Notka Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am un prieten ce si-a luat un KTM 250 EXC-F nou (are vreo 100km facuti cu el) si are urmatoarele intrebari: 1. Motorul i se incalzeste cam repede, incepe apa sa picure pe la furtune si pe la supapa radiatorului scoate aburi. E normal? Fiind incepator, nu merge prea repede cu ea dar nici nu o forjeaza prea tare, nu urca pante, etc. (inca). O foloseste normal, mai intra prin balti noroaie, etc.. Dealer-ul i-a spus ca trebuie sa-si puna ventilator. Asa trebuie? 2. Cand motorul se incalzeste nu mai poti acelera. Cand accelereaza moare. Trebuie sa stea sa se raceasca. E pur si simplu enervant. 3. Motorul nu ii sta bine pe cric. In loc sa stea un pic inclinat, sta drept, ca daca stranutzi langa el se rastoarna. E normal? Cand a luat-o i-a cerut dealer-ului sa-i coboare un pic saua. Acum se gandeste ca asta o fi motivul, s-a lasat motocicleta mai jos iar piciorul cricului e prea lung. 4. Daca sta normal pe sa, si e incaltat cu cizme enduro, schimba foarte greu vitezele. Practic nu ii intra piciorul intre scarita si parghia schimbatorului. Ca sa poata schimba viteza, trebuie sa stea cat mai in fata pe motocicleta (practic pe rezervor). E normal? E vreo smecherie cu schimbatul vitezelor? Or fi cizmele de vina (Alpinestars T8)? Are aprox 1,80m si 43 la picior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 3. Da, e din cauza ca motorul a fost coborat. Eu recomand sa il urce la loc, mai ales ca garda mare la sol nu e un avantaj de ici de colo la enduro, si mai ales ca are 1.80. 4. Trebuie data pedala schimbatorului mai sus; e un reglaj simplu. Dar cand o sa mearga fara cizme, o sa trebuiasca sa miste mai mult din picior ca sa schimbe vitezele. Pentru 1 si 2 ii asteptam pe cei care se pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 3. Da, e din cauza ca motorul a fost coborat. Eu recomand sa il urce la loc, mai ales ca garda mare la sol nu e un avantaj de ici de colo la enduro, si mai ales ca are 1.80. Asta s-a gandit si el sa faca. Totusi cred ca era normal sa-l proiecteze astfel incat sa stea bine pe cric chiar daca saua este coborata. 4. Trebuie data pedala schimbatorului mai sus; e un reglaj simplu. Dar cand o sa mearga fara cizme, o sa trebuiasca sa miste mai mult din picior ca sa schimbe vitezele. Omul a mutat schimbatorul cat de sus a putut. Daca il pune mai sus decat este acum, schimbatorul loveste intr-un plastic negru si practic nu face cursa completa cand schimba viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 1.fiind motoreta noua, vine serata din fabrica la un nivel f f f sarac al amestecvului aer gaz, pentru a respecta normele de poluare.din aceasta cauza si pt ca la un motor nou frecarile sunt f mari si caldura degajata de asemenea, supraincalzirea nu e ceva anormal. 2. carburatie setata conform pct 1 remediul este sa termine cat mai repede cele 3 ore de rodaj(cred) dupa care sa scoata restrictoarele si sa seteze amestecul mai bogat.problema ar trebui sa se rezolve de la sine, inclusiv pt incalzirea excesiva de la frecari interne.cat despre sfatul dealerului cu privire la ventilator, i as spune prietenulu tau sa nu mai calce a 2 a oara pe la respectivul dealer, pt ca nu ii e prieten, din cate inteleg. 3 si 4 explicate deja mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 29, 2008 Autor Share Postat Mai 29, 2008 2. carburatie setata conform pct 1. remediul este sa termine cat mai repede cele 3 ore de rodaj(cred) dupa care sa scoata restrictoarele si sa seteze amestecul mai bogat.problema ar trebui sa se rezolve de la sine, inclusiv pt incalzirea excesiva de la frecari interne.cat despre sfatul dealerului cu privire la ventilator, i as spune prietenulu tau sa nu mai calce a 2 a oara pe la respectivul dealer, pt ca nu ii e prieten, din cate inteleg. A terminat cele 3 ore de rodaj. Deja a comandat si ventilatorul. De fapt doua, pentru ca se monteaza cate unul pe fiecare parte, radiatorul fiind din doua bucati, de o parte si alta a cadrului. Si eu m-am mirat cand am auzit ca trebuie montate ventilatoare. Ma intreb daca nu se blocheaza palele ventilatorului daca mergi cu motorul prin noroaie (de la noroi). Referitor la dealer, pare baiat de treaba, dar poate nu are prea mare experienta in motoare KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 A terminat cele 3 ore de rodaj. Deja a comandat si ventilatorul. De fapt doua, pentru ca se monteaza cate unul pe fiecare parte, radiatorul fiind din doua bucati, de o parte si alta a cadrului. Si eu m-am mirat cand am auzit ca trebuie montate ventilatoare. Ma intreb daca nu se blocheaza palele ventilatorului daca mergi cu motorul prin noroaie (de la noroi).Referitor la dealer, pare baiat de treaba, dar poate nu are prea mare experienta in motoare KTM. aoleo..ce draq sa faca cu 2 ventilatoare..se monteaza doar un singur ventilator,are loc intr-o singura parte (dreapta pana in 2007 si stanga 2008)..instalatia nu va cara cele 2 ventilatoare si oricum este imposibil sa montezi 2 buc..ce dealer e ala care nu stie treaba asta?????? paletele nu se blocheaza fiindca namolul nu ajunge acolo..si oricum sunt incastrate intr-o protectie de plastic..(de fapt o sa vedeti) PS..am observat si eu ca la 2008 e o problema cu cricul,fiind mult mai lung ca la celelalte modele..sunt si altii care patesc la fel..nu recomand sa tot umbli la pedala/schimbator,trebuie sa te obisnuiesti cu cizmele .. cum a zis si soso trebuie umblat in carburatie ptr reglaje dar tine foarte mult si de stilul de pilotaj..motorul asta e conceput ptr un pilotaj mai agresiv ,ceea ce implica o viteza de deplasare mai rapida/deci o mai buna aerisirea radiatoarelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Mai 29, 2008 Autor Share Postat Mai 29, 2008 N-as vrea sa dau numele dealer-ului, pentru ca sigur nu e rau intentionat. Poate nu are experienta cu KTM-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Buna ziua Dealerul in cauza este NOMAD - concesaionar KTM Timisoara - manager vanzari Zoran Popovic - adica eu. 1. Motorul fierbe pentru ca se merge foarte incet cu el si carburatorul inca nu a fost setat - acest lucru are loc dupa terminarea celor 10 ore de rodaj a motocicletei (conform service Manual KTM) la 3 ore de functionare a fost schimbat uleiul din motor (din fabrica motocicleta vine cu Motorex Cobra - ulei mineral de rodaj care se schimba dupa 3 ore). Ventilatorul afost recomandat deoarece clientul merege incet cu motorul. KTM EXC 250-F si modelul 525 fierb si daca stau pe loc dupa 5 minute. Se monteaza UN singur ventilator pe radiatorul din stanga . Nu stiu de unde neintelegerea cu 2 ventilatoare. Noi nu am pomenit de asa ceva. Doar nu sunt tampit. Ventilatorul a fost recomandat doar pentru ca pilotul este incepator si merge foarte foarte incet cu motorul . Gama KTM EXC sunt ready to race si necesita un pilotaj mai agresiv pentru a permite unui flux de aer mai bogat sa raceasca apa din ventilator. 2. Rezulta din setarile carburatorului - clientul a fost anuntat in mai multe randuri ca se fac setarile dupa 10 ore de functioanre - se schimba jetting needle-ul si main jet-ul cu cele pe care le furnizeaza fabrica intr-un recipient separat. 3. Motorul nu sta bine pe cric pentru ca a fost coborata suspensia spate cat se poate de jos - Firesc inaltimea suspensiei spate se regleaza la gol - "static sag" si apoi cu pilotul pe motor. In acest caz clientul dorea sa ajunga cu talpa picoarelor full pe jos stand in sa. Cricul nu este proiectat pentru aceasta inaltime foarte coborata. In momentul reglarii suspensiei spate s-au folosite metode "neortodoxe" (adica a fost fortat) pentru ca inelul de strangere a suspensiei a fost intepenit din fabrica. Dauna (surub zgariat si lovit + filet monoshock) se repara in garantie.Piesa este comandata si ajunge joi la magazin urmand ca la reglarea carburatorului dupa rodaj sa se schimbe in garantie. 4. Distanta dintre axul clapetei mobile a pedalei si scarita motorului este cu 1,5 cm mai mica decat la EXC 450 sau EXC 525. De aici, senzatia usor ciudata la schimbatul vitezelor. Iar acum: In ce sens dealerul este lipsit de experienta??!!!? 1. Cunostinte tehnice ? - avem scolarizare KTM la tot servicul - mecanicul sef a fost in consursul Dakar de doua ori. 2. Cunostinte despre motocicletele KTM ? KTM este pasiunea mea inainte sa fi devenit dealer. 