Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Visez la un supermoto de 250cc. Sper sa se materializeze visul cat de curand.

Constat, ca unii nu prea au inteles ideea.

Pentru oras, SS-ul este can can. Sunt convins 100% ca majoritatea celor care si-au ales SS, habar nu au cat de distractiva este o supermoto, chiar si la 40grade in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt convins 100% ca majoritatea celor care si-au ales SS, habar nu au cat de distractiva este o supermoto, chiar si la 40grade in trafic.

Eu sunt convins ca n-ar trebui sa generalizezi, reisare :( Am mai mers si noi pe motociclete, poate chiar mai multe decat tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a mai spus,pt oras scuter sau enduro. Restul sunt in mare mofturi...Daca vrei sa faci km,sa te dai si nu-ti pasa ce zice lumea de tine poti sa-ti iei oricand un enduro-touring de cilindree medie. Eu daca as avea 1500 -2000 eu,maine mi-as lua un Transalp :lol:

 

Nush ce sa zic de enduro prin oras, vb de un monocilindru de minim 500cc, ca mi se pare un chin mai ales pt piciorul stang la cat tre sa tot schimbi....am mers de cateva ori cu pegasso650 si cu Gilera Rc600, si e ca naiba de naspa sa tot trebuiasca sa o tii peste 3000 ture in orice treapta ca sa nu tremure ca un diesel vechi la rece, ture unde trage bine totusi, avand cam jumatate din puterea maxima, daca vezi ca trage si nu vrei sa mergi racing schimbi din 2 in 3 de ex si cade sub 2500 ture unde face ca un tractor si tremura tot mai ales daca ii si dai gaz cat de putin :lol:

Pt oras eventual mai bine un bicilindru pana in 500cc, monocilindru pana in 250....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nush ce sa zic de enduro prin oras, vb de un monocilindru de minim 500cc, ca mi se pare un chin mai ales pt piciorul stang la cat tre sa tot schimbi....am mers de cateva ori cu pegasso650 si cu Gilera Rc600, si e ca naiba de naspa sa tot trebuiasca sa o tii peste 3000 ture in orice treapta ca sa nu tremure ca un diesel vechi la rece, ture unde trage bine totusi, avand cam jumatate din puterea maxima, daca vezi ca trage si nu vrei sa mergi racing schimbi din 2 in 3 de ex si cade sub 2500 ture unde face ca un tractor si tremura tot mai ales daca ii si dai gaz cat de putin :lol:

Pt oras eventual mai bine un bicilindru pana in 500cc, monocilindru pana in 250....

 

 

el vorbea de transalp care nu e monocilindru. si chiar si cu un monocilindru mare e chestie de obisnuinta, atata tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :lol: Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Intotdeauna o motocicleta de 600 se incinge mai tare in oras ptr ca pur si simplu merge mai turata decat 1000, deci absolut intotdeauna. Pe cand mie asta vara la 40 de grade nu imi sarea temp de 90 de grade la cei cu 600 ajungea si la 120 si credema ca am mers cu aproape(mai putin 1000rr 2008) toate sportivele japoneze de 600 si 1000 de dupa 2000. Cat despre greutate 6-7 kg diferenta dintre ele nu se simte niciodata, e echivalentul a cativa litrii de benzina. Asa ca postul tau e cam prost documentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna 10 ZX6R-uri, 10 R6-uri, cateva F4-uri + 600 RR uri, 10 GSXR600 uri, 10 GSXR750-uri, cateva ZX9R uri si ZX10-uri, 10 R1, cateva 929,954 si Fireblade uri, cateva ZX7R-uri.....in fine devin penibil :lol:

 

 

daca le aduni,ies cam putine, intr-adevar....

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna 10 ZX6R-uri, 10 R6-uri, cateva F4-uri + 600 RR uri, 10 GSXR600 uri, 10 GSXR750-uri, cateva ZX9R uri si ZX10-uri, 10 R1, cateva 929,954 si Fireblade uri, cateva ZX7R-uri.....in fine devin penibil :lol:

 

 

daca le aduni,ies cam putine, intr-adevar....

Modelele nu se schimba in fiecare an, deci nu ai numarat bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna o motocicleta de 600 se incinge mai tare in oras ptr ca pur si simplu merge mai turata decat 1000, deci absolut intotdeauna. Pe cand mie asta vara la 40 de grade nu imi sarea temp de 90 de grade la cei cu 600 ajungea si la 120 si credema ca am mers cu aproape(mai putin 1000rr 2008) toate sportivele japoneze de 600 si 1000 de dupa 2000. Cat despre greutate 6-7 kg diferenta dintre ele nu se simte niciodata, e echivalentul a cativa litrii de benzina. Asa ca postul tau e cam prost documentat.

