sebosu Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Salut la toata lumea. Am o Husqvarna te 610 an 99 si m-ar interesa sa schimb lantu si pinioanele amandoua. Ar putea cineva sa imi zica cat sunt permise dimensiunile la pinioane si ala mic si ala mare ( intre si intre ) cat dau ei de la reprezentanta daca stie careva? Acum pe spate am 48 pe fata nu stiu cat dar o sa numar. Mersi. Pt vitezomani asfalt uscat iar pt enduristi noroi vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 De obicei se recomanda ca in fata sa nu prea umbli. Deci maxim 1 dinte in plus sau 1 in minus. In spate, teoretic fara numar, practic: Pentru o colectie de informatii utile, citeste aici, mai ales ultima parte cu "important special notes".Daca nu ai rabdare/nu sti engleza/ti-e lene, ia aminte: 1) un procent de peste 8% de modificare al raportului (vezi mai sus cum se calculeaza) fata de stock poate produce resultate nedorite: - o schimbare pozitiva (+8%) reduce semnificativ din viteza maxima si reduce forta de tractiune la ture mari - o schimbare negativa (-8%) reduce acceleratia si poate creste consumul (gazul la maxim pentru a compensa acceleratia inceata) 2) o schimbare de sub 3% este putin probabil sa fie observata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 24, 2008 Autor Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) Mersi mult de sfat dupa cum am vazut cum se calculeaza si datorita faptului ca modificarile sunt cum sunt cred ca am sa schimb doar pe spate de la 48 am sa pun 50 sau 52 nu stiu inca dar ma mai hotarasc. La calcul cu 15 fata si 48 spate ( si ) 15 fata si 50 spate diferenta este de 4, ceva % .La 8 % +/- deja apar modificari mari. Noroi vascos si sa auzim de bine Sal am numarat si pe fata si am 17 iar pe spate 48.Motorul il folosesc exclusiv la enduro stie cineva daca raportul este bun sau ar trebui modificat 13-14-15 fata si 50-52 spate sau daca stii cum vin ele de noi ce rapoarte au, cat la cat ? Mersi mult Noroi vascos Editat Iulie 2, 2008 de sebosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) Salut la toata lumea.Am o Husqvarna te 610 an 99 si m-ar interesa sa schimb lantu si pinioanele amandoua. Ar putea cineva sa imi zica cat sunt permise dimensiunile la pinioane si ala mic si ala mare ( intre si intre ) cat dau ei de la reprezentanta daca stie careva? Acum pe spate am 48 pe fata nu stiu cat dar o sa numar. Mersi. Pt vitezomani asfalt uscat iar pt enduristi noroi vascos. auzi, ba, dar, inainte sa postezi aici, nu crezi ca era mai comod pentru mine, ca-ti scriu acum, sa cauti un ca-cat de manual de service pe net si sa nu ma mai stressezi cu intrebari idioate si tampite? pe bune acum Mersi mult de sfat dupa cum am vazut cum se calculeaza si datorita faptului ca modificarile sunt cum sunt cred ca am sa schimb doar pe spate de la 48 am sa pun 50 sau 52 nu stiu inca dar ma mai hotarasc. La calcul cu 15 fata si 48 spate ( si ) 15 fata si 50 spate diferenta este de 4, ceva % .La 8 % +/- deja apar modificari mari.Noroi vascos si sa auzim de bine Sal am numarat si pe fata si am 17 iar pe spate 48.Motorul il folosesc exclusiv la enduro stie cineva daca raportul este bun sau ar trebui modificat 13-14-15 fata si 50-52 spate sau daca stii cum vin ele de noi ce rapoarte au, cat la cat ? Mersi mult Noroi vascos se pare ca nu faci decat sa insisti aiurea...............ia un manual de service si nu mai stressa oamenii cu intrebari tampite.............asa cum si eu stiu sa citesc, stii si tu si baza afirmatiei mele consta in faptul ca stii sa scrii intrebari idioate, bazate pe puturosenia ta de a cauta si a descarca un banal manual care nici nu trebuie sa fie macar de service ci de intretinere mihaio, felicitari pentru rabdare! Editat Iulie 25, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 Sal pt bogdanawo daca sunt intrebari idioate de ce le citesti ma idioule.Ca sa fiu rau cu tine as zice ca pacat ca te-a facut maicata mai bine facea un ca-cat la coltu casei. (pt ce ii forumu asta ba ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) Sal pt bogdanawo daca sunt intrebari idioate de ce le citesti ma idioule.Ca sa fiu rau cu tine as zice ca pacat