cmd Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 eu ziceam ca apare si motocicleta lui servant @00:55 ,fiecare de ce-l doare >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) eu ziceam ca apare si motocicleta lui servant @00:55 ,fiecare de ce-l doare >< am vazut un SP la un momendat, dar nu am bagat de seama. cheia nu e sub nicio forma drum de mers mai......lovely Editat Iulie 11, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) asfaltul e panarama ,lucios,vai de noi,nu avem ce sa facem ,eu vroiam doar sa-i arat sp2`ul Editat Iulie 11, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 adrian sunt prea in <3 cu k5`ul ,are o ciclistica de ma da pe spate, dar imi place sa discut pe tema sp2`ului comparativ cu alte V-twin`uri ,vanzare buna ,nu se leaga nimic ?"bordul mai e odios? " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 eu ziceam ca apare si motocicleta lui servant @00:55 ,fiecare de ce-l doare >< chiar este PAW-ul ( fostul numar de inmatriculare)... asfaltul e panarama ,lucios,vai de noi,nu avem ce sa facem ,eu vroiam doar sa-i arat sp2`ul adica nu-i bun asfaltul pe Cheia? ...zi-mi si mie macar sa stiu daca e de mers sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 adica nu-i bun asfaltul pe Cheia? ...zi-mi si mie macar sa stiu daca e de mers sau nu e lucios, af re crapaturi..... e doar ada sa te plimbi. plimbarea facuta de noi,acolo nu o poti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) nu i-a filmat nimeni ba pe crazy si pe servant sa-i puna pe youtube sa-i vedem si noi ? ( lasa ma, ca o sa te iau pe tine futografule sa ma pozezi si sa ma vezi daca is bun sau nu. da sa stii ca la filmari nu voi depasi 50Km/h in august cand vin, am sa ma duc expres pt tine sa ma vezi. valoarea mea, valoarea mea. daca vii la intrunire la soimii sa-ti iei camera cu tine, ca te las sa-ti faci poze cu mine. Editat Iulie 11, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 e panarama servant nu te poti da tare sa fortezi pt ca o sa cazi,e asfaltul lucios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 e panarama servant nu te poti da tare sa fortezi pt ca o sa cazi,e asfaltul lucios cmd, sa-mi fuck una daca te inteleg... deci pentru tine, pe Cheia, daca vrei sa "fortezi", nu cubele fara vizibilitate reprezinta problema ci asfaltului lucios?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) EXACT! daca stau sa ma gandesc :"oare ce este dupa curba?"....mai bine stau acasa , ma incadrez cat mai in exteriorul curbei(exterior`interior`exterior) vad ce se poate vedea si gata Editat Iulie 12, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pana la urma care este problema pe cheia? ...asfaltul sau curbele fara vizibilitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (editat) ordinea daca vrei sa mergi tare ,curbele fara vizibilitate/asfaltul ,dar daca stai sa te gandesti mereu ce este dupa curba ... eu unul nu o vad o gandire buna in perspectiva pt progres de aici incep curbele ,vezi ca are userul puse mai multe filmulete 3,4,6 urmaresti acolo,mie unul nu mi se par asa periculoase,asfaltul lucios este insa o problema ,tampiti gasesti pe toate drumurile si in toate curbele cu/fara vizibilitate de unde se opreste baiatul mai sunt cateva curbe cu vizibilitate redusa dupa aceea babarunca etc unde vezi mai tot ce se intampla in jurul tau Editat Iulie 12, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 "daca stai sa te gandesti mereu ce este dupa curba ... eu unul nu o vad o gandire buna in perspectiva pt progres" - fara suparare, dar o gandire de genul, pentru mersul STRADAL nu o vad OK deloc. Si prin mers STRADAL ma refer la imbiniat "utilul cu placutul", adica sa te bucuri de viraje dar in acelas timp sa te bucuri si maine de inca o plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 astea sunt la ordinea zilei cand mergi pe acolo ,nu cred ca a fost data sa nu se intample ce spui tu si de cateva ori chiar,toate tirurile taie curbele pt ca nu au cum sa mearga altfel pe anumite portiuni/sectoare de drum ,mai vechi/nou si masinile mici , dar putem merge si noi alaturi de ei linistiti,eu ies duminica cand traficul tiristilor e mai redus din experienta "nefasta" a ultimelor iesiri accidentele care se intampla pe "cheia" sunt incadrate in special in 1.Point/Target Fixation 2.Pietrisul/Nisipul de pe carosabil asta in caz ca esti aplecat pe curba si nu sesizezi