liviu_pyt Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare, Am o Yamaha R1 din 2000, carburatie. Am o problema si nu stiu exact de la ce ar putea fi. Cand incerc sa o pornesc rece, porneste la sfert, daca o las 10 minute pornita apoi o opresc, nu mai vrea sa porneasca. Da senzatia ca se ineaca. Cateodata da rateuri si deseori miroase a benzina pe toba. Daca incerc sa o pornesc impinsa, porneste foarte usor oricand fie cu motorul rece sau cald. Am schimbat bujiile si are acelasi comportament. Dupa ce o pornesc, motorul merge ok, sta la relanti, in mers se comporta normal, nu are absolut nici o problema. Astept indicatii si pareri, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 e reglata cu amestecul prea bogat, si chiar se ineaca atunci cind are motorul cald. Evident, trebuie sa o reglezi, dar ca masura "de urgenta", cind e calda porneste-o cu acceleratia trasa. Cind e rece, reglajul cu amestec bogat te ajuta la pornire, d'asta o si ia la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_pyt Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 am incercat cu acceleratia trasa cand e calda si o ia foarte foarte greu... am omorat deja 2 baterii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 trage-i socul, treptat pana o ia... la mine asa merge. si mie imi porneste la fel ,are toane. dar cu socul un pic sau mai mult depinde de cum nimeresc o ia .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Salutare, Am o Yamaha R1 din 2000, carburatie. Am o problema si nu stiu exact de la ce ar putea fi. Cand incerc sa o pornesc rece, porneste la sfert, daca o las 10 minute pornita apoi o opresc, nu mai vrea sa porneasca. Da senzatia ca se ineaca. Cateodata da rateuri si deseori miroase a benzina pe toba. Daca incerc sa o pornesc impinsa, porneste foarte usor oricand fie cu motorul rece sau cald. Am schimbat bujiile si are acelasi comportament. Dupa ce o pornesc, motorul merge ok, sta la relanti, in mers se comporta normal, nu are absolut nici o problema. Astept indicatii si pareri, mersi. Am avut si eu aceeasi problema la FZR cand l'am luat, pornea la sfert rece si foarte greu dupa cca 10min (cu maneta de gaz deschisa, fum) dupa alte 30-40min iar pornea usor. Cauza: nivel exagerat , suruburile pilot prea "deschise", dezechilibru vacuumatic... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Am avut si eu aceeasi problema la FZR cand l'am luat, pornea la sfert rece si foarte greu dupa cca 10min (cu maneta de gaz deschisa, fum) dupa alte 30-40min iar pornea usor. Cauza: nivel exagerat , suruburile pilot prea "deschise", dezechilibru vacuumatic... Ride Safe! asa si a mea( cbr f3) cand e rece.....prima cheie si a luato .merg 30 min continuu cu ea , opresc pt tigara cand sai dau buton nu mai vrea decat trasa de acceleratie. in schimb daca stau o juma de ora -45 min( se raceste 70%) ii dau buton fara acceleratie,o ia, sta ce-i drept in 1000 ture dar nu se opreste........a 2-a buba.....imi consuma de rupe( de la 7,5 in sus chiar si fara sa i dau blana). zicea cineva mai sus ca e amestecul prea bogat si de asta porneste usor la rece...dak se mai reduce din amestec ce inseamna? ca o sa o ia mai greu dimineata sau???? asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 asa si a mea( cbr f3) cand e rece.....prima cheie si a luato .merg 30 min continuu cu ea , opresc pt tigara cand sai dau buton nu mai vrea decat trasa de acceleratie. in schimb daca stau o juma de ora -45 min( se raceste 70%) ii dau buton fara acceleratie,o ia, sta ce-i drept in 1000 ture dar nu se opreste........a 2-a buba.....imi consuma de rupe( de la 7,5 in sus chiar si fara sa i dau blana). zicea cineva mai sus ca e amestecul prea bogat si de asta porneste usor la rece...dak se mai reduce din amestec ce inseamna? ca o sa o ia mai greu dimineata sau????asfalt uscat Nu, asta inseamna ca o sa o "ia" usor cand e rece doar cu ajutorul socului si nu va merge perfect rotund si nu va "trage" pana nu se incalzeste. Citeste materialele despre carburatoare si o sa intelegi fenomenul LINK1 LINK2 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_pyt Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Am avut si eu aceeasi problema la FZR cand l'am luat, pornea la sfert rece si foarte greu dupa cca 10min (cu maneta de gaz deschisa, fum) dupa alte 30-40min iar pornea usor. Cauza: nivel exagerat , suruburile pilot prea "deschise", dezechilibru vacuumatic... Ride Safe! Si mie mi-au spus mai multi ca e amestecul prea bogat si ca o sa puna vacumetrul pe carburatoare, am dus-o ....acum sa vedem saptamana asta ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.