ca te-a facut maicata mai bine facea un ca-cat la coltu casei. (pt ce ii forumu asta ba ?) uopaaaaaaaaaa nervoasa, papusea? asadar, daca ma injuri, e bine sa folosesti si cratimi, ca sa te pot intelege si eu. forumul asta este ca sa afli raspunsuri la niste intrebari la care nu ai tu raspuns, insa, ceea ce ai intrebat tu aici putea fi gasit intr-un manual de service. asadar, era mult mai bine daca ai fi pus intrebarea: cine ma poate ajuta si pe mine cu un manual de service? p.s. in nici un caz forumul asta nu este ca sa ma injuri tu pe mine Editat Iulie 25, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 (editat) Sal am numarat si pe fata si am 17 iar pe spate 48.Motorul il folosesc exclusiv la enduro stie cineva daca raportul este bun sau ar trebui modificat 13-14-15 fata si 50-52 spate sau daca stii cum vin ele de noi ce rapoarte au, cat la cat ?Mersi mult Noroi vascos Ma mir ca ai 17 pe fata. Eu nu prea am auzit asa de mare; mai numara o data ca sa fii sigur. Cine face exclusiv enduro si are nevoie de acceleratie are pe spate 48 - 52, din cate am mai vazut eu. In fata nu stiu, de obicei dimensiunea stoc, cel mai probabil 14 sau 15. Daca mobra ta are 17 pe fata din fabrica, eu zic sa nu umbli acolo, si sa pui un 52 pe spate. Dar ai grija dup-aia, ca va trebui sa te multumesti cu 120km/h. auzi, ba, dar, inainte sa postezi aici, nu crezi ca era mai comod pentru mine, ca-ti scriu acum, sa cauti un ca-cat de manual de service pe net si sa nu ma mai stressezi cu intrebari idioate si tampite?pe bune acum se pare ca nu faci decat sa insisti aiurea...............ia un manual de service si nu mai stressa oamenii cu intrebari tampite.............asa cum si eu stiu sa citesc, stii si tu si baza afirmatiei mele consta in faptul ca stii sa scrii intrebari idioate, bazate pe puturosenia ta de a cauta si a descarca un banal manual care nici nu trebuie sa fie macar de service ci de intretinere mihaio, felicitari pentru rabdare! Si eu sunt de parere ca cine considera un topic/post tampit, poate pur si simplu sa il ignore, mai ales daca nu-i este adresat in mod direct. Ar fi mult mai putine certuri si mult mai multe chestii constructive. Pe de alta parte, am vazut ca sunt foarte putini oameni care dau sfaturi pe-aici pe la service, si de multe ori sunt luati la misto si injurati. In curand o sa te plictisesti si tu, la fel cum s-a plictisit Belbody si o sa lasi balta subforumul asta. Eu l-am ajutat pe om pentru ca aveam cat de cat habar si nu in ultimul rand, pentru ca m-au ajutat si pe mine altii. Editat Iulie 25, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Sal'tare...si eu am un Husky 350Te din 96' acum mi-am schimbat pinioanele...pe fata am avut de 13 si spate 48 acum pe fata 15 spate 50 ...teoretic aceasi forta si veteza o am... pinion fata 10e (aprox) pinion spate 113 ron lant oring...nu mai stiu cum se cheama 250 ron...pe aici sunt toate Hai noroi Edit 1: Ash vrea sa`mi pun pe fata de 13 dar nu mai am banuti Editat Iulie 26, 2008 de atze3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 Pe fata am 17 si pe spate 48 sigur eu am adus motorul din Germania si cand l-am luat asa era cu pinioanele astea, dar in poze cand l-am vazut pe net avea roti fata-spate de enduro si aripi si pe fata si pe spate de supermoto si urme de la enduro de loc pe el pe capace, pe ghidoane nicaieri si pe ghidon se vede clar locul unde erau oglinzile si semnalizarile pe spate ( pe care de altfel le-am primit intr-o cutie 2 oglinzi si 2 semnalizari ). Eu m-am mai gandit sa nu fie ramase pinioanele de la supermoto cand a vandut neamtu motoru sa nu le mai fii schimbat. Eu am tot cautat pe net sa gasesc un loc de unde sa ma documentez in privinta lor adica la anul 99 de fabricatie modelul asta cu ce pinioane a fost echipat pentru enduro dar din pacate nu am reusit sa gasesc. Mersi mult de sfat Pentru cei cu rele intentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Din reviste mi-am luat si eu pinioanele si lantu...nujt ce sa zic...sper sa gasesti ce doresti pt ca Husqvarna sunt motoare f bune...din pacate eu am avut accident cu al meu si mi-am pus toata partea din fata de Ktm LC4 ( telescoape, ghidon, juguri, radiatoare, aripi fata, masca fata) sincer nu arata brici...conteaza sa mearga bine si capacu' de la cutia de abreaj unde e schimbatoru...si ala l-am avut crapat dar am gasit altu cu 90e Noroi vascos Inainte de accident http://img509.imageshack.us/my.php?image=c...27164302yc4.jpg http://img413.imageshack.us/my.php?image=n...32158702mw7.jpg http://img77.imageshack.us/my.php?image=psmlt60525302mu1.jpg http://img76.imageshack.us/my.php?image=yk...83439502dp5.jpg Dupa: http://img76.imageshack.us/my.php?image=hpim0687vh5.jpg http://img209.imageshack.us/my.php?image=hpim0704vv6.jpg http://img413.imageshack.us/my.php?image=e...38194602hq1.jpg Editat Iulie 26, 2008 de atze3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Din reviste mi-am luat si eu pinioanele si lantu...nujt ce sa zic...sper sa gasesti ce doresti pt ca Husqvarna sunt motoare f bune...din pacate eu am avut accident cu al meu si mi-am pus toata partea din fata de Ktm LC4 ( telescoape, ghidon, juguri, radiatoare, aripi fata, masca fata) sincer nu arata brici...conteaza sa mearga bine si capacu' de la cutia de abreaj unde e schimbatoru...si ala l-am avut crapat dar am gasit altu cu 90e Noroi vascos Inainte de accident http://img509.imageshack.us/my.php?image=c...27164302yc4.jpg http://img413.imageshack.us/my.php?image=n...32158702mw7.jpg http://img77.imageshack.us/my.php?image=psmlt60525302mu1.jpg http://img76.imageshack.us/my.php?image=yk...83439502dp5.jpg Dupa: http://img76.imageshack.us/my.php?image=hpim0687vh5.jpg http://img209.imageshack.us/my.php?image=hpim0704vv6.jpg http://img413.imageshack.us/my.php?image=e...38194602hq1.jpg in ce dracu' l-ai pocnit in halul ala? piciorul tau nu arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 28, 2008 Autor Share Postat Iulie 28, 2008 Sper ca ti-ai revenit dupa accident, banuiesc daca ai zis ca ti-ai facut motorul cu fata de lc4, cum te simti acum dupa toate astea si daca ai putea sa ne spui cum s-a intamplat sa nu facem si noi la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Pai...da, mi-am facut motoru...merge f bine nu am pb cu el Picioarele mele vroiai sa spui ? ca la amandoua am fost cusut dar nu am vrut sa inshir pozele ) Pai cica am vrut sa ma dau "mare" sa ma duc dupa prietena la scoala (cu crossu pe sosea...crampoane alea alea )...cand am venit cu ea de la scoala pe drum am intalnit un Mertzan in fata mea care mergea cu 50km\h si eu sa ma dau mare p.... am zis ca`l depasesc, cand am intrat in depasire nujt ce facea asta din fata mea dar a tras mult stanga el era deja pe banda de contra sens si eu mergeam pe parcare cum ar venii...si cand am vazut ca vine o masina din fata am tras gazu sa ma duc odata am zis ca intru in fata lu mertzan (nu puteam frana era mai rau )...dar cand am virat dreapta sa revin pe banda mea am tras prea tare de ghidon sa nu`l iau pe ala din fata ( ala parcat ) si mi-a fugit roata de pe fata pe soseaua cu putin nisip ..ce sa zic l-am luat pe ala parcat in plin..prietena se tinea de mine si am serit amandoi peste masina parcata...masina ce venea din fata sa oprit cu roata din fata la nici juma de metru de capu lu prietena...eu eram la vreo 20-25m de accident...nu aveam armuri nu aveam nimic...prietena a fost doar belita la picior dar f f putin ..acum nu se mai vede ..si la mine ...sa vazut si in poze..umaru drept dislocat picioarele cusute...ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat amandoi cu viatza...ce sa petrecut mai departe cu politia nu are rost sa vb aici Noroi vascos p.s. am invatzat sa nu ma mai dau mare pe tema asta...apropo sambata am fost pe dealuri cu motoru si un prieten din cei (14) cu mine 15 sa dat mare ...asta am auzit ca eu a trebuit sa revin la camion ca la un prieten sa defectat motoru...ceilalti au continuat sa mearga...si au trebuit sa mearga pe sosea nujt catzi km ...unul dintre ei sa dat mare ca motoru trage si chestii a pierdut controlu motorului si a intrat in plin intr`un pom ..injur la 100km\h ...nu mergea cu mult mai tare ca e cross maxim 130 merg crossurile...si am auzit ca e f f grav ..cu coloana...sa speram ca'si va revenii si nu va ramane cu sechele. Bafta