Sari la conținut

Simson


ciprinami
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de o pedala de Simson sport cu dantura buna contracost sau cu piese la schimb.Multumesc foarte mult.

Pedalele de simson au mai multe modele de dantura.Asa ca,daca inca nu ai gasit si esti hotarat vii pana la mine in Barlad si rezolvam.Altfel nu.Daca e vorba numai de atat nu -ti voi cere nici un ban.Cu respect,Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.Nu nu am gasit , nu stiam ca la simson sport sunt mai multe modele de pedale este fabricatie 1961 si am postat si o foto cu axu poate iti faci idee cum e eu sunt din Calarasi si o tin pe dreapta din cauza la pedala

as fi recunoscator daca mai rezolva cuva sunt cam departe astept un raspuns.Multumesc mult.

post-38978-1213464825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.Nu nu am gasit , nu stiam ca la simson sport sunt mai multe modele de pedale este fabricatie 1961 si am postat si o foto cu axu poate iti faci idee cum e eu sunt din Calarasi si o tin pe dreapta din cauza la pedala

as fi recunoscator daca mai rezolva cuva sunt cam departe astept un raspuns.Multumesc mult.

Prietene,raspunsul meu e acelasi.Daca ai pune poze mai largi s-ar vedea cum simsonul tau are nevoie de inca altele ca sa ramana original.Pune poze,vedem ce lipseste si vino la Barlad.Trebuie neaparat ca simsonurile noastre sa ramana originale si,daca vrei asta,te voi ajuta.Canelura din poza este cea mai fragila dintre toate modelele.Chiar daca ai pune una noua tot nu ar rezista asa ca iti recomand inlocuirea axului demaror.Cu respect,Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,raspunsul meu e acelasi.Daca ai pune poze mai largi s-ar vedea cum simsonul tau are nevoie de inca altele ca sa ramana original.Pune poze,vedem ce lipseste si vino la Barlad.Trebuie neaparat ca simsonurile noastre sa ramana originale si,daca vrei asta,te voi ajuta.Canelura din poza este cea mai fragila dintre toate modelele.Chiar daca ai pune una noua tot nu ar rezista asa ca iti recomand inlocuirea axului demaror.Cu respect,Adrian.

...dragi prieteni simsonurilelele noastre trebuie neaparat sa ramana inca si mai originale...ca daca ne-am uita cu mare atentie la ele am observa ca au o multime de chestii care sunt facute gresit, si este periculos sa nu fie inlocuite...

Eu caut pana originala cu care se recomanda stergerea motocicletei de praf...cea pe care o folosesc nu este deloc foarte originala... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,raspunsul meu e acelasi.Daca ai pune poze mai largi s-ar vedea cum simsonul tau are nevoie de inca altele ca sa ramana original.Pune poze,vedem ce lipseste si vino la Barlad.Trebuie neaparat ca simsonurile noastre sa ramana originale si,daca vrei asta,te voi ajuta.Canelura din poza este cea mai fragila dintre toate modelele.Chiar daca ai pune una noua tot nu ar rezista asa ca iti recomand inlocuirea axului demaror.Cu respect,Adrian.

Adrian, imi cer scuze ca intervin, dar am nevoie de sfatul unui cunoscator. Mi s-a blocat ambielajul. Nu am mai putut actiona pedala de pornire. Am tras ambreiajul si pedala a cedat foarte usor, dar fara a invarti motorul pentru pornire. Am fost sigur ca unul din cei trei rulmenti sau biela este gripata. Am demontat motorul, pana la biela, si am putut misca biela stanga-dreapta foarte usor dar fara a invarti arborele cotit. Am exclus ambielajul si am continuat sa demontez cu intentia de a ajunge la rulmenti. Cand am separat cutia de viteze totul mers normal: cutia a functionat normal in toate vitezele dar si ambielajul s-a rotit fara probleme, fara joc, fara zgomot, fara bataie, etc. Inainte de a se bloca (in pozitia PMS) am auzit zgomote anormale, la incercarea de pornire, in zona baii de ulei. Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, imi cer scuze ca intervin, dar am nevoie de sfatul unui cunoscator. Mi s-a blocat ambielajul. Nu am mai putut actiona pedala de pornire. Am tras ambreiajul si pedala a cedat foarte usor, dar fara a invarti motorul pentru pornire. Am fost sigur ca unul din cei trei rulmenti sau biela este gripata. Am demontat motorul, pana la biela, si am putut misca biela stanga-dreapta foarte usor dar fara a invarti arborele cotit. Am exclus ambielajul si am continuat sa demontez cu intentia de a ajunge la rulmenti. Cand am separat cutia de viteze totul mers normal: cutia a functionat normal in toate vitezele dar si ambielajul s-a rotit fara probleme, fara joc, fara zgomot, fara bataie, etc. Inainte de a se bloca (in pozitia PMS) am auzit zgomote anormale, la incercarea de pornire, in zona baii de ulei. Sorin

