Sari la conținut

Cum Curat Toba?


Postări Recomandate

Salut! In ultimul timp trage putin mai greu scuterul meu si vreau sa-i curat toba. De cand i-am pus un ulei nasol de la Petrom (9 lei) parca nu mai are aceeasi vlaga, dar viteza maxima tot ca inainte e. Deci, cum curat catalizatorul si toba?

ps: acum i-am pus ulei full sintetic, ca distrug motorul cu uleiul ala pt "gatit"

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! In ultimul timp trage putin mai greu scuterul meu si vreau sa-i curat toba. De cand i-am pus un ulei nasol de la Petrom (9 lei) parca nu mai are aceeasi vlaga, dar viteza maxima tot ca inainte e. Deci, cum curat catalizatorul si toba?

ps: acum i-am pus ulei full sintetic, ca distrug motorul cu uleiul ala pt "gatit"

 

Nu merita sa cheltui bani pe sintetic pentru un scuter. .acuma daca tot l-ai pus. . tureaza motorul ala cu scuterul pus pe cricul central, pana cureti toata mizeria. .da-i blana!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita sa cheltui bani pe sintetic pentru un scuter. .acuma daca tot l-ai pus. . tureaza motorul ala cu scuterul pus pe cricul central, pana cureti toata mizeria. .da-i blana!!!!

asta da metoda :)

 

in primu rand, uleiu de la cutie tre sa fie mai de calitate, si tipul recomandat de producator.,..cred ca aici e vb de uleiul de amestec...ala n-are treaba de firma, pe bune, atata timp cat e pus in cantitatile care sunt specificate tot de producator...

 

acum, ce ai tu in toba aia, se numeste calamina, si se formeaza datorita arderilor incomplete(banuiesc ca e vb de un motor in 2 timpi)....nu-l tura aiurea, ca aia oricum se face, indiferent de sezon, si nu asa se curata...daca nu poti desface toba sa bagi pe ea o perie rotativa de sarma, desfa toba de pe motor, baga ceva benzina in ea, sau gaz, lasa putin, si cu o lumanare, deci fara sa bagi degetele cu bricheta in toba, dai foc...o sa arda calamina, iar apoi, o scuturi...cauta pe forum ca sunt persoane care au incercat si le-a mers....la ale mele se desfaceau si curatam cu peria de sarma :(

 

vezi nu uita de lumanare, sa nu iei foc :Dsi nu turna benzina ca neamu prost in ea, ci doar sa aprinda calamina aia(care arde, pt ca asa cum am spus, este rezultata in urma arderilor incomplete in motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta da metoda :)

 

in primu rand, uleiu de la cutie tre sa fie mai de calitate, si tipul recomandat de producator.,..cred ca aici e vb de uleiul de amestec...ala n-are treaba de firma, pe bune, atata timp cat e pus in cantitatile care sunt specificate tot de producator...

 

acum, ce ai tu in toba aia, se numeste calamina, si se formeaza datorita arderilor incomplete(banuiesc ca e vb de un motor in 2 timpi)....nu-l tura aiurea, ca aia oricum se face, indiferent de sezon, si nu asa se curata...daca nu poti desface toba sa bagi pe ea o perie rotativa de sarma, desfa toba de pe motor, baga ceva benzina in ea, sau gaz, lasa putin, si cu o lumanare, deci fara sa bagi degetele cu bricheta in toba, dai foc...o sa arda calamina, iar apoi, o scuturi...cauta pe forum ca sunt persoane care au incercat si le-a mers....la ale mele se desfaceau si curatam cu peria de sarma :(

 

vezi nu uita de lumanare, sa nu iei foc :Dsi nu turna benzina ca neamu prost in ea, ci doar sa aprinda calamina aia(care arde, pt ca asa cum am spus, este rezultata in urma arderilor incomplete in motor)

 

vezi sa nu postezi la "accidente" dupa ce folesti benzina :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu postezi la "accidente" dupa ce folesti benzina :)

nu bre...s-o fi jucat si el in tinerete cu tunu cu carbit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti folosi si o lampa de benzina , sau un arzator pe gaz de butelie (pr parlit porcul, sau pt hidroizolatii). Flacara si respectiv caldure sa intre in toba pe la ambele capete, alternativ. Ideia de baza este sa incalzesti puternic toba pana se ard toate resturile si depunerile, pana nu mai iese fum din ea . La final o sufli si o scuturi cat poti de bine, pt a elimina si praful, funinginea ramasa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta da metoda :crack:

 

in primu rand, uleiu de la cutie tre sa fie mai de calitate, si tipul recomandat de producator.,..cred ca aici e vb de uleiul de amestec...ala n-are treaba de firma, pe bune, atata timp cat e pus in cantitatile care sunt specificate tot de producator...

Cred ca exagerezi....nu o fi scuterul prea pretentios,dar ce spui tu e chiar aberant,conteaza foarte mult uleiul de amestec pentru motor si pentru evacuare-un ulei prost face funingine care se depune pe evacuare si din cate am vazut ai ceva cunostinte mecanice si iti dai seama ce inseamna la un 2t evacuarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...