din timp 3.viteza neadaptata sau cum spui tu cand te sperie cineva insa din punctul meu de vedere pe primul loc pe sectorul acela cauzatoare de accident ramane Point/Target Fixation greseala pilotului numai bine Doamne ajuta te-am inteles danut,ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ma aplec si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ma aplec si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ti-am si recunoscut acceptat in post ca ce mi-ai spus tu se intampla de chiar cateva ori pe iesire dar nu stau sa le contorizez, sa incerc sa-ti raspund cat de cat : cred ca ma aplec si mai mult sau cel putin incerc dar ceea ce se intampla in 2-3 secunde duce 99% catre accident ,insa uiti un lucru sau am omis sa-l spun:merg la 80% din ce merg normal scuze ca am uitat sa precizez poti merge si mai tare la 70-80% din ce poti si sa fie foarte bine,sa-ti mai lasi acolo o marja de eroare de orice natura eu asa gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 daca mergi blana din ce poti de fiecare data risti sa o patesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ti-am dat dreptate adi insa nu vreau sa ma gandesc ,pt ca nu o vand ca un progres adica daca stai sa te gandesti ca dupa fiecare curba apare ceva etc stau acasa si nu mai ies cu motocicleta ,exista posibilitatea asta de fiecare data si in fiecare curba cu/fara vizibilitate,de aceea zic daca mergi la 70-80% din ce poti ai sanse sa eviti ceva ceva daca te ajuta bunul Dumnezeu,lasand loc de erori reusesti sa eviti,mergand blana din ce poti de fiecare data risti sa o patesti,eu nu ma gandesc la ceilalti participanti la trafic chiar ii ignor ,ma gandesc doar @ mine cum sa fac sa ies bine si sa ma intorc acasa,mergand la 80% pana acum cu ajutorul Lui Dumnezeu a fost bine ,Multumesc Lui. acum cateva minute un accident aici in zona,un conducator auto caruia i s-a facut rau a intrat pe contrasens si a accidentat grav o o domnisoara care circula regulamentar ,Doamne fereste ,a venit smurdul etc... nu vezi astea se intampla peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 SI PE MINE ,am trecut de stadiul de a ma mai certa cu toti tampitii in trafic si-mi vad de treaba mea,e ca si cand ai sta in coloana si incepi sa claxonezi ca tampitu aceeasi faza si cand stai in dreptul barierelor de cale ferata cand te plictisesti ca trec 3 trenuri si nu se mai ridica ,incerc sa-i evit sa nu ma gandesc sau chiar sa rad cand aud claxoanele ,cand ies dintr.o situatie limita Ii multumesc Lui Dumnezeu si gata o intamplare haioasa ultima iesire zic sa ma intorc prin oras sa-i las pe niste prieteni si dupa sa-mi continui drumu spre casa usurel asa lipa lipa,eram suparat dupa o intamplare "nefericita" cu cineva din grup ..etc era duminica orasul pustiu,pustiu dadeai cu tunu,era semaforul verde din departare se face rosu franez 60 secunde sa astept,urmau altele pe rosu etc...langa mine apare un domn biciclist trecut bine de a 2a tinerete cu niste casti in urechi asculta muzica si cu o foaie A4 in mana era scris ceva pe ea ,vroia sa-mi zica ceva ...im mintea mea era ca nu stie sa mai iasa din oras sa-mi ridic viziera sa-l ajut pe om ,sa-l ghidez el: sa traiti ,nu va suparati dar nu vi se pare ca toba suna cam tare,ca de ce ii aduci modificari motocicletei,ca de ce urla asa tare ,ca el de aceea sta cu castile in urechi ascultand muzica ca ma stresati mereu ca va meritati soarta intre timp apare politia in spatele nostru "ascultand discutia noastra" mosu tipa intr.un mare fel doar era un akrapovic titan intre mine si el ce naiba ,am aruncat un ochi in oglinda radeau toti in masina de politie de ce ma mustra domnul cu bicicleta eu ma scuzam ,domnule poate ma confundati ca eu nici nu sunt din zona sau sa am treaba cu orasul,am aterizat accidental aici,asa am cumparat motocicleta ,e o masura de siguranta pt mine sa nu mor din cauza astora,vai de capu meu cu costumul asta pe mine ce ma scuzam eu acolo sa par cat mai responsabil,ne claxoneaza politia ca se facuse verde si noi nu plecam ,plec toate bune urmatorul semafor rosu,apare iar domnul biciclist ,politia in spatele nostru ,biciclistul ma mustra ma injura vai de capu meu ce patesc,eu tot ma scuzam ca ma confunda sa ma lase ca nu am chef sa ma cert cu el,aveam o stare nasoala dupa cele intamplate cu un prieten etc... nici chef sa ma cert cu el nu aveam se face verde plecam, eu intr.o parte cu