Nu aveai ceva cazut in cilindru? Portelan de la bujie,Piulita de la ambreiaj dare blocheaza volanta etc. Ca altfel nu se explica. rulmentii de la ambielaj nu se pot gripa ca-s in ulei. Trebe sa gasesti cauza altfel s-ar putea sa montezi si sa patesti la fel.

Cu bine si spune ce ai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, imi cer scuze ca intervin, dar am nevoie de sfatul unui cunoscator. Mi s-a blocat ambielajul. Nu am mai putut actiona pedala de pornire. Am tras ambreiajul si pedala a cedat foarte usor, dar fara a invarti motorul pentru pornire. Am fost sigur ca unul din cei trei rulmenti sau biela este gripata. Am demontat motorul, pana la biela, si am putut misca biela stanga-dreapta foarte usor dar fara a invarti arborele cotit. Am exclus ambielajul si am continuat sa demontez cu intentia de a ajunge la rulmenti. Cand am separat cutia de viteze totul mers normal: cutia a functionat normal in toate vitezele dar si ambielajul s-a rotit fara probleme, fara joc, fara zgomot, fara bataie, etc. Inainte de a se bloca (in pozitia PMS) am auzit zgomote anormale, la incercarea de pornire, in zona baii de ulei. Sorin

ScuzeCiprinami.Sorin,cum cutia de viteze nu are vina o dam deoparte din start.Trebuie neaparat desfacut tot motorul,inclusiv capacul de la baie(ar putea ascunde vreo bucata nemetalica sau alte mizerii)Asigura-te ca sita de la ulei e la locul ei.Vezi daca bujia mai are electrodul sau daca segmentii,pistonul,boltul si tot ce tine de distributie (inclusiv pene,punte,rulmenti) sunt in regula.Verifica intrefierul rotor-stator,toti rulmentii de pe ambielaj si volanta(joc pe fus,vreun prezon care atinge in carter etc)Poate este joc longitudinal si volanta sau ambielajul ating carterul.Poate s-a desprins(rupt) tabla de centrfugare a uleiului.Poate segmentii sau ambielajul erau prea stranse si s-au blocat un moment.De asemenea,cred ca e ceva care in sarcina cedeaza(flansa de aluminiu care tine ambielajul desfacuta sau sparta,ambielaj descentrat,biela indoita..Daca nu e nimic din toate acestea inseamna ca e acel defect care nu poate fi vazut sau simtit pana nu desfaci;e vorba de ceva spart in ambielaj(o rola,un inel,carcasa etc.)Nu uita ca atunci cand speli motorul sa o faci cu raspundere.Imi permit sa-ti reamintesc ca motorul trebuie demontat si montat numai cu prese.Cred ca stii ca o parte dintre suruburi si piulite trebuiesc blocate cu solutie nepermanenta de blocare.De asemenea cred ca stii ca motorul nu trebuie repornit pana cand nu apare uleiul in rampa actionand demarorul cu bujia scoasa...Mai sunt multe dar devin plictisitor.Cu respect,Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,raspunsul meu e acelasi.Daca ai pune poze mai largi s-ar vedea cum simsonul tau are nevoie de inca altele ca sa ramana original.Pune poze,vedem ce lipseste si vino la Barlad.Trebuie neaparat ca simsonurile noastre sa ramana originale si,daca vrei asta,te voi ajuta.Canelura din poza este cea mai fragila dintre toate modelele.Chiar daca ai pune una noua tot nu ar rezista asa ca iti recomand inlocuirea axului demaror.Cu respect,Adrian.

