Sari la conținut

"K"


frankenstein
 Share

Postări Recomandate

zilele trecute ma-am intalnit la poligon cu un coleg de suferinta. si imi spunea ca a cumparat de la un mos un K. adica o comunista la 175 cc din mama rusie pe nume Kovrovics sau Kovrovelch (daca nu am intreles gresit.)

cine din voi imi da mai multe detalii despre minunatie? intre timp am primit si poze de la omul nostru.

tot el mai spune ca motocicleta e asa de rara ca daca o vinzi, cu banii luati pe ea poti cumpara una noua

 

pun mai jos si cateva poze.

post-8-1119886116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU e asa de rara motocicleta. Numai eu mai stiu doua prin Bucuresti prin diverse curti obscure. Stiu ca mai era o varianta , K 100, am gasit-o intamplator cautand detalii despre BMW-ul meu K100RS. Varianta de 100 cc era cu cutie cu trei trepte. Motocicleta ieftina produsa dupa razboi in Rusia. Nu cred sa fie chiar asa valoroasa. Daca nu ma inshel (nu garantez asta) este predecesorul Voshod-ului.

 

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da !Si prin dej am vazut vreo trei.Tare-s urîte .Parcă au fost facute din bucăti rămase de la altceva.Bătrînii spun că-s căţărătoare de felul lor.Primele serii aveu cutie în trei trepte, mai apoi s-au facut si in patru , dar cică mai mult de 80/h nu-i de tras pe ele.

Una m-a stresat mult timp cu felul în care răncălea cînd urca dealul de lîngă mine.

K vine de la KAVRAVEŢ(adică iepuraş) un rezervor cu sigla originală are pe el două căpusoare de iepuraş

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate daca ai ajunge cu ea prin State sau prin Japonia s-ar putea sa o cumpere vre-un excentric de acolo ... :banana: ..dar aici ma indoiesc ca ar da, careva ceva (ma refer la sume de peste cateva sute de euro)pe ea, ......dar tot respectul ca cel putin are 2 roti + motor ! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai citit tot aici pe forum de un mos care nu vroia mai putin de 15 milioane un simson ce ruginea de muuuulti ani intr-o curte. o fi auzit si el de la unu sau s-a gandit si el ca deh, simsonurile nu se mai fabrica de 40 de ani, deci sunt rare, deci valoreaza mult :banana:

 

K-ul ala nu prea valoreaza mare lucru. 175cc, 2 timpi, veche de 50+ de ani, urata, nu prea merita "restaurata".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima mea motocicleta a fost un k175 din 1958 pe care l-am luat in trei saci shi pe care l-am asamblat ulterior.....este predecesorul VOSKOD-ului. Existau mai multe modele k55 construite inainte de 1955 care aveau 100 cmc shi nu aveau toate tablele alea aratau cam ca un mz de 125, k125 facut dupa 1955 care avea 4 viteze shi arata la fel cu aia de 175 in afara faptului ca are o singura toba. Tot din anul 1955 au fost bagate in productie shi k175, de-a lungul anilor, au fost produse in 3 modele, k175 model 1 avea 3 viteze shi 8 cp, k175 model 2 avea 9 cp shi 4 viteze, iar k175 model 3 avea 10 sau 11 cp shi 4 viteze. Cel din pozele pe care le-ai postat pare a fi model 1 sau 2......nu are o foarte mare valoare, in afara poate, de cea sentimentala. Este foarte ushor de intretzinut, nu consuma mult shi unele din piesele VOSKOD-ului de 175 se potrivesc la ea (cilindru, piston, segmentzi), eu am fost destul de multzumit de a mea, daca ii pui un magnetou de voskod merge de rupe

 

succes shi asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sunteti rai?

Eu sunt colegul ala de suferinta despre care este vb si proprietarul minunatiei.Cred ca pe cine am intrebat despre motor nu stia exact despre ce este vorba.Si eu sunt incepator,si chiar eram tare curios sa vad despre ce este vorba.Ce este adevarat este faptul ca motorul este intact (in afara unei pene facute in urma cu 2 zile :drink: :laugh: :( ) si merge de rupe.In ceea ce priveste cei 80 de Km maxim,la mine au fost cam 100 :baldy: :crack: :crack: .

Oricum,am luat motoru pe bani putini,si pentru moment,sa vad daca ma prinde.

 

Multumesc oricum pentru critice si sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sunteti rai?

Eu sunt colegul ala de suferinta despre care este vb si proprietarul minunatiei.Cred ca pe cine am intrebat despre motor nu stia exact despre ce este vorba.Si eu sunt incepator,si chiar eram tare curios sa vad despre ce este vorba.Ce este adevarat este faptul ca motorul este intact (in afara unei pene facute in urma cu 2 zile  :drink:  :laugh:  :( ) si merge de rupe.In ceea ce priveste cei 80 de Km maxim,la mine au fost cam 100  :baldy:  :crack:  :crack: .

Oricum,am luat motoru pe bani putini,si pentru moment,sa vad daca ma prinde.

 

Multumesc oricum pentru critice si sugestii.

in lb. engleza

 

http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...