cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ti-am si recunoscut acceptat in post ca ce mi-ai spus tu se intampla de chiar cateva ori pe iesire dar nu stau sa le contorizez, sa incerc sa-ti raspund cat de cat : cred ca ma aplec si mai mult sau cel putin incerc dar ceea ce se intampla in 2-3 secunde duce 99% catre accident ,insa uiti un lucru sau am omis sa-l spun:merg la 80% din ce merg normal scuze ca am uitat sa precizez poti merge si mai tare la 70-80% din ce poti si sa fie foarte bine,sa-ti mai lasi acolo o marja de eroare de orice natura eu asa gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 daca mergi blana din ce poti de fiecare data risti sa o patesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ti-am dat dreptate adi insa nu vreau sa ma gandesc ,pt ca nu o vand ca un progres adica daca stai sa te gandesti ca dupa fiecare curba apare ceva etc stau acasa si nu mai ies cu motocicleta ,exista posibilitatea asta de fiecare data si in fiecare curba cu/fara vizibilitate,de aceea zic daca mergi la 70-80% din ce poti ai sanse sa eviti ceva ceva daca te ajuta bunul Dumnezeu,lasand loc de erori reusesti sa eviti,mergand blana din ce poti de fiecare data risti sa o patesti,eu nu ma gandesc la ceilalti participanti la trafic chiar ii ignor ,ma gandesc doar @ mine cum sa fac sa ies bine si sa ma intorc acasa,mergand la 80% pana acum cu ajutorul Lui Dumnezeu a fost bine ,Multumesc Lui. acum cateva minute un accident aici in zona,un conducator auto caruia i s-a facut rau a intrat pe contrasens si a accidentat grav o o domnisoara care circula regulamentar ,Doamne fereste ,a venit smurdul etc... nu vezi astea se intampla peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 SI PE MINE ,am trecut de stadiul de a ma mai certa cu toti tampitii in trafic si-mi vad de treaba mea,e ca si cand ai sta in coloana si incepi sa claxonezi ca tampitu aceeasi faza si cand stai in dreptul barierelor de cale ferata cand te plictisesti ca trec 3 trenuri si nu se mai ridica ,incerc sa-i evit sa nu ma gandesc sau chiar sa rad cand aud claxoanele ,cand ies dintr.o situatie limita Ii multumesc Lui Dumnezeu si gata o intamplare haioasa ultima iesire zic sa ma intorc prin oras sa-i las pe niste prieteni si dupa sa-mi continui drumu spre casa usurel asa lipa lipa,eram suparat dupa o intamplare "nefericita" cu cineva din grup ..etc era duminica orasul pustiu,pustiu dadeai cu tunu,era semaforul verde din departare se face rosu franez 60 secunde sa astept,urmau altele pe rosu etc...langa mine apare un domn biciclist trecut bine de a 2a tinerete cu niste casti in urechi asculta muzica si cu o foaie A4 in mana era scris ceva pe ea ,vroia sa-mi zica ceva ...im mintea mea era ca nu stie sa mai iasa din oras sa-mi ridic viziera sa-l ajut pe om ,sa-l ghidez el: sa traiti ,nu va suparati dar nu vi se pare ca toba suna cam tare,ca de ce ii aduci modificari motocicletei,ca de ce urla asa tare ,ca el de aceea sta cu castile in urechi ascultand muzica ca ma stresati mereu ca va meritati soarta intre timp apare politia in spatele nostru "ascultand discutia noastra" mosu tipa intr.un mare fel doar era un akrapovic titan intre mine si el ce naiba ,am aruncat un ochi in oglinda radeau toti in masina de politie de ce ma mustra domnul cu bicicleta eu ma scuzam ,domnule poate ma confundati ca eu nici nu sunt din zona sau sa am treaba cu orasul,am aterizat accidental aici,asa am cumparat motocicleta ,e o masura de siguranta pt mine sa nu mor din cauza astora,vai de capu meu cu costumul asta pe mine ce ma scuzam eu acolo sa par cat mai responsabil,ne claxoneaza politia ca se facuse verde si noi nu plecam ,plec toate bune urmatorul semafor rosu,apare iar domnul biciclist ,politia in spatele nostru ,biciclistul ma mustra ma injura vai de capu meu ce patesc,eu tot ma scuzam ca ma confunda sa ma lase ca nu am chef sa ma cert cu el,aveam o stare nasoala dupa cele intamplate cu un prieten etc... nici chef sa ma cert cu el nu aveam se face verde plecam, eu intr.o parte cu politia, el in alta ,zic uf ce bine am scapat de biciclistul nervos ,urmeaza alt semafor rosu,lasa politia geamul jos razand catre mine "am vazut toata faza radeam cu prietenii aici,bine ai facut ca nu te-ai certat cu el,stai si tu linistit ca sunt multi nebuni in trafic" cand ce sa vezi