3. Pilotaj off- road? Ne dam in fiecare week end - nu Red Bull Romaniacs, nu Erzberg- ci doar de placere . Unde este lipsa noastra de experienta? La reactile de genul –" nu mai calca a doua oara" , "dealer de bine", "dealer care nu stie treaba" – nu raspund la fel de agresiv pentru ca autorii, au fost informati gresit si in Romania ne asteptam ca toti dealerii sa fie hoti, prosti, lenesi ... Zoran Popovici KTM Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Draga Zoran, Vad ca ai raspuns concret la toate nelamuririle formulate de mine. Raspunsurile sunt verosimile si presupunerea mea, legata de lipsa voastra de experienta, nu a fost intemeiata, asa ca imi cer scuze. Concluziile mele sunt urmatoarele: - Prietenul meu, ori nu a fost atent ori nu a inteles explicatiile date de tine ori tu nu ai reusit sa il faci sa inteleaga aceste lucruri. - Poate unele lucruri le-a inteles iar la altele nu a intuit implicatiile. De exemplu, a priceput ca trebuie setat carburatorul, dar nu a stiut ca pana se va face acest setting, nu are ce cauta cu motorul pe munte. Weekend-ul asta am fost la Poaiana Marului si i se oprea motorul aproape pe orice panta mai abrupta, sau cand trebuia sa il accelereze brusc. Si cum la munte sunt o groaza de pante .... Sincer, cand il vedeam cum se chinuie, imi venea sa-mi dau cu casca de pamant. - Fiind incepator, probabil nu si-a ales corect motocicleta, daca spui ca KTM 250EXC-F este "ready to race" si trebuie condus mai agresiv. Acum cateva zile citisem pe undeva pe acest forum ca exista doua tipuri de 250EXC. Varianta F, care intradevar este ready to race si inca o varianta mai "linistita". Poate trebuia sa-si ia varianta mai "linistita". - Legat de cric, eu cred ca indiferent daca saua este ridicata sau nu, ar trebui sa stea corect pe cric. Din punctul meu de vedere este o eroare de proiectare. Probabil ca prietenul meu e un client dificil si cu foarte putine cunostinte de mecanica moto, dar parca nu imi vine sa cred ca este incapabil sa priceapa unele lucruri, pe care le-ai expus tu atat de simplu in acest topic. O fi comunicarea de vina? Oricum omul si-a dat seama de un lucru si anume ca pentru enduro ai nevoie de un anume tip de motocicleta iar daca vrei sa mergi si prin oras sau sa faci drumetii mai lungi, ai nevoie de altceva. Se gandea sa-si mai cumpere una. Cred ca depinde si de tine daca isi va luat tot KTM sau va opta pentru o alta marca. Sper ca topicul asta va fi util atat pentru tine Zorane, cat si pentru altii care poate se vor lovi de aceleasi probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Recent am comandat si eu un 250exc-f, tot pt cineva care nu e mult prea avansat. Am comandat de la inceput ventilator... stiam ca este predispus la fierbere. Legat de limitare, o sa incerc sa-mi fac timp eu sa merg cu motorul cele 3 ore si apoi sa scot limitarea. E ingrozitor chiar si pt un incepator sa mearga cu limitare. Am vazut cum era un 400exc... dar un 250F... 250-ul chiar nu merge subturat... nu are cuplu asa cum se spune... revin cu informatii! P.S. abia astept sa vad cu 250F-ul... io... posesor de 300exc. tk! legat de fiervere... recomand un lichid de racire special care are temp de fierbere mai ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) Toata gama KTM este ready to race. Din pacate nu exista op varianta mai puturoasa decat 250 EXC -F. Exista 250 EXC cu motorizare in 2 timpi si 250 EXC-F (cu f de la four stroke) cu motorizare in 4 timpi. Din punct de vedere tehnic un motor in 4 timpi e mai puturos decat unul de 2 timpi si mult mai recomandat la un pilot incepator. Maine dimineata o sa vorbesc cu prietenul dumneavoastra - pe langa actele de leasing pe care le finalizam ii mai explic cum sta treaba cu perioada de rodaj si setarile carburatorului. Problema cu cricul - sustin ca e foarte bine proiectata - motorul nu se foloseste ata de jos precum l-am pus noi. Prietenul dumneavoastra nu este deloc un client dificil - doar un pic de rabdare sa termine perioada de rodaj (cred ca afacut cele 10 ore de mers) si un pic de antrenament si se va descurca de minune cu motocicleta aleasa. Editat