zael26 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Cum se regleaza un carburator de Jawa 350 TS ?care stiti postati aici De ce intreb k am citit k surubu de aer trebuie insurubat si apoi desurubat o jumatate de tura,pe cand eu ca sa-mi stea la ralanti il desfac 4 ture complete... Sa fie ceva in neregula cu carbul meu?sa-i fi dat prea multa benzina de la surubul celalalt? "daca ai Jawa 638 TS atunci carburatorul e Jikov 2928CE:jiclor principal 92,ralanti 40,starter 72,ac dozaj la a doua crestatura de sus,surub aer ralanti insurubat complet si desurubat cam o jumatate de tura[o tura in rodaj]" asa cica s-ar face... Cu surubu de aer am inteles,dar cel de benzina cat trebuie insurubat?Daca puteti postati mai pe larg,sa inteleg si eu exact cum se face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 pai nu ai surub de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 fesule,mi-ai pus oala mica la posta?? ( si atunci daca primu surub e de aer,al doilea nu e de benzina??de ce e atunci??Nu e aer si ralanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 aer si relanti. ala de relanti ridica sau coboara clapeta de acceleratie. oala e la posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 Da,pai si daca si ridica clapeta de acceleratie,nu inseamna k da mai mult gaz?mai multa benzina gen? Ah,ce ma bucur k a pus oala la psota fesu paote vine pana vineri sa pot si yo pelca pana la mutne fara griji A,alta intrebare : Discurrile alea de metal de la ambreiaj nu le are fesu'?Bine daca nu-s uzate,k ale mele sunt oglinda ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Sal...in general la carburatoare sunt doua suruburu de reglaj: unul de amestec si altul de aer. S-a mai scris despre acest capitol! Carburile au trei faze de functionare. Tu probabil ca te referi la reglajul ralantiului(prima faza)... care se face in felul urmator: surubul de amestec se strange la maxim, apoi se deschide 2,5 ture. Dupa pornirea motorului se regleaza surubul de aer in asa fel incat motorul sa nu se opreasca. Cand temperatura motorului creste(>60 grade), se trece la reglarea ralantiului care se face in felul urmator: se slabeste surubul de aer pana ce motorul se invirteste uniform si regulat apoi surubul de amestec se roteste usor in partea in care turatia motorului creste, i-l opresti unde ai turatia maxima. Apoi reduci iar din surubul de aer scazind turatia motorului sreiei in aceiasi ordine operatia descrisa mai sus. Inainte de a face acest reglaj te asiguri ca aprinderea este OK(avans, platina etc), ca nu exista aer fals, ca nivelul in camera de nivel constant este OK etc. Dupa ce termini reglajul si consideri ca este bine tragi brusc de acceleratie si vezi daca motorul raspunde bine, nu se balbaie, nu tuseste si ca dupa ce dai drumul la acceleratie motorul revine rapid la mersul de ralanti pe care l-ai fixat mai inainte. Daca este ok, i-l opresti si dupa cca 10-15 minute daca dai o pedala trebe sa porneasca, iar mersul trebe sa fie identic ca inaintea opririi. Daca este asa, atunci reglajul este bun. Succes in continuare! ..inca ceva: reglajul descris mai sus este universal valabil si se face atunci cand nu dispui de manualul de service al motorului respectiv si nu sti de unde sa pleci cu surubul de amestec, in rest totul este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.