 

Axul din foto tocmai lam schimbat pentru ca era sudat ca vaide el si rupt de la fata de aceea vreau pedala buna sa nu mai carpesc de original este original a fost tinut in aer liber 20 de ani reconditionat tot in afara de electrica vreau sa adaptez un alternator.Da un nr de tel sper sa ajung in vara asta pe la tine.Dar nu miai spus esti certat cu posta Romana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul din foto tocmai lam schimbat pentru ca era sudat ca vaide el si rupt de la fata de aceea vreau pedala buna sa nu mai carpesc de original este original a fost tinut in aer liber 20 de ani reconditionat tot in afara de electrica vreau sa adaptez un alternator.Da un nr de tel sper sa ajung in vara asta pe la tine.Dar nu miai spus esti certat cu posta Romana?

0235.413869 sau 0335.415557Consider ca piesele de Simson sunt prea importante si trebuie inmanate doar personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ScuzeCiprinami.Sorin,cum cutia de viteze nu are vina o dam deoparte din start.Trebuie neaparat desfacut tot motorul,inclusiv capacul de la baie(ar putea ascunde vreo bucata nemetalica sau alte mizerii)Asigura-te ca sita de la ulei e la locul ei.Vezi daca bujia mai are electrodul sau daca segmentii,pistonul,boltul si tot ce tine de distributie (inclusiv pene,punte,rulmenti) sunt in regula.Verifica intrefierul rotor-stator,toti rulmentii de pe ambielaj si volanta(joc pe fus,vreun prezon care atinge in carter etc)Poate este joc longitudinal si volanta sau ambielajul ating carterul.Poate s-a desprins(rupt) tabla de centrfugare a uleiului.Poate segmentii sau ambielajul erau prea stranse si s-au blocat un moment.De asemenea,cred ca e ceva care in sarcina cedeaza(flansa de aluminiu care tine ambielajul desfacuta sau sparta,ambielaj descentrat,biela indoita..Daca nu e nimic din toate acestea inseamna ca e acel defect care nu poate fi vazut sau simtit pana nu desfaci;e vorba de ceva spart in ambielaj(o rola,un inel,carcasa etc.)Nu uita ca atunci cand speli motorul sa o faci cu raspundere.Imi permit sa-ti reamintesc ca motorul trebuie demontat si montat numai cu prese.Cred ca stii ca o parte dintre suruburi si piulite trebuiesc blocate cu solutie nepermanenta de blocare.De asemenea cred ca stii ca motorul nu trebuie repornit pana cand nu apare uleiul in rampa actionand demarorul cu bujia scoasa...Mai sunt multe dar devin plictisitor.Cu respect,Adrian.
Adrian, nu esti de loc plictisitor Âşi mi-ai scris lucruri pe care nu le Âştiam pentrucă sunt începător. Acum am optat pentru varianta înlocuirii motorului blocat cu cel de rezervă pentru a putea folosi motocicleta. Eu locuiesc la Miercurea Ciuc Âşi sezonul "MOTO" este foarte scurt Âşi este păcat să pierd timpul cu aceste lucrări. Am să fac totuÂşi, aceste verificări, urmate de reparații, atunci când am să pot Âşi am să țin cont de tot ce vrei să-mi mai transmiți, dacă ai tu răbdare să scri tot ce Âştii despre posibilitatea blocării. Acum să scriu ce am făcut: am separat motorul de cutie Âşi am remontat totul la loc Âşi motocipleta funcționează cu motorul de rezervă foarte bine. În motorul scos nu am observat nimic căzut în ciclindru, mai ales că am folosit acelaÂşi piston, bolț, cilindru, rampă de culbutori, ambreiaj, alternator de 12 V ( montat de mine în locul dinamului de 6 V ). După separare ambielajul blocat a revenit Âşi s-a rotit uÂşor cu mâna de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Voi demonta Âşi ambielajul Âşi atunci îți voi scrie mai mulze amanunte despre rulmenți, etc. Sorin

 

 

Nu aveai ceva cazut in cilindru? Portelan de la bujie,Piulita de la ambreiaj dare blocheaza volanta etc. Ca altfel nu se explica. rulmentii de la ambielaj nu se pot gripa ca-s in ulei. Trebe sa gasesti cauza altfel s-ar putea sa montezi si sa patesti la fel.