Iunie 1, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Problema cu cricul - sustin ca e foarte bine proiectata - motorul nu se foloseste ata de jos precum l-am pus noi. Inseamna ca segmentul de clienti caruia i se adreseaza KTM cu motoarele enduro, este pentru persoane peste 1,75. Eu am 1,70 si asa cum e reglata saua lui acum, nici nu ma pot urca pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) Inseamna ca segmentul de clienti caruia i se adreseaza KTM cu motoarele enduro, este pentru persoane peste 1,75. Eu am 1,70 si asa cum e reglata saua lui acum, nici nu ma pot urca pe motocicleta. Nici gand - avem destui piloti nationali si internationali de statura mica care se dau cu KTM Se regleaza inaltimea de la sa la gol iar daca iti trebuie mai coborat se schima arcul de la monoshock (amortizorul de spate)- exista 4 tipuri de arcuri cu tarii diferite - din ele se alege cel potrivit. Conteaza si greutatea pilotului. In manual este un tabel care te ajuta sa alegi arcul potrivit. Eu am 183 si cand am setata ultima oara motorul despre care se vorbeste aici imi era prea jos (iar cricul statea perfect, asta a fost vineri la 12) - deci cred ca pentru tine e perfect pentru race. Insa conteaza foarte mult nivelul de pilotaj si conditile un de se foloseste- una este un Rally ride pe camp si altceva o urcare pe stanci gen Red Bull. Editat Iunie 1, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Draga Zoran,Vad ca ai raspuns concret la toate nelamuririle formulate de mine. Raspunsurile sunt verosimile si presupunerea mea, legata de lipsa voastra de experienta, nu a fost intemeiata, asa ca imi cer scuze. Concluziile mele sunt urmatoarele: - Prietenul meu, ori nu a fost atent ori nu a inteles explicatiile date de tine ori tu nu ai reusit sa il faci sa inteleaga aceste lucruri. - Poate unele lucruri le-a inteles iar la altele nu a intuit implicatiile. De exemplu, a priceput ca trebuie setat carburatorul, dar nu a stiut ca pana se va face acest setting, nu are ce cauta cu motorul pe munte. Weekend-ul asta am fost la Poaiana Marului si i se oprea motorul aproape pe orice panta mai abrupta, sau cand trebuia sa il accelereze brusc. Si cum la munte sunt o groaza de pante .... Sincer, cand il vedeam cum se chinuie, imi venea sa-mi dau cu casca de pamant. - Fiind incepator, probabil nu si-a ales corect motocicleta, daca spui ca KTM 250EXC-F este "ready to race" si trebuie condus mai agresiv. Acum cateva zile citisem pe undeva pe acest forum ca exista doua tipuri de 250EXC. Varianta F, care intradevar este ready to race si inca o varianta mai "linistita". Poate trebuia sa-si ia varianta mai "linistita". - Legat de cric, eu cred ca indiferent daca saua este ridicata sau nu, ar trebui sa stea corect pe cric. Din punctul meu de vedere este o eroare de proiectare. Probabil ca prietenul meu e un client dificil si cu foarte putine cunostinte de mecanica moto, dar parca nu imi vine sa cred ca este incapabil sa priceapa unele lucruri, pe care le-ai expus tu atat de simplu in acest topic. O fi comunicarea de vina? Oricum omul si-a dat seama de un lucru si anume ca pentru enduro ai nevoie de un anume tip de motocicleta iar daca vrei sa mergi si prin oras sau sa faci drumetii mai lungi, ai nevoie de altceva. Se gandea sa-si mai cumpere una. Cred ca depinde si de tine daca isi va luat tot KTM sau va opta pentru o alta marca. Sper ca topicul asta va fi util atat pentru tine Zorane, cat si pentru altii care poate se vor lovi de aceleasi probleme. exact ce ziceam intr-un post de mai sus a scris si dealerul..vis-a vis de nomand shop..mi se pare normal sa interpreteze lumea aiurea cand auzi ca dealerul aduce 2 ventilatoare ptr un singur exc..nici o problema si mie mi-a trimis szolt 2 buc dar am avut un amic fara si am rezolvat problema fara retururi scumpe..iar legat de problema cu eroare de proiectare a cricului sa stii ca acelasi lucru l-am observat si eu la modelele 2008 de multe ori lumea prefera sa il reazeme de un copac fiindca isi pierde echilibrul din cauza cricului..cred ca 2-3 cm mai scurt ar fi rezolvat problema.. PS exc-f este varianta domoala,exc 250 este varianta in 2 timpi si aia