Sari la conținut

curatat filtru aer...


Postări Recomandate

zilele astea am scos filtrul de aer de pe suzukiul meu si l-am scuturat putin.

au cazut ceva frunze si insecte asa ca l-am si suflat cu un compresor.

acum e destul de curat dar motocicleta nu mai sta la ralanti deloc, indiferent daca are socul tras sau nu. cat este rece tine turatia cat de cat cu socul tras dar cum se incalzeste scade usor-usor turatia pana moare(cu sau fara soc).

am incercat sa obturez putin priza de aer a filtrului si surpriza: creste turatia :bounce:

voi ce solutie propuneti in afara de cea evidenta a reglarii(sincronizarii) carburatoarelor?

sa merg cu priza de aer partial acoperita mi se pare aiurea(nu ca ar fi f greu de acoperit dar nu e normal).

stie cineva de unde se regleaza amestecul la suzuki gsxf? sau daca e bine sa ma bag eu in treaba asta fara sa am vacumetre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa rost de o surubelnita scurta RAU, 2-3 cm si umbla la suruburile de reglaj ale amestecului. Strange-le pana la contact si apoi desfa-le 2 ture.

Vezi ca s-ar putea sa-ti mai trebuiasca un cot la mana stanga, sau dreapta, depinde.

Suruburile de reglaj sunt pe fiecare carburator, dedesubt, in fata camerei de nivel constant, imediat inaintea galeriei de admisie. Sunt plasate in niste tuburi turnate odata cu corpul carb.

 

Bafta.

Editat de serviceumi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut unde sunt suruburile de amestec(multumesc serviceumi) dar mi se pare aproape imposibil sa ajung cu ceva pana la ele, abia imi incape mana.

cred ca e mai usor sa dau jos carburatoarele - dar nici asta nu e prea bine pt ca o sa necesite si reglaje cu motorul pornit si...tot acolo am ajuns.

cred ca o sa las treaba asta in mana unui profesionist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut unde sunt suruburile de amestec(multumesc serviceumi) dar mi se pare aproape imposibil sa ajung cu ceva pana la ele, abia imi incape mana.

cred ca e mai usor sa dau jos carburatoarele - dar nici asta nu e prea bine pt ca o sa necesite si reglaje cu motorul pornit si...tot acolo am ajuns.

cred ca o sa las treaba asta in mana unui profesionist.

203293[/snapback]

 

Am avut GSX600F (de fapt inca mai face purici in garaj). Mi-am parlit labele la grele umbland la amestec. Dar este posibil, chiar si fara sa dai jos carenele.

Mie imi mergeau usor toate patru suruburile, asa ca puteam sa umblu la ele doar cu bit-ul... si numaram shesimile de gang.

 

Partea cu acoperitul admisiei are acelasi efect cu socul: trage mai multa benzina si de aia creste turatia. Deci nu e bine sa mergi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...