Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

eu nu sunt mecanic, dar din cate stiu, mersul subturat la motoarele mai sportive (de motocicleta sau masina) nu face prea bine motorului.... poate de la depuneri pe la valve ;)

motorul de "goalfa" de 1.0 probabil ca are cuplu maxim pe la 5500, nu la 11000...

 

.....poti sa iei tu curbele cu 50 in viteza a 4-a

 

Sa se depuna ce? Calamina? Atunci mai schimba uleiu din cand in cand, ca daca duci in ture motoru il uzezi prematur :D

Ce treaba are cuplul maxim cu puterea la roata?.....mai nimik, si in plus nu e la 11k la toate ss-urile, la unele mai e si la 9 :P .....pacat ca nu s-a facut o motocicleta ss cu cutie automata si cu mod economic, atunci sa vedem ce trepte foloseste calculatorul de cutie in oras.....cred si eu ca s-ar ajunge si in 4.....

Mesaj completat

Iar vorbim din carti :lol: . Un 919 Fireblade are in a 6-a la 4000 ture cam 130. Nu sunt de acord cu extremele de genul "sa folosim doar 1 si 2" sau sa mergem cu a 6-a in oras...Oameni buni,n-aveti nici rachete spatiale ,nici tractoare cu care arati campu'.

 

Vreau sa-l vad si eu pe ala care merge cu a 6-a "rotund" in oras.

 

Aici vorbim exclusiv de linie,la V2 iti sare ghidonu din mana la o astfel de aberatie.

 

Eu vb in principiu de ss-uri, particularizand dupa ZX6R si R6 care le stiu mai bine...

130 pe ceas ar fii 122-124kmph reali; 919 stiu ca merge pana in 11000rpm, deci sa inteleg ca 919-le prinde 330-340kmph??! :) .....Hayabusa daca bine stiu la 4k are putin peste 120 intr-a 6-a

 

Intr-adevar ca sa mergi "rotund" cu 6-a in oras ar trebui sa mergi peste viteza legala tot timpul....

 

Asta ca sa nu vb de monocilindru 4T gen Pegasso 650 care in 5-a sub 90 face ca toti dracii mai ales daca tragi un pic de gaz

Mesaj completat

Cat despre curbe.....noraml ca se iau cum ne invata la scoala de soferi in principiu si anume cu 2-a, dar pot si cu 3-a, si nu cu 50, dar cu un 30-35sigur numai sa nu fie praf; dar totusi e f relativa treaba, ca la un 125 mai ales cross sau chopperel la relanti in 2-a ai sub 10kmph.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa se depuna ce? Calamina? Atunci mai schimba uleiu din cand in cand, ca daca duci in ture motoru il uzezi prematur ;)

Ce treaba are cuplul maxim cu puterea la roata?.....mai nimik, si in plus nu e la 11k la toate ss-urile, la unele mai e si la 9 :lol: .....pacat ca nu s-a facut o motocicleta ss cu cutie automata si cu mod economic, atunci sa vedem ce trepte foloseste calculatorul de cutie in oras.....cred si eu ca s-ar ajunge si in 4.....

Mesaj completat

 

 

Eu vb in principiu de ss-uri, particularizand dupa ZX6R si R6 care le stiu mai bine...

130 pe ceas ar fii 122-124kmph reali; 919 stiu ca merge pana in 11000rpm, deci sa inteleg ca 919-le prinde 330-340kmph??! :) .....Hayabusa daca bine stiu la 4k are putin peste 120 intr-a 6-a

 

Intr-adevar ca sa mergi "rotund" cu 6-a in oras ar trebui sa mergi peste viteza legala tot timpul....

 

Asta ca sa nu vb de monocilindru 4T gen Pegasso 650 care in 5-a sub 90 face ca toti dracii mai ales daca tragi un pic de gaz

Mesaj completat

Cat despre curbe.....noraml ca se iau cum ne invata la scoala de soferi in principiu si anume cu 2-a, dar pot si cu 3-a, si nu cu 50, dar cu un 30-35sigur numai sa nu fie praf; dar totusi e f relativa treaba, ca la un 125 mai ales cross sau chopperel la relanti in 2-a ai sub 10kmph.....

 

Din punctul meu de vedere poti sa intelegi ce vrei,eu am avut 919 si nu vb din azite..La 4000 ai usor peste 12o iar la 5000 treci e 140 :D V-max pe ceas e 290(testat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere poti sa intelegi ce vrei,eu am avut 919 si nu vb din azite..La 4000 ai usor peste 12o iar la 5000 treci e 140 :D V-max pe ceas e 290(testat)

 

Poate ca la 120 pe ceas e un 110 reali, iar in treapta 6(ultima) turometrul plafonandu-se undeva putin sub 11k, de unde si 290-ul pe bord care e un 270-275 real.... :)

Mesaj completat

Din punctul meu de vedere poti sa intelegi ce vrei,eu am avut 919 si nu vb din azite..La 4000 ai usor peste 12o iar la 5000 treci e 140 :lol: V-max pe ceas e 290(testat)

 

Poate ca la 120 pe ceas e un 110 reali, iar in treapta 6(ultima) turometrul plafonandu-se undeva putin sub 11k, de unde si 290-ul pe bord care e un 270-275 real.... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se depuna ce? Calamina? Atunci mai schimba uleiu din cand in cand, ca daca duci in ture motoru il uzezi prematur ;)

Ce treaba are cuplul maxim cu puterea la roata?.....mai nimik, si in plus nu e la 11k la toate ss-urile, la unele mai e si la 9 :D .....pacat ca nu s-a facut o motocicleta ss cu cutie automata si cu mod economic, atunci sa vedem ce trepte foloseste calculatorul de cutie in oras.....cred si eu ca s-ar ajunge si in 4.....

Mesaj completat

 

 

Eu vb in principiu de ss-uri, particularizand dupa ZX6R si R6 care le stiu mai bine...

130 pe ceas ar fii 122-124kmph reali; 919 stiu ca merge pana in 11000rpm, deci sa inteleg ca 919-le prinde 330-340kmph??! :) .....Hayabusa daca bine stiu la 4k are putin peste 120 intr-a 6-a

 

Intr-adevar ca sa mergi "rotund" cu 6-a in oras ar trebui sa mergi peste viteza legala tot timpul....

 

Daca afirmai asta imi permiteam sa zic ca esti pe langa motoare complet... dar n-ai facut-o si ma bucura lucrul asta ca iar sarea x si y de poponeata in sus . Daca R6-le prinde 100 in viteza 1 asta nu inseamna ca in a 6a prinde 600 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca la 120 pe ceas e un 110 reali, iar in treapta 6(ultima) turometrul plafonandu-se undeva putin sub 11k, de unde si 290-ul pe bord care e un 270-275 real.... :)

Mesaj completat

 

 

Poate ca la 120 pe ceas e un 110 reali, iar in treapta 6(ultima) turometrul plafonandu-se undeva putin sub 11k, de unde si 290-ul pe bord care e un 270-275 real.... ;)

 

Pai daca citeai mai atent vedeai ca eu am mentionat in post "pe ceas". Oricum chiar si 110 reali sunt mult prea multi pt a fi considerati viteza ok de oras.

 

Eu in oras merg in general cu 80 si incerc sa nu sar de anumite limite ale bunului simt. Normal ca sunt momente in care oricine mai "sare calul" ca sa zic asa,dar asta nu trebuie sa fie o regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...