Sari la conținut

zael26

Membru
  • Număr conținut

    126
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    zael26

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    B-90-EGP

zael26's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. PS : daca piesele facute de tine sunt din inox, nu ti-a cerut mult pe ele.
  2. Salut, nu ai mai postat nimic, parea foarte interesant proiectul tau. Iti recomand eu un strungar bun si ieftin daca mai ai nevoie. Lucreaza la FAUR poarta 4. Eu am facut o conversie la SM doar si a iesit ceva interesant http://rushnx650.xhost.ro/
  3. Honda NX 650 facut Supermoto cu roti de GS si CBR http://rushnx650.xhost.ro/
  4. Salut, baga un ochi aici, eu am facut ceva degenul iarna trecuta cu roti de pe un CBR si un GS http://rushnx650.xhost.ro/
  5. Site-ul e in constructie, il mai periez si voi mai pune poze cu piesele facute la strung.
  6. Pentru detinatorii de Dominator NX650, am facut un site pentru a-l transforma in SuperMoto. Buget. http://rushnx650.xhost.ro/
  7. Salut, ma intereseaza daca stiti de unde sau de la cine as putea face rost de 2 cercuri 17x3.5 si 17x4.25 cu 32 de gauri(pentru 32 de spite). Incerc o conversie SM pt un Dominator. Intentionez sa pastrez butucii si sa spitez cercurile mai late in locul celor de offroad.
  8. Salut, Vreau si eu sa stiu daca exista un magazin in Bucuresti de unde sa iau o cheie de spite pentru o Honda Dominator. Banuiesc ca dimensiunea cheii e standard, cei care stiu mai multe poate ma lamuresc si pe mine.
  9. Am si eu o intrebare : La modelele Suzuki DRZ SM nu se aplica regula de citire a V.I.N.- ului? Adica nu iti poti da seama dupa a 10-a cifra a seriei cadrului de anul de fabricatie? Eu am vazut 3 DRZ-uri SM si toate aveau seria incepand cu : JS1 B8111 2 0 .... Dupa mine ar fi 2000 fabricatie, ceea ce ar insemna mare teapa, pt k ar fi un DRZ S din 2000 cu roti de supermoto, si vandut ca un SM de 2005. Va intreb pe voi care aveti SM-uri la concret, este difetita sau nu? Ar fi interesant chiar un tabel : cum trebuie sa arate seria de E cum tre sa fie cea de S si cea de SM, pentru ca am cautat pe net si nu am prea gasit nimic... In felul asta am evita tepele.
  10. Hai cu caldura si cu revista ! Mai e putin pana pe 15 feb
  11. Salut, exact aceeasi problema aveam si eu la un VF 750F. Am schimbat electromotorul(tot cu unul vechi, SH), totul merge perfect acuma, banuiesc k era de la faptul k se dilatau nitel piesele si atunci invartea mai greu, sau daca era foarte cald, chiar deloc.Tins azic k la inceput am banuit bateria, dar nu era de vina, acuma,adica la aproape 1 an dupa incident, tot bateria aia o am si porneste perfect.
×
×
  • Creează nouă...