frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 zilele trecute ma-am intalnit la poligon cu un coleg de suferinta. si imi spunea ca a cumparat de la un mos un K. adica o comunista la 175 cc din mama rusie pe nume Kovrovics sau Kovrovelch (daca nu am intreles gresit.) cine din voi imi da mai multe detalii despre minunatie? intre timp am primit si poze de la omul nostru. tot el mai spune ca motocicleta e asa de rara ca daca o vinzi, cu banii luati pe ea poti cumpara una noua pun mai jos si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 poza 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 4..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 ........... 5 ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 ..............6.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankenstein Postat Iunie 27, 2005 Autor Share Postat Iunie 27, 2005 .......... si ultima nr. 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 NU e asa de rara motocicleta. Numai eu mai stiu doua prin Bucuresti prin diverse curti obscure. Stiu ca mai era o varianta , K 100, am gasit-o intamplator cautand detalii despre BMW-ul meu K100RS. Varianta de 100 cc era cu cutie cu trei trepte. Motocicleta ieftina produsa dupa razboi in Rusia. Nu cred sa fie chiar asa valoroasa. Daca nu ma inshel (nu garantez asta) este predecesorul Voshod-ului. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 te-a mintit sau te-a luat de prost sau e el idiot! pai imi iau si eu un k si o vand sa-mi iau ducati 999r! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
photocreep Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Din cate stiu eu e facuta in Ucraina, dar s-ar putea sa ma insel, e o motocicleta de masa oricum nu un exemplar de colectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Da !Si prin dej am vazut vreo trei.Tare-s urîte .Parcă au fost facute din bucăti rămase de la altceva.Bătrînii spun că-s căţărătoare de felul lor.Primele serii aveu cutie în trei trepte, mai apoi s-au facut si in patru , dar cică mai mult de 80/h nu-i de tras pe ele. Una m-a stresat mult timp cu felul în care răncălea cînd urca dealul de lîngă mine. K vine de la KAVRAVEŢ(adică iepuraş) un rezervor cu sigla originală are pe el două căpusoare de iepuraş Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Motocicleta e atat de rara incat daca o vinzi poti cumpara una noua la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 poate daca ai ajunge cu ea prin State sau prin Japonia s-ar putea sa o cumpere vre-un excentric de acolo ... ..dar aici ma indoiesc ca ar da, careva ceva (ma refer la sume de peste cateva sute de euro)pe ea, ......dar tot respectul ca cel putin are 2 roti + motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 http://digilander.libero.it/cuoccimix/auto...to(Voskhod).htm eu cred ca nu trebuie sa credem toate ce ni se spune... mult noroc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 am mai citit tot aici pe forum de un mos care nu vroia mai putin de 15 milioane un simson ce ruginea de muuuulti ani intr-o curte. o fi auzit si el de la unu sau s-a gandit si el ca deh, simsonurile nu se mai fabrica de 40 de ani, deci sunt rare, deci valoreaza mult K-ul ala nu prea valoreaza mare lucru. 175cc, 2 timpi, veche de 50+ de ani, urata, nu prea merita "restaurata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 prima mea motocicleta a fost un k175 din 1958 pe care l-am luat in trei saci shi pe care l-am asamblat ulterior.....este predecesorul VOSKOD-ului. Existau mai multe modele k55 construite inainte de 1955 care aveau 100 cmc shi nu aveau toate tablele alea aratau cam ca un mz de 125, k125 facut dupa 1955 care avea 4 viteze shi arata la fel cu aia de 175 in afara faptului ca are o singura toba. Tot din anul 1955 au fost bagate in productie shi k175, de-a lungul anilor, au fost produse in 3 modele, k175 model 1 avea 3 viteze shi 8 cp, k175 model 2 avea 9 cp shi 4 viteze, iar k175 model 3 avea 10 sau 11 cp shi 4 viteze. Cel din pozele pe care le-ai postat pare a fi model 1 sau 2......nu are o foarte mare valoare, in afara poate, de cea sentimentala. Este foarte ushor de intretzinut, nu consuma mult shi unele din piesele VOSKOD-ului de 175 se potrivesc la ea (cilindru, piston, segmentzi), eu am fost destul de multzumit de a mea, daca ii pui un magnetou de voskod merge de rupe succes shi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costelcruceru Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 De ce sunteti rai? Eu sunt colegul ala de suferinta despre care este vb si proprietarul minunatiei.Cred ca pe cine am intrebat despre motor nu stia exact despre ce este vorba.Si eu sunt incepator,si chiar eram tare curios sa vad despre ce este vorba.Ce este adevarat este faptul ca motorul este intact (in afara unei pene facute in urma cu 2 zile ) si merge de rupe.In ceea ce priveste cei 80 de Km maxim,la mine au fost cam 100 . Oricum,am luat motoru pe bani putini,si pentru moment,sa vad daca ma prinde. Multumesc oricum pentru critice si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 sa-ti traiasca si sa te bucuri de el! iar comentariile nu sunt acide la adresa ta, ci la adresa ideii ca "motocicleta e rara, deci f. valoroasa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 De ce sunteti rai?Eu sunt colegul ala de suferinta despre care este vb si proprietarul minunatiei.Cred ca pe cine am intrebat despre motor nu stia exact despre ce este vorba.Si eu sunt incepator,si chiar eram tare curios sa vad despre ce este vorba.Ce este adevarat este faptul ca motorul este intact (in afara unei pene facute in urma cu 2 zile ) si merge de rupe.In ceea ce priveste cei 80 de Km maxim,la mine au fost cam 100 . Oricum,am luat motoru pe bani putini,si pentru moment,sa vad daca ma prinde. Multumesc oricum pentru critice si sugestii. in lb. engleza http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Urate mai sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.