Editat Iulie 28, 2008 de atze3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Pai...da, mi-am facut motoru...merge f bine nu am pb cu el Picioarele mele vroiai sa spui ? ca la amandoua am fost cusut dar nu am vrut sa inshir pozele ) Pai cica am vrut sa ma dau "mare" sa ma duc dupa prietena la scoala (cu crossu pe sosea...crampoane alea alea )...cand am venit cu ea de la scoala pe drum am intalnit un Mertzan in fata mea care mergea cu 50km\h si eu sa ma dau mare p.... am zis ca`l depasesc, cand am intrat in depasire nujt ce facea asta din fata mea dar a tras mult stanga el era deja pe banda de contra sens si eu mergeam pe parcare cum ar venii...si cand am vazut ca vine o masina din fata am tras gazu sa ma duc odata am zis ca intru in fata lu mertzan (nu puteam frana era mai rau )...dar cand am virat dreapta sa revin pe banda mea am tras prea tare de ghidon sa nu`l iau pe ala din fata ( ala parcat ) si mi-a fugit roata de pe fata pe soseaua cu putin nisip ..ce sa zic l-am luat pe ala parcat in plin..prietena se tinea de mine si am serit amandoi peste masina parcata...masina ce venea din fata sa oprit cu roata din fata la nici juma de metru de capu lu prietena...eu eram la vreo 20-25m de accident...nu aveam armuri nu aveam nimic...prietena a fost doar belita la picior dar f f putin ..acum nu se mai vede ..si la mine ...sa vazut si in poze..umaru drept dislocat picioarele cusute...ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat amandoi cu viatza...ce sa petrecut mai departe cu politia nu are rost sa vb aici Noroi vascos p.s. am invatzat sa nu ma mai dau mare pe tema asta...apropo sambata am fost pe dealuri cu motoru si un prieten din cei (14) cu mine 15 sa dat mare ...asta am auzit ca eu a trebuit sa revin la camion ca la un prieten sa defectat motoru...ceilalti au continuat sa mearga...si au trebuit sa mearga pe sosea nujt catzi km ...unul dintre ei sa dat mare ca motoru trage si chestii a pierdut controlu motorului si a intrat in plin intr`un pom ..injur la 100km\h ...nu mergea cu mult mai tare ca e cross maxim 130 merg crossurile...si am auzit ca e f f grav ..cu coloana...sa speram ca'si va revenii si nu va ramane cu sechele. Bafta mai pune un semn de punctuatie, ceva... sa se inteleaga, nu de alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 Sper ca ai invatat din greseala asta care ne-ai povestit-o aici crosul este pentru teren accidentat nu pentru asfalt si mai ales fara protectii, asta este bine ca ati scapat numai cu atat. Despre prietenul tau cu crosul pe asfalt si figuri la fel insanatosire grabnica si sper sa se fii invatat minte. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 on topic Sal am numarat si pe fata si am 17 iar pe spate 48.Motorul il folosesc exclusiv la enduro stie cineva daca raportul este bun sau ar trebui modificat 13-14-15 fata si 50-52 spate sau daca stii cum vin ele de noi ce rapoarte au, cat la cat ? 15 cu 48 ar trebui să fie OK pentru motorul tău 17 cu 48 cred că era pentru supermoto Pai cica am vrut sa ma dau "mare" sa ma duc dupa prietena la scoala [...] am intalnit un Mertzan in fata mea care mergea cu 50km\h [..] am intrat in depasire nujt ce facea asta din fata mea [...] am zis ca intru in fata lu mertzan [...] mi-a fugit roata de pe fata [...] am serit amandoi peste masina [...] prietena a fost doar belita [...] si la mine [...] umaru drept dislocat picioarele cusute [...] apropo sambata am fost pe dealuri cu motoru [...] unul dintre ei sa dat mare [...] si a intrat in plin intr`un pom [...] sa speram ca'si va revenii si nu va ramane cu sechele. Cutremurător ce se îmtîmplă la tine acolo, man ! ia-o mai încet baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebosu Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Mersi mult am sa imi comand un 15-48 daca zici ca asa ar trebuii nu am avut nici o idee desi altii au si 13-14 si 48-50-52. Am gasit un manual pe net pt modelul din 2000 si ceva nu mai stiu exact si era 15 cu 48 dar din 99 cum am io nu am gasit nimic. Oricum mersi de sfat si daca ajungi pe la Cugir o lada. Editat Iulie 29, 2008 de sebosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.