Zoster Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 1. Care este diferenta intre K68 si K65? 2. Daca inlocuiesc filtrul clasic cu unul conic, afecteaza cu ceva? Sa inteleg ca nu imi poate raspunde nimeni, sau ca am spus prostii si ar trebui sa imi fie rusine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 1. Care este diferenta intre K68 si K65?2. Daca inlocuiesc filtrul clasic cu unul conic, afecteaza cu ceva? Sa inteleg ca nu imi poate raspunde nimeni, sau ca am spus prostii si ar trebui sa imi fie rusine?! daca e vb de minsk, lasa acelasi tip de filtru...e calculat, asa cum toba e calculata pt motoru ala de carburile respective nu ma exprim, pt ca nu le cunosc inca... apropo, de ce n-ai up-uit topicul vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) fi mai explicit... este miezul noptii si dupa bere.... nu te prea inteleg Editat Iulie 4, 2008 de Zoster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 eu am avut conic pe minsk , am avut rezultate satisfacatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 1. Care este diferenta intre K68 si K65?2. Daca inlocuiesc filtrul clasic cu unul conic, afecteaza cu ceva? ambele carburatoare au plutitoare de plastic, diferentele intre ele nu cred ca merita mentionate iar parerile sunt impartite. filtrul conic este mai eficient dar in anumite conditii. e drept ca trage mai mult aer dar trebuie tinut departe de caldura motorului iar asta e cam greu ca trage aer pe toate partile. un filtru care se incalzeste duce la o scadere de putere, in loc de crestere. daca nu poti sa-i asiguri un montaj care sa-i permita sa traga aer rece, mai bine nu-l montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 diferenta este ca K65 s-a fabricat pentru Minsk pe cand K68 cu jicloare de Minsk mai greu aici. Ce probleme iti face filtrul ala bun de Minsk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 diferenta este ca K65 s-a fabricat pentru Minsk pe cand K68 cu jicloare de Minsk mai greu aici.Ce probleme iti face filtrul ala bun de Minsk? burduful de legatura intre cutia filtrului si carburator este "ciuruit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 burduful de legatura intre cutia filtrului si carburator este "ciuruit" ma nebune...sa nu spui ca n-are gabi asa ceva in stare buna, in tona lui de fiare la tunaru ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 6, 2008 Autor Share Postat Iulie 6, 2008 Gabi nu are iar Tunaru are conice doar...(devenim off topic).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Louis , Cod : 10050104 , asta e ce iti trebuie , o sa iti fac o poza cu fittingu care trebuie sa il pui pe carburator ca la 2 timpi iti da benzina inapoi si se imbacseste filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Ce dimensiune are difuzorul la carbul de minsk? Dar gaura de pe cilindru? Poate cineva sa imi faca o poza cu partea unde se moneaza carb-ul pe cilindru...m-ar ajuta mult. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) difuzorul la carbul de minsk are 4 cm diametru la carburatoarele pacco Editat Iulie 18, 2008 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 difuzorul la carbul de minsk are 4 cm diametru la carburatoarele pacco Glumesti sper K 68 are 3,4 cm cum sa aiba Pacco 4.cm. Cred ca are sub 2,7. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 cred ca faci sau fac o confuzie intre difuzor si gura de la cilindru(flansa). eu ii zic difuzor la partea prin care intra aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 cred ca faci sau fac o confuzie intre difuzor si gura de la cilindru(flansa). eu ii zic difuzor la partea prin care intra aerul Eu zic difuzor la partea pe unde intra amestecul carburant din carburator. De aici diferentele am folosit la simson si m-a interesat in mod special. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 cred ca faci sau fac o confuzie intre difuzor si gura de la cilindru(flansa). eu ii zic difuzor la partea prin care intra aerul difuzorul este ceva care difuzeaza. dex. nu admisia este difuzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.