 

Te lauzi aiurea si mai si spui prostii. Cand mai mergi pe 600, incearca sa folosesti si treptele 2 si 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre 600cc si 1000cc? Cu 600cc bagi 250-270, iar cu 1000cc ai pretentii la 300. Asa, revenim in oras... 1000cc consuma mai mult. Mai departe... aaa... fitze.

 

Cine isis ia miar nu isi ia sa respecte cat de cat regulile. Sau are prea multi bani (de ce nu donezi frate altora ce tie iti prisoseste?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre 600cc si 1000cc? Cu 600cc bagi 250-270, iar cu 1000cc ai pretentii la 300. Asa, revenim in oras... 1000cc consuma mai mult. Mai departe... aaa... fitze.

 

Cine isis ia miar nu isi ia sa respecte cat de cat regulile. Sau are prea multi bani (de ce nu donezi frate altora ce tie iti prisoseste?).

1000 merge 299, consuma mai mult, pana aici corect. Dar, cu 600 mergi regulamentar? Si de unde pana unde iti permiti tu sa expui aici "motivele" pt care eu sau altul si-a cumparat miar ? Atat de bine ma cunosti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1000 merge 299, consuma mai mult, pana aici corect. Dar, cu 600 mergi regulamentar? Si de unde pana unde iti permiti tu sa expui aici "motivele" pt care eu sau altul si-a cumparat miar ? Atat de bine ma cunosti ?

 

da! chiar asa...si mai tine cont ca mai si bagi o grama' de bani in ea ca sa treci de 299 !

e greu sa ai de o mie...ce stii tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelul discutiei atinge penibilul 299, fite, prejudecati...

 

de cand ii doare asa tare pe unii...dece isi iau anumite motoare ALTII?

 

tipic romania....unii nu mai pot de grija altora

 

 

dap...chiar ca tipic .ro....aia cu moto de 1500 ar trebui impuscati?!

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te lauzi aiurea si mai si spui prostii. Cand mai mergi pe 600, incearca sa folosesti si treptele 2 si 3.

 

Moshule nu ma laud aiurea deloc, vorbesc din experienta. Te las pe tine sa folosesti a 2-a si a 3-a prin trafic, poate esti mai zmeu. Dar cand m-am uitat ultima data pe strazi era cam aglomerat ptr a 2-a si a3-a mai ales ca nu prea sari de 60 iar o motocicleta de 600 nu are cuplu mai deloc mai ales in turatii mici. Pe langa asta chiar si in afara orasului 600 se incinge mai tare, nu cu mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saliu ,

 

Citind si recitind ..... am inceput sa rad ...foarte fain subiectul adus in discutie Bravo. Dupa cum zic unii tipic romanesc !

Din cate stiu eu nu esti obligat sa schimbi viteza cand intrii pe rosu , 10.000 , 11000 , 18000 de ture .....eu cu R6 merg in oras fain , schimb in 4000 -4500 si merge pana in a 4a , merg relaxat motorul nu gafaie si nu bubuie din cauza asta si mai ales ca nu face bube la gura . Poti sa mergi cum vrei si cat vrei ...iar cu diferentele de 1000 sau 600 sunt multe tehnic , dar am impresia ca fiecare isi cumpara ceea ce crede, nu sunt de acord cu chestia aia ca daca e de 1000 esti mai macho decat mine...in fine !

 

Bafta tuturor , inginerilor mecanici care lucreaza la aprozar si isi arunca ideii tehnice citite pe goagle ( exceptie cei care stiu si chiar sunt )!

 

 

Respecte"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moshule nu ma laud aiurea deloc, vorbesc din experienta. Te las pe tine sa folosesti a 2-a si a 3-a prin trafic, poate esti mai zmeu. Dar cand m-am uitat ultima data pe strazi era cam aglomerat ptr a 2-a si a3-a mai ales ca nu prea sari de 60 iar o motocicleta de 600 nu are cuplu mai deloc mai ales in turatii mici. Pe langa asta chiar si in afara orasului 600 se incinge mai tare, nu cu mult.

