Sari la conținut

Sa Vedem Cine-i Meserias Si Cunoaste!lc4 1998 Sc


Postări Recomandate

Hmmm....numai vesti proaste din partea ktm-ului 620 SC din 98!!!Intr-adevar,eu port cea mai mare parte din vina.....Mi-a patinat ambreiaju' si tot am amanat....las ca-l fac sapt viit si tot asa...cam o luna am mers cu ambreiaju' patinand!Ok....totul mergea ok...doar ca nu aveam asa demaraj si mergeam asa mai light.....!Am facut skimbul de ulei am zis ca poate sa patineze si din cauza uleiului....la fel,nici o diferenta insa altundeva vreau eu sa ajung.Am pus ulei peste nivelul maxim si tot mai imi curgea ulei pe sus pe la motor si mi-l murdarea si intr-o buna zi m-am gandit sa dau drumu la ulei ca sa fie in regula la nivel.....si surpriza:desfac surubul de la baie,curge uleiul si numa vad ca,cade ceva pe jos din baie,3 bucati metalice....le iau le sterg de ulei si ma tot uit la ele.....Io nu ma pricep...nush de la ce provin....dar m-am speriat oricum si de atunci nu am mai umblat cu el(cam de o saptamana)si luni vreau sa-l duc la reparat,un mecanic bun sper ca stie care-i treaba....Motorul porneste usor....merge totul in regula...doar ca patineaza ambreiajul....nu ma mai urc pe el pana nu-l repar!!!!Adevarul este ca nu-mi place cum se aude in motor cva...bate cva.....asa se aud LC4? sau am cva probleme?Oricum il desfac sapt viit...nu eu.....ci un mecanic!Uitati aici poza cu ce am scos afara.....de la ce provin kestile astea?Motor,ambreiaj........cunoasteti careva?P.S. bucata cea lunga are cam 16 mm si latimea cam de 3 mm

post-33545-1215781167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pot sa fac pariu pe o bere ca e suportul de la intinzator..si ca NU mai trebuie sa te dai absolut deloc cu motorul..iar patinatul este din cauza uzurii ambreiajului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bănuiesc că e vorba de lanțul de distribuție, fiindcă alt întinzător nu mai cunosc pe acolo ... dacă e aÂşa, atunci schimbă lanțul Âşi întinzătorul urgent Âşi nu mai merge pînă atunci (aÂşa cum spune Âşi maestrul :angryfire:) .. dacă insiÂşti o să mai ai de schimbat supape, piston Âşi cîte-Âşi-mai-cîte ....

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e sa duci motorul la un service specializat..daca nu stii ce e ala intinzator de lant nici nu are sens sa iti spun ce sa faci si cum ca oricum iti prinzi urechile si nu ai nici piese..asa piesa aia contorsionata poate sa fie orice,eu doar mi-am dat cu parerea..asa ca astept sa vad ce zice un mecanic..

 

bănuiesc că e vorba de lanțul de distribuție, fiindcă alt întinzător nu mai cunosc pe acolo ... dacă e aÂşa, atunci schimbă lanțul Âşi întinzătorul urgent Âşi nu mai merge pînă atunci (aÂşa cum spune Âşi maestrul :angryfire:) .. dacă insiÂşti o să mai ai de schimbat supape, piston Âşi cîte-Âşi-mai-cîte ....

 

exact e o parghie care preseaza intinzatorul de lant..altceva nu stiu sa se rupa in motor,motorul sa porneasca si sa aiba bataie..presupun ca se aude de la lantul slabit ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul daca merge patinat incinge foarte tare motorul si arde si uleiul foarte repede.

 

eu am reusit in felul asta sa sparg doua discuri din 12 de toate si am avut norocul sa opresc la timp pana sa intre bucatile de metal intre rotile dintate. am scos din motor tandari de meatal si ferodou

motivul a fost lipsa unui disc de centrare(din doua) a placilor de ambreiaj.

 

uleiul pe care l-ai scos tu cum arata?

oricum ceva s-a topit acolo! scoate tu capacul de la ambreiaj si te lamuresti imediat!

 

si nu sunt meserias, ca daca eram imi faceam singur ambreiajul si sigur nu se prajea :angryfire:

 

succes!

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit aceiasi treaba acum ceva ani la o honda dominator..se rupsese un suport care tinea intinzatorul..dar cum ziceam mai sus pana nu desfaci degeaba isi da unul si altul cu parerea ca este sau nu este mai stiu eu ce..oricum sunt taaare curios ce gasesti in motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ai noroc, eu am mancat pe paine 620 sc... exclus varianta cu intinzatorul pt ca sarea se la punct si facea mari pagube si inafara de asta distributia e separata de restul motorului<ambielaj in speta> de o sita de plastic...daca mai e la locul ei.

mie im par mai mult a camasi de rulment dar nu vad cum iti iesau tie pe gaurica aia mica de la ulei...

 

PROBLEMA E GROASA : da jos motorul din cadru, cracaneazal si vezi ce-i inauntru, comanda piesele si in doua saptamani esti pe roti

daca ai vre-o nelamurire tipa tare si vedem cunm rezolvam.

 

 

toate bune

PS: nici prin vis sa nu te gandesti sa il mai pornesti.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca ai noroc, eu am mancat pe paine 620 sc... exclus varianta cu intinzatorul pt ca sarea se la punct si facea mari pagube si inafara de asta distributia e separata de restul motorului<ambielaj in speta> de o sita de plastic...daca mai e la locul ei.

hoo bre ca mi-am dat cu parerea si io..oricum par destul de mari piesele dar zice ca cea mai mare are cativa mm doar asa ca ..poate sa fie orice..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hoo bre ca mi-am dat cu parerea si io..oricum par destul de mari piesele dar zice ca cea mai mare are cativa mm doar asa ca ..poate sa fie orice..

hai mai nene ca n-am nimic cu tine :D incercam sal ajut pe om :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca sunt rulmentii.