apare biciclistul intre noi strigand sus si tare catre politie sa-mi dea amenda ca-l stresez ca nu stiu ce ca nu ne mai suporta cu tobele noastre cu tot si o taie prin intersectie pe rosu,pe contrasens blana politia cica "uite vezi zicea de tine ca suna toba tare si uite ce face el cum merge cu bicicleta cu castile in urechi pe contrasens astia claxoneaza de zor,nu trebuie sa-i bagi in seama pe toti si sa te enervezi din cauza lor,foarte bine ca nu te-ai certat cu el" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ai inteles prost:)) Mergi, ai 120,curba stransa la stanga (deci pe interior), apare tir care taie curba ca nu cioban si tu te apleci mai MULT, adica strangi curba SI mai tare sa intri direct in tir? pai tirul ala merge regulamentar in curba aia de stanga ...tu ai fi cel care taie curba la stanga pentru ca din cate imi aduc aminte in romania inca se circula pe partea dreapta a drumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pana la urma care este problema pe cheia? ...asfaltul sau curbele fara vizibilitate? ambele, doar ca nu am gasit pe cheia cine stie ce curbe pt viteza. au fost cateva ace de par unde foarte usor am atins cu genunchiu. dar imi era o oarecare frica din cauza motoretei ca nu era suspensia buna, asfaltul era putin rece si pietris. eram si prima data, ceea ce m-a facut sa nu fortez. dar comparativ cu Pasul tihuta..... pfff e fix muci. vezi ca aparatu meu nu declanseaza daca aveti sub 120 km/h....asa ca plm,vedeti ce curbe va alegeti sa fiti pozati =)) in cazul asta am sa merg cu spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cred ca daca eram eu cu mosul cu bita .......il umflam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 cmd, sa-mi fuck una daca te inteleg... deci pentru tine, pe Cheia, daca vrei sa "fortezi", nu cubele fara vizibilitate reprezinta problema ci asfaltului lucios?! hai ma nato, serios? trebuia sa fiu mort de vreo 1000 de ori pe cheia dupa cum spui tu... ordinea daca vrei sa mergi tare ,curbele fara vizibilitate/asfaltul ,dar daca stai sa te gandesti mereu ce este dupa curba ... eu unul nu o vad o gandire buna in perspectiva pt progres de aici incep curbele ,vezi ca are userul puse mai multe filmulete 3,4,6 urmaresti acolo,mie unul nu mi se par asa periculoase,asfaltul lucios este insa o problema ,tampiti gasesti pe toate drumurile si in toate curbele cu/fara vizibilitate de unde se opreste baiatul mai sunt cateva curbe cu vizibilitate redusa dupa aceea babarunca etc unde vezi mai tot ce se intampla in jurul tau vrei aderenta pe cheia? q rr sau roadsmart daca mergi mult (si) prin oras. daca te dai tare la iesiri d211. aderenta garantata, si pe asfaltul lucios de pe cheia si chiar si in caz de putin (chiar putin, nu exageram acum) nisip... N-ai inteles nimic... Lasa-ma cu point fixation si alti termeni preluati din tutorialele la care va uitati voi.. Te dai sportiv, mergi cu viteza mare,si ai o curba fara vizibilitate, si-ti apare tiru/masina pe 3/4 din banda ta, ce plm faci? Eu vorbesc de chestii de o secunda,doua maxim... De ce nu accepti ca mergand mai tare, in anumite curbe stranse,fara nici un fel de vizibilitate, pot sa-ti apara pe sensu tau masini/carute fara sa ai TIMP de reactie.... Daca vii aplecat, cat de cat,si ai si peste 100 la ora, si curba e destul de stransa....ce timp de reactie mai ai?ca sa modifici trasa motorului.... tu treci pe la mine sa pun mana pe motoru' ala si o sa-ti schimbi parerea despre "dat" la extrem. 2 ore si o sa zici ca e alta motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 am aderenta si cu 208rr (care sunt ceva mai soft+ low preasure ),nu ma plang insa e ceva psihic cu asfaltul lucios fesule ,sunt intre d211(medium fata/endurance spate sau both medium) si power one urmatoarele cauciucuri inca ma mai gandesc,atunci a fost un caz special ca am mers prin oras dupa cele intamplate ,ajung in oras foarte foarte rar deci pot sa aleg cred si medium/medium am tot auzit ca sunt niste cauciucuri super + ca sunt un fan dunlop cred ca o sa le incerc,ramane de vazut numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ai inteles prost:)) Mergi, ai 120,curba stransa la stanga (deci pe interior), apare tir care taie curba ca nu cioban si tu te apleci mai MULT, adica strangi curba SI mai tare sa intri direct in tir? mai