mugurg Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Va rog sa ma lamuriti si pe mine. De ce unele tobe performate au atasat unul sau mai multe arculete pe ele? Am vazut cu arcul respectiv la silencer dar sunt unele si cu arcurile prinse in zona cotului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Va rog sa ma lamuriti si pe mine. De ce unele tobe performate au atasat unul sau mai multe arculete pe ele? Am vazut cu arcul respectiv la silencer dar sunt unele si cu arcurile prinse in zona cotului... Ele acumuleaza vibratiile produse din cauza turatiilor motorului...Toate tobele racing au asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 rezultand in ce? protectia sudurilor impotriva vibratiilor sau in zgomotul rezultat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Da, protectia sudurilor si a articulatiilor. Multe tobe sport la ultima articulatie inainte de flansa de pe cilindru au prindere prin arcuri, toba astfel "atarna" insa mobilitatea oferita o protejeaza de o eventuala rupere daca aceasta ar fi fost solida. Cunosc pe cineva care pur si simplu i s'a retezat toba in mers fara nicio explicatie(lovitura, coroziune etc.), cauza? vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 Mersi cretzule. Lasa si tu un ID de YM ca sunt buzoian ca si tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 E chiar nickname'ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Si eu care eram ferm convins ca ele sunt o metoda de a cupla diferitele parti ale esapamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koyotina Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Si eu care eram ferm convins ca ele sunt o metoda de a cupla diferitele parti ale esapamentului. Pai corect erai convins. Asta e rostul arcurelor, si nu "acumularea vibratiilor". Dragii mei, va ganditi inainte sa spuneti ceva? Doar tobele racing au arculete pentru ca sunt RACING si sunt destinate curselor. Iar pentru a seta corect un aparat de curse sunt necesare multe schimbari. Arculetele sunt pentru schimbarea rapida a tobei si a Muffleru-lui. Daca nu stiati va spun ca diferite lungimi de muffler sunt pentru a obtine cuplul maxim anume la turatiile dorite. offff... multe sunt de spus.... dar mi-e somn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 Sorry, eu am gresit. Eu ma refeream la arculetele astea pe care o toba de scuter "sport" le are la silencer. Si fiind doar un arculet/toba , mi-e greu sa cred ca e acolo ca sa tina silencer-ul...ala are 3 suruburi pe o flansa pt prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 Uite einstein. E adevarat ca nu ma refeream la tobe stock. Asta este Yasuni C30: http://www.scooter-system.fr/bibliotheque/...cooter_2005.jpg si asta este Yasuni-R : http://www.speed-parts.nl/images/uitlaten/...ni/yasuni-R.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 E exact aceeasi mancare de peste, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.