scaf Postat Iulie 6, 2005 Share Postat Iulie 6, 2005 Salut ! ..am avut cateva probleme cu partea electrica (in urma ploilor care au fost ) si cel mai probabil mi-au oxidat ceva papuci pe la instalatia electrica ! ...se poate face ceva impotriva oxidarii contactilor ??? ... mai am o nelamurire : ieri am ramas fara curent in baterie (din mers !).. si am pe motor un releu de dacie pe care l-am montat dar nu l-am cuplat(releu electronic nou !pe care il tin tomai pt. asemena situatii)...in fine m-am gandit ca s-o fi dus relul original rusesc si m-am gandit sa-l pun pe acela de dacie si am cuplat : firul DF la excitatie iar B+ la plusul care trece prin contact !...am dat o pedala a pornit (cu ajutorul altei baterii de la un bun samaritean cu un nipran !)...dar cand am ridicat borna plus de pe bateria tipului iar a murit !....cuplez la loc relul original dau pedala porneste ridic firul + de pe bateria omului ...merge !... nu intelg de ce cu relul de dacie nu a mers ! unde naiba am gresit ? p.s. testul cu releul de dacie l-am mai facut si nu am reusit nimic cu nici un releu (mecanic, electronic ..) TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Iulie 6, 2005 Share Postat Iulie 6, 2005 Cu releul nu te pot ajuta, dar la problema cu contactele este relativ simplu; exista in comert un spray pentru curatarea contactelor ce curata oxizii de pe lamelele contactoare si lasa in urma sa un strat fin de teflon care previne oxidare ulterioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 6, 2005 Share Postat Iulie 6, 2005 Masoara rotorul sa nu se fi ars. Prima data masori prin carbuni (tre sa aiba in jur de 6 ohmi), apoi daca iti da intrerupt scoti carbunii si masori direct pe chestiile alea de cupru. tot cam 6 ohmi ar trebui sa ai. Daca da ok scoti bujiile si masori prin carbuni in timp ce rotesti motorul, sa te asiguri ca fac contact adevarat si in miscare DAca asta e bun in episodul urmator - masurarea statorului scoti cele 3 fire, intre suruburi si masa tre sa nu ai deloc. suruburile fiecare cu fiecare tre sa aiba cam la fel si in jur de un ohm Rotorul la ij se poate arde fara advertisment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Iulie 6, 2005 Share Postat Iulie 6, 2005 iar vestea proasta este ca, releele electronice de Dacia se ard f usor daca scoti din circuit bateria in timp ce motorul functioneaza... e bine sa nu incerci asa ceva, dealtfel, dn cate imi aduc aminte, scrie si pe instructiunile releului respectiv... sa speram insa ca al tau a scapat cu bine numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.