citeste o data ce ai scris ...macar recunoaste ca ai gresit si ai vrut sa scrii curba stransa la drapta ... ...ce ne spui tu ca ai patit pe drumurile patriei cu acel tir....aia nu se numeste ca a taiat curba in nici un caz...in cel mai bun caz poti sa afirmi ca acel tir a iesit larg... a taia curba inseamna a alege trasa cea mai scurta ... de curiozitate ca vad ca tot te foote pe tine grija cat merg cu motocicleta si cati km fac....de bine de rau ma apropii la al doilea schimb de ulei pe anul asta...tu de cate ori l-ai schimbat anul asta...ori incepi anul cu uleiul de anul trecut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ai inteles prost:)) Mergi, ai 120,curba stransa la stanga (deci pe interior), apare tir care taie curba ca nu cioban si tu te apleci mai MULT, adica strangi curba SI mai tare sa intri direct in tir? eu atunci ti-am raspuns fara sa-mi fi spus un caz concret ca acesta,mi-am imaginat unul cu o curba la dreapta cand un tir taie curba si intra pe banda mea de aceea ti-am si raspuns ca ma aplec mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 ce se mai intampla pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 nimic dom'le, nimic. plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Ma tot uit de o luna dupa un SP1... Ca de obicei, sunt indecis. Daca se suprapun planurile ma asteapta un SP o Busa sau un Firebolt. Daca imi pierd rabdarea, ma prinde sfarsitul sezonului cu un VFR 750-800 sau un YZF 750 R. Acasa am gasit 2 Sp-uri interesante dar , din pacate, propietarii nu sunt de gasit. Bugetul ar fi de ap 3500 eu pt SP. Va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) vezi ca e un sp2 in ro 2002 an parca 3400e stoc http://www.mikimoto.ro/index.php?option=com_adsmanager&task=display&view=details&id=170&catid=5&Itemid=137 Editat August 30, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Sp-ul si Busa sunt visele copilariei. Aprilia merita cumparata doar de acasa, aici sunt prea scumpe. Cu Buell nu m-am dat (inca) dar am avut ocazia sa ma invart pe langa cateva la Polo, in Freiburg. Buell costa mai mult decat toate cele mentionate mai sus, si e mult mai slaba din toate punctele de vedere. Castiga f mult la aspectul general, de bruta, si sunetul inconfundabil. In rest, e din topor, lucru inadmisibil pt o mobra care costa (inca) de la 4000 eu in sus. Cmd, multam pt link. Daca nu se da repede, e o optiune serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 buell-ul e pt cand ai deja 3 mobre si vrei una de impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ce-ti cumperi dupa vanzare? te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 vreau ceva nou ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 vreau ceva nou ... da gata? nu-ti mai place? ce te tenteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 bine gandit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 tot timpul o sa-mi placa VTR SP-ul , nu conteaza ca e 1 sau 2 poate apare 3-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 poate apare 3-ul acu ceva timp am spus si eu ca Honda ar da lovitra cu continuarea seriei SP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 N-ar da nici o lovitura, nici Sp-ul n-a fost un mare succes financiar. Ca sa vii cu un motor in V performant (zilele noastre) trebuie sa bagi sume ridicol de mari in dezvoltare. Cred ca sunt suficiente motoare de 20000+ euro pe piata. Singura lovitura ar fi de imagine, iar de publicitate nu cred ca duc lipsa. Sp2-ul s-a dat din pacate (go figure), e o mobra speciala dar, in acelasi timp, o mobra cu care poti face un singur lucru...Sa te distrezi si atat. Azi am probat ZZR-ul 1100 unui prieten comun. Mobra servisata la timp, fara accident, etc si la 1400 eu. Ma batea si inca ma bate un gand. Buba e ca m-am dus bou si am venit...bou. Mobra nu socheaza cu nimic. Poate doar prin masa si multitudinea de furtune. Poate m-am tampit eu, dar o mobra de 150 cai ar trebui sa-ti rupa capu´... Inca mai cochetez cu ideea de a inchiria o zi un Panigale...Inca ma gandesc daca isi merita cei 200 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Inca mai cochetez cu ideea de a inchiria o zi un Panigale...Inca ma gandesc daca isi merita cei 200 euro. Merita. Vii inapoi si ne spui cum a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.