politia, el in alta ,zic uf ce bine am scapat de biciclistul nervos ,urmeaza alt semafor rosu,lasa politia geamul jos razand catre mine "am vazut toata faza radeam cu prietenii aici,bine ai facut ca nu te-ai certat cu el,stai si tu linistit ca sunt multi nebuni in trafic" cand ce sa vezi apare biciclistul intre noi strigand sus si tare catre politie sa-mi dea amenda ca-l stresez ca nu stiu ce ca nu ne mai suporta cu tobele noastre cu tot si o taie prin intersectie pe rosu,pe contrasens blana politia cica "uite vezi zicea de tine ca suna toba tare si uite ce face el cum merge cu bicicleta cu castile in urechi pe contrasens astia claxoneaza de zor,nu trebuie sa-i bagi in seama pe toti si sa te enervezi din cauza lor,foarte bine ca nu te-ai certat cu el" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 ai inteles prost:)) Mergi, ai 120,curba stransa la stanga (deci pe interior), apare tir care taie curba ca nu cioban si tu te apleci mai MULT, adica strangi curba SI mai tare sa intri direct in tir? pai tirul ala merge regulamentar in curba aia de stanga ...tu ai fi cel care taie curba la stanga pentru ca din cate imi aduc aminte in romania inca se circula pe partea dreapta a drumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 pana la urma care este problema pe cheia? ...asfaltul sau curbele fara vizibilitate? ambele, doar ca nu am gasit pe cheia cine stie ce curbe pt viteza. au fost cateva ace de par unde foarte usor am atins cu genunchiu. dar imi era o oarecare frica din cauza motoretei ca nu era suspensia buna, asfaltul era putin rece si pietris. eram si prima data, ceea ce m-a facut sa nu fortez. dar comparativ cu Pasul tihuta..... pfff e fix muci. vezi ca aparatu meu nu declanseaza daca aveti sub 120 km/h....asa ca plm,vedeti ce curbe va alegeti sa fiti pozati =)) in cazul asta am sa merg cu spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cred ca daca eram eu cu mosul cu bita .......il umflam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 cmd, sa-mi fuck una daca te inteleg... deci pentru tine, pe Cheia, daca vrei sa "fortezi", nu cubele fara vizibilitate reprezinta problema ci asfaltului lucios?! hai ma nato, serios? trebuia sa fiu mort de vreo 1000 de ori pe cheia dupa cum spui tu... ordinea daca vrei sa mergi tare ,curbele fara vizibilitate/asfaltul ,dar daca stai sa te gandesti mereu ce este dupa curba ... eu unul nu o vad o gandire buna in perspectiva pt progres de aici incep curbele ,vezi ca are userul puse mai multe filmulete 3,4,6 urmaresti acolo,mie unul nu mi se par asa periculoase,asfaltul lucios este insa o problema ,tampiti gasesti pe toate drumurile si in toate curbele cu/fara vizibilitate de unde se opreste baiatul mai sunt cateva curbe cu vizibilitate redusa dupa aceea babarunca etc unde vezi mai tot ce se intampla in jurul tau vrei aderenta pe cheia? q rr sau roadsmart daca mergi mult (si) prin oras. daca te dai tare la iesiri d211. aderenta garantata, si pe asfaltul lucios de pe cheia si chiar si in caz de putin (chiar putin, nu exageram acum) nisip... N-ai inteles nimic... Lasa-ma cu point fixation si alti termeni preluati din tutorialele la care va uitati voi.. Te dai sportiv, mergi cu viteza mare,si ai o curba fara vizibilitate, si-ti apare tiru/masina pe 3/4 din banda ta, ce plm faci? Eu vorbesc de chestii de o secunda,doua maxim... De ce nu accepti ca mergand mai tare, in anumite curbe stranse,fara nici un fel de vizibilitate, pot sa-ti apara pe sensu tau masini/carute fara sa ai TIMP de reactie.... Daca vii aplecat, cat de cat,si ai si peste 100 la ora, si curba e destul de stransa....ce timp de reactie mai ai?ca sa modifici trasa motorului.... tu treci pe la mine sa pun mana pe motoru' ala si o sa-ti schimbi parerea despre "dat" la extrem. 2 ore si o sa zici ca e alta motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 am aderenta si cu 208rr (care sunt ceva mai soft+ low preasure ),nu ma plang insa e ceva psihic cu asfaltul lucios fesule ,sunt intre d211(medium fata/endurance spate sau both medium) si power one urmatoarele cauciucuri inca ma mai gandesc,atunci a fost un caz special ca am mers prin oras dupa cele intamplate ,ajung in oras foarte foarte rar deci pot sa aleg cred si medium/medium am tot auzit ca sunt niste cauciucuri super + ca sunt un fan dunlop cred ca o sa le incerc,ramane de vazut numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.