badogistu Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut meseriasilor !!! Ajutati va rog un disperat sa-si aleaga un motor bun . Actualmente posesor de DR 600 r din 88 neimnatriculat,de care sunt multumit dar cum spuneam nu e inmatriculat ,ca urmare vreau sal schimb cu unu mai nou si mai inmatriculat. Vreau sal folosesc 70% offroad 30% sosea. Din tot ce am citit si intrebat m-am oprit cu gindu la cele doua din titlu topicului . Rog pe cei in cunostinta de cauza sa imi dea un sfat si ceva caracteristici la xr 600 pana la urma cati hp are? cate chilograme? ca la dr e clara treaba. Astept pareri cu maxim de interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Honda XR 600 R model 1991 - 1992 are vreo 41-42 de cai si vreo 140 kg (la plin cica). E ceva mai potrivita pt. offroad decat DR 650 R, dar nici DR-ul nu e chiar de nebagat in seama in lipsa gasirii unui XR 600. Bafta la achizitionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Multam Lupule da oare XR 600 cam pe la cati chilometri crezi ca tre sa incepi sa bagi bani in ea (segmenti ,lant, role etc ) piese mai gasesti ca n-as da o caruta de bani pe ca e mai scumpa decat dr-u si ma trezesc ca nu se mai aduc piese ca e un model depasit sau ceva de genu ca la DR-u meu 600 din 88 e cam naspa cu piesele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Bai ce sa zic, in functie de cum a fost mearsa: daca a facut un endurache OK neforjat, tine si 70 - 80.000 fara sa umbli la setul motor (doar distributia se schimba vrand-nevrand la 40 - 50 de mii). Honda e destul de tare pe partea asta cu rezistenta materialelor. Sunt ai dracului rau la mesterit aliaje si croit tolerante exacte la piese. Cu DR-ul e mai pe calapod, adica se cam stie sigur: distributie la 40 - 50 de mii si setul dreaq sa-l ia... la 60 - 70 mii eventual o segmentare. Tine destul de multa forja si motocicleta asta. Mananca ulei, mananca ambreiaje si eventual distributii pe paine dar in rest se tine tare. Si unde mai pui ca sunt ieftine "consumabilele" astea. Overall daca nu bate si nu da fum alb-albastrui motorul e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Multam Lupule da oare XR 600 cam pe la cati chilometri crezi ca tre sa incepi sa bagi bani in ea (segmenti ,lant, role etc ) piese mai gasesti ca n-as da o caruta de bani pe ca e mai scumpa decat dr-u si ma trezesc ca nu se mai aduc piese ca e un model depasit sau ceva de genu ca la DR-u meu 600 din 88 e cam naspa cu piesele . asa crezi tu k e naspa cu pesele si nu e asa... gasesti ce vrei si f 'eftin.la suzi se gasesc pese din '68 incoa'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 25, 2008 Autor Share Postat Iunie 25, 2008 E adevarat ca num am fost nevoit sa cumpar nimic inca la ea pt ca merge bine dar la Baia Mare avem un sevice de enduriste si baieti ziceau ca nu prea mai aduc piese de dr 600 iar daca aduc ,dureaza fffffffff mult adik o luna si ceva . Apropo de piese sti cumva daca placutele de frana de pe fata de la DR 650 se potrivesc si la 600? Iar pt Lupu ,ziceai ca dak e motoru uzat scoate fum alb , cand? la pornire doar ,sau cand ai dai carje? Iar despre alegerea intre DR si XR daca ati avut vreo unu XR ,ziceti si la baiatu cum merge pe strada ? e mult mai naspa ca si cu dr-u sau nu e mare diferenta ,ca totusi n-as vrea sa merg numai cu 60km/h ca mai tare sar de pe drum cu ea , ca de coclauri ma gandesc ca e mult superioara DR-ului. Astept pareri multam fain . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) xr600 si dr 650 r se zice ca ar fi din aceeasi clasa. acumm...xr-u are carburator cu shubar ceeace ce ti se pare k e mai nervos...dr-u il are vacumatic... xr-u are pistonu mai mare ca diametru cam cu v-o 4 mm dar cursa mai scurat ceea ce sa traduce in :se tureaza mai repede in gol,cuplu motor mic la tura mici si mai sus ,consum de combustibil mai mare...motor mai cumintzel si cu vibratii ceva mai mari la turatii mari. are un singur ax de echilibrare(balansier) foarte eficient la ture mici si medii, mai sus se simte. frine mai slabe mai ales cea din fatza la care cedeaza pompa..amortizor mai bun pe spate. dr-u are cursa mai mare ,pistonu mai mic cuplu mai mare la ture mici si medii, se tureaza mai greu(mai puturos) in gol...datorita si carbului vacumatic...si consum mai mic tot din" cauza " carbului...are 2 axe de echilibare,dupa cum scioe in cartea de service,facute in primul rind pt "amplificarea cuplului motor" dar si pt echilibrarea motorului,eliminarea vibratiilor..de aceea la ture mici,in sarcina, vibreaza mai tare dar de la ture medii si mari nu se mai simte deloc k e monocilindru...legat de balansiere ,dr-ul are un minus adica trebuie desfacut capacul din stinga al motorului pt a intinde lantul care le invirte la fiecare 6000 km..in srcina si la sprinturi bruste mult ,mult mai vinos,sprinten k xr-u .motorul mai zgomotos ,bicicleta superiora xr-ului pe sosea dar mai ales pe coclau... astea din cite am obs eu ...acum depinde si de ce ii place omului...depinde de gust. cel mai bine suiete pe ele, mergi si iti vor zice singure care iti place. Editat Iunie 26, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 Apoi tare interesant ce imi spui tu de cele doua biciclete ca sincer si mie imi place mai mult DR-u da am discutat cu cineva in Baia Mare ,unu care era mare hondist si care se inchina in fata XR-ului ceea ce ma facut sa cred ca ceva o sti omu incat isi venera atat motoru , apoi repet io am acum un dr 600 din 88 si recent am calarit un dr 650 din 92 care mergea minunat .As face la fel si cu Xr-u da din cat am sapat ieu nu are nimeni asa ceva in Baia Mare si nici in imprejurimi . Cred totusi ca voi alege DR-u , mai trebuie doar sa il aleg pe cel cu chilograme mai putine si cel mai potrivit pt teren. 650 R cred . Multam de informatii .Sanatate si drum rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 ziceai ca dak e motoru uzat scoate fum alb , cand? la pornire doar ,sau cand ai dai carje? Daca e uzat scoate atata timp cat functioneaza. Nu e mare diferenta intre XR si DR 600 la mersul pe sosea. Stai linistit ca nu o sa mergi cu 60 km/h, poti sa mergi 100 - 110 fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Apoi tare interesant ce imi spui tu de cele doua biciclete ca sincer si mie imi place mai mult DR-u da am discutat cu cineva in Baia Mare ,unu care era mare hondist si care se inchina in fata XR-ului ceea ce ma facut sa cred ca ceva o sti omu incat isi venera atat motoru , apoi repet io am acum un dr 600 din 88 si recent am calarit un dr 650 din 92 care mergea minunat .As face la fel si cu Xr-u da din cat am sapat ieu nu are nimeni asa ceva in Baia Mare si nici in imprejurimi . Cred totusi ca voi alege DR-u , mai trebuie doar sa il aleg pe cel cu chilograme mai putine si cel mai potrivit pt teren. 650 R cred . Multam de informatii .Sanatate si drum rau la xr o sa te incinte viteza a1-a care la fel k la dominator e f scurta si se da repede pe o roata ... dr-u vine cu pinioane mai de "strada" si sunt vitezele mai lungi(15/42) fatza de xr 14/48 parca... daca ai pune pe dr pinioanele de enduro(14/46) atunci sa te tii... ma,mie-mi plac amindoua k fiecare are "mersul" ei.... uite un compromis intre ele este KLR-u 650 care poti mere usurel k un dominator si are reprize k un DR si pe deasupra consuma si cel mai putin dar e nasol cu piese la kawa ,se gasesc ,da mai greu asa... dupa cum am mai zis tre sa mergi tu pe ele si te hotarasti imediat...da sa mergi pe neste giubre bune nu pe neste rupturi k atunci testu e neconcludent. Editat Iunie 26, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 Salut meseriasilor !!! Ajutati va rog un disperat sa-si aleaga un motor bun . Actualmente posesor de DR 600 r din 88 neimnatriculat,de care sunt multumit dar cum spuneam nu e inmatriculat ,ca urmare vreau sal schimb cu unu mai nou si mai inmatriculat. Vreau sal folosesc 70% offroad 30% sosea. Din tot ce am citit si intrebat m-am oprit cu gindu la cele doua din titlu topicului .Rog pe cei in cunostinta de cauza sa imi dea un sfat si ceva caracteristici la xr 600 pana la urma cati hp are? cate chilograme? ca la dr e clara treaba. Astept pareri cu maxim de interes. gindestete ca xr-u e mai rar in rom ,in timp ce dr-u e mai fiabil si mai usor la mecanica,sintem mai multi cu dr decit cu xr,,,,,bafta in alegere, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 gindestete ca xr-u e mai rar in rom ,in timp ce dr-u e mai fiabil si mai usor la mecanica,sintem mai multi cu dr decit cu xr,,,,,bafta in alegere, si inca ceva...Dr-ul are o constructie ff simpla...o faci singurel aksa....si iti zic din proprie experienta...segmenti,simeringuri supape,garnitura chiulasa,garnitura cilindru+rectificat scaun la supape ma dus 4 mil si ceva...si mi-am reparat-o cu prietenii...in timp ce xr-ul e mai complicat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 si inca ceva...Dr-ul are o constructie ff simpla...o faci singurel aksa....si iti zic din proprie experienta...segmenti,simeringuri supape,garnitura chiulasa,garnitura cilindru+rectificat scaun la supape ma dus 4 mil si ceva...si mi-am reparat-o cu prietenii...in timp ce xr-ul e mai complicat.... Ba nu mai dezgropa topicuri vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.