Si atunci nu trebuie sa dai jos motorul. Este suficient sa dai jos capacul de la tacheti. Pui mana pe axa cu came si daca se ridica atunci e clar. Schimbi rulmentii si mergi mai departe.

Oricum daca nu te pricepi mai bine o duci la un mecanic.

Si ulei pe sus pe la ajutaj curge tot din aceasta cauza. Nemaifiind stransa axa cu came joaca si uleiul isi face loc pe langa simering. Ai grija ca te poti trezi cu apa in ulei sau invers :(. De obicei apa are presiune mai mare. A-r fi trebuit sa curga antigel pe acolo dar cine stie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda....mercy mult pt indicatii....acuma vin de la un mecanic,doar miercuri poate sa imi desfaca sa vada ce si cum....i-am aratat bucatile si el banuieste tot cva de la rulmenti,dar,nimic sigur......am scris mai sus cat sunt de mari bucatile.....asa ca.....masoara si o sa vezi ca au loc sa iasa pe la busonul de la baia de ulei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM te astepti sa iti arunce si pistonu pe esapament :(

sa nu exageram..daca sunt persoane care doar baga benzina si schimba uleiul cand isi aduc aminte nu e de mirare ca se intampla si chestii din astea..eu stiu motoare cu zeci de mii de km care nu au nici pe draq,fiindca sunt foarte bine intretinute..

 

dar stiu si motoare care au 1,2 ani si sunt varza complet fiindca respectivul proprietar schimba la lc4 uleiul ca la masina,adica la 12.000 de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il skimb la cel mult 1500,98%folosesc ktm-ul in oras....si uite ca problemele tot apar...ii dau ulei de calitate(Castrol Full Synthetic).......oricum...ktm,ramane cel mai fain si mai tare enduro in okii mei....doar k....nu i-am reglat tachetii....si ei se regleaza la fiecare skimb....trebe ingrijit mai rau ca un copil mic....am skimbat cablu de kilometraj.....dupa 3 sapt s-a rupt....nou original de la ktm,cablu si plasticu care-i pe el.....in rest kestii minore....cablu decompresor rupt....de astea....nu ma mir ca mai cade una alta de pe el...la cum merge....nu poti fi cu toate....kTm rulzzz

Editat de RougeDart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu exageram..daca sunt persoane care doar baga benzina si schimba uleiul cand isi aduc aminte nu e de mirare ca se intampla si chestii din astea..eu stiu motoare cu zeci de mii de km care nu au nici pe draq,fiindca sunt foarte bine intretinute..

 

dar stiu si motoare care au 1,2 ani si sunt varza complet fiindca respectivul proprietar schimba la lc4 uleiul ca la masina,adica la 12.000 de km...

12.000 km :baldy: mama ce fraier sunt eu de fac schimbu pe la 1500 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca yacco sau motorex si s-ar putea sa fie mai bine :blink:

@atillas : vezi bre daca n-ai mers la rally-rayd inainte sa bei din camelbag prima gura o scuipi ca e plina de nisip :baldy: :blink: ....ce sa facem frate scrasnim din dinti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma pe bune, nu am patit niciodata, la nici un fel de motoreta sa "curga" piese sau bucati de piese prin gaura de golire ulei :baldy: ma amuza teribil... da, s-a mai intamplat sa mai scapi cate-o saiba, piulita sau surubel in motor cu el 90% "inchis" si sa te chinui 3 ore sa scoti piesa de acolo... dar sa-ti iasa bucati pe acolo... e... indescriptibil.

noroc bun la surubarit!

pentru 620 sc iti trebuie, in afara ce trusa de scule "normala" doar doua chestii>o furca pentru blocat cand scoti ambreiajul parca si un extractor special (din cate imi amintesc)

simplu, nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu demult am ajuns de la mecanic....Am desfacut....si,surprizele nu s-au lasat asteptate!Enigma(bucatelele din poza)sunt parte din rulmentul de la ambreiaj,s-a rupt marginile rulmentului,a inceput sa joace tot sistemul ambreiaj si mi-a rezolvat acolo cam multe kesti...printre care si roata dintata din plastic de la pompa de ulei,s-a facut tzandari,o sa vedeti poze cu toate piesele distruse.....oricum nu am stat nici io pana sa "nu mai mearga motoru'"dar,totusi prea tarziu m-am trezit....ktm-u cand l-am oprit ultima oara,functiona ink fara probleme,nu a cedat!!!

P.S. Invatati din greselile altora:Daca auziti cva ca bate in motor sau la ambreiaj(cazul meu)patineaza,orice kestie....nu stati p ganduri ca o sa regretati,orice neregula trebuie remediata de urgenta....deci....easy!!!Ala care voteaza pt japoneza,stai tu linistit ca si japonezele cad p capete,asta este treaba cu second hand!!!Bafta in continuare pe vibratoare....La poza unde-i surubelnita,acolo era locul rotii dintate din plastic(Pompa de ulei)

 

Pentru a scoate rulmentul ala,este necesara desfacerea motorului?

post-33545-1216199625_thumb.jpg

post-33545-1216199640_thumb.jpg

post-33545-1216199670_thumb.jpg

post-33545-1216199688_thumb.jpg

Editat de RougeDart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...