Cu bine si spune ce ai gasit.

Am desfăcut Âşi motorul cel puțin până unde am putut. Nu a trebuit să merg prea departe că în capacul băii de ulei am găsit cauza blocajului. O bucată de segment rupt de circa 4 cm care a căzut mai demult acolo Âşi numai acum Âşi-a modificat poziția atât de nefericit pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, nu esti de loc plictisitor Âşi mi-ai scris lucruri pe care nu le Âştiam pentrucă sunt începător. Acum am optat pentru varianta înlocuirii motorului blocat cu cel de rezervă pentru a putea folosi motocicleta. Eu locuiesc la Miercurea Ciuc Âşi sezonul "MOTO" este foarte scurt Âşi este păcat să pierd timpul cu aceste lucrări. Am să fac totuÂşi, aceste verificări, urmate de reparații, atunci când am să pot Âşi am să țin cont de tot ce vrei să-mi mai transmiți, dacă ai tu răbdare să scri tot ce Âştii despre posibilitatea blocării. Acum să scriu ce am făcut: am separat motorul de cutie Âşi am remontat totul la loc Âşi motocipleta funcționează cu motorul de rezervă foarte bine. În motorul scos nu am observat nimic căzut în ciclindru, mai ales că am folosit acelaÂşi piston, bolț, cilindru, rampă de culbutori, ambreiaj, alternator de 12 V ( montat de mine în locul dinamului de 6 V ). După separare ambielajul blocat a revenit Âşi s-a rotit uÂşor cu mâna de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Voi demonta Âşi ambielajul Âşi atunci îți voi scrie mai mulze amanunte despre rulmenți, etc. Sorin

 

 

 

Am desfăcut Âşi motorul cel puțin până unde am putut. Nu a trebuit să merg prea departe că în capacul băii de ulei am găsit cauza blocajului. O bucată de segment rupt de circa 4 cm care a căzut mai demult acolo Âşi numai acum Âşi-a modificat poziția atât de nefericit pentru mine.

Segmentul rupt din baia de ulei nu poate bloca pt. ca nu poate urca la ambielaj si daca urca prin minune se sfarma ca-i din fonta asa ca eu ti-as sugera sa te mai uiti ca trebe sa gasesti ceva sa nu montezi tot si dupa o vreme sa blocheze iar.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul rupt din baia de ulei nu poate bloca pt. ca nu poate urca la ambielaj si daca urca prin minune se sfarma ca-i din fonta asa ca eu ti-as sugera sa te mai uiti ca trebe sa gasesti ceva sa nu montezi tot si dupa o vreme sa blocheze iar.

Numai bine

Am montat motorul de rezervă Âşi cu el merg. Sunt hotărât să demontez tot motorul Âşi să văd în ce stare este ambielajul. Pentru asta însă am nevoie de anumite scule Âşi prese pe care nu le-am primit odată cu motocicleta la achiziționare. M-ar ajuta foarte mult Âşi niÂşte poze cu aceste scule specializate pentru Simson.

Cu tot respectul te salută Sorin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Volanta se depreseaza cu 2 suruburi de 12. Pinionul de distributie de pe axa cu came se poate depresa cu 2 suruburi de 10 cu piulita pusa sub pinion. In rest ambielajul iese cu tot ce ramane pe el. Daca e ok, nici nu trebuie sa dai jos rulmentii si pinionul de pe el.

Multumesc mult. Voi incerca zilele urmatoare. Suruburi am. Cu respect Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...