 

Un 600 4L trage suficient la 6000 de ture. In oras, ca doar nu te dai pe circuit. In principiu, la 6000 ai cam 40 km/h in treapta I si 60km/h in II. Viteza mea normala de oras este ~ 60km/h, deci treapta a II a. Ii mai dau si III, pe Kiseleff :lol: dar intradevar, nu se pune problema de utilizare frecventa.

Problema in oras sunt zonele in care stai la relanti sau nu te misti deloc. Ei, aici se impute rau treaba. La viteza foarte mica, un miar e trist. Plus povestea cu ambreiajul patinat :disappointed:

 

Te-ai laudat ca te-ai dat pe toate motoarele recente, prin oras. Vezi ca ti-a scapat R1 2009, asta vara fierbe in trafic mai rau ca o Busa. Am fost nevoit sa-l folosesc doua saptamani prin Bucuresti, in loc de 600 si m-am copt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Saliu ,

 

Citind si recitind ..... am inceput sa rad ...foarte fain subiectul adus in discutie Bravo. Dupa cum zic unii tipic romanesc !

Din cate stiu eu nu esti obligat sa schimbi viteza cand intrii pe rosu , 10.000 , 11000 , 18000 de ture .....eu cu R6 merg in oras fain , schimb in 4000 -4500 si merge pana in a 4a , merg relaxat motorul nu gafaie si nu bubuie din cauza asta si mai ales ca nu face bube la gura . Poti sa mergi cum vrei si cat vrei ...iar cu diferentele de 1000 sau 600 sunt multe tehnic , dar am impresia ca fiecare isi cumpara ceea ce crede, nu sunt de acord cu chestia aia ca daca e de 1000 esti mai macho decat mine...in fine !

 

Bafta tuturor , inginerilor mecanici care lucreaza la aprozar si isi arunca ideii tehnice citite pe goagle ( exceptie cei care stiu si chiar sunt )!

 

 

Respecte"!

 

Normal ca poti merge si cu 3-4mii de ture in oras cu R6, dragilor, e motor 4 in linie, cu goalfa de 1.0 care e motor de maxim 60 CP mergeti numai in 3-4mii de ture considerand ca motorul acesta trage o tona dupa el nu 300kg ?

Ce sa aiba, nu-mi vb de povesti cu ungerea, ca atunci ar trebui sa nu il lasati la relanti de 2k rpm cateva zeci de secunde sa se incalzeasca motorul asai? ;) .....la 4000 ture si cu a 6-a ai cam 70kmph la ss si la miar cam 80kmph asta daca mergi la consum, dar daca mergi sa ai si o rezerva de putere mergi cu 4 si 5 lejer cu un 60 legal, si nu se incalzeste nici asa......daca e ceva bai atunci kickdown si blana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sunt mecanic, dar din cate stiu, mersul subturat la motoarele mai sportive (de motocicleta sau masina) nu face prea bine motorului.... poate de la depuneri pe la valve :)

motorul de "goalfa" de 1.0 probabil ca are cuplu maxim pe la 5500, nu la 11000...

 

.....poti sa iei tu curbele cu 50 in viteza a 4-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca poti merge si cu 3-4mii de ture in oras cu R6, dragilor, e motor 4 in linie, cu goalfa de 1.0 care e motor de maxim 60 CP mergeti numai in 3-4mii de ture considerand ca motorul acesta trage o tona dupa el nu 300kg ?

Ce sa aiba, nu-mi vb de povesti cu ungerea, ca atunci ar trebui sa nu il lasati la relanti de 2k rpm cateva zeci de secunde sa se incalzeasca motorul asai? :D .....la 4000 ture si cu a 6-a ai cam 70kmph la ss si la miar cam 80kmph asta daca mergi la consum, dar daca mergi sa ai si o rezerva de putere mergi cu 4 si 5 lejer cu un 60 legal, si nu se incalzeste nici asa......daca e ceva bai atunci kickdown si blana :)

 

Iar vorbim din carti ;) . Un 919 Fireblade are in a 6-a la 4000 ture cam 130. Nu sunt de acord cu extremele de genul "sa folosim doar 1 si 2" sau sa mergem cu a 6-a in oras...Oameni buni,n-aveti nici rachete spatiale ,nici tractoare cu care arati campu'.

 

Vreau sa-l vad si eu pe ala care merge cu a 6-a "rotund" in oras.

 

Aici vorbim exclusiv de linie,la V2 iti sare ghidonu din mana la o astfel de aberatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...