iti rupe capul clar daca nu te stii cu pilotajul..F vine de la four stroke(adica exc in 4 timpi) Editat Iunie 2, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Acum cateva zile citisem pe undeva pe acest forum ca exista doua tipuri de 250EXC. Varianta F, care intradevar este ready to race si inca o varianta mai "linistita". Poate trebuia sa-si ia varianta mai "linistita". Sunt 4 tipuri de 250, cel putin in line-up'ul pentru anul 2008: 250 SX = motocross, 2T; 250 SX-F = motocross, 4T; 250 EXC = Offroad Competition, 2T; 250 EXC-F = Offroad Competition, 4T. Intradevar, 250 EXC sunt 2 tipuri ... Zice-se ca motorul in 4 Timpi (250 EXC-F) este mai "friendly" si mai "iertator" cu incepatorii decat 2T (250 EXC)... poate de asta nici nu vreau sa probez un 4T chiar si pentru o secunda ca sa nu-mi para rau ca am ales 2T ca incepator Editat Iunie 2, 2008 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 ia-ti un map switch daca ca e prea puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 io zic ca F-ul de la EXC-F vine de al Friendly!! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 ia-ti un map switch daca ca e prea puternic Intre cele doua programe de functionare ale cdi-ului diferentele nu sunt sesizabile la un incepator. reduce un pic puterea la turatii mari astfek in cat sa poti sa te descurci pe nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 io am mers cu un 250exc-f... cum poti sa spui ca e prea puternic. chiar si pt un incepator. nu explodeaza in putere chiar daca o accelerezi brusc, etc... chiar nu e nevoie de alte modificari pt un incepator. daca nu se descurca nici cu asta atunci sa aleaga altceva un scooter de offroad, etc. ce sa mai zicem de ce care au inceput pe 2t??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 eu sunt incepator si sesizez lipsa a 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 vad ca au ramas fara glas cei care au comentat la adresa dealerului "de bine". Ce este baieti nu stiti sa dati o explicatie de ce sunt fara experienta? Va ascult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 hai hai, totusi... sa nu exageram. nu stiu cati dealeri de la noi sunt perfect pregatiti, mai ales pt motoarele de 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) hai hai, totusi... sa nu exageram. nu stiu cati dealeri de la noi sunt perfect pregatiti, mai ales pt motoarele de 2t. Noi putem sa ne mandrim cu un asa mecanic. Nu zic ca suntem perfecti dar la 2t stam foarte bine - Editat Iunie 3, 2008 de Nomad_shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iunie 8, 2008 Autor Share Postat Iunie 8, 2008 Noi putem sa ne mandrim cu un asa mecanic. Nu zic ca suntem perfecti dar la 2t stam foarte bine - Stie si 4T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Stie si 4T? Da. De ce? S-a modificat carburatorul conform manualului pentru carburatorul Keihin 3900H, adica: - idle jet - 42 - main jet - 168 - jet needle - OBETP cu clips-ul in pozitia a patra - cold start jet - 85 - idle mixture screw- 1.25 deschis Au fost montate si pinionul fata spate de enduro - adica 13 cu 52- vin livrate impreuna cu motocicleta. Dupa incalzire, motorul ruleaza perfect. A fost incercat impreuna cu clientul. Merge OK. Necesita doar un pic de rabdare pana se incalzeste motorul. Recomandarea noastra a fost sa se mearga cu socul tras 5-10 minute pana ajunge motorul la o tempeatura optima. Precum am spus - motorul a fost incercat impreuna cu clientul - 250 EXC-F trage perfect - dezvolata puterea lent pana la mijlocul acceleratiei de unde da dovada de un plus de putere. Recomandarea mea personala catre client a fost sa schimbe vitezele un pic mai tarziu. Am 100% increderea in motorul KTM 250 EXC-F si in munca deupsa de mecanic. Daca mai are mici scapari motorul (ma refer in special la schimbarea in neutral) sa nu uitam ca motorul abia are 10 ore de mers. In cazul in care clientul in continuare nu este multumit de motor il invitam week-endul urmator la circuitul de cross de la Sag la un mic curs de off-road si la posibilitatea de a incerca alte 250EXC-F-uri alaturi si de alte motorizari KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.