta? Cum e cu schimbatul vitezelor, ca habar n-am cum e la astea pe 2 roti, nu e incomod? explicati-mi si mie va rog cum e ca habar n-am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bidiutza Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 salut, si eu ma gandesc la aceeasi treaba, sunt sofer de bucuresti si sincer m-am saturat, dar scuteru mi se pare prea caraghios, si chef de dat examene n-am de nici o culoare, asa ca ramane variana cu struto-camila, sau catar cum ii zicea cineva, ca nu e nici cal nici magar . eu nu am mai mers pe ceva cu 2 roti de vreo 5 ani, cand mi-am inchiriat unu la mare, si atunci pana m-am obisnuit a fost cam greu da dupa a fost chiar fain, imi place senzatia. am cautat un pic si am vazut ca sunt mai multe in genu asteia, sa arate a motor si sa aiba 49 cc, mai e gilera dna si un derbi gbr parca, daca nu ma insel, care dintre ele credeti ca merita? ii fac un upgrade clar, nu ca as fi un mare vitezoman dar nu m-as putea obisnui cu ideea ca nu pot merge cu 110-120 km/h in orice clipa, cam ce kit mi-ar tebui pt asta? Cum e cu schimbatul vitezelor, ca habar n-am cum e la astea pe 2 roti, nu e incomod? explicati-mi si mie va rog cum e ca habar n-am. derbi gpr e greu de gasit..e super frumoasa dar piese gasesti greu..are un look super sportiv(e si foarte scumpa)..gilera dna personal nu mi place..mi se pare cam joasa si are carenatul urat..aprilia e cea mai tare parerea mea..e inaltuta..se gasesc piese peste tot.. cu schimbatul vitezelor te vei obisnuii usor.. sa ti zic un mic secret (toate partaie dar frumustea cere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stegulake Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 mda, ideea e ca eu am 1.68 ma descurc pe aprilia? nu e prea inalta? e vre-un d-zeu a rs-urilor pe aici ca in schimbu unei cinste grase sa mearga cu mine cand imi cumpar, sa imi zica parerea si sa ii faca o proba ca io sincer sunt sigur ca prima oara cand ma urc o trantesc si daca nu o iau e aiurea, macar sa stiu ca e a mea cand o trantesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.